Avis sur Lemon & Soul Makadi Garden
Lemon & Soul Makadi Garden
34 KM, Hurghada Safaga Road, Makadi Bay
Avis
7,2
Bien
8,4/10
Propreté
7,8/10
Personnel et service
6,8/10
Équipements
7,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,4/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
5 mars 2019
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 4 nuits en février 2019
Réponse de Ashraf le 1 mai 2019
Dear guest
Greetings from LABRANDA Garden Makadi!
Many thanks for your review on Expedia.com. ,
We will consider your remarks for taking remedial actions and we would like to improve your opinion next time you visit us. we will forward your comments to the concerning departments. We are sure, that our colleagues will be glad to hear about your comment. We hope to welcome you once again at LABRANDA Garden Makadi!
Yours sincerely
Ashraf Kadry
General Manager
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
22 août 2018
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel peu accueillant
Voyageur vérifié
Séjour de 10 nuits en août 2018
4/10 Médiocre
sarah, France
2 juin 2015
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Désagréable
sarah
6/10 Satisfaisant
Ryan
8 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Ryan
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Lemon and Soul Makadi Garden le 9 mai 2024
Dear Ryan,thank you for choosing our Hotel and for sharing your experience afterwards!We are proud that you are completely satisfied with your stay; we will forward your nice words!It was a pleasure to be your host and we hope to welcome you back again soon!With kind regards,Hedi Ben AissaCEO MPE Hotelsand the entire Team
8/10 Bien
Yvonne, Hillerød
Voyage en couple
20 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yvonne
Séjour de 21 nuits en décembre 2023
Réponse de Management le 27 janv. 2024
Dear Yvonne,thank you for choosing our Hotel!Thank you very much for your good review! We are always happy and proud to hear, that our Guests spend an amazing time with us!It was a pleasure to be your host and we hope to welcome you back again soon!With kind regards,Hedi Ben AissaCEO MPE Hotelsand the entire Team
8/10 Bien
Katie
16 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Katie
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Management le 27 janv. 2024
Dear Katie,thank you for choosing our Hotel!Thank you very much for your good review! We are always happy and proud to hear, that our Guests spend an amazing time with us!It was a pleasure to be your host and we hope to welcome you back again soon!With kind regards,Hedi Ben AissaCEO MPE Hotelsand the entire Team
10/10 Excellent
Muhannad Usama
6 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Muhannad Usama
Séjour de 8 nuits en octobre 2023
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
13 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en octobre 2023
6/10 Satisfaisant
Gillian
8 oct. 2023
Les points forts : Confort de la chambre
Gillian
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
Loris
8 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Loris
Séjour de 9 nuits en septembre 2023
4/10 Médiocre
MAGED
Voyage en groupe
27 sept. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
MAGED
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
6/10 Satisfaisant
Samina
20 sept. 2023
Les points forts : Propreté
Samina
Séjour de 7 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Anton, Luxor
Voyage en famille
20 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Anton
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Lemon and Soul Makadi le 20 août 2023
Dear Anton,thank you for choosing our hotel!We are happy that you liked the staff, the room, the cleanliness and the hotel in general so much, we will forward your nice words!It was a pleasure to be your host and we hope to welcome you back again soon!With kind regards,Hedi Ben AissaCEO MPE Hotelsand the entire Team
8/10 Bien
Omar
16 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Omar
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Lemon and Soul Makadi le 20 août 2023
Dear Omar,thank you for choosing our hotel!We are happy that you enjoyed your stay with us so much, we will forward your nice words!it was a pleasure to be your host and we hope to welcome you back again soon!With kind regards,Hedi Ben AissaCEO MPE Hotelsand the entire Team
2/10 Horrible
katie
7 mai 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
katie
Séjour de 4 nuits en mai 2023
Réponse de Lemon and Soul Makadi le 20 août 2023
Dear Katie,thank you for choosing our hotel!We are sorry that we could not reach your expectations!We will take strong action regarding the mentioned points, as we will not accept such behaviour!We hope that you can give us a second chance!Best regards,Hedi Ben AissaCEO MPE Hotelsand the entire Team
10/10 Excellent
Mónica patricia
Voyage en couple
3 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mónica patricia
Séjour de 6 nuits en avril 2023
Réponse de Lemon and Soul Makadi le 20 août 2023
Dear Monica,thank you for choosing our hotel!We are happy that you enjoyed your stay with us so much, especially the food, the cleanliness, the room, the staff and the hotel in general! We will forward your nice words!It was a pleasure to be your host and we hope to welcome you back again soon!With kind regards,Hedi Ben Aissaceo mpe Hotels and the entire Team
2/10 Horrible
Ahmed
Voyage en famille avec de jeunes enfants
23 déc. 2022
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Ahmed
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
14 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good one
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2020
Réponse de Ahmed Roushdy General Manager le 19 mars 2020
Dear Guest
Thank you very much for your very positive review of your recent holiday with us at Lemon and Soul Makadi Bay. We are happy to read about your most positive experience with our hotel facilities and services. Many thanks for your appreciative words about the level of service provided as well as the staff efforts, they are indeed doing their utmost to offer a special service and please everyone. Once again thank you and we are very much looking forward to welcoming you back at Lemon and Soul Makadi Bay.
