Avis sur Anantara Palazzo Naiadi Rome Hotel - A Leading Hotel of the World
Anantara Palazzo Naiadi Rome Hotel - A Leading Hotel of the World
Piazza Della Repubblica, 47, Rome, RM
Avis
9,2
Merveilleux
9,4/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
9,2/10
Équipements
9,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage d’affaires
12 nov. 2021
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de Pierre Pessina Front Office Manager le 21 nov. 2021
Dear Philippe,
Thank you for choosing to stay at the Anantara Palazzo Naiadi and providing your feedback.
We truly appreciate your review and we hope to welcome you back to the Eternal City and Anantara Palazzo Naiadi in the future.
Warm Regards,
10/10 Excellent
CHARLES
22 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Exceptionnel!
CHARLES
Séjour de 14 nuits en août 2021
Réponse de Pierre Pessina Front Office Manager le 23 août 2021
Cher Charles,
Merci d'avoir choisi de séjourner à l'Anantara Palazzo Naiadi et de nous avoir fait part de vos commentaires.
Offrir le plus haut niveau d'hospitalité est notre priorité numéro un et je suis ravi de lire que vous avez vécu une expérience aussi incroyable dans notre hôtel et que Gemma a réussi à vous fournir un si bon service.
Nous apprécions vraiment votre commentaire et nous espérons vous accueillir à nouveau dans la Ville éternelle et l'Anantara Palazzo Naiadi à l'avenir.
Cordialement,
Pierre Pessina
Front Office Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
19 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en août 2021
Réponse de Pierre Pessina Front Office Manager le 21 août 2021
Dear Guest,
Thank you for sharing you feedback with us!
We are extremely happy to have live up to your expectations and we are looking forward to welcome you at Anantara Palazzo Naiadi again!
Warm Regards,
Pierre Pessina
Front Office Manager
10/10 Excellent
vincent
Voyage en famille
25 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great Service
vincent
Séjour de 2 nuits en juin 2021
Réponse de Giuseppe P le 1 juil. 2021
Dear Guest ,
thank you very much for your beautiful feedback .
and it is a delight to know that you very much enjoyed your holiday at Anantara Palazzo Naiadi Rome.
We are glad that you were extremely pleased with the service provided by our associates, which will be passed on to the team. Customer care is indeed among st one of our highest priorities and it is always rewarding to receive such commendation.
Thank you for your review and we look forward to welcoming you back again in the near future.
Kind regards,
G.Pontrandolfo Operation Manager
10/10 Excellent
Alison
3 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alison
Séjour de 3 nuits en août 2020
Réponse de Pierre Pessina Front Office Manager le 16 sept. 2020
Dear Alison,
Thank you for sharing you feedback with us!
We are extremely happy to have live up to your expectations and we are looking forward to welcome you at Anantara Palazzo Naiadi again!
Warm Regards,
10/10 Excellent
Fawzi
Voyage en famille
22 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent
Fawzi
Séjour de 4 nuits en août 2020
Réponse de Palazzo Naiadi, The Dedica Anthology le 26 août 2020
Dear Fawzi,
On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your most memorable experiences with us during your recent stay at the Palazzo Naiadi, The Dedica Anthology, Autograph Collection.
It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! By taking pride in putting people first, we are not only executing the mission of our founders, but exceeding the expectations of our valued guests.
Please note your feedback has been shared with the hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver great experiences. Once again, we appreciate you taking the time to share your feedback. We also recognize these are unusual times and we thank you for choosing to stay with us.
Best regards,
Hotel Manager
10/10 Excellent
Jean Luc
Voyage en famille
20 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jean Luc
Séjour de 2 nuits en août 2020
Réponse de Palazzo Naiadi, The Dedica Anthology le 26 août 2020
Dear Jean Luc,
On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing your most memorable experiences with us during your recent stay at the Palazzo Naiadi, The Dedica Anthology, Autograph Collection.
It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! By taking pride in putting people first, we are not only executing the mission of our founders, but exceeding the expectations of our valued guests.
Please note your feedback has been shared with the hotel team as a critical way of understanding how we can continue to deliver great experiences. Once again, we appreciate you taking the time to share your feedback. We also recognize these are unusual times and we thank you for choosing to stay with us.
Best regards,
Hotel Manager
10/10 Excellent
Guillaume
Voyage d’affaires
10 août 2020
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Bel hôtel bien situé
Guillaume
Séjour de 2 nuits en juillet 2020
Réponse de Pierre Pessina Front Office Manager le 11 août 2020
Dear Guillaume,
Thank you for choosing to stay at the Palazzo Naiadi, The Dedica Anthology, Autograph Collection and providing your feedback.
Providing the highest level of hospitality is our number one priority and we sincerely apologize for falling short of meeting your expectations.
We look forward to serving you again soon!
