Avis
7,2
Bien
7,4/10
Propreté
8,0/10
Personnel et service
7,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
Avis
25 sept. 2016
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
8/10 Bien
Emmanuel
3 sept. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon hôtel
Emmanuel
6/10 Satisfaisant
nathalie
27 août 2016
Les points forts : Propreté
nathalie
10/10 Excellent
Sandy, California
30 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Break in travel
Sandy
Séjour de 1 nuit en juin 2018
6/10 Satisfaisant
Marco
23 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel moved
Marco
Séjour de 4 nuits en juin 2018
8/10 Bien
Scott
9 juin 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Holiday Inn - NOT Best Western
Scott
Séjour de 2 nuits en juin 2018
2/10 Horrible
West, Usa
8 juin 2018
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
West
Séjour de 2 nuits en juin 2018
Réponse de Best Western Hotels & Resorts le 13 juin 2018
Thank you for taking the time to provide feedback of your recent stay, and we are sorry to hear that it did not exceed your expectations. Your satisfaction is important to us and we hope you will give us another chance and stay with us again.
10/10 Excellent
Favian, Phoenix
4 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Favian
Séjour de 3 nuits en mai 2018
2/10 Horrible
Nicole, California
15 mai 2018
What A JOKE!
Nicole
Séjour de 4 nuits en mai 2018
8/10 Bien
Voyageur vérifié
6 mai 2018
Les points forts : Confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en mai 2018
Réponse de Manager le 7 mai 2018
Thanks for the review!
10/10 Excellent
Tracy
4 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tracy
Réponse de Manager le 5 mai 2018
Thank you so much for the review Tracy! We are glad to hear that our Front Desk staff ensured that you had a great stay with us and we hope to see you again!
6/10 Satisfaisant
Aaron
4 mai 2018
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Aaron
Réponse de Manager le 5 mai 2018
Thank you for the review Aaron, we hope to see you again!
8/10 Bien
sazzy
2 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Ceilings are fabulous..oh and the Inn is great too
sazzy
Séjour de 1 nuit en avril 2018
Réponse de Manager le 4 mai 2018
Thanks for the great review sazzy, we hope to see you again!
8/10 Bien
Lilia
2 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lilia
Réponse de Manager le 4 mai 2018
Thank you for the review Lilia!
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
1 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2018
Réponse de Manager le 1 mai 2018
Thank you for the review! We will definitely pass this information on to our executive housekeeping to ensure that all rooms get serviced daily. We hope to see you again!
10/10 Excellent
Dawnie
30 avr. 2018
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Service was great!
Dawnie
Réponse de Manager le 1 mai 2018
Thank you for the review Dawnie! We will absolutely address the carpet issues but we hope to see you again soon!
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
29 avr. 2018
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Dirty pool and hot tub
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2018
Réponse de Manager le 30 avr. 2018
Thank you for the review, we will address your conerns with our pool maintenance staff to ensure the pool and spa are up to your standard
8/10 Bien
Bob, San Diego
27 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel close to Magic Mountain.
Bob
Séjour de 1 nuit en avril 2018
Réponse de Manager le 27 avr. 2018
Thank you for the review Bob, we will be undergoing a renovation in the near future and hope to see you again!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
26 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel is close to Six flags magic mountain
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en avril 2018
Réponse de Manager le 27 avr. 2018
Thank you for the review! We are in a great location to the park and we look forward to seeing you again
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
25 avr. 2018
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bought a king, but no king...
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2018
Réponse de Manager le 29 avr. 2018
Thank you for the review, please feel free to contact the hotel in regards to your room accommodation so we can see what the mix up was. We look forward to seeing you again
8/10 Bien
Veronica
22 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Family trip.
Veronica
Réponse de Manager le 22 avr. 2018
Thank you for the review Veronica! We are glad you enjoyed your stay with us and look forward to seeing you again
8/10 Bien
Voyageur vérifié
19 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2018
Réponse de Manager le 21 avr. 2018
Thanks for the review! We hope to see you again soon!
8/10 Bien
Nathan
17 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Nathan
Réponse de Manager le 21 avr. 2018
Thank you for the review Nathan! We are glad you enjoyed your stay with us and hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Rhonda
16 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Convince on the mountain!!
Rhonda
Réponse de Manager le 17 avr. 2018
Thank you for the review Rhonda! We look forward to seeing you again!
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
16 avr. 2018
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2018
Réponse de Manager le 17 avr. 2018
Thank you for the review! We will be undergoing a renovation in a near future and will take your feedback into consideration
8/10 Bien
Voyageur vérifié
16 avr. 2018
Les points forts : Propreté et personnel et service
Good value, nice staff
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en avril 2018
Réponse de Manager le 21 avr. 2018
Thank you for the review! We are glad you enjoyed the breakfast and the pool! We hope you come back soon!
