2 piscines extérieures, parasols de plage

Avis sur M Social Hotel Phuket

5 out of 5
M Social Hotel Phuket
199 Rat U Thid 200 Pee Road, Patong, Phuket

Avis

8,2

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 390 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 387 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 136 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 56 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 31 avis sur 1000." "

8,2/10

Propreté

8,4/10

Personnel et service

8,2/10

Équipements

7,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

9,8/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Djamel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bonne hôtel calme
Séjour de 3 nuits en mars 2020
Réponse de The Management le 23 mars 2020
Dear Djamel, Thank you for your good comments. We are delighted that you had enjoyed your stay with us and came away with lasting impressions. We look forward to your return visit soon. Kind regards, The Management

10/10 Excellent

Clarisse

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super hôtel je recommande
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de The Management le 23 mars 2020
Dear Clarisse, Thank you for your good comments. We are delighted that you had enjoyed your stay with us and came away with lasting impressions. We look forward to your return visit soon. Kind regards, The Management

10/10 Excellent

Clarisse

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Je recommande
Chambre spacieuse ménage fait tous les jours (pendant 15 jours) Bouteille d’eau offerte tous les jours et mini bar gratuit une fois Le petit déjeuner magnifique super bon pancakes et gauffres et omelette faites sur place. Poulet halal
Séjour de 15 nuits en mars 2020
Réponse de The Management le 20 mars 2020
Dear Clarisse, Thank you for your good comments. We are delighted that you had enjoyed your stay with us and came away with lasting impressions. We look forward to your return visit soon. Kind regards, The Management

6/10 Satisfaisant

Lucas

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Hotel un peu vieillissant mais bon rapport qualité prix tout de même
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de The Management le 9 mars 2020
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback. We are delighted that you had enjoyed your stay with us. Your appreciation will be shared with our team members, which will be of great encouragement, as we continue to strive towards service levels which our guests will come away with positive impressions. We look forward to welcoming you back soon Kind regards, The Management

8/10 Bien

OLIVIER

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Resort assez bien....mais chinois bruyants !
Le Millenium est un hôtel 5 étoiles ayant un accès direct au centre commercial Jungceylon de Patong,très proche de l'animation nocturne de Bangla road. J'ai particulièrement apprécié sa belle piscine et son staff très professionnel. Les chambres sont très correctes....Un petit coup de modernisme serait un plus fort appréciable. Le check-in et out ont été effectués rapidement. Je n ai pas testé le service de restauration. Par contre,clientèle chinoise- japonaise-coréenne très bruyante....Ne respectent pas la quietude des autres clients.J ai dû jouer au gendarme à deux reprises(dans le couloir de ma chambre et à la piscine pour préserver le calme)...dommage car le staff thaï ne dit pas,ils courbent l'échine devant la clientèle asiatique omniprésente et importante source de profit.
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de The Management le 2 mars 2020
Dear Guest, We appreciate your effort in highlighting your recent stay experience. Your concerns have been raised to attention for necessary actions. Please accept our sincere apologies and thank you for your support. Kind regards, The Management

8/10 Bien

Sandra

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fortement recommander
Le seul désagrément a été le bruit de la construction de l'édifice adjacent lorsque l'on est à la piscine. A part ça, on recommande fortement le Millenium.
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de The Management le 3 déc. 2019
Dear Sandra, Thank you for sharing your feedback. We are delighted that you had enjoyed your stay with us. Your feedback has also enabled us an opportunity to address the areas highlighted for improvements ahead. Thank you for your support and we look forward to your return visit soon. Kind regards, The Management

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de The Management le 12 sept. 2019
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback. We look forward to your return visit soon. Kind regards The Management

10/10 Excellent

Nicolas

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de The Management le 30 mai 2019
Dear Nicolas , Thank you for sharing your feedback. We look forward to your return visit soon. Kind regards The Management

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 9 nuits en avril 2019
Réponse de The Management le 17 avr. 2019
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback. We look forward to your return visit soon. Kind regards, The Management

