Avis sur Supalai Scenic Bay Resort And Spa
Supalai Scenic Bay Resort And Spa
69/9 Moo 6, Ao Po - Lang, Daeng RD, Pa Klok, Phuket
Avis
7,4
Bien
8,0/10
Propreté
8,0/10
Personnel et service
7,6/10
Équipements
7,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
28 avr. 2024
Séjour de 20 nuits en avril 2024
Réponse de The Management Team le 29 avr. 2024
Dear Mr/Ma. Kamel,Thank you so much for your lovely feedback. It was a pleasure hosting you here and look forward to seeing you back in the future.Have a great day.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
29 juin 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 25 nuits en juin 2019
8/10 Bien
AliciaR
Voyage d’affaires, Voyage en couple
25 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
AliciaR
Séjour de 3 nuits en février 2019
8/10 Bien
Elodie S.
17 sept. 2012
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Magnifique hôtel - service et location à revoir
Elodie S.
10/10 Excellent
RICHARD
23 janv. 2010
Les points forts : Propreté et personnel et service
Le cuisiner n'est pas trop bon,
RICHARD
8/10 Bien
MF
1 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
MF
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de The Management Team le 2 avr. 2024
Thank you for the pleasure of having you as our guest, and we hope to welcome you again soon
6/10 Satisfaisant
JENNIFER
Voyage en couple
25 mars 2024
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
JENNIFER
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de The Management Team le 26 mars 2024
Dear Khun Jennifer,Thank you very much for sharing your feeling after your visit to our resort. Your comments are very important to us in order to always improve and take action on our services to meet our guest's expectations. Rest assured that all points that you have mentioned will be discussed among our management team to be aware and improve our services because this is the only way we are able to build on the already high-quality experience we try to provide each and every one of our guests.Have a great day
10/10 Excellent
james
Voyage en groupe
19 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
james
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de The Management Team le 20 mars 2024
Dear Khun JamesThank you so much for your lovely feedback. It was a pleasure hosting you here and look forward to seeing you back in the future.Have a great day.
8/10 Bien
russell
18 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
russell
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de The Management Team le 19 mars 2024
Dear Mr. Russell,Thank you for the pleasure of having you as our guest, and we hope to welcome you again soon.Have a great day.
10/10 Excellent
Stacy
Voyage en couple
16 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stacy
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Ta le 17 mars 2024
Dear Ms. StacyThank you so much for your lovely feedback. It was a pleasure hosting you here and look forward to seeing you back in the future.Have a great day.
10/10 Excellent
Havila
Voyage en famille
13 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Havila
Séjour de 8 nuits en janvier 2024
Réponse de The Management Team le 14 mars 2024
Dear Ms. Havila,Thank you so much for your lovely feedback. It was a pleasure hosting you here and look forward to seeing you back in the future.Have a great day.
2/10 Horrible
Elfry
7 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Elfry
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Have a great day. le 9 mars 2024
Dear Mr ElfryThank you very much for sharing your feeling after your visit to our resort. Your comments are very important to us in order to always improve and take action on our services to meet our guest's expectations. Have a great day.
4/10 Médiocre
Selina Michelle
Voyage en famille
5 mars 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Selina Michelle
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de The Management Team le 7 mars 2024
Dear Ms. Selina Michelle,Thank you very much for sharing your feeling after your visit to our resort. Have a great day.
6/10 Satisfaisant
Krister
27 févr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Krister
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de The Management Team le 27 févr. 2024
Dear Mr. TORNKVIST KRISTER, Thank you very much for sharing your feeling after your visit to our resort. Your comments are very important to us in order to always improve and take action on our services to meet our guest's expectations. Rest assured that all points that you have mentioned will be discussed among our management team to be aware and improve our services because this is the only way we are able to build on the already high-quality experience we try to provide each and every one of our guests.
8/10 Bien
Sophie
26 févr. 2024
Les points forts : Propreté
Sophie
Réponse de The Management Team le 29 févr. 2024
Dear Ms. Sophie,Thank you very much for your time to leave a score and feedback after your visit. Have a great day.
