Avis sur Cadillac Hotel & Beach Club, Autograph Collection
Cadillac Hotel & Beach Club, Autograph Collection
3925 Collins Ave, Miami Beach, FL
Avis
8,2
Très bien
8,6/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,2/10
Écoresponsabilité
Avis
23 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Leadership Team le 24 mai 2024
Dear Rémi Marcel Roland,Thank you for your kind feedback.It was a pleasure hosting you at our resort.We look forward to your next stay with us.
8/10 Bien
Marie-Christine
15 oct. 2023
Marie-Christine
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
8/10 Bien
jacinthe
13 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
jacinthe
Séjour de 1 nuit en février 2023
8/10 Bien
Nathalie
Voyage en famille
13 août 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Nathalie
Séjour de 5 nuits en août 2022
Réponse de Jesus Ramos le 19 sept. 2022
Dear Nathalie,Thank you for your kind review. I will have a 1 on 1 with the General Manager in Donna Mare and we will discuss it accordingly.Warm regards
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
19 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en février 2020
Réponse de FelixB le 20 févr. 2020
Thank you, merci beaucoup for your perfect rating. I am thrilled to learn you really enjoyed your stay with us.
Please visit us again soon.
The Management
8/10 Bien
Philippe
Voyage en famille
3 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bel hôtel. Service impeccable.
Philippe
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
Réponse de FelixB le 5 janv. 2020
Cher Philippe,
merci beaucoup for your stay. I am glad you had great stay with us overall.
Happy New Year!
Felix Brandt/ Hotel Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
26 oct. 2019
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en octobre 2019
Réponse de FelixB le 27 oct. 2019
Thank you for the almost perfect rating. It is much appreciated.
Please visit us again soon.
Sunny greetings from the Cadillac Hotel & Beach Club
Felix Brandt / Hotel Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
26 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tres bel hotel art déco avec accès à la plage
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de FelixB le 27 oct. 2019
Merci beaucoup, je suis tres content de lire de votre satisfaction.
Sunny greetings from the Cadillac Hotel & Beach Club
Felix Brandt / Hotel Manager
10/10 Excellent
Jean michel
21 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Je recommande
Jean michel
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de FelixB le 7 oct. 2019
Dear Jean Michel,
thank you very much for recommending us. Your feedback is very much appreciated.
Please come back soon / A bientot
Best,
Felix Brandt / Hotel Manager
10/10 Excellent
Yves
14 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Yves
Séjour de 7 nuits en août 2019
Réponse de FelixB le 2 sept. 2019
Thanks for the great rating!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
13 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en août 2019
Réponse de FelixB le 2 sept. 2019
Thank you very much for the great rating!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
31 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en juillet 2019
Réponse de FelixB le 2 sept. 2019
Thanks for the great review. I am super happy you enjoyed our prime beach front location!
10/10 Excellent
Tanguy
31 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tanguy
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
Réponse de FelixB le 2 sept. 2019
Thanks for the great review!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
17 mai 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2019
8/10 Bien
Patrick
25 févr. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
tres bon hotel
Patrick
Séjour de 4 nuits en février 2019
10/10 Excellent
Fadi, La Verne
Voyage en famille
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Fadi
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Oscar Morales/Resort Manager le 25 mai 2024
Fadi,We are delighted that you chose the Cadillac Hotel & Beach Club for your most recent Miami Beach stay. Thank you for taking the time to let us know about your stay. I have also forwarded your suggestions to our Pool and Recreation partners.We hope to be able to host you in the near future.
2/10 Horrible
ashley
22 mai 2024
Les points faibles : Propreté et personnel et service
ashley
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Oscar Morales/Resort Manager le 24 mai 2024
Ashley,I apologize if your stay was not enjoyable. We strive to provide a memorable experience. I noticed you did not leave any comments. If you wish to provide feedback you may call me at 305-538-3373.Sincerely,
10/10 Excellent
Mary Jane
Voyage en famille
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mary Jane
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Oscar Morales/Resort Manager le 23 mai 2024
Mary Jane,Thank you for choosing the Cadillac Hotel & Beach Club for your recent stay. We are delighted that you had a wonderful time. Thank you for taking the time to provide such wonderful feedback.
10/10 Excellent
Colin
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Colin
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Leadership Team le 21 mai 2024
Great day Colin,Thank you for your kind feedback.It was a pleasure hosting you at our resort.We look forward to your next stay with us.