Yours sincerely,
Ahmed Roushdy
General Manager
10/10 Excellent
Maha
27 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Maha
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Ashraf Kadry General Manager le 3 mars 2020
Dear Guest
Thank you very much for your very positive review of your recent holiday with us at Lemon and Soul Makadi Bay. We are happy to read about your most positive experience with our hotel facilities and services. Many thanks for your appreciative words about the level of service provided as well as the staff efforts, they are indeed doing their utmost to offer a special service and please everyone. Once again thank you and we are very much looking forward to welcoming you back at Lemon and Soul Makadi Bay.
Yours sincerely,
Ashraf Kadry
General Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
24 févr. 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en février 2020
Réponse de Ashraf-Kadry le 24 févr. 2020
Dear Guest
Thank you for choosing our hotel and for taking the time to share your experience on your recent stay .with us. We are glad to note you were satisfied with your overall stay at our resort. My team and I take pride in serving our guests and being an active part for making their well-earned holiday a great success. We are looking forward to welcoming you again on your future holidays.
Yours sincerely,
Ashraf Kadry
General Manager
8/10 Bien
Caroll, Montreal
Voyage en couple
15 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Caroll
Séjour de 4 nuits en novembre 2019
Réponse de Ashraf Kadry General Manager le 15 nov. 2019
Dear Guest,
Thank You for your time and positive feedback. We are happy that you enjoyed your stay in Lemon and Soul Makadi, as well as the fact that our hotel, staff and service leave you the most pleasant memories.
Assessment and recognition by our guests is our highest praise!
We will also consider your remarks for taking remedial actions and we would like to improve your opinion next time you visit us.
We would like to thank you for your feedback and hope to see you soon in Lemon and Soul Makadi.
With best regards,
Sincerely,
Ashraf Kadry
General Manager
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
11 oct. 2019
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de Ashraf Kadry General Manager le 20 oct. 2019
Dear Guest,
Thank you for taking time and giving the feedback. We are very sorry that your holiday spent in our hotel didn’t meet your expectations. We will consider your remarks for taking remedial actions and we would like to improve your opinion next time you visit us.
We hope sincerely to see you again Lemon and Soul Makadi.
With best regards,
Sincerely,
Ashraf Kadry
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
7 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de Ashraf Kadry General Manager le 20 oct. 2019
Dear Guest,
Thank You for your time and positive feedback. We are happy that you enjoyed your stay in Lemon and Soul Makadi, as well as the fact that our hotel, staff and service leave you the most pleasant memories.
Assessment and recognition by our guests is our highest praise!
We would like to thank you for your feedback and hope to see you soon in Lemon and Soul Makadi.
With best regards,
Sincerely,
Ashraf Kadry
General Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
6 oct. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en octobre 2019
Réponse de Ashraf Kadry General Manager le 20 oct. 2019
Dear Guest,
Thank You for your time and positive feedback. We are happy that you enjoyed your stay in Lemon and Soul Makadi, as well as the fact that our hotel, staff and service leave you the most pleasant memories.
Assessment and recognition by our guests is our highest praise!
We would like to thank you for your feedback and hope to see you soon in Lemon and Soul Makadi.
With best regards,
Sincerely,
Ashraf Kadry
General Manager
8/10 Bien
Mohamed
24 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Mohamed
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de Ashraf Kadry General Manager le 20 oct. 2019
Dear Guest,
Thank You for your time and positive feedback. We are happy that you enjoyed your stay in Lemon and Soul Makadi, as well as the fact that our hotel, staff and service leave you the most pleasant memories.