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
La magnifique piscine avec son bar ainsi que le buffet petit dejeuner
Séjour de 9 nuits en mars 2019
Réponse de The Management le 11 avr. 2019
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback. We are delighted that you had enjoyed your stay with us and came away with lasting impressions. We look forward to your return visit soon. Kind regards, The Management

10/10 Excellent

Cédric

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour agréable et parfait
Hôtel très bien placé mais trop de Chinois.
Séjour de 6 nuits en février 2019
Réponse de The Management le 28 mars 2019
Dear Cédric, Thank you for sharing your recent stay experience. Your feedback has also enabled us an opportunity to address the areas highlighted for improvements ahead. Thank you for your support and we look forward to your return visit soon. Kind regards, The Management

10/10 Excellent

Astrid

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bien
Hôtel très bien situé dans Patong, très central. Commode pr les excursions ! Petit dejeuner au top et pas de bruit dans les chambres!
Séjour de 7 nuits en mars 2019
Réponse de The Management le 25 mars 2019
Dear Guest, Thank you to sharing your recent stay experience. We are delighted that you had enjoyed your stay with us and came away with lasting impressions. We look forward to your return visit soon. Kind regards, The Management

10/10 Excellent

MO

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
L’Emplacement de l’ hôtel top avec super chambre , literie confortable ,piscine et petit déjeuné de qualité. Je recommande vivement.
Séjour de 10 nuits en décembre 2018
Réponse de Patcharin K. le 24 déc. 2018
Dear MO, Thank you for your good comments. We are delighted that you had enjoyed your stay with us and came away with lasting impressions. We look forward to your return visit soon. Kind regards, The Management

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de The Management le 18 déc. 2018
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback. We are delighted that you had enjoyed your stay with us. Your feedback has been very helpful and has enabled us to review our processes in order to deliver quality service standards at all times. We look forward to your return visit soon. Kind regards

8/10 Bien

kamil

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en novembre 2018
Réponse de Patcharin K. le 27 nov. 2018
Dear Kamil, Thank you for your feedback. We would like assure that the interest and well-being of every guest is our priority. Our commitment to delivering quality service standards remain at all times. Kind regards, The Management

10/10 Excellent

Jonathan, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel propre accesible proche de tout pret de la mer
Séjour de 8 nuits en novembre 2018
Réponse de Patcharin K. le 27 nov. 2018
Dear Jonathan, Thank you for your good comments. We are delighted that you had enjoyed your stay with us and came away with lasting impressions. We look forward to your return visit soon. Kind regards, The Management

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon situation beaucoup de clients chinois Pas beaucoup européenne
Séjour de 7 nuits en août 2018
Réponse de Management le 7 sept. 2018
Dear Guest Thank you for sharing your feedback. We look forward to your return visit soon. Kind regards The Management

10/10 Excellent

Maroua

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super !
super hotel et personel au petit soin. L'emplacement de l'hotel est juste parfais ! je recommande et reserverais mes prochains sejour dans cet etablissement .
Réponse de Patt le 4 avr. 2018
Dear Maroua, Thank you for sharing your feedback. We are delighted that you had enjoyed your stay with us. Your appreciation will be shared with our team members, which will be of great encouragement, as we continue to strive towards service levels which our guests will come away with positive impressions. We look forward to welcoming you and your wife back soon Kind regards, The Management

