Plage à proximité, navette pour la plage, chaises longues, parasols

Avis sur Lemon & Soul Makadi Garden

4 out of 5
Lemon & Soul Makadi Garden
34 KM, Hurghada Safaga Road, Makadi Bay

Avis

7,2

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 15 avis sur 62." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 24 avis sur 62." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 10 avis sur 62." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 8 avis sur 62." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 5 avis sur 62." "

8,4/10

Propreté

7,8/10

Personnel et service

6,8/10

Équipements

7,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,4/10

Écoresponsabilité

Avis

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Mauvaise expérience concernant le restaurant : la nourriture est très basique et le personnel pas au service des clients. Le serveur n'a pas nettoyé la table et a juste retourné le set de table. Il n'a également pas apporté les boissons commandés. Certains produits sont très secs (riz,...), d'autres ne sont pas frais (fraises,...). Sinon bonne literie.
Séjour de 4 nuits en février 2019
Réponse de Ashraf le 1 mai 2019
Dear guest Greetings from LABRANDA Garden Makadi! Many thanks for your review on Expedia.com. , We will consider your remarks for taking remedial actions and we would like to improve your opinion next time you visit us. we will forward your comments to the concerning departments. We are sure, that our colleagues will be glad to hear about your comment. We hope to welcome you once again at LABRANDA Garden Makadi! Yours sincerely Ashraf Kadry General Manager

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel peu accueillant
Hôtel peu accueillant. Nourriture peu variée. Pas ou peu d'animations. Personnel peu accueillant à part qq'uns. Navette pour aller à la plage.
Séjour de 10 nuits en août 2018

4/10 Médiocre

sarah, France

Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Désagréable
j'ai passer une semaine dans cet hotel l hotel était neuf et bien entretenu par contre il y avait des fourmis dans la salle de bain mais dès que je l'ai mentionné à la réception le problème a été régler assez rapidement ,la nourriture était bonne le personnel agréable .par contre je ne remettrai plus les pieds dans cet hotel car je trouve que Ç est inadmissible sachant que nous sommes venu a deux pour deux chambres de mettre une personne dans un bâtiment et l autre chambre dans un autre bâtiment comme quoi les règles de l hotel interdisait au personne no mariée ayant pris deux chambres simple d être à côté , en plus etre surveiller à longueur de journée je trouve ça simplement debile ,j'ai plutôt eu l'impression d être dans une prison plutôt que dans un hotel afin de passer de bonne vacances d ailleurs durant ces vacances j ai passer mes journée au club azur juste en face ou se trouve la plage cet hotel est excellent je vous le conseille , bcp plus vivant que le makadi garden azur .

6/10 Satisfaisant

Ryan

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Lemon and Soul Makadi Garden le 9 mai 2024
Dear Ryan,thank you for choosing our Hotel and for sharing your experience afterwards!We are proud that you are completely satisfied with your stay; we will forward your nice words!It was a pleasure to be your host and we hope to welcome you back again soon!With kind regards,Hedi Ben AissaCEO MPE Hotelsand the entire Team

8/10 Bien

Yvonne, Hillerød

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 21 nuits en décembre 2023
Réponse de Management le 27 janv. 2024
Dear Yvonne,thank you for choosing our Hotel!Thank you very much for your good review! We are always happy and proud to hear, that our Guests spend an amazing time with us!It was a pleasure to be your host and we hope to welcome you back again soon!With kind regards,Hedi Ben AissaCEO MPE Hotelsand the entire Team

8/10 Bien

Katie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Management le 27 janv. 2024
Dear Katie,thank you for choosing our Hotel!Thank you very much for your good review! We are always happy and proud to hear, that our Guests spend an amazing time with us!It was a pleasure to be your host and we hope to welcome you back again soon!With kind regards,Hedi Ben AissaCEO MPE Hotelsand the entire Team

10/10 Excellent

Muhannad Usama

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Allt var perfekt
Séjour de 8 nuits en octobre 2023

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good
Good resort but small, Rooms are very good and clean , pools are small and very cold, food was very bad, staff were amazing and very helpful, beach was good but not as the pictures advertised
Séjour de 4 nuits en octobre 2023

6/10 Satisfaisant

Gillian

Les points forts : Confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en octobre 2023

10/10 Excellent

Loris

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ottima accoglienza servizio buono
Séjour de 9 nuits en septembre 2023

4/10 Médiocre

MAGED

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté et personnel et service
Swimming pool was very crowded and noisy and very annoying, distance to the beach was very long,
Séjour de 3 nuits en septembre 2023

