Extérieur

Avis sur Anantara Palazzo Naiadi Rome Hotel - A Leading Hotel of the World

5 out of 5

Avis

9,2

Merveilleux

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 711 avis sur 1004." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 170 avis sur 1004." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 66 avis sur 1004." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 29 avis sur 1004." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 28 avis sur 1004." "

9,4/10

Propreté

9,2/10

Personnel et service

9,2/10

Équipements

9,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

9,2/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

PHILIPPE

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de Pierre Pessina Front Office Manager le 21 nov. 2021
Dear Philippe, Thank you for choosing to stay at the Anantara Palazzo Naiadi and providing your feedback. We truly appreciate your review and we hope to welcome you back to the Eternal City and Anantara Palazzo Naiadi in the future. Warm Regards,

10/10 Excellent

CHARLES

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Exceptionnel!
Hôtel exceptionnel. Chambre exceptionnelle. Services exceptionnels. Personnel exceptionnel. Un grand merci tout particulier à Gemma!
Séjour de 14 nuits en août 2021
Réponse de Pierre Pessina Front Office Manager le 23 août 2021
Cher Charles, Merci d'avoir choisi de séjourner à l'Anantara Palazzo Naiadi et de nous avoir fait part de vos commentaires. Offrir le plus haut niveau d'hospitalité est notre priorité numéro un et je suis ravi de lire que vous avez vécu une expérience aussi incroyable dans notre hôtel et que Gemma a réussi à vous fournir un si bon service. Nous apprécions vraiment votre commentaire et nous espérons vous accueillir à nouveau dans la Ville éternelle et l'Anantara Palazzo Naiadi à l'avenir. Cordialement, Pierre Pessina Front Office Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en août 2021
Réponse de Pierre Pessina Front Office Manager le 21 août 2021
Dear Guest, Thank you for sharing you feedback with us! We are extremely happy to have live up to your expectations and we are looking forward to welcome you at Anantara Palazzo Naiadi again! Warm Regards, Pierre Pessina Front Office Manager

10/10 Excellent

vincent

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great Service
Amazing service from a 5 stars ready to receive tourists again after covid
Séjour de 2 nuits en juin 2021
Réponse de Giuseppe P le 1 juil. 2021
Dear Guest , thank you very much for your beautiful feedback . and it is a delight to know that you very much enjoyed your holiday at Anantara Palazzo Naiadi Rome. We are glad that you were extremely pleased with the service provided by our associates, which will be passed on to the team. Customer care is indeed among st one of our highest priorities and it is always rewarding to receive such commendation. Thank you for your review and we look forward to welcoming you back again in the near future. Kind regards, G.Pontrandolfo Operation Manager

10/10 Excellent

Alison

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en août 2020
Réponse de Pierre Pessina Front Office Manager le 16 sept. 2020
Dear Alison, Thank you for sharing you feedback with us! We are extremely happy to have live up to your expectations and we are looking forward to welcome you at Anantara Palazzo Naiadi again! Warm Regards,

10/10 Excellent

Fawzi

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent
Séjour de 4 nuits en août 2020
Réponse de Palazzo Naiadi, The Dedica Anthology le 26 août 2020
Dear Fawzi, On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your most memorable experiences with us during your recent stay at the Palazzo Naiadi, The Dedica Anthology, Autograph Collection. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! By taking pride in putting people first, we are not only executing the mission of our founders, but exceeding the expectations of our valued guests. Please note your feedback has been shared with the hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver great experiences. Once again, we appreciate you taking the time to share your feedback. We also recognize these are unusual times and we thank you for choosing to stay with us. Best regards, Hotel Manager

10/10 Excellent

Jean Luc

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en août 2020
Réponse de Palazzo Naiadi, The Dedica Anthology le 26 août 2020
Dear Jean Luc, On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your most memorable experiences with us during your recent stay at the Palazzo Naiadi, The Dedica Anthology, Autograph Collection. It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! By taking pride in putting people first, we are not only executing the mission of our founders, but exceeding the expectations of our valued guests. Please note your feedback has been shared with the hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver great experiences. Once again, we appreciate you taking the time to share your feedback. We also recognize these are unusual times and we thank you for choosing to stay with us. Best regards, Hotel Manager

