Avis
7,6
Bien
8,0/10
Propreté
7,8/10
Personnel et service
6,8/10
Équipements
7,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,2/10
Écoresponsabilité
Avis
5 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Samantha - Negril Palms Sales le 5 févr. 2024
Hi Alexandrine, Thank you for your feedback! We strive to create the best experience for our guests and are glad you have enjoyed your stay. Hope to have you back with us soon. Best regards
10/10 Excellent
Ludovic
19 mai 2022
Ludovic
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Negril Palms Team le 23 mai 2022
Thank you for your review. We look forward to welcoming you back!
10/10 Excellent
Ludovic
19 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un séjour parfait
Ludovic
Séjour de 1 nuit en mai 2022
Réponse de Stacyann le 16 juin 2022
Dear Ludovic,
Thank you for choosing Negril Palms Hotel, it was our pleasure hosting you.
It is great to hear that you had a memorable stay with us and thank you for praising our service. We invest a lot of time and effort to train our team to ensure the highest level of personalized service.
Guest satisfaction is our utmost concern and we are pleased that we exceeded your expectations.
Once again we thank you for staying with us and we look forward to serving your hospitality needs on your next visit to Jamaica.
8/10 Bien
sonia
17 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un oasis de détente
sonia
Séjour de 10 nuits en décembre 2018
Réponse de Stacyann le 24 déc. 2018
Chère Sonia,
Nous apprécions grandement que vous preniez le temps de poster votre avis et nous apprécions tout particulièrement vos notes! La satisfaction des clients est notre plus grande préoccupation et nous sommes heureux d'avoir dépassé vos attentes. Encore une fois, nous vous remercions de rester avec nous et nous espérons pouvoir répondre à vos besoins d’hospitalité lors de votre prochaine visite en Jamaïque.
6/10 Satisfaisant
Gwen, Haut de France
29 sept. 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Gwen
Séjour de 7 nuits en septembre 2018
Réponse de Lee le 25 oct. 2018
It is unfortunate that you experience that incident on the beach. We are awaiting for the officers to send us the report.
8/10 Bien
EMMANUEL
4 mai 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
EMMANUEL
Réponse de Stacyann le 7 mai 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
8/10 Bien
Martin
26 avr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Martin
Réponse de General Manager le 6 oct. 2016
Thank you for staying with us here at the Negril Palms Hotel.
We look forward on welcoming you back to Negril Palms Hotel and our beautiful Island Jamaica .
Best Regards
Tanyah
6/10 Satisfaisant
Celine, Paris
15 déc. 2014
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Bien à prix promo
Celine
2/10 Horrible
Collin
15 mai 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Collin
Séjour de 5 nuits en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Joanna
Voyage en couple
10 mai 2024
Les points forts : Propreté
Joanna
Séjour de 3 nuits en mars 2024
8/10 Bien
Alric
8 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alric
Séjour de 1 nuit en avril 2024
4/10 Médiocre
Lovely
Voyage d’affaires
8 mai 2024
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lovely
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Jessica
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jessica
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Samantha - Negril Palms Sales le 1 mai 2024
Hello Jessica, Thank you for your feedback! We strive to create the best experience for our guests and are glad you have enjoyed your stay. Hope to have you back with us soon. Best regards
8/10 Bien
Segan
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Segan
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Samantha - Negril Palms Sales le 28 avr. 2024
Hello Segan,Thank you for your feedback and for sharing your concerns you had during your stay. Your feedback is important to us as we strive to create the best experience for our guests. Looking forward to having you back with us. Best Regards
8/10 Bien
Dadrie, Wappingers Falls
Voyage en couple
23 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dadrie
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Samantha - Negril Palms Sales le 23 avr. 2024
Hello Dadrie,Thank you for taking the time to provide your feedback. We strive to create the best experience for our guests and are glad you chose us for your stay. Hope to have you back with us soon.Best regards
6/10 Satisfaisant
Tawana, Cypress
21 avr. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Tawana
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Samantha - Negril Palms Sales le 23 avr. 2024
Hello Tawana,Thank you for your feedback. We commit to continuously improving our guest experience and look forward to having you back with us.Best Regards
6/10 Satisfaisant
Titus
21 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Titus
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Samantha - Negril Palms Sales le 23 avr. 2024
Hello Titus,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We commit to continuously improving our guest experience and look forward to having you back with us.Best Regards
6/10 Satisfaisant
Pamela
Voyage en groupe
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Pamela
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Samantha - Negril Palms Sales le 23 avr. 2024
Hello Pamela,Thank you for your feedback and for sharing the concerns you had during your stay. We commit to continuously improving our guest experience and look forward to having you back with us.Best Regards
10/10 Excellent
Jennifer
Voyage en famille
19 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jennifer
