Avis sur The Laurel Inn, part of JdV by Hyatt
The Laurel Inn, part of JdV by Hyatt
444 Presidio Ave, San Francisco, CA
Avis
8,2
Très bien
8,8/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,0/10
Équipements
8,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
14 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
Réponse de Gill, Hotel Manager le 18 nov. 2019
Dear Patrick Thank you for taking the time to share about your visit - we hope to welcome you back soon!
10/10 Excellent
Cyril
13 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien
Cyril
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de Gill, Manager le 18 juin 2019
Dear Cyril ,
Thank you for taking the time to let us know how your recent stay went. It is only through guest feedback that we can truly improve our product and service. We are glad you enjoyed the hotel updates and found the guest room spacious and well-appointed.
Thank you for your comments and business. We do hope to see you again soon at Laurel Inn!
8/10 Bien
FRANCIS
26 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Family stay
FRANCIS
Séjour de 4 nuits en août 2018
Réponse de JD le 29 déc. 2018
Dear Francis,
Thank you for taking the time to let us know how your recent stay went. It is only through guest feedback that we can truly improve our product and service. We are glad you enjoyed the newly renovated Laurel Inn. As we don't have a kitchen the food offering in the morning is the best we can do. If I may ask how would you describe. We guests call we say light breakfast and tell customers exactly what we offer.
Thank you for your comments and business. We do hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
26 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de JD le 30 mars 2018
Dear Guest,
Thank you for taking the time to let us know how your recent stay went. It is only through guest feedback that we can truly improve our product and service. We are glad you enjoyed the newly renovated Laurel Inn!
Thank you for your comments and business. We do hope to see you again soon!
8/10 Bien
Mathias
4 sept. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mathias
Séjour de 3 nuits en juillet 2017
Dear Mathias ,
Thank you for taking the time to let us know how your recent stay went. It is only through guest feedback that we can truly improve our product and service. We are glad to read you enjoyed your stay at the newly renovated Laurel Inn. Thank you for your comments and business. We do hope to see you again soon!
8/10 Bien
Agata
21 juil. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Cosy hotel in Laurel Heights
Agata
Séjour de 2 nuits en juillet 2017
Dear Agata,
Thank you for your comments regarding your recent stay at the newly renovated Laurel Inn. I am sorry you did not enjoy the coffee or the breakfast offering. Thank you for your business and we do hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
29 juin 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very good hotel
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juin 2017
Dear Traveler,
Thank you for letting us know how your recent stay was at the Laurel Inn. We are glad to read you enjoyed your stay and the cleanliness of your guest room.Thank you for the good word and we do hope to see you again soon!
6/10 Satisfaisant
Geneviève, Montréal
15 nov. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bof...
Geneviève
8/10 Bien
Voyageur vérifié
21 août 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Petit déjeuner et snack très apprécié
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Sur la piste des indiens, France
20 août 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Trés bon hôtel pour visiter San Fransico
Sur la piste des indiens
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
27 août 2012
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
8/10 Bien
beatrice, lyon france
7 août 2011
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
hotel laurel inn a san francisco très calme et proche en bus du downtown
beatrice
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
4 oct. 2010
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
23 avr. 2010
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Carolyn
Voyage en famille
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carolyn
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Brian, Modesto
Voyage en groupe
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Brian
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Marcy
Voyage en famille, Voyage d’affaires
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marcy
Séjour de 3 nuits en avril 2024
6/10 Satisfaisant
Elizabeth, Christiansburg
Voyage en famille
8 avr. 2024
Les points faibles : Propreté
Elizabeth
Séjour de 5 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Juarez
27 janv. 2024
Juarez
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
8/10 Bien
Adam
22 janv. 2024
Adam
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
6/10 Satisfaisant
Michael
Voyage d’affaires
14 déc. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Too expensive for what you get
Michael
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Laurence
Voyage en famille
30 nov. 2023
Laurence
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
8/10 Bien
Weixin
30 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Weixin
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