10/10 Excellent
CEIDI
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
CEIDI
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Leadership Team le 19 mai 2024
Dear Ceidi,Thank you for your kind feedback.It was a pleasure hosting you at our resort.We look forward to your next stay with us.
10/10 Excellent
Jordan
Voyage en couple
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jordan
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Oscar Morales le 15 mai 2024
Jordan,Thank you for choosing the Cadillac Hotel for your recent visit to Miami Beach. We are delighted that you had a wonderful time. We hope to see you return on your next visit to Miami Beach.Sincerely,
6/10 Satisfaisant
Andrew, Cranston
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrew
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Resort Manager/Oscar Morales le 16 mai 2024
Andrew,I apologize that you were not satisfied with the food and beverage pricing. I have alerted our Food and Beverage partners of your concerns.
10/10 Excellent
Hiroki
Voyage en famille
13 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hiroki
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Leadership Team le 13 mai 2024
Great day Hiroki,Thank you so much for your kind feedback.It was a pleasure hosting you at our resort.
6/10 Satisfaisant
sandra
Voyage en couple
12 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Propreté
sandra
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Leadership Team le 14 mai 2024
Dear Sandra,We would like to offer our sincerest apologies for mishaps in service you encountered during your stay at the Cadillac Hotel. I appreciate you making us aware of your negative experience and would like to thank you for your feedback. We strive to provide an excellent guest experience and your feedback helps us to improve the quality of our operations.
8/10 Bien
Talia
11 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Talia
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Leadership Team le 13 mai 2024
Great day Talia,Thank you for staying with us at the Cadillac Hotel.We appreciate your feedback.
4/10 Médiocre
Keiko
Voyage en famille
9 mai 2024
Les points forts : Propreté
Keiko
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Oscar Morales le 9 mai 2024
keiko,We apologize if your recent stay at the Cadillac was less then stellar. We strive to provide the utmost in service and rest-assured that your concerns will be addressed with the respective teams. Please let me know if you wish to set up a time to discuss.Sincerely,Oscar Morales
10/10 Excellent
Stephanie
Voyage en famille
7 mai 2024
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephanie
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Hotel Leadership Team le 7 mai 2024
Great day Stephanie, Thank you so much for your kind feedback.It was a pleasure hosting you at our resort.We look forward to your next stay with us
10/10 Excellent
Stephanie
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
3 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephanie
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Leadership Team le 5 mai 2024
Great day Stephanie,Thank you so much for your kind feedback. It was a pleasure hosting you at our resort.We look forward to your next stay with us
10/10 Excellent
Marcus, Ashburn
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marcus
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Leadership Team le 5 mai 2024
Great day Marcus,Thank you so much for your kind feedback. It was a pleasure hosting you at our resort.We look forward to your next stay with us.
2/10 Horrible
Nicholas
Voyage en couple
29 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nicholas
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Kelvin H. le 30 avr. 2024
Dear Nicholas, Thank you for your review, and for staying with us at The Cadillac Hotel. I am truly sorry that your experience was not to your expectations. The service you describe is certainly not typical of our resort. That said, feedback like yours is helpful to improve the guest experience. Please feel free to reach out to me directly if you would like to discuss your stay further. Thank you again, and I hope we'll have the opportunity to welcome you back.
10/10 Excellent
Yunbiao
29 avr. 2024
Yunbiao
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Leadership Team le 19 mai 2024
Dear Yunbiao,Thank you for your kind feedback.It was a pleasure hosting you at our resort.We look forward to your next stay with us.
4/10 Médiocre
Congxin
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Congxin
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Kelvin H. le 30 avr. 2024
Dear Congxin, Thank you for taking your time to leave your review, and we are sorry that your stay was not to your expectations. Providing exceptional service and ensuring our guests have a memorable experience is our top priority. Our apologies for falling short on that experience during your stay. Please feel free to contact me if you wish to further discuss your stay.In the mean time, we hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel
10/10 Excellent
Maria
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Maria
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Leadership Team le 30 avr. 2024
Great day Maria,Thank you so much for your kind feedback.We look forward to hosting you at our resort again.