6/10 Satisfaisant

Samina

Les points forts : Propreté
Séjour de 7 nuits en septembre 2023

10/10 Excellent

Anton, Luxor

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
I was a great experience, The stuff was friendly and helpful, Food was good, Rooms was clean. Thanks for the amazing holiday & sure we will come back again
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Lemon and Soul Makadi le 20 août 2023
Dear Anton,thank you for choosing our hotel!We are happy that you liked the staff, the room, the cleanliness and the hotel in general so much, we will forward your nice words!It was a pleasure to be your host and we hope to welcome you back again soon!With kind regards,Hedi Ben AissaCEO MPE Hotelsand the entire Team

8/10 Bien

Omar

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
sead and pool was amazing
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Lemon and Soul Makadi le 20 août 2023
Dear Omar,thank you for choosing our hotel!We are happy that you enjoyed your stay with us so much, we will forward your nice words!it was a pleasure to be your host and we hope to welcome you back again soon!With kind regards,Hedi Ben AissaCEO MPE Hotelsand the entire Team

2/10 Horrible

katie

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
This was advertised as adult only but we had 9 screaming French children all week not being controlled by their parents. There’s only one bar for very limited all inclusive drinks, cocktails had to be paid for at €6 each. The food wasn’t great and very repetitive especially lunch time. The all inclusive red wine was disgusting and the cheapest available in Egypt. I drink Omar Khayyam that I buy in restaurants for 180le, I was offered this as an alternative to the cheap vile stuff they served, at a price of €18 a bottle. I was also challenged by the hotel manager asking me to prove the hotel was advertised as adult only as he didn’t believe me. I proceeded to show him 5 different online booking sites showing this to which he had no reply. Finally don’t take an alarm clock the room cleaners will have you up from 7am as they shout to each other for 3 hours up and down the narrow, dark echoing corridors.
Séjour de 4 nuits en mai 2023
Réponse de Lemon and Soul Makadi le 20 août 2023
Dear Katie,thank you for choosing our hotel!We are sorry that we could not reach your expectations!We will take strong action regarding the mentioned points, as we will not accept such behaviour!We hope that you can give us a second chance!Best regards,Hedi Ben AissaCEO MPE Hotelsand the entire Team

10/10 Excellent

Mónica patricia

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Excelente opción para relajarse a muy buen precio , el complejo es pequeño pero lo suficiente para unos días de relax sin muchas pretensiones excelente variedad de comida muy buena calidad productos frescos y sobre todo para los amantes de los postres una gozada , en las noches te ofrecen cada día un tipo de comida especial , la limpieza muy buena y la atención del personal excelente siempre están pendientes que no te falte de nada. La playa no está en el mismo complejo té llevan en un pequeño trasporte eléctrico que va y viene cada media hora tardas unos 10 minutos la playa muy cuidada y que decir de la bahía de makadi un lugar para perderse y relajarse y para los amantes del snorkel hay varias opciones
Séjour de 6 nuits en avril 2023
Réponse de Lemon and Soul Makadi le 20 août 2023
Dear Monica,thank you for choosing our hotel!We are happy that you enjoyed your stay with us so much, especially the food, the cleanliness, the room, the staff and the hotel in general! We will forward your nice words!It was a pleasure to be your host and we hope to welcome you back again soon!With kind regards,Hedi Ben Aissaceo mpe Hotels and the entire Team

2/10 Horrible

Ahmed

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service et équipements
The hotel is very bad No activities No animation team Poor meals The stuff is not friendly at all

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good one
Good stay
Séjour de 2 nuits en mars 2020
Réponse de Ahmed Roushdy General Manager le 19 mars 2020
Dear Guest Thank you very much for your very positive review of your recent holiday with us at Lemon and Soul Makadi Bay. We are happy to read about your most positive experience with our hotel facilities and services. Many thanks for your appreciative words about the level of service provided as well as the staff efforts, they are indeed doing their utmost to offer a special service and please everyone. Once again thank you and we are very much looking forward to welcoming you back at Lemon and Soul Makadi Bay. Yours sincerely, Ahmed Roushdy General Manager

10/10 Excellent

Maha

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Ashraf Kadry General Manager le 3 mars 2020
Dear Guest Thank you very much for your very positive review of your recent holiday with us at Lemon and Soul Makadi Bay. We are happy to read about your most positive experience with our hotel facilities and services. Many thanks for your appreciative words about the level of service provided as well as the staff efforts, they are indeed doing their utmost to offer a special service and please everyone. Once again thank you and we are very much looking forward to welcoming you back at Lemon and Soul Makadi Bay. Yours sincerely, Ashraf Kadry General Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 6 nuits en février 2020
Réponse de Ashraf-Kadry le 24 févr. 2020
Dear Guest Thank you for choosing our hotel and for taking the time to share your experience on your recent stay .with us. We are glad to note you were satisfied with your overall stay at our resort. My team and I take pride in serving our guests and being an active part for making their well-earned holiday a great success. We are looking forward to welcoming you again on your future holidays. Yours sincerely, Ashraf Kadry General Manager