2/10 Horrible

Eric, Paris

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Déçu par l'accueil de l'hotel
Très très déçu par l'accueil au lobby de l'hotel notamment par deux messieurs (Cartoon et Mond). Nous étions arrivés a l'heure pour le check in et les chambres n'étaient pas du tout prêtes, ils nous ont dit qu'ils allaient revenir, 2H après elles étaient toujours pas prêtes, voyageant avec des personnes âges et des enfants en bas ages. Heureusement que la manager a su régler le problème en nous offrant le transfert retour vers l'aéroport. Un service très tres loin d'un hotel qui se dit 5 étoiles en Thaïlande. L'établissement est tres bien situé à Patong, à 8 minutes à pieds de Patong Beach. Beaucoup de restaurants a proximité. Je ne reviendrai pas dans cet hotel.
Séjour de 3 nuits en février 2018
Réponse de Patt le 13 mars 2018
Dear Eric, We appreciate your effort in highlighting your recent stay experience. This has enabled us an opportunity to revalue and make improvements to the respective areas highlighted including some of our systems and processes. Please allow us to reassure you that where appropriate, the necessary actions are being taken to address with the necessary changes to improve on our service delivery. We have shared your disappointing experience with our service team leaders and ensured that they are aware of how the team’s action have impacted your stay with us. Such actions are definitely discouraged and this will not be taken lightly. The staff concerned have been briefed and counselled with re-training at various levels. Please accept our sincere apologies. We appreciate your kind understanding and thank you for your support. Kind regards, The Management

8/10 Bien

PHILIPPE

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
4 étoiles plutôt que 5
Hôtel très bien situé (accolé à un centre commercial), chambre un peu vieillissante mais grande avec quelques fourmis. Attention, hôtel avec 2 batiments, un de standing (Lakeside) et l'autre un peu moins (Beachside). 2 belles piscines, bon PDJ complet. Globalement, bon hôtel et surtout très bien situé, enfin si l'on aime l'animation.
Séjour de 5 nuits en février 2018
Réponse de Patt le 13 mars 2018
Dear Philippe, Thank you for your good comments. We are delighted that you had enjoyed your stay with us and came away with lasting impressions. We look forward to your return visit soon. Kind regards, The Management

10/10 Excellent

Katouchka, BAGNOLET

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bel hôtel un peu bruillant vu sa conception
bel Hotel proche de tous commerces, de la rue principale ainsi que du centre commercial. Petit déjeuner copieux, personnel de chambre très agréable, polies et très gentil.
Séjour de 9 nuits en janvier 2018
Réponse de Patt le 7 févr. 2018
Dear Katouchka, Thank you for your good comments. We are delighted that you had enjoyed your stay with us and came away with lasting impressions. We look forward to your return visit soon. Kind regards, The Management

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté
Trop buyant
Cet hotel est en deux parties reliées par un centre commercial. Nous avons séjournée dans la partie BEACH SIDE, je ne parlerais donc pas de la partie LAKE SIDE que nous avons fréquenté que le matin de notre arrivée. Pour la partie BEACH SIDE notre chambre donnait sur un genre de parking avec plusieurs centaines de 2 roues stationnés la nuit, un vue déplorable. Si on ajoute à cela des bars tatoo ouverts jusqu'à plus de 3h du matin. Le contexte sonore n'est pas très agréable. Par contre, le petit déjeuner est excellent avec un personnel très agéable. En conclusion: On est pas au niveau d'un 5* UE. Pas de personnel francophone, on peut se débrouiller avec l'anglais (fort accent Thaï).
Séjour de 9 nuits en janvier 2018
Réponse de Patt le 12 févr. 2018
Dear Guest, Greetings from Millennium Resort Patong! Thank you for your feedback during your recent stay. We regret that our service levels may have fallen short and would like to assure that the areas highlighted are being addressed for improvements ahead. Your feedback has been very helpful and has enabled us to review our processes in order to deliver quality service standards at all times. Kind regards, The Management

6/10 Satisfaisant

Guy , Montréal

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Pas vraiment un 5 étoiles!
Hôtel bien situé au cœur de l'action à Patong. Personnel indifférent qui gagnerait à apprendre à sourire. Assez bruyant car on entend ce qui se passe dans les chambres voisines. Piscine très agréable avec un bruit d'arrière-fond provenant du centre commercial attenant.
Séjour de 3 nuits en janvier 2018
Réponse de Patt le 22 janv. 2018
Dear Guy, We appreciate your effort in highlighting your recent stay experience. This has enabled us an opportunity to revalue and make improvements to the respective areas highlighted including some of our systems and processes. Please allow us to reassure you that where appropriate, the necessary actions are being taken to address with the necessary changes to improve on our service delivery. We have shared your disappointing experience with our service team leaders and ensured that they are aware of how the team’s action have impacted your stay with us. Such actions are definitely discouraged and this will not be taken lightly. The staff concerned have been briefed and counselled with re-training at various levels. Please accept our sincere apologies. We appreciate your kind understanding and thank you for your support. Kind regards, The Management

