Avis
7,4
Bien
8,0/10
Propreté
8,0/10
Personnel et service
7,2/10
Équipements
7,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,4/10
Écoresponsabilité
Avis
26 mai 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en mai 2023
2/10 Horrible
Eric
28 oct. 2022
Eric
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
6/10 Satisfaisant
Céline
Voyage en couple
21 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Céline
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en couple
30 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
1 juil. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en juin 2019
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
3 juin 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en mai 2019
8/10 Bien
MADELEINE
26 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Propreté simplicité
MADELEINE
Séjour de 5 nuits en février 2019
Réponse de Anty le 3 mai 2019
Merci. Nous allons chérir vos suggestions.
6/10 Satisfaisant
Garabed
8 nov. 2018
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Garabed
Séjour de 4 nuits en novembre 2018
6/10 Satisfaisant
Sylvie
21 avr. 2018
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sylvie
6/10 Satisfaisant
sonia, rome
31 déc. 2017
Les points forts : Propreté
Hôtel très bien place
sonia
Séjour de 4 nuits en décembre 2017
8/10 Bien
Edith, Cerneux
28 sept. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
personnel accueillant et disponible
Edith
Séjour de 4 nuits en septembre 2017
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
4 sept. 2017
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en août 2017
8/10 Bien
Renaud
23 juil. 2017
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Renaud
Séjour de 5 nuits en juillet 2017
Merci !
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
25 mai 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Bien situé...
Voyageur vérifié
8/10 Bien
KIKINETTE , NIMES
12 mai 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hOTEL SYMPATHIQUE
KIKINETTE
10/10 Excellent
christophe
9 janv. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
christophe
8/10 Bien
Voyageur vérifié
12 oct. 2016
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
26 févr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
A 200m de la gare Termini
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
16 mai 2013
Les points forts : Personnel et service
Très bien si un peu de marche ne dérange pas
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Jean-Pierre Van Paemel
11 oct. 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
A proximité de termini (facilités de déplacements)
Jean-Pierre Van Paemel
6/10 Satisfaisant
Florence, Paris
5 avr. 2012
Les points forts : Propreté et personnel et service
Hotel proche de la gare
Florence
6/10 Satisfaisant
kjell
1 nov. 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Slitt hotell, fin beliggenhet
kjell
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
4/10 Médiocre
Shiehlie
Voyage en couple
21 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Shiehlie
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
8/10 Bien
Voyageur vérifié
15 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel con buena locacion
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
4/10 Médiocre
Roberto
Voyage en couple
4 oct. 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Roberto
Séjour de 5 nuits en septembre 2023
Réponse de ANT1 le 4 oct. 2023
This customer asked us to cancel the reservation on arrival date, due to change of program. We wrote to the customer authorizing the cancellation after the first night, that's the contractual minimum penalty, due to room was correctly reserved and cannot be selled to everyone else. The customer gently refused our offer (we always prefer to free disturbing customers), and started to make several complaints, on Expedia messaging than on other channels. No comment.
2/10 Horrible
Shelli, hermosa beach
2 oct. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Shelli
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de ANT1 le 4 oct. 2023
First of all we're not responsible on what happens on the street, you've to write to the municipality.therefore, we moved our entrance( the hotel is always the same) since 1st of november 2022, and the current address is easy to find everywhere on the web. Anyway our current entrance is just around the corner from the old one. You neither called us, just went to the wrong address and therefore complaining...
10/10 Excellent
Matthew
Voyage en famille
27 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Friendly and helpful hotel
Matthew
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Manuel
Voyage en famille
27 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Manuel
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 Excellent
Karina
Voyage en couple
23 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Karina
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de ANT1 le 23 sept. 2023
Thank you!
6/10 Satisfaisant
??
Voyage en couple
20 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
??
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Magdalena
Voyage en groupe
16 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Magdalena
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
8/10 Bien
Maarten
2 août 2023
Les points forts : Propreté
Maarten
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de ANT1 le 7 sept. 2023
Bedankt voor de waardering.
4/10 Médiocre
Magnus
Voyage en famille
29 juil. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Expensive and bad
Magnus
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de ANT1 le 7 sept. 2023
We are sorry but the problems you reported were not noticed by all other guests. A minimal odor is the result of the sanitization procedures, which we follow with maximum discipline, as the Covid19 risk is not yet negligible. Regarding the WiFi connection we have a graph on our home page that highlights the high traffic, without interruptions. She could ask for support, we would help her solve connection problems with her devices and we would show her how to operate the television remote control.