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Samantha - Negril Palms Sales le 23 avr. 2024
Hello Jennifer,Thank you for your feedback! We strive to create the best experience for our guests and are glad you have enjoyed your stay. Hope to have you back with us soon. Best regards
10/10 Excellent
Jennifer
Voyage en famille
19 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jennifer
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Samantha - Negril Palms Sales le 23 avr. 2024
Hello Jennifer,Thank you for your feedback! We strive to create the best experience for our guests and are glad you have enjoyed your stay. Hope to have you back with us soon. Best regards
8/10 Bien
Kimberly V
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kimberly V
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Samantha - Negril Palms Sales le 23 avr. 2024
Hello Kimberly V,Thank you for your feedback! We strive to create the best experience for our guests and are glad you have enjoyed your stay. Hope to have you back with us soon. Best regards
8/10 Bien
Paul C
Voyage en couple
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Paul C
Séjour de 9 nuits en avril 2024
Réponse de Samantha - Negril Palms Sales le 23 avr. 2024
Hello Paul,Thank you for your feedback and for sharing your concerns you had during your stay. We commit to continuously improving our guest experience and thank you for the concerns you have noted. We look forward to having you back with us.Best Regards
2/10 Horrible
Shanque
Voyage en famille avec de jeunes enfants
11 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shanque
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Tracie
10 avr. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Tracie
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Samantha - Negril Palms Sales le 11 avr. 2024
Hello Tracie,Thank you for your feedback! We strive to create the best experience for our guests and are glad you have enjoyed your stay. Hope to have you back with us soon. Best regards
8/10 Bien
Paul
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Paul
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Samantha - Negril Palms Sales le 9 avr. 2024
Hi Paul,Thank you for your feedback! We strive to create the best experience for our guests and are glad you have enjoyed your stay. Hope to have you back with us soon. Best regards
8/10 Bien
Kenneth
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté et équipements
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kenneth
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Samantha - Negril Palms Sales le 9 avr. 2024
Hi Kenneth,Thank you for providing us with your feedback. We commit to continuously improving our guest experience to better serve you. It was a pleasure hosting you and we look forward to hosting you again. Best Regards,
8/10 Bien
natalia
Voyage en groupe
4 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
natalia
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Samantha - Negril Palms Sales le 10 avr. 2024
Hello Natalia,Thank you for your feedback! We strive to create the best experience for our guests and are glad you have enjoyed your stay. Hope to have you back with us soon. Best regards
10/10 Excellent
Ranelle
Voyage en couple
3 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ranelle
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Samantha - Negril Palms Sales le 9 avr. 2024
Hi Ranelle, Thank you for your feedback! We strive to create the best experience for our guests and are glad you have enjoyed your stay. Hope to have you back with us soon. Best regards
8/10 Bien
Clive Lancelot
Voyage d’affaires
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Clive Lancelot
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Samantha - Negril Palms Sales le 25 mars 2024
Hello Clive, thank you for your feedback! We strive to create the best experience for our guests and are glad you have enjoyed your stay. Hope to have you back with us soon. Best regards
8/10 Bien
London
Voyage en couple
23 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
London
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Samantha - Negril Palms Sales le 25 mars 2024
Hello London, Thank you for your feedback! We strive to create the best experience for our guests and are glad you have enjoyed your stay. It was a pleasure having you and looking forward to having you back with us soon. Best regards
10/10 Excellent
Judy Ann, Champlin
Voyage en famille
22 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Judy Ann
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Samantha - Negril Palms Sales le 25 mars 2024
Hello Judy Ann, Thank you for your feedback and for choosing Negril Palms. We strive to create the best experience for our guests and are glad you have enjoyed your stay. Hope to have you back with us soon. Best regards
6/10 Satisfaisant
DIANE
Voyage en famille
18 mars 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
DIANE
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Samantha - Negril Palms Sales le 19 mars 2024
Hello Diane, thank you for your feedback and for sharing the concerns you had during your stay. We apologize for the inconvenience and commit to continuously improving our guest experience.Best Regards
4/10 Médiocre
Natalie
6 mars 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Natalie
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Samantha - Negril Palms Sales le 25 mars 2024
Hello Natalie,Thank you for taking the time to share your feedback. We commit to continuously improving our guest experience to better serve you. Best Regards
8/10 Bien
Craig
6 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Craig
Séjour de 8 nuits en février 2024
Réponse de Samantha - Negril Palms Sales le 14 mars 2024