10/10 Excellent

mo, paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
top hôtel
Vraiment le top situation à proximité du centre commercial de bangla plage etc etc etc
Séjour de 8 nuits en décembre 2017
Réponse de Patt le 28 déc. 2017
Dear Mo, Thank you for your good comments. We are delighted that you had enjoyed your stay with us and came away with lasting impressions. We look forward to your return visit soon. Kind regards, The Management

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Trop bruyant dans les parties communes
Cet hôtel à deux bâtiments et visiblement nous n’etions Pas dans le bon! L’autre bâtiment est plus digne d’un 5* celui ci ne dépasse pas 3* surtout pour un hôtel en Asie. Petit déjeuner et service global très moyen. Notre chambre donnait sur un mur et il y avait des travaux à l extérieur non protégé par une barrière qui aurait pu les cacher. Hôtel très mal insonorisé et fréquenté par une clientèle très populaire sans beaucoup d’éducation.
Séjour de 3 nuits en novembre 2017
Réponse de Patt le 27 nov. 2017
Dear Guest, Greetings from Millennium Resort Patong! Thank you for your feedback during your recent stay. We regret that our service levels may have fallen short and would like to assure that the areas highlighted are being addressed for improvements ahead. Your feedback has been very helpful and has enabled us to review our processes in order to deliver quality service standards at all times. Kind regards, The Management

4/10 Médiocre

KingInah, Montreal

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Trop chère et ne vaut pas 5 * du tout
Voyage de noce 3 nuit : -chambre avec fourmis et tâche sur les draps du lit (on a du demander un changement ( - Aucune bonne surprise malgré voyage de noce (autres hôtels nous ont offert gâteau avec verres de champagne gratuit et une décoration de lit spécial honeymoon mais pas au millenium - Buffet breakfast est très petit et pauvre choix d'aliments (comparement à d'autres hôtel - Piscine avec rouille avec des gens qui se baigne avec leurs vêtements sans douche ( pas bonne hygiène ) - pas d'accès direct à.la. plage -navette vers la plage gratuite mais le retour de la plage à l'hôtel se fait juste à pieds par vous même - on a du quitter la 2éme nuit au lieu de 3 nuit + Emplacement de l'hôtel est stratégique mais ne vaut pas la peine (je préfèreun hôtel plus loin plus propre )
Séjour de 3 nuits en mai 2017
Réponse de Patt le 28 juin 2017
Dear Kinglnah, Greetings from Millennium Resort Patong! Thank you for your feedback during your recent stay. We regret that our service levels may have fallen short and would like to assure that the areas highlighted are being addressed for improvements ahead. Your feedback has been very helpful and has enabled us to review our processes in order to deliver quality service standards at all times. Kind regards, The Management

10/10 Excellent

ONEIL

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 6 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

YU

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
スタッフは皆んな感じ良く親切です。 ショッピングモールに隣接しているので、何かと便利な立地。 丁度良い部屋の広さです、清潔感もあります。 アメニティのグレードはそこそこ、バスタブがあれば、より良かったです!
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Pjey Mayandi General Manager le 6 mai 2024
Dear Yu,Warm greetings from M Social Phuket.We greatly appreciate your kind words about our excellent service and impressive social amenities. It's fantastic to know that the central location added to the convenience of your stay.Your recommendation means a lot to us, and we look forward to the pleasure of welcoming you back for another fantastic stay at M Social Phuket.Warm Regards,

