Piscine extérieure

Avis sur Mercure Padang

4 out of 5
Mercure Padang
Jl Purus IV No 8 Padang, West Sumatra Indonesia, Padang, West Sumatra

Avis

8,4

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 51 avis sur 135." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 63 avis sur 135." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 12 avis sur 135." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 7 avis sur 135." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 2 avis sur 135." "

8,8/10

Propreté

8,2/10

Personnel et service

8,8/10

Équipements

8,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,4/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

BIOCHRIST

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
ZEN
Hôtel pour businessmen très bien tenu un peu en dehors du centre avec de belles vues sur la mer, personnel charmant mais un peu inefficace ! pas de petit déjeuner

10/10 Excellent

Perry, Gilbert

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Ferry Iswoyo le 28 mai 2024
Dear Mr.PerryThank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

4/10 Médiocre

Boris, Spittal an der Drau

Voyage d’affaires
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
First at all I have to admit that I have choosen this place because the brand Mercure should garanty some standart. I have prooven wrong. Beside the unexperianced staff the quality of the place is not reflecting my experiance in other Mercure hotels. The room was really nice/clean. The rest wasn't. One of the most irritating details was the poor breakfast.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Ferry Iswoyo le 28 mars 2024
Dear Boris SassenrathThank you for taking the time to leave your comments following your stay with us at the Mercure Padang.It is sad to hear that during your stay we have failed to meet your expectation.On behalf of management Mercure Padang we do apologize for the inconvenience that had occurred please be rest assure that it was not our normal standard and we will take serious actions to address each problem that you encounter simply to ensure that these will never happened again in the near future. Every feedback is very important for us always strive to improve our quality of service.We do hope you will give us a chance to serve you better in the near future as we always will.Sincerely.

10/10 Excellent

Perry, Gilbert

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Indra le 29 janv. 2024
Dear Perry,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

8/10 Bien

Larry

Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Mercure Padang le 30 nov. 2023
Dear Mr. Larry,Thank you for staying with us.We hope we had a chance to welcoming you back in Mercure Padang and give our best services.Sincerely yours,

6/10 Satisfaisant

Habiburrahman

Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Indra le 21 sept. 2023
Bapak Habiburrahman yang terhormat,Terima kasih Anda telah meluangkan waktu untuk membagi umpan balik Anda. Kami berharap akan segera menyambut Anda kembali di hotel kami.Dengan hormat,

6/10 Satisfaisant

Bradley

Move on
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Mercure Padang le 30 juin 2023
Dear Bradley,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,

10/10 Excellent

raney

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en mai 2023
Réponse de Indra le 1 juin 2023
Dear Raney,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

10/10 Excellent

Monica

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Convenience location, clean
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Indra le 5 juin 2023
Dear Monica,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,

8/10 Bien

john

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Indra le 1 juin 2023
Dear John,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,

8/10 Bien

Donald

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice place to stay. I was only there for a night before it transferred to a ferry to the Mentawai Islands. Very secure. Not that there's much crime around there though.
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Indra le 16 mai 2023
Dear Mr.Donald,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,

10/10 Excellent

Simon

Les points forts : Propreté et personnel et service
Xx
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Indra le 13 mai 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Sincerely,

10/10 Excellent

neal

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice and clean. Water dispenser in the hallway. Friendly courteous staff. Comfortable room. Tasty food. No smoking room did smell like smoke.
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Indra le 13 avr. 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,

8/10 Bien

Lyndon

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fabulous hotel and staff
Always great to stay at Mercure when transiting to Mentawai Islands.
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Indra le 27 févr. 2023
Dear Our Valued Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

6/10 Satisfaisant

Richard

Séjour de 1 nuit en octobre 2022

4/10 Médiocre

MASAYUKI, WARABI

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en juillet 2022

8/10 Bien

Emily

Séjour de 1 nuit en juin 2022

10/10 Excellent

Robert

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The food& staff
Séjour de 9 nuits en août 2021

