Avis
8,8
Excellent
9,2/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
8,4/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
7 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Regent Hotel le 11 août 2022
Thank you for for feedback and hope to welcome you again.
10/10 Excellent
Julie
30 juil. 2022
Julie
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Snow le 19 août 2022
Hello Julie,Thank you for taking the time to review your visit. It is fantastic to hear that you enjoyed your stay and that you would definitely stay with us again! We look forward to welcoming you back the next time your travels bring you to Revelstoke. Regards
10/10 Excellent
Robert
29 mai 2022
Robert
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Berfin D le 8 juin 2022
Hello Robert,
Thank you for the great review. We are glad that you had an enjoyable stay with us. We look forward to welcoming you back again soon. Regards,
10/10 Excellent
Carole
29 sept. 2021
Carole
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de Brady le 30 sept. 2021
Thank you for your wonderful review. Please come back soon!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
5 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
Réponse de Regent Hotel le 25 août 2021
Thank you for your feedback. We appreciate it and hope to welcome you back.
Best Wishes
Donna
10/10 Excellent
sebastien
27 juil. 2021
Les points forts : Propreté et personnel et service
sebastien
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
10/10 Excellent
JEAN
26 sept. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
JEAN
Séjour de 1 nuit en septembre 2020
Réponse de Katrina le 26 sept. 2020
Good Morning Jean,
Thank you for your feed back, we really appreciate it. We look forward to hosting you again in the future.
Have a lovely day.
The Regent Hotel
8/10 Bien
Voyageur vérifié
19 août 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2020
Réponse de Spencer le 20 août 2020
thank you for your feed back, we will use this to improve on our guest experience in the future.
Sincerely, Regent Hotel
10/10 Excellent
robin
11 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
robin
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Stacey le 12 sept. 2019
Thank you for your woderful review Robin
8/10 Bien
Julien
2 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Une bonne étape
Julien
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Stacey le 4 sept. 2019
Thank you for the wonderful review Julien. Glad you had a great stay with us
10/10 Excellent
Pierre
17 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent endroit
Pierre
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Stacey le 17 juin 2019
Thank you for your great review Pierre
10/10 Excellent
Serge
2 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Serge
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Brady le 4 juin 2019
10 out of 10? Yahoo. Thank you so much for your awesome review. Please com3e back soon
2/10 Horrible
Gwen, Melbourne
2 sept. 2018
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Extrêmement bruyant. Accueil désagréable
Gwen
Séjour de 2 nuits en août 2018
Réponse de Sherri M le 18 sept. 2018
Je suis vraiment désolé d'apprendre que c'était votre expérience à l'hôtel Regent. Nous nous excusons sincèrement pour le bruit qui a affecté votre séjour et pour le passage tardif de la nuit dans une autre pièce. Encore une fois, veuillez accepter nos excuses pour cet inconvénient extrême.
10/10 Excellent
Laurent, Strasbourg
21 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Etape parfaite pour aller découvrir les parks
Laurent
Séjour de 2 nuits en août 2018
Réponse de Brady le 22 août 2018
Thank you for your wonderful review Laurent. Please come back and visit us at the Regent Hotel and 112 Restaurant
Merci
10/10 Excellent
Muriel, Belgique
15 août 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hôtel très soigné et confortable. Hot tub, sauna
Muriel
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Stacey le 16 août 2018
Thank you for your amazing review Muriel. I'm glad to hear you had a wonderful stay with us and we looked for t you visiting again
10/10 Excellent
christelle
14 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A recommander
christelle
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
Réponse de Stacey le 16 août 2018
Thank you for your great review Christelle. Its great to hear that you had a wonderful stay with and we look forward to you staying again
8/10 Bien
Christophe
1 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pas mal
Christophe
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
Réponse de Stacey le 2 août 2018
Thank you for taking your time to review our hotel. Unfortunately due to this being an older hotel we are unable to offer these facilities in the rooms. We do have tea and coffee available through out the day between the breakfast room and the pub and we are more than happy to store items in our fridges for guests.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
5 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2017
10/10 Excellent
jose
24 sept. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hôtel classe
jose
8/10 Bien
Voyageur vérifié
31 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Voyageur vérifié
24 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Marie, Sherbrooke, Qc
26 juil. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel bien situé au coeur de Revelstoke
Marie
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
26 août 2015
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de Marie le 31 août 2015
We appreciate you taking the time to share your comments with us. I'm certainly disappointed that we did not provide you with a more comfortable stay. I hope that you are willing to book with us again, & if you do please don't hesitate to request a larger room & we will make every effort to accommodate you.