10/10 Excellent

Mansoor

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff are very helpful!
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Pjey Mayandi General Manager le 6 mai 2024
Dear Mansoor,Warm greetings from M Social Phuket.Your positive review has truly brightened our day! Thank you for choosing M Social Phuket and taking the time to share your experience on Expedia. We're overjoyed that you enjoyed the outstanding service you received from the team.We appreciate your feedback and certainly look forward to the pleasure of welcoming you back soon.Warm Regards,

10/10 Excellent

Dan

Voyage en groupe, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stayed from 4/6 - 4/9. Location was perfect and the center of it all. Just a block away from Bangla road and a few blocks from Paradise - everything is less than a 10 minute walk. I had rooms in the exterior and had zero misquito issues the entire stay. The room was cute and having the balcony was a cute plus. No issues with outside sound on my end - I also sleep with earplugs. Staff were incredibly helpful and so kind. The complimentary breakfast was great! Always made an effort to grab it before setting off for the day. Only reason propery condition and facility didn't receive a full 5 stars is because the gym & pool were still under construction during my stay, however really not an issue for me.
Réponse de Pjey Mayandi General Manager le 6 mai 2024
Dear Dan,Thank you for choosing to stay with us at M Social Phuket and for taking the time to share feedback on your experience.I am delighted you had a lovely experience and appreciate so many aspects of your visit with us, from the hotel's location to the comfort of our well-appointed room and the amenities within to the level of service from the team. I am excited to pass on your positive feedback to the team regarding their assistance during your stay with us.I appreciate your recommendation and your feedback, and I hope that we will have the opportunity to welcome you back again very soon.Warm Regards,

6/10 Satisfaisant

Michael

Les points forts : Personnel et service
They never told me the gym was under remolding. I booked it for their gum
Séjour de 6 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

Katryn

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff are super friendly and helpful
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Pjey Mayandi General Manager le 6 mai 2024
Dear Katryn,Warm greetings from M Social Phuket.We are delighted to learn that you had a wonderful stay and thoroughly enjoyed your experience, along with the outstanding service provided by our team.I am excited to pass on your positive feedback to the team regarding their assistance during your stay with us.I hope to have the opportunity to welcome you back in the very near future.Warm Regards,

10/10 Excellent

Stefano

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Friendly staff good breakfast nice rooms
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Pjey Mayandi General Manager le 1 avr. 2024
Dear Stefano,Warm Greeting from M Social Phuket,I am delighted to know that you had a fantastic stay and enjoyed our facilities, the comfort of our room, and our breakfast. Your kind words on the level of service from the team are very much appreciated.I look forward to the pleasure of welcoming you back soon.Warm Regards,

10/10 Excellent

Warwick

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
My wife and i stay at M Social in March 2024. The newly renovated Hotel is amazing. The rooms are big and spacious. Check in was very professional and staff were very helpful and polite. Breakfast was really good with eggs benedict on the menu included in the Hotel stay. The swimming pool was new too. Will definitely come back soon.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Pjey Mayandi le 7 mars 2024
Dear Warwick,Thank you for choosing to stay with us at M Social Phuket.We are pleased to hear that you had a fantastic stay and appreciated various aspects of your visit. From our choices of breakfast to the well-appointed room and facilities, we are glad that you enjoyed your experience. The exceptional service provided by our team, made a lasting impression on you.We appreciate your feedback and certainly look forward to the pleasure of welcoming you back soon.Warm Regards,Pjey MayandiGeneral Manager

8/10 Bien

Dejan

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
There should be smoking rooms (balcony) available.
Séjour de 10 nuits en février 2024
Réponse de Pjey Mayandi le 7 mars 2024
Dear Dejan,Warm Greetings from M Social Phuket.Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share a review of your experience.I appreciate your comments and certainly look forward to welcoming you back in the very near future.Warm Regards,Pjey MayandiGeneral Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
YOU HAVE TO PICK THIS IN PATONG!!
Really nice hotel to stay at in Patong. It is really central place and walking distance to everything in Patong. The hotel is new and the people are service minded and really friendly.
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Pjey Mayandi le 7 mars 2024
Dear Anonymous,Thank you for choosing to stay with us at M Social Phuket and for taking the time to share a review of your experience.I am very pleased to read that you had a lovely stay and that you appreciate the hospitality and assistance from our team. I look forward to sharing your kind endorsement with them in curating a pleasant stay experience for you.I certainly look forward to welcoming you back in the very near future.Warm Regards,Pjey MayandiGeneral Manager

