Avis
9,2
Merveilleux
9,6/10
Propreté
9,6/10
Personnel et service
9,2/10
Équipements
9,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,2/10
Écoresponsabilité
Avis
15 mars 2022
Séjour de 4 nuits en mars 2022
Réponse de Viviane le 16 mars 2022
Thank you so much for your appreciation of our service.
We look forward receiving you again at Allamanda Hotel.
10/10 Excellent
Jeremie, Laval
Voyage en groupe
24 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeremie
Séjour de 2 nuits en décembre 2021
Réponse de Viviane le 28 déc. 2021
Merci de votre séjour chez nous. C'est un plaisir de faire notre mieux. Chaque jour...
A bientot!
10/10 Excellent
Jeremie, Laval
Voyage en groupe
11 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeremie
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Viviane le 28 déc. 2021
Merci de votre commentaire.
Joyeux Noel!
10/10 Excellent
Moline
Voyage d’affaires
18 nov. 2021
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Moline
Séjour de 3 nuits en novembre 2021
Réponse de Viviane le 24 nov. 2021
C'est un vrai plaisir de lire vous avez appréciée votre séjour avec nous.
A bientôt!
10/10 Excellent
Villiana
Voyage en famille
13 janv. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Villiana
Séjour de 1 nuit en janvier 2021
Réponse de Viviane le 19 janv. 2021
Thank you for your ranking. We are happy you had a good time with us.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
1 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2018
Réponse de Viviane le 2 janv. 2019
Dear Guest,
Thank you for staying with us. Indeed, we are in the center of uptown Petion-Ville and traffic jams in our neighborhood are a daily sight. Glad you liked our restaurant with full service breakfast. Best regards,
10/10 Excellent
FRED
20 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
VOUS NE SEREZ PAS DECU
FRED
Réponse de Viviane le 21 févr. 2018
Dear Guest,
Thank you for your comment. It gives us the drive to continue giving the best services possible.
Best regards,
10/10 Excellent
Ludo, Martinique
10 mars 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel familiale...
Ludo
8/10 Bien
Ti-Ludo, Martinique
16 juin 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bonne Ambiance, familliale
Ti-Ludo
10/10 Excellent
Béatrice, Lyon
28 mars 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel parfait à tous points de vue
Béatrice
10/10 Excellent
Claire, Aix en Provence
9 janv. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
retour de l'Allamanda à Petionville (HAITI)
Claire
10/10 Excellent
michel, anglet
11 juil. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel de construction récente, décor de bon goût
michel
10/10 Excellent
Smith
Voyage en couple
22 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Smith
Séjour de 3 nuits en juin 2022
Réponse de Viviane le 28 juin 2022
We will share your comment with our colleagues. It's a great pleasure to read your nice comment and we hope to receive you soon again!
10/10 Excellent
jean wilson
20 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great Experience
jean wilson
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Viviane le 24 août 2021
Happy to read you liked your stay. Thank you!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
11 avr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en avril 2021
Réponse de Viviane le 13 avr. 2021
Thank you for your stay with us!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
12 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Viviane le 16 août 2019
Thank you so much! Your feedback makes us even strive harder. We love to take care of all of our guests!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
10 févr. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en février 2019
Réponse de Viviane le 12 févr. 2019
Dear Guest,
Thank you for your comment. Our pleasure!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
4 févr. 2019
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2019
Réponse de Viviane le 4 févr. 2019
Dear Guest,
Our pleasure hosting you and we look forward receivng you again soon!
8/10 Bien
Mango, Chiba, Japan
18 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mango
Séjour de 3 nuits en novembre 2018
Réponse de Viviane le 19 nov. 2018
Dear Guest,
It was our pleasure to host you. Thank you also for the comments, we will take immediate action to reinforce this.