Warm Regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
26 juil. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2020
Réponse de Vera Jurisic le 27 juil. 2020
Dear Sir,
Thank you very much for your words and hope to see you next time.
Warm Regards
Vera Jurisic
In House Reservation
10/10 Excellent
Flo, Lyon
Voyage en couple
14 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Flo
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
Réponse de Hotel Manager le 14 nov. 2019
Dear Flo,
Thank you for posting your kind feedback about your stay at our Palazzo Naiadi Roma!
We are delighted to read you spent a great time vacancy with us and you enjoyed our property!
We are looking forward to welcoming you back again in the "Eternal City".
Kind Regards,
Hotel Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
11 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en juillet 2019
Réponse de Hotel Manager le 22 août 2019
Dear Guest,
We greatly appreciate your kind words and recommendation of our property. Indeed it is our highest mission to create indelible memories for our guests. We hope you will return to our hotel in the near future.
Best regards,
Hotel Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
24 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de Hotel Manager le 26 juin 2019
Dear Guest,
Thank you for posting your kind feedback about your stay at our Palazzo Naiadi Roma!
We are delighted to read you spent a great time vacancy with us and you enjoyed our property!
We are looking forward to welcoming you back again whenever your travels bring you back to the "Eternal City".
Kind Regards,
Hotel Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
1 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Hotel Manager le 3 juin 2019
Dear Guest,
Thank you for posting your kind feedback about your stay at our Palazzo Naiadi Roma!
We are delighted to read you spent a great time vacancy with us and you enjoyed our property!
We are looking forward to welcoming you back again whenever your travels bring you back to the "Eternal City".
Kind Regards,
Hotel Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
9 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en mars 2019
Réponse de Hotel Manager le 11 mars 2019
Dear Guest,
Thank you for posting your kind feedback about your stay at our Palazzo Naiadi Roma! We are delighted to read you spent a great time vacancy with us and you enjoyed our property! We are looking forward to welcoming you back again whenever your travels bring you back to the "Eternal City".
Kind Regards,
Hotel Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
27 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en février 2019
Réponse de Hotel Manager le 5 mars 2019
Dear Guest,
Thank you for posting your kind feedback about your stay at our Palazzo Naiadi Roma!
We are delighted to read you spent a great time vacancy with us and you enjoyed our property!
We are looking forward to welcoming you back again whenever your travels bring you back to the "Eternal City".
Kind Regards,
Hotel Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
27 févr. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en février 2019
Réponse de Hotel Manager le 2 avr. 2019
Dear Guest,
Thank you for your feedback.
We look forward to welcoming you back soon in the Eternal City.
Best regards,
Hotel Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
5 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en janvier 2019
Réponse de Hotel Manager le 15 janv. 2019
Dear Guest,
Thank you for taking time to post your review about Palazzo Naiadi Roma. Our guests’ feedback are very important to us because your appreciation is our best reward!! We really hope to have you back soon at our Palazzo Naiadi Roma for another enjoyable stay.
Kindest regards,
Hotel Manager
8/10 Bien
Laurkri, France
8 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Laurkri
Séjour de 3 nuits en octobre 2018
Réponse de Hotel Manager le 10 nov. 2018
Dear Laurkr,
Thank you for taking the time to share your recent experience at the Palazzo Naiadi Roma, Autograph Collection with us.
As a Valued Customer, I was disappointed to hear about your unhappiness with our rooms.
With reference to the rooms, having 238 keys and 8 different categories, sizes and views are reflecting the position of the category.
Please do not hesitate to contact us in case you would plan another stay with us, in that occasion we will be able to suggest a different room category according to your wishes.
On the other hand, we are delighted to read you appreciate our location and property.
We apologize again for the inconvenience and hope you would come and stay again at Palazzo Naiadi Roma, we shall do our best to assure you won’t experience that again.
Best regards,
Hotel Manager
4/10 Médiocre
Christopher
18 juin 2018
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Déçu, je n’y retournerai pas !
Christopher
Séjour de 2 nuits en juin 2018
Réponse de Ginevra le 23 juin 2018
Dear guest,
Thank you for choosing to stay at the Palazzo Naiadi, The Dedica Anthology, Autograph Collection and providing your honest feedback.
Providing the highest level of hospitality is our number one priority and we sincerely apologize for falling short of meeting your expectations. Unfortunately the pool, as also describe on our site, is only a plunge pool to relax after a long day in Rome.
We hope to see you again in our hotel and enjoy the other outlets we offer in our property
Warm regards
10/10 Excellent
Eric, St sauveur
27 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Eric
Séjour de 3 nuits en mai 2018
Réponse de Hotel Manager le 1 juin 2018
Dear Guest,
thank you very much for your feedback.
We highly appreciate all your comments; looking forward to welcome you again in the near future.