8/10 Bien

Caroll, Montreal

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Overall we had a lovely stay and I would recommend. The food at the buffet was really good and different every day. The drinks were good, the staff at the bar super friendly. Loved the pizza place in the afternoon ! The pool and beach are beautiful. Rooms are nice but the bathrooms need some updating. Very clean resort. There were a lot of German and Russian tourists so everything was quoted in euros which is not good for American or Canadian tourists. The staff also speaks very good German but no French and their English is limited.
Séjour de 4 nuits en novembre 2019
Réponse de Ashraf Kadry General Manager le 15 nov. 2019
Dear Guest, Thank You for your time and positive feedback. We are happy that you enjoyed your stay in Lemon and Soul Makadi, as well as the fact that our hotel, staff and service leave you the most pleasant memories. Assessment and recognition by our guests is our highest praise! We will also consider your remarks for taking remedial actions and we would like to improve your opinion next time you visit us. We would like to thank you for your feedback and hope to see you soon in Lemon and Soul Makadi. With best regards, Sincerely, Ashraf Kadry General Manager

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de Ashraf Kadry General Manager le 20 oct. 2019
Dear Guest, Thank you for taking time and giving the feedback. We are very sorry that your holiday spent in our hotel didn’t meet your expectations. We will consider your remarks for taking remedial actions and we would like to improve your opinion next time you visit us. We hope sincerely to see you again Lemon and Soul Makadi. With best regards, Sincerely, Ashraf Kadry General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
so nice stay in all aspects.. rooms are clean..service is very good...
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de Ashraf Kadry General Manager le 20 oct. 2019
Dear Guest, Thank You for your time and positive feedback. We are happy that you enjoyed your stay in Lemon and Soul Makadi, as well as the fact that our hotel, staff and service leave you the most pleasant memories. Assessment and recognition by our guests is our highest praise! We would like to thank you for your feedback and hope to see you soon in Lemon and Soul Makadi. With best regards, Sincerely, Ashraf Kadry General Manager

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en groupe
The hotel is good. Food is average, and the staff is good as well
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Ashraf Kadry General Manager le 20 oct. 2019
Dear Guest, Thank You for your time and positive feedback. We are happy that you enjoyed your stay in Lemon and Soul Makadi, as well as the fact that our hotel, staff and service leave you the most pleasant memories. Assessment and recognition by our guests is our highest praise! We would like to thank you for your feedback and hope to see you soon in Lemon and Soul Makadi. With best regards, Sincerely, Ashraf Kadry General Manager

8/10 Bien

Mohamed

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de Ashraf Kadry General Manager le 20 oct. 2019
Dear Guest, Thank You for your time and positive feedback. We are happy that you enjoyed your stay in Lemon and Soul Makadi, as well as the fact that our hotel, staff and service leave you the most pleasant memories. Assessment and recognition by our guests is our highest praise! We would like to thank you for your feedback and hope to see you soon in Lemon and Soul Makadi. With best regards, Sincerely, Ashraf Kadry General Manager

8/10 Bien

mohamed, مر

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
رائعة
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Ashraf Kadry General Manager le 20 oct. 2019
Dear Guest, Thank You for your time and positive feedback. We are happy that you enjoyed your stay in Lemon and Soul Makadi, as well as the fact that our hotel, staff and service leave you the most pleasant memories. Assessment and recognition by our guests is our highest praise! We would like to thank you for your feedback and hope to see you soon in Lemon and Soul Makadi. With best regards, Sincerely, Ashraf Kadry General Manager

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I hate this hotel actually i want to leave it but for my bad luck the money is non refundable
Séjour de 3 nuits en juillet 2019

8/10 Bien

H

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
فندق جيد جدا يحتاج مزيدا من التنوع
الفندق ممتاز من حيث الشاطئ والخدمة والمعاملة من طاقم العمل المطعم نظيف ولكن ينقصه التنوع في البوفيه المقدم في الغداء والعشاء حيث تتكرر نفس الاصناف تقريبا في الغداء والعشاء في ايام رحلتي (خمسة ليالي)
Séjour de 5 nuits en juillet 2019

2/10 Horrible

Ehab

Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Never Again
Séjour de 1 nuit en juillet 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Ashraf Kadry le 16 juil. 2019
Dear guest, thank you for your feedback! We are glad, that you enjoyed your stay in our resort. We hope to welcome you once again. Yours sincerely Ashraf Kadry General Manager