Best regards and looking forward receiving you again,
8/10 Bien
Tung
11 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Not good value hotel
Tung
Séjour de 4 nuits en novembre 2018
Réponse de Viviane le 14 nov. 2018
Dear Guest,
Thank you for your sincere comment. We are at a busy intersection, that is why our accommodation has 1/2 inch windows all around and further noise reducing installations ensuring your comfort. We are glad you liked our hotel accommodations and amenities.
10/10 Excellent
Olivia, Troy, MI
8 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Olivia
Séjour de 14 nuits en septembre 2018
Réponse de Viviane le 10 oct. 2018
Dear Olivia,
Thank you for your stay with us and we thank you for your compliments about our full-service restaurant "Aioli".
Looking forward receiving you again,
Viviane
10/10 Excellent
George, Ohio
14 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
George
Séjour de 20 nuits en août 2018
Réponse de Viviane le 14 sept. 2018
Dear George,
Thank you for your kind note.
Wishing you a nice day,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
15 juil. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2018
Réponse de Viviane le 19 juil. 2018
Thank you!
10/10 Excellent
Edelyne, East Flatbush
8 juil. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Edelyne
Séjour de 6 nuits en juin 2018
Réponse de Viviane le 11 juil. 2018
Dear Edelyne,
Thank you for your compliments.
Best regards and looking forward receiving you again,
Viviane
10/10 Excellent
Jean, Hyattsville, MD
3 juil. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jean
Séjour de 3 nuits en juin 2018
Réponse de Viviane le 8 juil. 2018
Dear Mr. Jean.
Thank you for staying with us. We try our best to make every one feel welcome and be comfortable.
Indeed, whether you are a regular to visit Haiti or a first timer, we are the perfect hotel to respond to all your needs.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
20 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2018
Réponse de Viviane le 23 mai 2018
Dear Guest,
Thank you for your comments.
Best regards,
Viviane
10/10 Excellent
Jean-Pierre, Montreal, Canada
8 mai 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Jean-Pierre
Séjour de 5 nuits en mai 2018
Réponse de Viviane le 8 mai 2018
Dear Jean-Pierre,
We trust you had a good trip back home. Thank you for your comments and we look forward receiving you again soon.
10/10 Excellent
Michel, Montréal, Canada
6 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Michel
Séjour de 7 nuits en avril 2018
Réponse de Viviane le 8 mai 2018
Dear Michel,
Thank you for staying with us and your nice comments. Our pleasure!
Best regards,
Viviane
10/10 Excellent
Amanda
3 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Zen in Haiti!
Amanda
Réponse de Viviane le 3 mai 2018
Dear Guest,
Thank you for your compliments. Indeed, our private travels during the last 15 years helped us create a nice atmosphere and add a Zen touch. We care about , making our home yours where all guests find everything they need to balance productivity and relaxation. Enjoy your stay!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
10 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Everything was Awesome
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2018
Réponse de Viviane le 10 avr. 2018
Dear Guest,
Thank you so much for your compliments. It was our pleasure to host you and we look forward receiving you again.
8/10 Bien
Breelyn, Marigot, Haiti
5 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfect hotel in Petionville!
Breelyn
Séjour de 1 nuit en février 2018
Réponse de Viviane le 8 mars 2018
Dear Guest,
Thank you very much for your comments. Our team does its very best to satisfy all guests and we are glad the alternative worked well for you. We look forward receiving you again.
8/10 Bien
moscow claywork, pennsylvania
2 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
moscow claywork
Séjour de 1 nuit en février 2018
Réponse de Viviane le 3 mars 2018
Welcome to Allamanda Hotel and thank you for your nice comments. Wishing you a a nice weekend!
8/10 Bien
cecil, atlanta
19 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Was very nice and comfortable
cecil
Séjour de 2 nuits en février 2018
Réponse de Viviane le 21 févr. 2018
Dear Guest,
Thank you for your very nice review. Effectively, we are only a phone call away to provide the best services possible.
We wish you all the best and we look forward receiving you again,
Viviane
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
16 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
BEST HOTEL EVER
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2018
Réponse de Viviane le 21 févr. 2018
Thank you for your very nice comments. We love to entertain our guests as well as ensure all services are provided and we love doing it!