Assessment and recognition by our guests is our highest praise!
We would like to thank you for your feedback and hope to see you soon in Lemon and Soul Makadi.
With best regards,
Sincerely,
Ashraf Kadry
General Manager
8/10 Bien
mohamed, مر
24 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
رائعة
mohamed
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Ashraf Kadry General Manager le 20 oct. 2019
Dear Guest,
Thank You for your time and positive feedback. We are happy that you enjoyed your stay in Lemon and Soul Makadi, as well as the fact that our hotel, staff and service leave you the most pleasant memories.
Assessment and recognition by our guests is our highest praise!
We would like to thank you for your feedback and hope to see you soon in Lemon and Soul Makadi.
With best regards,
Sincerely,
Ashraf Kadry
General Manager
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille
3 août 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
8/10 Bien
H
2 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
فندق جيد جدا يحتاج مزيدا من التنوع
H
Séjour de 5 nuits en juillet 2019
2/10 Horrible
Ehab
31 juil. 2019
Les points forts : Confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Ehab
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
24 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Ashraf Kadry le 16 juil. 2019
Dear guest,
thank you for your feedback!
We are glad, that you enjoyed your stay in our resort.
We hope to welcome you once again.
Yours sincerely
Ashraf Kadry
General Manager
10/10 Excellent
Angela
23 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Angela
Séjour de 3 nuits en avril 2019
10/10 Excellent
Sophia
21 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Familjeresa i Rgypten
Sophia
Séjour de 9 nuits en février 2019
8/10 Bien
JUOZAS
9 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
JUOZAS
Séjour de 3 nuits en février 2019
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
26 janv. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
26 janv. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2019
8/10 Bien
Cornelia
12 janv. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Cornelia
Séjour de 14 nuits en décembre 2018
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
25 nov. 2018
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en novembre 2018
8/10 Bien
Voyageur vérifié
22 nov. 2018
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
6/10 Satisfaisant
CHIAHUI
20 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
CHIAHUI
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
8 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
أجمل فنادق مكادي
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en novembre 2018
8/10 Bien
ayman
30 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ayman
Séjour de 4 nuits en octobre 2018
8/10 Bien
Voyageur vérifié
25 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en octobre 2018
8/10 Bien
mina, united States
19 oct. 2018
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
good for the price
mina
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
8/10 Bien
Elizabeth
18 oct. 2018
Les points forts : Personnel et service
Elizabeth
Séjour de 7 nuits en octobre 2018
8/10 Bien
uschi, Schönenwerd
24 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
uschi
Séjour de 10 nuits en septembre 2018
6/10 Satisfaisant
dalia, kuwait
27 août 2018
Les points forts : Propreté et personnel et service
dalia
Séjour de 4 nuits en août 2018
2/10 Horrible
coppia, treviso
22 août 2018
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Memorabile beffa e perdita economica
coppia
Séjour de 14 nuits en août 2018
6/10 Satisfaisant
Wadie
13 août 2018
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wadie
Séjour de 4 nuits en août 2018
8/10 Bien
Mohamed
7 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mohamed
Séjour de 3 nuits en juillet 2018
Réponse de Manager le 8 août 2018
Dear Mr. Mohamed;
Thank you for staying at Labranda Garden Makadi and for taking the time to share your feedback. We are glad to know that you enjoyed your overall stay and hope to welcome you back soon.
Best Regards,
Asharf Kadry
8/10 Bien
Ahmed
28 juil. 2018
Les points forts : Propreté
معقول
Ahmed
Séjour de 4 nuits en juillet 2018
Réponse de Manager le 8 août 2018
نزيلنا العزيزالاستاذ/أحمد
تحيه طيبه و بعد
شكرا لاختياركم فندق لابراندا جاردن مكادي
لقد سعدنا جدا بتشريفكم لفندقنا و الاقامه به و انه لمن دواعى سرورنا ان نعلم أنكم استمتعتم باقامتكم معنا، و على الجانب الاخر نعتذر عن وجود بعض الاشياء لم تكن مرضيه بالقدر الكافى و اننا لنرحب باستقبال اقتراحانكم بهدف العمل علي تحسين و الاتقاء بخدماتنا
حرصا منا على راحه و اسعاد جميع النزلاء
ارجوا قبول خالص تحياتى و تمنياتى باستقبالكم قريبا
أشرف قدري