10/10 Excellent

Guillaume

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Bel hôtel bien situé
Bon hôtel bien situé avec petite piscine sur le toit. Dommage qu’avec les contraintes COVID la piscine ne soit pas ouverte davantage le soir et que les voituriers soient si longs pour sortir la voiture... Mais hôtel à visiter.
Séjour de 2 nuits en juillet 2020
Réponse de Pierre Pessina Front Office Manager le 11 août 2020
Dear Guillaume, Thank you for choosing to stay at the Palazzo Naiadi, The Dedica Anthology, Autograph Collection and providing your feedback. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and we sincerely apologize for falling short of meeting your expectations. We look forward to serving you again soon! Warm Regards,

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
excellent hotel and service !!! great and practical situation.
Séjour de 2 nuits en juillet 2020
Réponse de Vera Jurisic le 27 juil. 2020
Dear Sir, Thank you very much for your words and hope to see you next time. Warm Regards Vera Jurisic In House Reservation

10/10 Excellent

Flo, Lyon

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bel établissement, bien situé Barry piscine panoramique fermes
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
Réponse de Hotel Manager le 14 nov. 2019
Dear Flo, Thank you for posting your kind feedback about your stay at our Palazzo Naiadi Roma! We are delighted to read you spent a great time vacancy with us and you enjoyed our property! We are looking forward to welcoming you back again in the "Eternal City". Kind Regards, Hotel Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Superbe hôtel, architecture historique, service très efficace.
Séjour de 8 nuits en juillet 2019
Réponse de Hotel Manager le 22 août 2019
Dear Guest, We greatly appreciate your kind words and recommendation of our property. Indeed it is our highest mission to create indelible memories for our guests. We hope you will return to our hotel in the near future. Best regards, Hotel Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Personnel accueillant . Chambre spacieuse et propre. Petit déjeuner copieux.
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de Hotel Manager le 26 juin 2019
Dear Guest, Thank you for posting your kind feedback about your stay at our Palazzo Naiadi Roma! We are delighted to read you spent a great time vacancy with us and you enjoyed our property! We are looking forward to welcoming you back again whenever your travels bring you back to the "Eternal City". Kind Regards, Hotel Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Il s’agit d’un hôtel d’un très grand luxe idéalement situé au cœur de Rome, à deux pas de la gare de Termini. Le personnel est attentionné et professionnel. La chambre est spacieuse et bien aménagée. Finalement, le lit est d’un confort apprécié après une dure journée de marche dans les rues de Rome.
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Hotel Manager le 3 juin 2019
Dear Guest, Thank you for posting your kind feedback about your stay at our Palazzo Naiadi Roma! We are delighted to read you spent a great time vacancy with us and you enjoyed our property! We are looking forward to welcoming you back again whenever your travels bring you back to the "Eternal City". Kind Regards, Hotel Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Superbe hôtel avec un staff extraordinaire! Emplacement idéal pour découvrir les sites touristiques (forum, etc.)
Séjour de 5 nuits en mars 2019
Réponse de Hotel Manager le 11 mars 2019
Dear Guest, Thank you for posting your kind feedback about your stay at our Palazzo Naiadi Roma! We are delighted to read you spent a great time vacancy with us and you enjoyed our property! We are looking forward to welcoming you back again whenever your travels bring you back to the "Eternal City". Kind Regards, Hotel Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Acceuil tres bien et serviable et souriant à tous les niveaux.
Séjour de 4 nuits en février 2019
Réponse de Hotel Manager le 5 mars 2019
Dear Guest, Thank you for posting your kind feedback about your stay at our Palazzo Naiadi Roma! We are delighted to read you spent a great time vacancy with us and you enjoyed our property! We are looking forward to welcoming you back again whenever your travels bring you back to the "Eternal City". Kind Regards, Hotel Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 4 nuits en février 2019
Réponse de Hotel Manager le 2 avr. 2019
Dear Guest, Thank you for your feedback. We look forward to welcoming you back soon in the Eternal City. Best regards, Hotel Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel magnifique mais chambre donnant sur la place un peu bruyante la nuit. Le petit déjeuner n'était pas dans le prix et est facturé 35 euros. L'hôtel prélève également 7 euros par personne et par jour de taxe. SI c'était à refaire on referait le même choix
Séjour de 3 nuits en janvier 2019
Réponse de Hotel Manager le 15 janv. 2019
Dear Guest, Thank you for taking time to post your review about Palazzo Naiadi Roma. Our guests’ feedback are very important to us because your appreciation is our best reward!! We really hope to have you back soon at our Palazzo Naiadi Roma for another enjoyable stay. Kindest regards, Hotel Manager