6/10 Satisfaisant
Amy
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Amy
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Kelvin H. le 29 avr. 2024
Dear Amy, Thank you for taking your time to share your feedback with us, and our apologies for for not meeting your expectations. This is certainly not indicative of the service experience we strive to provide on a daily basis. I would welcome the opportunity to speak further regarding your stay. Please feel free to contact me at the hotel, at your convenience. In the meantime, thank you again for sharing your feedback, which is always appreciated.
10/10 Excellent
Andrea
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrea
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Kelvin H. le 29 avr. 2024
Dear Andrea, Thank you for staying with us at The Cadillac Hotel and for sharing your experience. We so appreciate your feedback. I'm happy to see that you enjoyed our beautiful hotel.We look forward to hosting you again soon for another revitalizing visit.
10/10 Excellent
Abduvadud
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Abduvadud
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Leadership Team le 26 avr. 2024
Great day Abduvadud,Thank you so much for your kind feedback. It was a pleasure hosting you at our resort.We look forward to your next stay with us.
10/10 Excellent
Kamylah
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kamylah
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Leadership Team le 26 avr. 2024
Great day Kamylah,Thank you so much for your kind feedback. It was a pleasure hosting you at our resort.We look forward to your next stay with us.
10/10 Excellent
Angelica
23 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Angelica
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Oscar Morales/Resort Manager le 23 avr. 2024
Angelica,We are delighted that you had such a wonderful experience. Thank you for celebrating your birthday with us. We hope you stay with us should your future travels bring you back to Miami Beach.
8/10 Bien
Olena
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Olena
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Leadership Team le 26 avr. 2024
Great day Olena,Thank you for your feedback.We look forward to hosting you at our resort again.
10/10 Excellent
danielle
22 avr. 2024
danielle
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Leadership Team le 13 mai 2024
Great day Danielle,Thank you so much for your kind feedback.It was a pleasure hosting you at our resort.
6/10 Satisfaisant
Roy, Pointe-Claire
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Roy
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Leadership Team le 22 avr. 2024
Dear Roy,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to have the opportunity to welcome you back at our resort.
10/10 Excellent
Bernard
20 avr. 2024
Bernard
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Leadership Team le 10 mai 2024
Dear Bernard,Thank you so much for your kind feedback.It was a pleasure hosting you at our resort.We look forward to your next stay with us.
10/10 Excellent
Sara
18 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sara
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Oscar Morales/Resort Manager le 19 avr. 2024
Thank you for taking the time to fill out the survey. We are delighted that you had a great time at The Cadillac while visiting Miami Beach. We hope that you return soon.
10/10 Excellent
Kristyn
Voyage en couple
17 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kristyn
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Jesus Ramos le 18 avr. 2024
Dear Kristyn,We are delighted to know you had a wonderful stay.We hope to welcome you back soon!
6/10 Satisfaisant
Nicole, Brooklyn
Voyage en famille avec de jeunes enfants
16 avr. 2024
Les points forts : Propreté et équipements
Les points faibles : Personnel et service
Nicole
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Leadership Team le 16 avr. 2024
Dear Nicole,Thank you for taking the time to share your feedback.Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for failing to meet your expectations.
10/10 Excellent
Gladys
16 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gladys
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Jesus Ramos le 18 avr. 2024
Dear Gladys,Thank you for choosing us!Warm regards
10/10 Excellent
Jamie
Voyage en famille
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jamie
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Hotel Leadership Team le 15 avr. 2024
Dear Jamie,Thank you so much for your kind feedback.We look forward to hosting you at our resort again.
4/10 Médiocre
Maureen
Voyage en famille
15 avr. 2024
Maureen
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Leadership Team le 15 avr. 2024
Dear Maureen,Thank you for taking a few moments to provide your feedback on your recent stay. We apologize for the delay on your room readiness. We always welcome our guest feedback and take your concerns seriously. We use it as a tool to prioritize training with our teams.
10/10 Excellent
Kimberly
Voyage en groupe
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kimberly
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Leadership Team le 15 avr. 2024
Great day Kimberly,Thank you so much for your kind feedback. We will share it with Miguel.We look forward to your next stay with us.
8/10 Bien
Jill
14 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jill
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Hotel Leadership le 15 avr. 2024
Dear Jill,Thank you for taking the time to let us know about your experience.We always welcome our guest feedback and take your concerns seriously. We use this as a tool to prioritize training with our teams.