8/10 Bien
Teresa
Voyage en famille
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Teresa
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de The Management Team le 27 févr. 2024
Dear Ms. Thank you so much for your feedback. It was a pleasure hosting you here and look forward to seeing you back in the future.Have a great day.
8/10 Bien
Robert Rocco
Voyage en couple
16 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert Rocco
Séjour de 11 nuits en février 2024
Réponse de The Management Team le 17 févr. 2024
Dear Mr. SETSER ROBERT ROCCO,Thank you very much for your time to leave a score and feedback after your visit.Have a great day.
4/10 Médiocre
Busbong, Bellevue
10 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Busbong
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de The Management Team le 12 févr. 2024
Dear Mr. Busbong,Thank you very much for your time to leave a score and feedback after your visit.Have a great day.
4/10 Médiocre
Lawrence
Voyage en couple
8 févr. 2024
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lawrence
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de The Management Team le 12 févr. 2024
Dear Mr. Lawrence,Thank you very much for your time to leave a score and feedback after your visit.Have a great day.
10/10 Excellent
stephen
Voyage en couple
31 janv. 2024
stephen
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de The Management Team le 1 févr. 2024
Dear Khun Stephen,Thank you so much for your lovely feedback. It was a pleasure hosting you here and look forward to seeing you back in the future.Have a great day.
6/10 Satisfaisant
Elsa
5 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Redelijk
Elsa
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de The Management Team le 9 janv. 2024
Dear Mr. BROUWER ELSA,Thank you so much for your feedback. Please allow me to clarify that your reservation was booked our Deluxe Sea View room, this type room feature with twin bed only, in case if request king size bed, we can move bed together however in case if prefer a king size bed we recommend to book another room type (Super Deluxe Sea View, Grand Deluxe, Pool Side Villa).Your comments are very important to us in order to always improve and take action on our services to meet our guest's expectations.Thank you very much for your kind understand.Have a great day.
10/10 Excellent
Umapon
2 janv. 2024
Umapon
Réponse de The Management Team le 23 janv. 2024
Dear Khun Umapon,Thank you very much for your time to leave a score and feedback after your visit.Have a great day
10/10 Excellent
Umapon
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
2 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Umapon
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de The Management Team le 7 janv. 2024
Dear Khun Umapon,Thank you so much for your feedback. It was a pleasure hosting you here and look forward to seeing you back in the future.Have a great day.
10/10 Excellent
David, Dunfermline
20 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
David
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de The Management Team le 21 déc. 2023
Dear Khun David,Thank you very much for your time to leave a score and feedback after your visit.Have a great day
2/10 Horrible
Fakir
11 déc. 2023
Fakir
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de The Management Team le 15 déc. 2023
Dear Mr. Fakir Indawala,Thank you very much for your time to leave a score and feedback after your visit.
6/10 Satisfaisant
Rodrick
8 déc. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rodrick
Réponse de The Management Team le 8 févr. 2024
Dear Mr. RodrickThank you very much for your time to leave a score and feedback after your visit.Have a great day.
10/10 Excellent
Sally
1 déc. 2023
Sally
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de The Management Team le 12 déc. 2023
Dear Khun Sally,Thank you very much for your time to leave a score and feedback after your visit. We are pleased to be a part of your memorable experience, and we are delighted to be at your service. Rest assured that your score will be shared among our entire team to encourage them in order to keep the quality of service at the highest level.Have a great day.
10/10 Excellent
Camila
27 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Camila
Séjour de 5 nuits en novembre 2023
Réponse de The Management Team le 28 nov. 2023
Dear Khun Camila,Thank you so much for your lovely feedback and we hope to see you again.Have a great day.
4/10 Médiocre
Marcel
Voyage en groupe, Voyage en couple
23 nov. 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marcel
Réponse de The Management Team le 24 nov. 2023
Dear Khun Marcel,Thank you very much for sharing your feeling after your visit to our resort. Your comments are very important to us in order to always improve and take action on our services to meet our guest's expectations. Rest assured that all points that you have mentioned will be discussed among our management team to be aware and improve our services because this is the only way we are able to build on the already high-quality experience we try to provide each and every one of our guests.