8/10 Bien

Laurkri, France

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel très bien placé pour visiter Rome. C’est un établissement magnifique. L’accueil excellent, propreté, rien à dire. J’ai cependant été déçue par la chambre qui nous a été octroyée. En effet, elle donnait sur une cours intérieure très sombre. Impossible de garder la fenêtre ouverte à cause du bruit assourdissant d’un système de ventilation . Je pense sincerement que c’etait la moins bonne chambre de l’hotel, et, si nous l’avions su, nous n’aurions pas réservé dans cet hôtel, où choisit une catégorie supérieure. Pour votre information il s’agissait de la chambre 370. Merci à Expedia, à l’avenir, de préciser ce genre de détail dans la description de la chambre.
Séjour de 3 nuits en octobre 2018
Réponse de Hotel Manager le 10 nov. 2018
Dear Laurkr, Thank you for taking the time to share your recent experience at the Palazzo Naiadi Roma, Autograph Collection with us. As a Valued Customer, I was disappointed to hear about your unhappiness with our rooms. With reference to the rooms, having 238 keys and 8 different categories, sizes and views are reflecting the position of the category. Please do not hesitate to contact us in case you would plan another stay with us, in that occasion we will be able to suggest a different room category according to your wishes. On the other hand, we are delighted to read you appreciate our location and property. We apologize again for the inconvenience and hope you would come and stay again at Palazzo Naiadi Roma, we shall do our best to assure you won’t experience that again. Best regards, Hotel Manager

4/10 Médiocre

Christopher

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Déçu, je n’y retournerai pas !
Piscine microscopique, vous pouvez oublier votre maillot.... sauf si vous voulez etre l’attraction du bar ! Petites chambres Salle de sport sympa Petite dejeuner sympa
Séjour de 2 nuits en juin 2018
Réponse de Ginevra le 23 juin 2018
Dear guest, Thank you for choosing to stay at the Palazzo Naiadi, The Dedica Anthology, Autograph Collection and providing your honest feedback. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and we sincerely apologize for falling short of meeting your expectations. Unfortunately the pool, as also describe on our site, is only a plunge pool to relax after a long day in Rome. We hope to see you again in our hotel and enjoy the other outlets we offer in our property Warm regards

10/10 Excellent

Eric, St sauveur

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fantastique. Super bien situé. À ne pas manquer
Séjour de 3 nuits en mai 2018
Réponse de Hotel Manager le 1 juin 2018
Dear Guest, thank you very much for your feedback. We highly appreciate all your comments; looking forward to welcome you again in the near future. Best regards Hotel Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Réponse de Hotel Manager le 24 mai 2018
Dear Guest, Thank you very much for your comments. We hope to welcome you again soon. Best regards, Hotel Manager

4/10 Médiocre

BK, Lausanne

Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Chambre petite et sombre. Personnel pressé qui sonne deux fois de suite à la chambre avec un très court intervalle entre les deux sonneries, nous stressant juste pour nous demander si tout va bien... Service affligeant au guichet lors du check-out, la demoiselle n'ayant pas voulu me croire lorsque je lui ai dit qu'il y avait erreur et que je n'avais rien commandé au bar de l'hôtel. Elle a en effet essayé - pendant de très longues minutes - de retrouver la facture correspondante (de 3 euros !!!) en fouillant dans ses affaires et en appelant ses collègues, en vain... Une gestion intelligente de cette situation, au vu du montant ridicule en jeu et du prétendu standing de l'hôtel, aurait commandé de renoncer immédiatement à facturer ce poste, afin d'éviter de nous faire perdre toutes les deux du temps. J'ai, de mon côté, initialement songé à renoncer à contester, par gain de paix et de temps, mais voyant le zèle avec lequel la dame cherchait la facture en question et téléphonait de toutes parts, je me suis dit que je la laisserai poursuivre ses recherches jusqu'au bout, sûre que j'étais du résultat auquel elle allait parvenir... Au final et sans surprise, les 3 euros ne m'ont pas été comptés, je me demande d'ailleurs bien ce qui peut coûter seulement 3 euros dans un bar d'hôtel de ce type...
Séjour de 2 nuits en avril 2018
Réponse de Hotel Manager le 7 mai 2018
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your recent experience at the Palazzo Naiadi Roma, Autograph Collection with us. As a Valued Guest, I was disappointed to hear about your experience. With aspiration to always exceed guest expectations, we have unfortunately fallen short of this goal during your recent stay and we do apology for that. Your valued feedback highlighted areas for improvement, would be important for me to know additional gap of service that you experienced during your stay. Once again, thank you for providing feedback that will ultimately help improve our procedures and effectiveness. We hope you choose to stay with us again whenever your travels bring you back to Rome, in that occasion we will show you that the inconvenient experienced were just an isolated case. Best regards, Hotel Manager