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
16 avr. 2018
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Hotel Roach
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2018
Réponse de Manager le 21 avr. 2018
Thank you for the review. We will definitely look into the issue with our pest control company. We hope you give us another try
8/10 Bien
Voyageur vérifié
16 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice Motel close to 6 flags Magic Mountain
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en avril 2018
Réponse de Manager le 17 avr. 2018
Thank you for the review! We will take your feedback into consideration!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
13 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en avril 2018
Réponse de Manager le 15 avr. 2018
Thank you for the review! We are glad you enjoyed your stay with us!
10/10 Excellent
Reynaldo
13 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Reynaldo
Réponse de Manager le 15 avr. 2018
Thank you for the review! We are glad you enjoyed your stay with us!
2/10 Horrible
James
12 avr. 2018
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Refund request. No hot water.
James
Réponse de Manager le 15 avr. 2018
Thank you for the review. Please feel free to contact the hotel to discuss the events that happened during your stay.
10/10 Excellent
Kyle
11 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kyle
Réponse de Manager le 13 avr. 2018
Thank you for the review Kyle!
8/10 Bien
Kathleen
10 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Kathleen
Réponse de Manager le 13 avr. 2018
Thank you for the review!
10/10 Excellent
Sergio
10 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very good
Sergio
Réponse de Manager le 13 avr. 2018
Thank you for the review Sergio. We are glad to hear you enjoyed your stay with us. We hope to see you again soon!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
10 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2018
Réponse de Manager le 13 avr. 2018
Thank you for the review!
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
9 avr. 2018
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Don’t Come Here
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2018
Réponse de Manager le 9 avr. 2018
Thank you for the review! We apologize that you didn't enjoy your stay with us. We hope you give us another chance!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
8 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice room for price
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2018
Réponse de Manager le 8 avr. 2018
Thank you for the review! We are trying to make the Wi-Fi a little simpler to use so we appreciate your feedback!
2/10 Horrible
Carlos A
8 avr. 2018
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hotel sucio y descuidado
Carlos A
Réponse de Manager le 13 avr. 2018
Thank you for the review Carlos. We will be undergoing a renovation in the near future and hope to see you again!
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
6 avr. 2018
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2018
Réponse de Manager le 6 avr. 2018
Thank you for the review! We will be undergoing a renovation in the near future so we will take your feedback into consideration.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
5 avr. 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2018
Réponse de Manager le 6 avr. 2018
Thanks for the review!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
4 avr. 2018
Clean and small
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2018
Réponse de Manager le 6 avr. 2018
Thanks for the review! We are happy to hear that you enjoyed your stay with us overall and look forward to seeing you again!
8/10 Bien
Lynn
4 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Quick overnight stay after a day at Magic Monutain
Lynn
Réponse de Manager le 6 avr. 2018
Thanks for the review Lynn! We are glad to hear you enjoyed your stay with us and the location is a big plus! We hope to see you again soon!
8/10 Bien
Stephanie
3 avr. 2018
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephanie
Réponse de Manager le 6 avr. 2018
Thank you for the review Stephanie!
4/10 Médiocre
Juan
2 avr. 2018
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Juan
Réponse de Manager le 2 avr. 2018
Thanks for the review!
6/10 Satisfaisant
Beckie
2 avr. 2018
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Great location, room average.
Beckie
Réponse de Manager le 2 avr. 2018
Thanks for the review Beckie! We are in a great location next to Six Flags and have a great breakfast! We hope you swing through again and give us another try!
6/10 Satisfaisant
uday
2 avr. 2018
Les points forts : Personnel et service
Not Great
uday
Réponse de Manager le 2 avr. 2018
Thank you for the review! We do plan to undergo a renovation in the near future and will take your bed feedback into consideration!
8/10 Bien
Joao , Americana SP
2 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ótimo custo/benefício
Joao
Séjour de 2 nuits en mars 2018
Réponse de Manager le 2 avr. 2018
Thank you for the review! We do agree that we are in a great location to Six Flags and we look forward to your return!
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
31 mars 2018
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Never again!
Voyageur vérifié
Réponse de Manager le 2 avr. 2018
Thank you for the review! We hope you give us another try!
6/10 Satisfaisant
Fernando, Valencia, CA Las vegas,NV
30 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice clean hotel close to Magic Mountain
Fernando
Séjour de 1 nuit en mars 2018
Réponse de Manager le 30 mars 2018
Thank you for the review Fernando. We hope to see you again soon!
2/10 Horrible
John
29 mars 2018
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
John
Réponse de Manager le 31 mars 2018
Thank you for the review John, we apologize that your stay was less than desirable. Unfortunately, the parking is open and we cannot control those types of situations. We hope you give us another try to give you a better experience