Avis
8,8
Excellent
9,0/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
8,6/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
17 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de Hotel Museum Staff le 19 févr. 2024
Dear Jean Marc,Thank you for staying with us. Customer satisfaction is ours, compliments reward our efforts. We hope to see you soon in Rome!
8/10 Bien
Emmanuelle
Voyage en famille
20 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Emmanuelle
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Hotel Museum Staff le 20 janv. 2024
Dear Emmanuelle,Thank you for staying with us. Customer satisfaction is ours, compliments reward our efforts. We hope to see you soon in Rome!
8/10 Bien
Eric
Voyage en famille
14 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eric
Réponse de Hotel Museum Staff le 9 janv. 2024
Dear Eric,Thank you for staying with us. Customer satisfaction is ours, compliments reward our efforts. We hope to see you soon in Rome!
8/10 Bien
Fabrice, Abidjan
12 mars 2023
Fabrice
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Hotel Museum Staff le 2 avr. 2023
Dear Fabrice,Thank you for staying with us. Customer satisfaction is ours, compliments reward our efforts. We hope to see you soon in Rome!
10/10 Excellent
Hawa
5 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hawa
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Hotel Museum Staff le 25 mars 2023
Dear HawaThank you for staying with us. Customer satisfaction is ours, compliments reward our efforts. We hope to see you soon in Rome!
10/10 Excellent
Edouard
21 nov. 2022
Edouard
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de Hotel Museum Staff le 23 nov. 2022
Dear Edouard,Thank you for staying with us. Customer satisfaction is ours, compliments reward our efforts. We hope to see you soon in Rome!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
21 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
19 juin 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juin 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
19 mai 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2019
8/10 Bien
Eric, Montréal Canada
19 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Eric
Séjour de 1 nuit en août 2018
10/10 Excellent
Aurelie
4 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Aurelie
Séjour de 2 nuits en juin 2018
8/10 Bien
Voyageur vérifié
23 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Proche du Vatican
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2018
Réponse de Hotel Museum staff le 17 mai 2018
Thank you for your nice comment.
We hope to see you soon in Rome,
Kind regards
10/10 Excellent
Corinne
22 sept. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très positif
Corinne
Séjour de 2 nuits en septembre 2017
8/10 Bien
Voyageur vérifié
2 janv. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Hôtel accueillant proche du Vatican a 5 minutes
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Joi
Voyage en famille, Voyage en groupe, Voyage en couple
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Joi
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Museum Staff le 24 mai 2024
Dear Joi,thank you vey much for your review. Customer satisfaction is ours, compliments reward our efforts. We hope to see you soon in Rome!
10/10 Excellent
David
18 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Museum Staff le 19 mai 2024
Dear David,thank you vey much for your review. Customer satisfaction is ours, compliments reward our efforts. We hope to see you soon in Rome!
8/10 Bien
Michaela
Voyage en couple
13 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Michaela
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Museum Staff le 15 mai 2024
Dear Michaela,thank you vey much for your review. Customer satisfaction is ours, compliments reward our efforts. We hope to see you soon in Rome!
8/10 Bien
Diego
Voyage en famille
12 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Diego
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Museum Staff le 15 mai 2024
Caro Diego, Grazie per aver soggiornato nel nostro Hotel. La soddisfazione del cliente è la nostra priorità. Al momento della prenotazione, offriamo diversi tipi di camere: Standard, Classic, Deluxe e Suite. In base al prezzo si ottiene una qualità superiore. Lei ha prenotato una camera Standard, camere non rinnovate e senza bidet e per questo con i prezzi più bassi, come è possibile vedere dalle foto e alla descrizione che riflettono esattamente il tipo di camera; la invitiamo a provare le nostre camere di livello superiore la prossima volta che visiterà Roma.Speriamo di avervi presto nostri ospiti!
8/10 Bien
Dianne
Voyage en couple
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dianne
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Museum Staff le 15 mai 2024
Dear Dianne,thank you vey much for your review. Customer satisfaction is ours, compliments reward our efforts. We hope to see you soon in Rome!
10/10 Excellent
Elisa
3 mai 2024
Elisa
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Museum Staff le 24 mai 2024
Dear Elisa,thank you vey much for your review. Customer satisfaction is ours, compliments reward our efforts. We hope to see you soon in Rome!
10/10 Excellent
Alfonso
Voyage en couple
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alfonso
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Museum Staff le 3 mai 2024
Dear Alfonso,thank you vey much for your review. Customer satisfaction is ours, compliments reward our efforts. We hope to see you soon in Rome!