10/10 Excellent
Michel, Salaberry-de-Valleyfield
19 juin 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bonne affaire!
Michel
Réponse de Marie le 23 juin 2015
Thank you for such great feedback. I'm happy that you enjoyed your stay, & hope we'll see you again soon.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
7 août 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de Marie le 11 oct. 2014
Thank you for the great review score. We appreciate you taking the time to review our hotel and hope that we'll see you next time you're in Revelstoke.
10/10 Excellent
Cynthia
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cynthia
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Joe le 26 mai 2024
We are delighted that you enjoyed your stay, particularly the large hot Breakfast Buffet. We are quite proud of our breakfast and love hearing positive reviews of it. I am sure that we will see you again!!!
10/10 Excellent
Lesley
23 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lesley
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Joe le 25 mai 2024
We sincerely appreciate your excellent review of our fine, historic hotel and our wonderful staff.
8/10 Bien
Heidi
Voyage en couple
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Heidi
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Joe le 23 mai 2024
Thank you for your very good review of our historic property. We regret the Expedia error; neither the Front Desk Clerk or I (Night Audit) ever witnessed two reservations hitting the Front Desk within moments and causing such a problem.
4/10 Médiocre
Marilou
Voyage en famille
20 mai 2024
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marilou
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Joe le 23 mai 2024
Our large, hot, buffet breakfast is something that we are particularly proud of. Dark wouldn't be an adjective I would use to describe the Regent, but an elegant, historic property would be more to the mark. We wish you all the best in your travels.
10/10 Excellent
Lisa
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lisa
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Joe le 23 mai 2024
We will take 5 our of 5 any day! Thanks for the excellent review. And yes, our 106 Staff members are our best asset!
10/10 Excellent
James
Voyage en couple
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
James
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Joe le 23 mai 2024
You sound like a very satisfied guest, and so we are very happy! We hope to see you again! And yes, the River City Pub is convenient, fun, and has great food and drinks. We are glad that you enjoyed it so much.
8/10 Bien
Heather, Vernon
19 mai 2024
Heather
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Joe le 23 mai 2024
Thank you, Heather, for the good review. If you ever stay here again, we hope we can make it a 5 out of 5.
10/10 Excellent
Jennifer
16 mai 2024
Jennifer
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Joe le 18 mai 2024
It is difficult to improve on a 5 out of 5, but we will endeavour to outdo even ourselves in future. Happy travels, and we hope to see you again one day, Jennifer.Sincerely,Joe, Night Audit.
10/10 Excellent
Lynn
Voyage en famille
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lynn
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Joe le 18 mai 2024
Thank you so very much for your very enthusiastic review of our fine, historic hotel and our excellent 112 Restaurant. Indeed, the Salmon Steak is marvellous. Only the BEST ingredients are used. We do hope that one day your travels to Canada will include another stay with us. Sincerely yours,Joe D., Night Audit.
8/10 Bien
vincent
Voyage en couple
8 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
vincent
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Joe le 9 mai 2024
Thank you, Vincent, for your positive review of our fine, historic hotel. The 106 members of our staff are our greatest asset; thanks for mentioning our friendliness. We hope to see you again one day in future.
8/10 Bien
harold
Voyage d’affaires, Voyage en couple
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
harold
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Joe le 6 mai 2024
Thank you for your fine review of our hotel. The Farmers' Market is indeed a lovely feature in this small resort town. We hope you enjoyed your shopping experience and meeting the local vendors.