Wishing you all the best and looking forward seeing you again
Viviane and Allamanda Hotel staff
8/10 Bien
Zhulieta
3 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Zhulieta
Séjour de 1 nuit en janvier 2018
Réponse de Viviane le 8 févr. 2018
Thank you for your friendly note. We strive to give the best hospitality experience in Petion-Ville. When looking for us, ask for Place Boyer in Petion-Ville, everyone in town knows it. We're only 200 meters going up the road from Place Boyer on the right side, no. 39
8/10 Bien
frank, haiti
1 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Favorite place in Petronvilke
frank
Séjour de 1 nuit en janvier 2018
Réponse de Viviane le 6 févr. 2018
Thank you for staying with us and we hope to receive you again next time during your trip to Haiti!
4/10 Médiocre
Amy, Toronto,Ontario, Canada
30 déc. 2017
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Great hotel, terrible service.
Amy
Séjour de 2 nuits en décembre 2017
Réponse de Viviane Hoogendoorn le 4 janv. 2018
Dear guest,
By law, visitors are required to provide ID upon check-in in all hotels. We accepted your valid driver's license after you were hesitant to produce your passport. If certain establishments accept check-in without a valid ID, that is their choice.
As far as Allamanda Hotel concerns, valid ID with check in is a security requirement as well for any accompanying persons with you. For all our visitors.
Best regards and thank you for your understanding,
6/10 Satisfaisant
Eva
30 déc. 2017
Les points forts : Personnel et service
Eva
Séjour de 5 nuits en décembre 2017
Dear Eva,
Thank you so much for your kind comment.
We strive being a hotel with a personality!
Happy New Year!
Viviane
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
28 déc. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2017
Réponse de Viviane le 31 déc. 2017
Thank you for your comments.
8/10 Bien
Heidi
24 nov. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice place to stay
Heidi
Séjour de 1 nuit en novembre 2017
Dear guest,
Thank you for staying with us and looking forward receiving you again.
8/10 Bien
Pedro, Mexico
22 sept. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel to stay in
Pedro
Séjour de 2 nuits en septembre 2017
10/10 Excellent
Phito, Moleuslaw, llc , stoneham Massachusetts
8 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
It was excellent
Phito
Séjour de 10 nuits en juillet 2017
Réponse de Viviane le 12 août 2017
Thank you for staying with us. We try to go beyond ensuring your stay will be comfortable!
10/10 Excellent
Joan, California
29 juil. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Comfortable, friendly safe hotel in Petionville.
Joan
Séjour de 3 nuits en juillet 2017
10/10 Excellent
Yvonne, FL, USA
1 juin 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
What a nice hotel the host Ms Viviane, very nice.
Yvonne
Séjour de 2 nuits en mai 2017
6/10 Satisfaisant
Lindsey
1 avr. 2017
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
3/5
Lindsey
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
4 mars 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Stephen
26 janv. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Best hotel experience in Haiti
Stephen
10/10 Excellent
YEdmond, Maryland
24 janv. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice Guest House in Middle of Petionville
YEdmond
10/10 Excellent
Brent, Orem, Utah
19 déc. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Extremely personal --in the most positive sense
Brent
2/10 Horrible
Shanika, U.S.A
8 déc. 2016
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Horrible!!
Shanika
Réponse de General Manager le 9 janv. 2017
Dear Guest,
Happy New Year!
You were lodged in a standard room as you booked: 1 queen bed. AC, individual bathroom, television (only the lobby and the suite have larger screens, all the tv's are the same in all other rooms). In case you were not able to see the international channels, the front desk is available for assistance. It is normal to charge for laundry, the prices are published at the front desk and in each room's portfolio.
As far as the power outages, we have 2 back up generators. It can take a short moment for power to come back.
Best regards,
Viviane Hoogendoorn