10/10 Excellent

ROBERT

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en août 2021

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The property and food good. The staff friendly and professional. The rooms clean. I will return
Séjour de 1 nuit en août 2021

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Consistent
Always go with the Mercure hotel when staying in Padang. It's clean, with comfortable bed and fast unlimited wifi, however the towels are always GREY! as if they wash the floors with this towels.
Séjour de 1 nuit en août 2021

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I’ve stayed in probably 5 or 6 hotels in Padang, and Mercure is the best I’ve seen. It’s clean, has a nice pool, the food in the restaurant is good, and it’s convenient.
Séjour de 1 nuit en mai 2021

10/10 Excellent

Kevin

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
COVID-19 extended stay
We’ve been “stuck” here in Padang with 3 young children due to the COVID-19 lockdown and had initially planned on staying for just a few nights. However, 10 days later we are still here and just want to thank the staff and Mercure Padang’s wonderful Manager for their hospitality and service during this uncertain time for our family. Everyone here has gone out of their way to make our stay enjoyable. They’ve learned our names, even our usual breakfast orders and do all they can to serve with a smile. We may have to switch hotels regrettably only because our funds are running low and we can’t afford to stay in this wonderful hotel for an indefinite period of time. Everything from service to cleanliness has been 5 Stars. Thank you, Mercure Padang!
Séjour de 2 nuits en mars 2020

8/10 Bien

Azmi

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice and comfortable stay. Friendly staff. Hotel is within walking distance to the beachfront. A good selection of buffet breakfast spread. My only complain is the bathroom was not provided with face towels.
Séjour de 2 nuits en janvier 2020

8/10 Bien

Calvin

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel with a view!
Room is clean and service staff attended to my requests promptly. Good breakfast spread and I am impressed with the view.
Séjour de 2 nuits en novembre 2019

8/10 Bien

David

Voyage en groupe
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en novembre 2019

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté
Pretty average, mosquitoes in room.Aircon no good
Séjour de 1 nuit en octobre 2019

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en octobre 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en octobre 2019

8/10 Bien

Paul

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Probably the nicest hotel in the area, but hotel feels more like a 3-4 star hotel. There is a nice pool and poolside deck. Restaurant food was decent.
Séjour de 1 nuit en octobre 2019

8/10 Bien

Joshua

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Best place to stay in Padang. Very friendly staff.
Séjour de 1 nuit en octobre 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en septembre 2019

10/10 Excellent

Ken

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Clean and Safe
The staff is very accommodating. They’re currently fixing some hazards above the pool and gym entrance, but it’ll be much safer upon completion. I believe this is the best hotel to stay at in Padang. A short distance to the harbor if you’re destination is the Mentawais.
Séjour de 1 nuit en septembre 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
good staff.
Séjour de 2 nuits en septembre 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en août 2019

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en août 2019

10/10 Excellent

HSIANG-YU

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
服務好!
Séjour de 1 nuit en août 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en août 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en juillet 2019

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
The accommodation and facilities were fine, ... but the check-in and checkout process is painfully slow. Why does it take 10 - 15 mins to check someone in, .... you need to find a way to speed this up as you don't incur wait times like this anywhere else in the world ???
Séjour de 1 nuit en juillet 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Muy bueno estuvo todo tranquilo gracias, volveré pronto y conoceré más Sumatra
Séjour de 1 nuit en juillet 2019

8/10 Bien

Mei Shian

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en juin 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en mai 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Great hotel. Clean and great staff. Excellent pool, food is good.
Séjour de 1 nuit en avril 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
AaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAaaaaaaaaaaaaaaaaaAa
Séjour de 1 nuit en avril 2019

10/10 Excellent

Mark

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Surf stop
Great Hotel. Not much around it thou.
Séjour de 1 nuit en mars 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Well kept and clean
Séjour de 2 nuits en mars 2019

8/10 Bien

francesca maria

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mars 2019