Hello Craig, thank you for your feedback! We strive to create the best experience for our guests and are glad you have enjoyed your stay. Hope to have you back with us soon.Best regards
8/10 Bien
Jacquelyn
Voyage en groupe
4 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Jacquelyn
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Samantha - Negril Palms Sales le 5 mars 2024
Thank you for your feedback and for sharing your concerns you had during your stay. We commit to continuously improving our guest experience. Thank you for choosing Negril Palms and we look forward to hosting you again.Best
8/10 Bien
Karl
1 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Karl
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Samantha - Negril Palms Sales le 4 mars 2024
Thank you for your feedback! We strive to create the best experience for our guests and are glad you have enjoyed your stay. Hope to have you back with us soon. Best regards
10/10 Excellent
Chanique
Voyage en famille
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chanique
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Samantha - Negril Palms Sales le 16 févr. 2024
Hello Chanique, Thank you for your feedback! We strive to create the best experience for our guests and are glad you have enjoyed your stay. Hope to have you back with us soon. Best regards
6/10 Satisfaisant
mohamed
2 févr. 2024
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
mohamed
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Samantha - Negril Palms Sales le 3 févr. 2024
Hello Mohamed,Thank you for your feedback and for sharing the concerns you had during your stay. We commit to continuously improving our guest experience and thank you for the concerns you have noted. Best Regards
10/10 Excellent
Jamah
1 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jamah
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Samantha - Negril Palms Sales le 3 févr. 2024
Hi Jamah,Thank you for your feedback! We strive to create the best experience for our guests and are glad you have enjoyed your stay. Hope to have you back with us soon. Best regards
8/10 Bien
Emma
Voyage en couple
31 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Emma
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Samantha - Negril Palms Sales le 3 févr. 2024
Thank you for your feedback! We strive to create the best experience for our guests and are glad you have enjoyed your stay. Hope to have you back with us soon. Best regards
10/10 Excellent
Chad
30 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Chad
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Samantha - Negril Palms Sales le 3 févr. 2024
Thank you for your feedback! We strive to create the best experience for our guests and are glad you have enjoyed your stay. Hope to have you back with us soon. Best regards
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en couple
24 janv. 2024
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
8/10 Bien
Marsha
Voyage d’affaires
24 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marsha
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Samantha - Negril Palms Sales le 29 janv. 2024
Hello Marsha, Thank you for choosing us for your stay. We’re really grateful and appreciate you taking the time to share your rating with us. Thanks again and hope to see you again.Rest Regards
10/10 Excellent
Kadian
22 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kadian
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Samantha - Negril Palms Sales le 29 janv. 2024
Thank you for your feedback! We strive to create the best experience for our guests and are glad you have enjoyed your stay. Hope to have you back with us soon. Best regards
8/10 Bien
Sara
Voyage en couple
22 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements
Sara
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Samantha - Negril Palms Sales le 29 janv. 2024
Hello Sara, Thank you for your feedback and for sharing the concerns you had during your stay. We commit to continuously improving our guest experience and thank you for the concerns you have noted.Best Regard
6/10 Satisfaisant
Mike
Voyage en couple
18 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mike
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Samantha - Negril Palms Sales le 19 janv. 2024
Thank you for your feedback and for sharing your concerns you had during your stay. We commit to continuously improving our guest experience and thank you for the concerns you have noted. Best Regards
10/10 Excellent
Arthur, Brooklyn
17 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Arthur
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Samantha - Negril Palms Sales le 17 janv. 2024
Thank you for your feedback! We strive to create the best experience for our guests and are glad you have enjoyed your stay. Hope to have you back with us soon. Best regards
10/10 Excellent
Roderick
7 janv. 2024
Roderick
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Samantha - Negril Palms Sales le 8 janv. 2024
Thank you for your feedback! We strive to create the best experience for our guests and are glad you have enjoyed your stay and hope to have you back with us soon. Best regards
10/10 Excellent
Paul
Voyage en famille
27 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Paul
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Samantha - Negril Palms Sales le 29 déc. 2023
Hello Paul, thank you so much for your rating. We greatly appreciate your feedback and are thrilled that you had an amazing experience. We look forward to having you back with us.
2/10 Horrible
Tracey
Voyage en famille
21 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Disgraceful
Tracey
Séjour de 4 nuits en décembre 2023