10/10 Excellent

sangjoon

Séjour de 1 nuit en février 2024

10/10 Excellent

Peta

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en février 2024

8/10 Bien

Elaine

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 3 nuits en janvier 2024

10/10 Excellent

Daraya, New York

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I loved how clean everything was and how friendly the staff was. I would love to stay at this hotel when I visit Phuket again.
Séjour de 4 nuits en décembre 2018

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 8 nuits en mars 2020
Réponse de The Management le 30 mars 2020
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback. We are delighted that you had enjoyed your stay with us. Kind regards The Management

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Séjour de 3 nuits en mars 2020
Réponse de The Management le 30 mars 2020
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback. We are delighted that you had enjoyed your stay with us. Kind regards The Management

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mars 2020
Réponse de The Management le 24 mars 2020
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback. We look forward to your return visit soon. Kind regards The Management

10/10 Excellent

Rafaela

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
WE LOVED IT.
Séjour de 3 nuits en mars 2020
Réponse de The Management le 23 mars 2020
Dear Rafaela, Thank you for your good comments. We are delighted that you had enjoyed your stay with us and came away with lasting impressions. We look forward to your return visit soon. Kind regards, The Management

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Fantastic Hotel . Hotel staff superb . Located at the shopping mall . I had a cabana room with access to pool . Brilliant service and facilities , and excellent restaurants . There for 10 nights . Will be going back again to the millennium resort . Loved it .
Séjour de 10 nuits en mars 2020
Réponse de The Management le 20 mars 2020
Dear Guest, Thank you for your good comments. We are delighted that you had enjoyed your stay with us and came away with lasting impressions. We look forward to your return visit soon. Kind regards, The Management

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de The Management le 19 mars 2020
Dear Guest, Thank you for sharing your feedback. We are delighted that you had enjoyed your stay with us. Your appreciation will be shared with our team members, which will be of great encouragement, as we continue to strive towards service levels which our guests will come away with positive impressions. We look forward to welcoming you back soon Kind regards, The Management

8/10 Bien

Mervi

Keskusta hotelli
Vähän kulunut hotelli. Hyvä sijainti palveluiden läheisyydessä.
Séjour de 9 nuits en mars 2020
Réponse de The Management le 18 mars 2020
Dear Guest, Thank you for your good comments. We are delighted that you had enjoyed your stay with us and came away with lasting impressions. We look forward to your return visit soon. Kind regards, The Management

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
いつも通り立地最高の宿
Séjour de 11 nuits en mars 2020
Réponse de The Management le 18 mars 2020
Dear Guest, Thank you for your good comments. We are delighted that you had enjoyed your stay with us and came away with lasting impressions. We look forward to your return visit soon. Kind regards, The Management

8/10 Bien

ヒロ, 神奈川県

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté
シャワーが壊れてて水に近いぬるま湯しか出なかった けどまあ外出れば暑いからそこまで問題にならなかった
Séjour de 3 nuits en mars 2020
Réponse de The Management le 16 mars 2020
Dear Guest, We appreciate your effort in highlighting your recent stay experience. Your concerns have been raised to attention for necessary actions. Please accept our sincere apologies and thank you for your support. Kind regards, The Management

10/10 Excellent

Taka

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Restaurant is nice, Breakfast and Dinner Buffet wonderful
Séjour de 2 nuits en mars 2020
Réponse de The Management le 16 mars 2020
Dear Guest Thank you for sharing your feedback. We look forward to your return visit soon. Kind regards The Management