sharon
Voyage d’affaires
4 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
sharon
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
8/10 Bien
Gary
3 nov. 2023
Gary
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
Christopher
13 oct. 2023
Christopher
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Michael
9 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
8/10 Bien
David, Arlington Hts
5 oct. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
David
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
10/10 Excellent
Judy
4 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Judy
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
8/10 Bien
Karen
Voyage en couple
4 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Karen
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
28 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
8/10 Bien
Jayson
3 sept. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Jayson
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 Excellent
Victor
25 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Victor
Séjour de 1 nuit en août 2023
10/10 Excellent
Meredith
21 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Meredith
Séjour de 6 nuits en juillet 2023
10/10 Excellent
Shawn
10 juil. 2023
Shawn
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
10/10 Excellent
Rebecca
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
5 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rebecca
Séjour de 4 nuits en juin 2023
10/10 Excellent
Shirley Georgina
26 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Shirley Georgina
Séjour de 2 nuits en juin 2023
10/10 Excellent
Anna Marie
23 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Anna Marie
Séjour de 1 nuit en juin 2023
10/10 Excellent
John
20 juin 2023
John
Séjour de 1 nuit en juin 2023
8/10 Bien
Diva
19 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Diva
Séjour de 2 nuits en juin 2023
10/10 Excellent
JAMES
16 juin 2023
JAMES
Séjour de 1 nuit en juin 2023
8/10 Bien
Dakshayani
15 juin 2023
Dakshayani
Séjour de 2 nuits en juin 2023
10/10 Excellent
sharon
Voyage d’affaires
13 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
sharon
Séjour de 3 nuits en juin 2023
10/10 Excellent
Shelly
13 juin 2023
Shelly
Séjour de 1 nuit en juin 2023
10/10 Excellent
christian
2 juin 2023
christian
Séjour de 1 nuit en juin 2023
10/10 Excellent
Eduardo
Voyage d’affaires, Voyage en couple
20 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eduardo
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Gill, Hotel Manager le 22 avr. 2023
Thank you for your feed-back - we offer via our reception a fresh baked scone or breakfast bar along with the coffee-tea service; however, are also looking at other enhancements and appreciate knowing what would have the most impact on our guests comfort as our valued guest. We hope to welcome you back again soon!
8/10 Bien
Marcy, Friday Harbor
14 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Marcy
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de Gill, Hotel Manager le 22 avr. 2023
Thank you for taking the time to share about your recent visit - we appreciate the kind words on the services extended by our dedicated team. We are under strict conservation efforts here in the bay area, and required to limit our pressure, but with the blessing of the recent rains we may have more flexibility moving forward. Additionally, I will have our maintenance staff check the particular valve in the room you stayed in, to rule out any underlying issue. We strive to continually review our facility and services so always appreciate our guests letting us know when issues arise. Thank you once more for the visit - we hope to welcome you back soon!
8/10 Bien
Daniel
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage d’affaires, Voyage en couple
12 mars 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Daniel
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Gill, Hotel Manager le 13 mars 2023
Dear Daniel, I truly appreciate your thoughtful note and welcome the opportunity to address this with my team. My heartfelt apology to you as you patiently waited while we addressed the issue at hand. From time to time, some one may not properly display their placard, as they feel it may not be required as parking in a private garage; adding further to the challenge of monitoring the spaces. However, the team is often appreciated for helping resolve situations with trust and care and I am so very sorry if this was not properly conveyed in your interaction. We genuinely appreciate the trust placed in us as a convenient and comfortable lodging option for you and your guests and look forward to ensure you receive just such care in future opportunities. Thank you for bringing this to my attention as it also offers a training opportunity to review our procedures. Welcome back soon!
10/10 Excellent
Sharon
Voyage en couple
22 févr. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sharon
Séjour de 4 nuits en février 2023
Réponse de Gill, Hotel Manager le 13 mars 2023
Thank you for your kind words on the services delivered - we hope to welcome you back soon - and appreciate the consideration among the many available lodging optons, Thank you Gill,
8/10 Bien
donald, alamo
Voyage en famille
13 févr. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
donald
Séjour de 2 nuits en février 2023