10/10 Excellent

Jeandenice06, NICE

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Luxe parfait
Hôtel très confortable. De très belles chambres bien agencées. Personnel impeccable. L'hôtel est idéalement situé.
Séjour de 2 nuits en avril 2018
Réponse de Hotel Manager le 9 avr. 2018
Dear Guest, Thank you for taking time to post your review on Expedia. We are pleased to read about your appreciation and to share it with the whole staff. Our guests’ feedbacks are very important to us! We really hope to have you back soon at our Boscolo Exedra for another enjoyable stay. Kindest regards Hotel Manager

8/10 Bien

FRANCOIS

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
chic et bon service, petit bémol pour le resto
très bon hôtel, très bon service
Séjour de 1 nuit en mars 2018
Réponse de Hotel Manager le 7 mars 2018
Dear Guest, Thank you for taking time to post your review about Boscolo Exedra Roma. Our guests’ feedbacks are very important to us because your appreciation is our best reward!! We really hope to have you back soon at our Boscolo Exedra for another enjoyable stay. Kindest regards, Hotel Manager

10/10 Excellent

luis, paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
IMPECÁVEL SEVICO 5 ESTRELAS a recomendar a toda a gente
Séjour de 2 nuits en septembre 2017
Réponse de Hotel Manager le 20 mars 2018
Dear Guest, Thank you for sharing your review and we are pleased that you enjoyed your holiday with us. We are happy that we succeeded in providing you a holiday that left you truly satisfied and we look forward to your return visit for an even better experience. Warmest regards, Hotel Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
bel hotel le gros bemol c'est la vue des chambres superieur qui donne sur les poubelles de l'hotel
Séjour de 2 nuits en août 2017
Réponse de Hotel Manager le 2 sept. 2017
Cher Client, Nous vous remercions chaleureusement d’avoir pris le temps de partager vos commentaires sur votre séjour au sein de notre hôtel sur Expedia. Nous vous remercions pour vos appréciations en particulier sur notre belle décoration élégante et sur le personnel très professionnel. Nous vous remercions de votre intention de revenir nous voir lors d'un prochain séjour sur la Capitale. Bien Cordialement, Hotel Manager

6/10 Satisfaisant

AIEM , MONTMORENCY France

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Little swimming pool on the roof, with no pmace around to rest and plenty people inside. SPA costy.
Séjour de 2 nuits en août 2017
Réponse de Hotel Manager le 26 août 2017
Dear Guest, thank you for your feedback. On the other hand I’m sorry that you did not enjoy a couple of our facilities and in specific the pool and the Spa. Indeed our pool area is limited as the pool is not a swimming pool but a plunge pool as per photo on our website (is clearly understandable that is small). Is an added value if someone wants just to refresh having a glass of something taking a look at the roofs and/or having a meal in a very unique location. Regarding the Spa I have to agree that has limited space compared to a flagship Spa of Resorts that advertise the name with “Spa” in it (i.e. JW Marriott Venice Resort & Spa) or anyway not located in the heart of a Capital City like Rome. Our Welness area has 5 treatment rooms and a fitness space: we take note about your comments on the facilities, I would like to point out that the massage tables, armchair for treatment and the fitness area have been completely refurbished in December 2016 with great feedback from other customers. I agree with you if you would like a Resort where spending time swimming in a 25mt pool, sun bedding, have full wet area in a large Spa with bigger treatment rooms and not a city center Hotel with additional facilities then is preferably to choose a different Hotel. We anyway hope to have the chance to welcome you back with us taking in to due consideration that the majority of your experience with the Hotel was very positive Sincerely, Hotel Manager