10/10 Excellent
Thomas
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Thomas
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Museum Staff le 3 mai 2024
Dear Thomas,thank you vey much for your review. Customer satisfaction is ours, compliments reward our efforts. We hope to see you soon in Rome!
10/10 Excellent
Saloni
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Saloni
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Museum Staff le 1 mai 2024
Dear Shah,thank you vey much for your review. Customer satisfaction is ours, compliments reward our efforts. When booking, we offer different types of rooms: Standard, Classic, Deluxe and Suite. Based on the price you get a higher quality. You booked a Classic room, smaller room with the lowest prices, as can be seen from the photos and description which exactly reflect the type of room; we encourage you to try our Deluxe or Suite rooms the next time you visit Rome.We hope to see you soon!
8/10 Bien
MARIA CANDY
28 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
MARIA CANDY
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Museum Staff le 30 avr. 2024
Dear Maria,thank you vey much for your review. Customer satisfaction is ours, compliments reward our efforts. We hope to see you soon in Rome!
10/10 Excellent
Gabriela, Chihuahua
Voyage en couple
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gabriela
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Museum Staff le 29 avr. 2024
Dear Gabriela,thank you vey much for your review. Customer satisfaction is ours, compliments reward our efforts. We hope to see you soon in Rome!
10/10 Excellent
Samuel
Voyage en groupe
24 avr. 2024
Samuel
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Museum Staff le 29 avr. 2024
Dear Samuel,thank you vey much for your review. Customer satisfaction is ours, compliments reward our efforts. We hope to see you soon in Rome!
10/10 Excellent
Claudio
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Claudio
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Museum Staff le 24 avr. 2024
Dear Claudio,thank you vey much for your review. Customer satisfaction is ours, compliments reward our efforts. We hope to see you soon in Rome!
8/10 Bien
Lisa
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lisa
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Museum Staff le 15 avr. 2024
Dear Lisa,thank you vey much for your review. Customer satisfaction is ours, compliments reward our efforts. We hope to see you soon in Rome!
10/10 Excellent
Sandra
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sandra
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Museum Staff le 9 avr. 2024
Dear Sandra,thank you vey much for your review. Customer satisfaction is ours, compliments reward our efforts. We hope to see you soon in Rome!
10/10 Excellent
Alexander
Voyage en famille
28 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alexander
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Museum Staff le 29 mars 2024
Dear Alexander,thank you vey much for your review. Customer satisfaction is ours, compliments reward our efforts. We hope to see you soon in Rome!
10/10 Excellent
Gabriel
Voyage en famille
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gabriel
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Museum Staff le 26 mars 2024
Dear Gabriel,Thank you for staying with us. Customer satisfaction is ours, compliments reward our efforts. We hope to see you soon in Rome!
8/10 Bien
JEANNINE
Voyage en famille
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
JEANNINE
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Museum Staff le 25 mars 2024
Dear Jeannine,Thank you for staying with us. Customer satisfaction is ours, compliments reward our efforts. We hope to see you soon in Rome!
10/10 Excellent
Elizabeth
5 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Elizabeth
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Hotel Museum Staff le 7 mars 2024
Dear Elizabeth, Thank you for staying with us. Customer satisfaction is ours, compliments reward our efforts. We hope to see you soon in Rome!
8/10 Bien
RAFAEL
4 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
RAFAEL
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Museum Staff le 7 mars 2024
Dear Rafael, Thank you for staying with us. Customer satisfaction is ours, compliments reward our efforts. We hope to see you soon in Rome!
10/10 Excellent
Nelson
Voyage en famille, Voyage en couple
3 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nelson
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Hotel Museum Staff le 4 mars 2024
Dear Nelson,Thank you for staying with us. Customer satisfaction is ours, compliments reward our efforts. We hope to see you soon in Rome!
6/10 Satisfaisant
Thai
2 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Thai
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Museum Staff le 4 mars 2024
Dear Thai, Thank you for staying with us. Customer satisfaction is ours, compliments reward our efforts. We hope to see you soon in Rome!
10/10 Excellent
Rafael A
Voyage en couple
25 févr. 2024
Rafael A
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Hotel Museum Staff le 26 févr. 2024
Dear Rafael,Thank you for staying with us. Customer satisfaction is ours, compliments reward our efforts. We hope to see you soon in Rome!