Best regards
Hotel Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
13 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de Hotel Manager le 24 mai 2018
Dear Guest,
Thank you very much for your comments.
We hope to welcome you again soon.
Best regards,
Hotel Manager
4/10 Médiocre
BK, Lausanne
13 avr. 2018
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
BK
Séjour de 2 nuits en avril 2018
Réponse de Hotel Manager le 7 mai 2018
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your recent experience at the Palazzo Naiadi Roma, Autograph Collection with us.
As a Valued Guest, I was disappointed to hear about your experience. With aspiration to always exceed guest expectations, we have unfortunately fallen short of this goal during your recent stay and we do apology for that.
Your valued feedback highlighted areas for improvement, would be important for me to know additional gap of service that you experienced during your stay.
Once again, thank you for providing feedback that will ultimately help improve our procedures and effectiveness.
We hope you choose to stay with us again whenever your travels bring you back to Rome, in that occasion we will show you that the inconvenient experienced were just an isolated case.
Best regards,
Hotel Manager
10/10 Excellent
Jeandenice06, NICE
9 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Luxe parfait
Jeandenice06
Séjour de 2 nuits en avril 2018
Réponse de Hotel Manager le 9 avr. 2018
Dear Guest,
Thank you for taking time to post your review on Expedia.
We are pleased to read about your appreciation and to share it with the whole staff. Our guests’ feedbacks are very important to us! We really hope to have you back soon at our Boscolo Exedra for another enjoyable stay.
Kindest regards
Hotel Manager
8/10 Bien
FRANCOIS
5 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
chic et bon service, petit bémol pour le resto
FRANCOIS
Séjour de 1 nuit en mars 2018
Réponse de Hotel Manager le 7 mars 2018
Dear Guest,
Thank you for taking time to post your review about Boscolo Exedra Roma. Our guests’ feedbacks are very important to us because your appreciation is our best reward!!
We really hope to have you back soon at our Boscolo Exedra for another enjoyable stay.
Kindest regards,
Hotel Manager
10/10 Excellent
luis, paris
25 sept. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
luis
Séjour de 2 nuits en septembre 2017
Réponse de Hotel Manager le 20 mars 2018
Dear Guest,
Thank you for sharing your review and we are pleased that you enjoyed your holiday with us.
We are happy that we succeeded in providing you a holiday that left you truly satisfied and we look forward to your return visit for an even better experience.
Warmest regards,
Hotel Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
30 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2017
Réponse de Hotel Manager le 2 sept. 2017
Cher Client,
Nous vous remercions chaleureusement d’avoir pris le temps de partager vos commentaires sur votre séjour au sein de notre hôtel sur Expedia. Nous vous remercions pour vos appréciations en particulier sur notre belle décoration élégante et sur le personnel très professionnel.
Nous vous remercions de votre intention de revenir nous voir lors d'un prochain séjour sur la Capitale.
Bien Cordialement,
Hotel Manager
6/10 Satisfaisant
AIEM , MONTMORENCY France
23 août 2017
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
AIEM
Séjour de 2 nuits en août 2017
Réponse de Hotel Manager le 26 août 2017
Dear Guest,
thank you for your feedback.
On the other hand I’m sorry that you did not enjoy a couple of our facilities and in specific the pool and the Spa.
Indeed our pool area is limited as the pool is not a swimming pool but a plunge pool as per photo on our website (is clearly understandable that is small). Is an added value if someone wants just to refresh having a glass of something taking a look at the roofs and/or having a meal in a very unique location.
Regarding the Spa I have to agree that has limited space compared to a flagship Spa of Resorts that advertise the name with “Spa” in it (i.e. JW Marriott Venice Resort & Spa) or anyway not located in the heart of a Capital City like Rome.
Our Welness area has 5 treatment rooms and a fitness space: we take note about your comments on the facilities, I would like to point out that the massage tables, armchair for treatment and the fitness area have been completely refurbished in December 2016 with great feedback from other customers.
I agree with you if you would like a Resort where spending time swimming in a 25mt pool, sun bedding, have full wet area in a large Spa with bigger treatment rooms and not a city center Hotel with additional facilities then is preferably to choose a different Hotel.
We anyway hope to have the chance to welcome you back with us taking in to due consideration that the majority of your experience with the Hotel was very positive
Sincerely,
Hotel Manager
10/10 Excellent
KB
16 avr. 2017
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
hôtel très confortable et idéalement situé
KB
Réponse de Hotel Manager le 20 avr. 2017
Cher Client,
Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager vos commentaires . Nous sommes heureux d'apprendre que vous avez apprécié notre personnel très accueillant, notre décor et notre Hotel pour la qualité de notre service.