10/10 Excellent

KB

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
hôtel très confortable et idéalement situé
hôtel très agréable idéalement situé pour une découverte de la ville (antique, centre ville, vatican...). Excellent accueil même à deux heures du matin par un employé exemplaire qui donne un sentiment de bien,nvenue. Chambre ultra confortable, literie de grande qualité. Salle de bain suffisamment grande avec double vasque, baignoire et douche. Produits de toilette proposés. Excellent bar. Petites attentions. Le petit déjeuner est très varié, plutôt international, même si une offre pléthorique permet de gouter aux habitudes romaines de petit déjeuner dans les bar et forno alentour si l'on est curieux. La situation sur la piazza della republicca offre la possibilité d'une sieste réparatrice être deux visites. Je recommande cet hôtel sans réserves.
Réponse de Hotel Manager le 20 avr. 2017
Cher Client, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager vos commentaires . Nous sommes heureux d'apprendre que vous avez apprécié notre personnel très accueillant, notre décor et notre Hotel pour la qualité de notre service. Nous vous remercions de votre recommandation et espérons vous revoir lors d'un prochain séjour sur la Capitale Bien Cordialement,

8/10 Bien

ana, parid

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent hotel Avec un service impeccable
Je recommande cet hotel excellent rapport qualité prix et situation pres de toutes les attractions touristiques
Réponse de Hotel Manager le 8 avr. 2017
Cher Client, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager vos commentaires sur votre sejour dans la Capitale! Nous vous remercions pour vos appréciations en particulier sur notre belle décoration élégante. Nous vous espérons au cours de votre prochain séjour à Rome! Bien Cordialement,

10/10 Excellent

thomas

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Par contre, pas de piscine en novembre, et spa non ouvert malgre l'annonce 24h/24h.. Autrement, hotel au top
Réponse de General Manager le 6 févr. 2017
Dear Guest, Thank your for taking the time to share your review on Hotels.com about your stay at our Boscolo Hotel Exedra Rome. We are really happy to read you enjoyed your stay with us and take good note of your comments. Concerning the pool and our spa we are very sorry to not meet your expectation , unfortunately our swimming pool in winter time is closed because of the weather and the Spa is open 10am to 21.30pm, we apologies for the ad open 24h/24h , so I have shared your feedback with the Spa members to ensure this was an isolated issue. We truly hope to welcome you back again in the Eternal Cty, and to provide you an unforgettable stay! King Regards, Hotel Manager.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

10/10 Excellent

Olivier, paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bel hôtel, belles prestations, personnel top
Superbe accueil avec surclassement, très jolies chambres très confortables, personnel adorable, si il devait y avoir un petit bémol la place de la république où est situé l'hôtel pourrait être plus près du centre.
Réponse de Hotel Manager. le 2 févr. 2017
Cher Client, C’est avec grand plaisir que nous avons pris connaissance de votre chaleureux commentaire. Notre belle équipe tient à se joindre à moi pour vous exprimer notre plus sincère gratitude pour ce retour enthousiaste. Nous espérons avoir le plaisir de vous recevoir très bientôt. Bien à vous, Hotel Manager.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bel hôtel
Très bel hôtel. De beaux volumes. Le personnel est aimable et réactif: recherche d'adresses, appel de taxis... Chambre spacieuse. Belle hauteur sous plafond. Produits de toilette sans cesse renouvelés.
Réponse de oh le 20 janv. 2016
Dear Guest, thank you very much for your comment on Expedia. We are delighted to read that you enjoyed your stay and that you mentioned the freindliness and professionalism of our staff. We apologize for any inconvenience with the bath room and the internet. We are checking on how to improve the WIFI situation. Thank you again for taking your valuable time to inform us about our services. We are looking forward to welcoming you soon to Rome again. Kind regards, Oliver Hutten

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel accueillant et personnel très professionnel
Accueil excellent et personnalisé, personnel courtois et agréable, prestations impeccables ( chambre, restau, bar, concierge, taxi)
Réponse de oh le 3 janv. 2016
Dear guest, thank you very much for your comment on expedia.com. We are delighted to read that you enjoyed your stay with us and that our staff looked well after you. We still wish you a happy new year and are looking forward to welcoming you soon back to Rome. Kind regards, Oliver Hutten