10/10 Excellent
SANDRA
Voyage en famille
21 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
SANDRA
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Hotel Museum Staff le 22 févr. 2024
Dear Sandra,Thank you for staying with us. Customer satisfaction is ours, compliments reward our efforts. We hope to see you soon in Rome!
10/10 Excellent
Saul
20 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Saul
Réponse de Hotel Museum Staff le 21 févr. 2024
Dear Saul,Thank you for staying with us. Customer satisfaction is ours, compliments reward our efforts. We hope to see you soon in Rome!
6/10 Satisfaisant
Emilie
Voyage en couple
20 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Emilie
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Hotel Museum Staff le 20 févr. 2024
Dear Emilie, thank you for taking the time to review your stay with us, however we see that the score given is low and we regret that we were not able to provide the expected experience. As for the kettle and hot water, you could ask at the reception and we would give it to you from the bar.The hotel does not have a dining room but only a breakfast room open in the morning.We are sorry that you were not satisfied with the room, we always recommend reporting any problems or complaints during your stay so we can find a solution immediately. Your feedback will be helpful for improve!In any case we hope you took away some good memories of our beautiful city.
8/10 Bien
Donna
Voyage en famille
20 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Donna
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Hotel Museum Staff le 20 févr. 2024
Dear Donna,Thank you for staying with us. Customer satisfaction is ours, compliments reward our efforts. We hope to see you soon in Rome!
6/10 Satisfaisant
Tane C
17 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Estadia razoável.
Tane C
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Hotel Museum Staff le 19 févr. 2024
Dear Tane, thank you for taking the time to review your stay with us, however we see that the score given is low and we regret that we were not able to provide the expected experience. We honestly don't understand your comment regarding payment: As we explained to you at check-in, to guarantee your reservation we check if the credit card is valid; we do a pre-authorization, which means the amount of the first night is blocked. IT IS NOT A CHARGE.In fact, when you checked in you paid directly at the hotel.We are also surprised by your negative comment on the cleanliness of the room and our staff which is one of our strong points. We always advise our guests to report any problem or complaint during their stay so we can find a solution immediately.Our location is very central, as you also said we are in front of the Vatican City and a 5/10 minute walk to the subway.In any case we hope you took away some good memories of our beautiful city.
8/10 Bien
Thorsten
17 févr. 2024
Thorsten
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Hotel Museum Staff le 19 févr. 2024
Dear Thorsten,Thank you for staying with us. Customer satisfaction is ours, compliments reward our efforts. We hope to see you soon in Rome!
8/10 Bien
Kit Yan
Voyage en groupe
17 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kit Yan
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Hotel Museum Staff le 19 févr. 2024
Dear Kit Yan,Thank you for staying with us. Customer satisfaction is ours, compliments reward our efforts. We hope to see you soon in Rome!
10/10 Excellent
Karina
16 févr. 2024
Karina
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Hotel Museum Staff le 19 févr. 2024
Dear Karina,Thank you for staying with us. Customer satisfaction is ours, compliments reward our efforts. We hope to see you soon in Rome!
10/10 Excellent
Rafael A
15 févr. 2024
Rafael A
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Hotel Museum Staff le 16 févr. 2024
Dear Rafael,Thank you for staying with us. Customer satisfaction is ours, compliments reward our efforts. We hope to see you soon in Rome!
10/10 Excellent
Agata
13 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Agata
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Hotel Museum Staff le 14 févr. 2024
Cara Agata, Grazie per aver soggiornato nel nostro Hotel. La soddisfazione del cliente è la nostra priorità. Speriamo di avervi presto nostri ospiti!
10/10 Excellent
Eduardo
Voyage en famille
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eduardo
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Hotel Museum Staff le 14 févr. 2024
Dear Eduardo,Thank you for staying with us. Customer satisfaction is ours, compliments reward our efforts. We hope to see you soon in Rome!
8/10 Bien
CHRISTIAN
Voyage en famille
7 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
CHRISTIAN
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Hotel Museum Roma le 7 févr. 2024
Dear Christian, Thank you for staying with us. Customer satisfaction is ours, compliments reward our efforts. We hope to see you soon in Rome!
10/10 Excellent
Donnabelle
Voyage en famille
1 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Donnabelle
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Hotel Museum Staff le 2 févr. 2024
Dear Donnabelle,Thank you for staying with us. Customer satisfaction is ours, compliments reward our efforts. We hope to see you soon in Rome!