Nous vous remercions de votre recommandation et espérons vous revoir lors d'un prochain séjour sur la Capitale
Bien Cordialement,
8/10 Bien
ana, parid
29 mars 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent hotel Avec un service impeccable
ana
Réponse de Hotel Manager le 8 avr. 2017
Cher Client,
Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager vos commentaires sur votre sejour dans la Capitale!
Nous vous remercions pour vos appréciations en particulier sur notre belle décoration élégante.
Nous vous espérons au cours de votre prochain séjour à Rome!
Bien Cordialement,
10/10 Excellent
thomas
20 nov. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
thomas
Réponse de General Manager le 6 févr. 2017
Dear Guest,
Thank your for taking the time to share your review on Hotels.com about your stay at our Boscolo Hotel Exedra Rome.
We are really happy to read you enjoyed your stay with us and take good note of your comments.
Concerning the pool and our spa we are very sorry to not meet your expectation , unfortunately our swimming pool in winter time is closed because of the weather and the Spa is open 10am to 21.30pm, we apologies for the ad open 24h/24h , so I have shared your feedback with the Spa members to ensure this was an isolated issue.
We truly hope to welcome you back again in the Eternal Cty, and to provide you an unforgettable stay!
King Regards,
Hotel Manager.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
14 juin 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Olivier, paris
13 avr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bel hôtel, belles prestations, personnel top
Olivier
Réponse de Hotel Manager. le 2 févr. 2017
Cher Client,
C’est avec grand plaisir que nous avons pris connaissance de votre chaleureux commentaire. Notre belle équipe tient à se joindre à moi pour vous exprimer notre plus sincère gratitude pour ce retour enthousiaste.
Nous espérons avoir le plaisir de vous recevoir très bientôt.
Bien à vous,
Hotel Manager.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
9 janv. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bel hôtel
Voyageur vérifié
Réponse de oh le 20 janv. 2016
Dear Guest,
thank you very much for your comment on Expedia.
We are delighted to read that you enjoyed your stay and that you mentioned the freindliness and professionalism of our staff. We apologize for any inconvenience with the bath room and the internet. We
are checking on how to improve the WIFI situation.
Thank you again for taking your valuable time to inform us about our services.
We are looking forward to welcoming you soon to Rome again.
Kind regards,
Oliver Hutten
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
1 janv. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel accueillant et personnel très professionnel
Voyageur vérifié
Réponse de oh le 3 janv. 2016
Dear guest,
thank you very much for your comment on expedia.com.
We are delighted to read that you enjoyed your stay with us and that our staff looked well after you.
We still wish you a happy new year and are looking forward to welcoming you soon back to Rome.
Kind regards,
Oliver Hutten
8/10 Bien
karine et manu, paris
12 nov. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel accueillant
karine et manu
Réponse de oh le 7 févr. 2016
Dear Guest,
thank you very much for staying with us and your important feedback on Expedia.
We are delighted to read that you enjoyed your stay. We apologize for any inconvenience regarding the room set up.
Thank you very much again for your valuable time to inform us about your service experience.
We are looking forward to welcoming you again at any Boscolo Hotels.
Kind regards,
Oliver Hutten
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
21 sept. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tres bien situe
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
27 août 2015
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
A conseillé
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
claude, Québec
4 août 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un merveilleux voyage à rome
claude
8/10 Bien
yann, paris
30 juin 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent séjour
yann
10/10 Excellent
Valérie, Coulommiers
15 juin 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Valérie
10/10 Excellent
zelis
11 juin 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Super sejour :)
zelis
10/10 Excellent
Marie
6 mai 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bel hôtel
Marie
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
30 avr. 2015
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Sandrine, Suisse
30 avr. 2015
Les points forts : Propreté et personnel et service
Hôtel bien placé, beau bâtiment
Sandrine
8/10 Bien
Voyageur vérifié
27 avr. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Kristi
Voyage en groupe
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kristi
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Manuel
Voyage en couple
24 mai 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Manuel
Séjour de 4 nuits en mai 2024
4/10 Médiocre
Viridiana
Voyage en famille, Voyage en groupe
21 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Viridiana
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
ZAKARIAH
Voyage en famille
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ZAKARIAH
Séjour de 6 nuits en mai 2024
Réponse de Institutional Relations and Business Development D le 18 mai 2024
Dear Guest,thank you very much for your wonderful feedback on Expedia.com We look forward to welcoming you back soon to Anantara Palazzo Naiadi of the Eternal City.Best regardsGM Pontrandolfo
10/10 Excellent
Chelsea
Voyage en couple
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chelsea
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Institutional Relations and Business Development D le 18 mai 2024
Dear Guest,We are truly grateful for the wonderful feedback you provided about our hotel, your stay, and our team. We are committed to consistently providing a memorable experience for our guests and your feedback and appreciation is the greatest motivation and reward for myself and the team. We are delighted to have had you as our guest and look forward to welcoming you back.GM Pontrandolfo