8/10 Bien
Gail
Voyage en couple
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gail
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Joe le 2 mai 2024
Our car park is located behind the hotel in a very public area. We have had no reason to doubt its safety. This is a small resort town.
10/10 Excellent
Pierre, Calgary
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pierre
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Joe le 2 mai 2024
We thank you for your enthusiastic review of our fine hotel. We hope to see you again one day.
8/10 Bien
Sandra
Voyage d’affaires, Voyage en couple
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sandra
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Joe le 26 avr. 2024
We appreciate your positive review of The Regent Hotel. We do hope to see you again one day in future.
10/10 Excellent
Richard
Voyage en famille
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Joe le 26 avr. 2024
On behalf of the 106 staff members of The Regent Hotel, I want to thank you for the compliment. Our staff is indeed our greatest asset.
8/10 Bien
Bruce
14 avr. 2024
Bruce
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Joe le 6 mai 2024
I want to thank you for your very good review of The Regent. Staying here during the Spring Shoulder Season is a very different experience from the busier times of year when our 112 Restaurant is open and the town offers so much more. We hope to see you again one day.
8/10 Bien
Milton
Voyage en couple
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Milton
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Joe le 14 avr. 2024
We regret that your room was not quieter. I will pass along your comments about light entering your room (the source may have been the hot tub beneath your room). I am surprised that the Pub noise made it to your room. Fortunately, the Pub closes at midnight. If you stay again, please make it clear in your reservation that you want the quietest room possible. We hope any future stay with us will improve upon this one. However, we do appreciate your rating of 4/5.
10/10 Excellent
Allen
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Allen
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Joe le 25 mars 2024
You hit the nail on the head, Allen! The Regent has a lot going for it, and we are glad that you appreciated all that we have to offer.Sincerely,Joe, Night Audit.
8/10 Bien
Robert
Voyage en famille
22 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Joe le 23 mars 2024
Our location is excellent. We are handy to the resort via the Resort Shuttle (at no charge to our guests) as well as banks, restaurants and shopping just across the street. We hope that you may visit again and give us a chance to increase your assessment to a 5/5.Sincerely,Joe, Night Audit
10/10 Excellent
Matt
18 mars 2024
Matt
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Joe le 24 mars 2024
Great review! thanks, Matt! We appreciate it. Hope to see you again soon.Sincerely,Joe, Night Audit
10/10 Excellent
Carla
12 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Carla
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Joe le 15 mars 2024
Thank you, Carla, for your enthusiastic review of our charming historic hotel as well as our 112 Restaurant. Since you wrote that we are "always a favourite," I take it that you stay with us somewhat regularly. We look forward to your next visit. Sincerely,Joe D., Night Audit.
10/10 Excellent
Lia
Voyage en couple
20 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lia
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Joe le 15 mars 2024
Thank you, Lia, for your very positive review of our hotel. It appears that you enjoyed your stay with us very much. I'll have a word with our Breakfast Servers about keeping the food warmer. We do have chaffing dishes with flaming heat underneath, so I don't quite know what happened. I love our breakfast in the winter; there are so many options.Joe D., Night Audit.
8/10 Bien
Rick
20 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Rick
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Joe le 15 mars 2024
We are sorry for your disappointment concerning a fridge. Unfortunately, the load on the circuits cannot handle a fridge in every room. We do have some fridges available. If you decide to stay here again, please notify us in advance, and we will do our best to have a fridge placed in your room. Alternately, our guests are welcomed to use the walk in fridge in the Breakfast Kitchen.Sincerely,Joe D., Night Audit
10/10 Excellent
Armin
16 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Armin
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Joe le 15 mars 2024
I'll take 5 out of 5 any day, Armin. Thank you so much!Sincerely,Joe D., Night Audit.
10/10 Excellent
Richard
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
13 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Joe le 15 mars 2024
I agree with you so much, Richard: what's not to like about the Regent Hotel! I especially agree with you about Breakfast! Very few hotels can match our large and varied hot breakfast buffet. We do hope that you will be able to stay with again in future.Sincerely,Joe D., Night Audit