8/10 Bien

karine et manu, paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel accueillant
Très bon service chambre propre mais moquette tachée nous etions dans une chambre deluxe Manque une table avec chaises pour petit déjeuner ou diner dans la chambre Très bien situé pour visite à pied
Réponse de oh le 7 févr. 2016
Dear Guest, thank you very much for staying with us and your important feedback on Expedia. We are delighted to read that you enjoyed your stay. We apologize for any inconvenience regarding the room set up. Thank you very much again for your valuable time to inform us about your service experience. We are looking forward to welcoming you again at any Boscolo Hotels. Kind regards, Oliver Hutten General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tres bien situe
Service petit dejeuner ordinaire on semble les deranger

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
A conseillé
Magnifique demeure , Mais salle de fitness indigne d un 5 étoiles . Chambre belle mais vieillotte a rafraîchir . Prix des boissons exagérée 7€ un coca dans le mini bar .

10/10 Excellent

claude, Québec

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un merveilleux voyage à rome
Ce fût un excellent 3 jours pour visiter Rome, l'hôtel est très bien situé et est très chic, la chambre panoramique donnait sur la plaza republica ce qui était très sympha

8/10 Bien

yann, paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent séjour
Très bel hôtel et situé à 15mn à pied d'un très grand nombre de sites touristiques. Une conciergerie attentive et un personnel professionnel et très agréable. Seul petit bémols, la terrasse était privatisée le 1er soir de notre séjour sans que nous ayons été prévenu préalablement. Piscine extérieur sur les toits de Rome pas immense mais extrêmement agréable.

10/10 Excellent

Valérie, Coulommiers

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
On peut faire tous les grands monuments à pied (tout est à 10min maximum). Un régale pour ceux qui aiment se balader et découvrir des choses à chaque coin de rue ! Il n'est pas nécessaire de faire des heures de queues pour s'en prendre plein les yeux.

10/10 Excellent

zelis

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Super sejour :)
Long weekend tres sympa entre amies. Rome est une ville tres agreable. L hotel est tres bien situé pour les visites, restaurants... le personnel á l ecoute et toujours souriant. Les chambres sont tres propres,... (par contre pas de bouilloire avec the et cafe)

10/10 Excellent

Marie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bel hôtel
Hôtel magnifique, très bien situé, à 2 pas du métro, à 5 min à pieds du colisée... Chambre très spacieuse !! Nous avons été très déçus de ne pas pouvoir accéder au spa gratuitement malgré le prix important de la nuit dans cet hôtel. Cependant nous le recommandons pour un week end romantique !

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et confort de la chambre

8/10 Bien

Sandrine, Suisse

Les points forts : Propreté et personnel et service
Hôtel bien placé, beau bâtiment
Hôtel idéalement placé à moins de 10 Minutes de la gare et à côté d une station de métro. bâtiment magnifique. Bon accueil sympathique. Chambre classique (496) petite, mobilier vieillissant, tapisserie décollée, moquette usagée. Pas digne d'un 5 *. Nous avons dîner deux fois au restaurant et avons apprécié. Bon service. Le serveur parlait français çe qui est confortable.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Concernant l'Hôtel il n'y a rien à redire. Le personnel était à l'écoute.

10/10 Excellent

Kristi

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amazing hotel!!! Absolutely beautiful!!! Very convenient location. The staff exceeded beyond my expectations!! Very welcoming!!!
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Manuel

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Todo estuvo excelente, muy buena ubicación.
Séjour de 4 nuits en mai 2024

4/10 Médiocre

Viridiana

Voyage en famille, Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Muy sucias las recámaras y los baños, colchones en mal estado, exceso de polvo en las recámaras, no es lo que aparece en Expedia
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

ZAKARIAH

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Everything was above expectations
Séjour de 6 nuits en mai 2024
Réponse de Institutional Relations and Business Development D le 18 mai 2024
Dear Guest,thank you very much for your wonderful feedback on Expedia.com We look forward to welcoming you back soon to Anantara Palazzo Naiadi of the Eternal City.Best regardsGM Pontrandolfo

10/10 Excellent

Chelsea

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Really enjoyed my the the hotel is a piece of art absolutely beautiful building. Great location very friendly staff. Highly recommend
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Institutional Relations and Business Development D le 18 mai 2024
Dear Guest,We are truly grateful for the wonderful feedback you provided about our hotel, your stay, and our team. We are committed to consistently providing a memorable experience for our guests and your feedback and appreciation is the greatest motivation and reward for myself and the team. We are delighted to have had you as our guest and look forward to welcoming you back.GM Pontrandolfo