8/10 Bien
Ogün
21 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ogün
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de ANT1 le 7 sept. 2023
Thanks!
6/10 Satisfaisant
Amado, Temecula
Voyage en famille
16 juil. 2023
Amado
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de ANT1 le 7 sept. 2023
We spent all august in deep maintenance, sorry. About the area, unfortunateòy, it's outside our area of management.
4/10 Médiocre
Ryan
Voyage en couple
10 juil. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ryan
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
6/10 Satisfaisant
MARINO
Voyage en famille
9 juil. 2023
MARINO
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
10/10 Excellent
Jocelyn
5 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jocelyn
Séjour de 7 nuits en juin 2023
10/10 Excellent
John, Laguna Niguel
Voyage en famille
2 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 2 nuits en juin 2023
6/10 Satisfaisant
Sheila
Voyage en famille
1 juil. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sheila
Séjour de 3 nuits en juin 2023
6/10 Satisfaisant
Yoonsu
Voyage en famille
30 juin 2023
Yoonsu
Séjour de 1 nuit en juin 2023
8/10 Bien
Odette
Voyage en couple
2 juin 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Odette
Séjour de 3 nuits en mai 2023
10/10 Excellent
Thomas
31 mai 2023
Thomas
Séjour de 2 nuits en mai 2023
10/10 Excellent
Alfredo
Voyage en famille
30 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alfredo
Séjour de 2 nuits en mai 2023
6/10 Satisfaisant
Song Bin
Voyage en couple
29 mai 2023
Les points forts : Propreté
Song Bin
Séjour de 2 nuits en mai 2023
6/10 Satisfaisant
Emmanuel
Voyage en famille
21 mai 2023
Les points forts : Propreté
Emmanuel
Séjour de 2 nuits en mai 2023
10/10 Excellent
Brian
19 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Perfect location, great … except the bed
Brian
Séjour de 3 nuits en mai 2023
6/10 Satisfaisant
Armando
Voyage en couple
8 mai 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Armando
Réponse de ANT1 le 11 mai 2023
May is high season in Rome, and prices moves based on demand.
4/10 Médiocre
Gwen
Voyage en couple
1 mai 2023
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gwen
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de ANT1 le 1 mai 2023
The room does NOT have a bathtub, but a shower. And there is not a hole, but a small cosmetic damage to the cover enamel, repaired with white silicone. Customers at check-in asked for our intervention, worried that they could be charged for the damage to the enamel. We clarified that there was no risk of being charged, and in any case offered a room change, which was rejected by the customers. The rooms comply with the sizes required by Italian law, and are clearly indicated on the booking sites. The historic center area of Rome has old buildings that cannot offer the large spaces of other locations. It is normal for the bed to be made up of 2 joined beds, as there are customers who require separate beds. However, we have rooms equipped only with a double bed, it was enough for customers to make a polite request, instead of complaining only after the end of their stay.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
25 avr. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Horrible place, not even 2 Stars, no check in...
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de ANT1 le 25 avr. 2023
This (hypothetical) customer made a reservation at 3:21am on April 25, 2023 with arrival on April 24 and departure on April 25. Something not regular, as you can't book for the previous day! And a system error in allowing this possibility. As indicated in the rules, check-in is allowed from 2 pm (and also until 11.59 pm on the arrival date). Therefore, this booking is effectively in no-show status on the date April 24th. Alternatively, if you want to consider (as it actually is) a booking for April 25th, the check-in rule starting at 2pm (2pm) will also apply in this case. And at 23:39 on April 25, 2023 this reservation is again in no-show status. Under no circumstances does a reservation made at 3.21am entitle you to immediate check-in, as check-in is available from 2pm (2pm). With adequate notice and agreement, we can also welcome customers at particular times, but not with a backdated reservation, for which we have only assumed an error in the reservation system, since there is no other logical and legal interpretation.In any case, in addition to the various formal and technical errors, it is intolerable that a person who has not stayed (and who has not adequately organized himself for the stay) can cast a vote on the structure, having never seen the structure or a room.We reserve legal action in case of persistence and collaboration of the undue damage to image.