8/10 Bien
Loik
16 oct. 2023
Loik
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de The Management Team le 21 oct. 2023
Thank you very much for your review and we hope to see you again.Have a great day
10/10 Excellent
Jared
Voyage en couple
22 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jared
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de The Management Team le 23 août 2023
Dear Khun Jared,Thank you so much for your lovely feedback. It was a pleasure hosting you here and look forward to seeing you back in the future.Have a great day
8/10 Bien
Nicola
8 juin 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Nicola
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de The Management Team le 14 juin 2023
Dear Nicola,Thank you very much for your kind comment and some of you comment we have plan to improve it. We hope to welcome you again in the next future.Have a lovely day.
8/10 Bien
Sandra
27 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gorgeous Sunrise!
Sandra
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de The Management Team le 29 avr. 2023
Dear Ms. Sandra,Thank you very much for your very kind comment and we hope to welcome you again in the next future.Have a lovely day.
10/10 Excellent
Heather, Madison
Voyage en famille
22 avr. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Heather
Séjour de 5 nuits en avril 2023
Réponse de The Management Team le 29 avr. 2023
Dear Mr. Heather,Thank you very much for your comment and we hope to welcome you to our resort in the next future.Have a great day.
10/10 Excellent
Jean louis
7 mars 2023
Jean louis
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de The Management Team le 29 avr. 2023
Dear Mr. Jean Louis,Thank you very much and we hope to see you again.Have a nice day.
10/10 Excellent
Mario
22 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mario
Séjour de 3 nuits en février 2023
8/10 Bien
Markus
Voyage en couple
20 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Markus
Séjour de 1 nuit en février 2023
4/10 Médiocre
jonathan
Voyage en couple
14 févr. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
jonathan
10/10 Excellent
Ian
Voyage en couple
9 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ian
2/10 Horrible
daniel
3 janv. 2023
daniel
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
6/10 Satisfaisant
Timo
Voyage en groupe, Voyage en couple
28 déc. 2022
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Timo
8/10 Bien
Raymond
Voyage en couple
30 sept. 2022
Les points forts : Propreté
Raymond
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille
24 juil. 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Inte värt pengarna. Missnöjd fast 10+ utsikt.
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en juillet 2022
8/10 Bien
Asaf
31 déc. 2021
Asaf
Séjour de 5 nuits en décembre 2021
10/10 Excellent
Mohamed
4 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing view - Quiet stay
Mohamed
Séjour de 2 nuits en novembre 2021
6/10 Satisfaisant
Yamine
15 avr. 2021
Les points forts : Propreté et personnel et service
A very nice scenic spot
Yamine
Séjour de 1 nuit en avril 2021
Réponse de lookmee le 2 juin 2021
Dear Khun Yamine,
Greeting from Supalai Scenic Bay Resort & Spa.
Thank you so much for taking the time to share your experience during stay with Supalai Scenic Bay Resort & Spa.
We hope to have a pleasure of welcoming your next visit at our hotel in the near future.
Supalai Team.
10/10 Excellent
Tyson, ND
Voyage en couple
23 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tyson
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Supalai Team le 27 févr. 2020
Dear Madam or Sir Tyson,
Thank you for taking time to sharing your recent stay with Supalai Resort and spa. We glad to know that you enjoy to stay with us. We look forward to serving you again in the near future.
Supalai Team.
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
20 févr. 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Supalai Team le 20 févr. 2020
Thank you for recent stay with Supalai Phuket Resort & Spa. We hope to see you to visit us in the near future.
10/10 Excellent
Dennis
10 févr. 2020
Dennis
Séjour de 3 nuits en janvier 2020
10/10 Excellent
Jenna
Voyage en groupe
30 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Secluded and calm
Jenna
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Supalai Team le 31 janv. 2020
Dear Ms. Jenna,
First we would like to thank you for choosing Supalai Resort as destination for you holiday in Phuket,
also thank you for taking your time to share your experience about your recent stay in our resort.
I am proud to share your feedback to our staff and management knowing that you enjoyed your holiday with us.
We are all looking forward to welcome you again in the near future.
Supalai Team