10/10 Excellent

Angela

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en avril 2019

10/10 Excellent

Sophia

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Familjeresa i Rgypten
Bästa resan på länge! God mat och dryck. Serviceinriktad personal. Animationteam gjorde resan!
Séjour de 9 nuits en février 2019

8/10 Bien

JUOZAS

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en février 2019

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en janvier 2019

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en janvier 2019

8/10 Bien

Cornelia

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 14 nuits en décembre 2018

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Séjour de 7 nuits en novembre 2018

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en novembre 2018

6/10 Satisfaisant

CHIAHUI

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
環境員工都不錯 但房間蠻吵的 一直有水聲 讓人不好入眠
Séjour de 2 nuits en novembre 2018

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
أجمل فنادق مكادي
مكان رائع، الاكل لذيذ و متنوع مشروبات متنوعه و متوفره في كل مكان؛ الغرف نظيفه فريق العمل متعاون الشاطيء و البحر خيااالي اجازه عائليه ممتعه
Séjour de 5 nuits en novembre 2018

8/10 Bien

ayman

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en octobre 2018

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
لقد كانت الاقامة مقبولة بالفندق لم يكن ممتازا ولكنه كان جيدا كفاية
Séjour de 3 nuits en octobre 2018

8/10 Bien

mina, united States

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
good for the price
very simple nice beach var away but nice and clean
Séjour de 2 nuits en octobre 2018

8/10 Bien

Elizabeth

Les points forts : Personnel et service
Due to a change of management this hotel is much improved since a previous visit. The food was more appetizing and much better cooked. The service was good with staff being courteous and friendly. The housekeeping could be improved as water and tissues are not always provided in the room. The beach area has a good beach bar serving food and drinks, but toilet facilities are not close by, having to use those by the club hotel beach, they are however kept very clean. I would happily return to this hotel.
Séjour de 7 nuits en octobre 2018

8/10 Bien

uschi, Schönenwerd

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gross und doch übersichtliche schöne Hotelanlage.Ganz nettes Personal,sehr freundlich und hilfsbereit in allen Belangen. Ich bedanke mich nochmals bei Allen für den tollen Service, sei es im Service, an der Rezeption od.Saubermacher-Team. Ihr seid einfach toll
Séjour de 10 nuits en septembre 2018

6/10 Satisfaisant

dalia, kuwait

Les points forts : Propreté et personnel et service
clearness is good but food is not good enough and there is no variety stuff is good
Séjour de 4 nuits en août 2018

2/10 Horrible

coppia, treviso

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Memorabile beffa e perdita economica
Hotel pessimo in tutto siamo letteralmente fuggiti dopo sei ore perdendo l'intero pacchetto di prenotazione ! Da dimenticare.
Séjour de 14 nuits en août 2018

6/10 Satisfaisant

Wadie

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Regarding my stay at labranda garden it was nice. However, food was very very bad & dirty F&B stuff was not friendly at all. Reception & house keeping stuff was good Beach, pool and animation team was good However, they have serious issue with food which destroy our vacation as it made me & my family sick
Séjour de 4 nuits en août 2018

8/10 Bien

Mohamed

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en juillet 2018
Réponse de Manager le 8 août 2018
Dear Mr. Mohamed; Thank you for staying at Labranda Garden Makadi and for taking the time to share your feedback. We are glad to know that you enjoyed your overall stay and hope to welcome you back soon. Best Regards, Asharf Kadry

8/10 Bien

Ahmed

Les points forts : Propreté
معقول
كان الفندق جيد ولكن الطعام كان سئ كما أنه قديم بعض الشئ ولكن النظافة كانت جيدة والبحر كنا نذهب له بالباص الى فندق لابراندا كلوب
Séjour de 4 nuits en juillet 2018
Réponse de Manager le 8 août 2018
نزيلنا العزيزالاستاذ/أحمد تحيه طيبه و بعد شكرا لاختياركم فندق لابراندا جاردن مكادي لقد سعدنا جدا بتشريفكم لفندقنا و الاقامه به و انه لمن دواعى سرورنا ان نعلم أنكم استمتعتم باقامتكم معنا، و على الجانب الاخر نعتذر عن وجود بعض الاشياء لم تكن مرضيه بالقدر الكافى و اننا لنرحب باستقبال اقتراحانكم بهدف العمل علي تحسين و الاتقاء بخدماتنا حرصا منا على راحه و اسعاد جميع النزلاء ارجوا قبول خالص تحياتى و تمنياتى باستقبالكم قريبا أشرف قدري