Avis
9,4
Exceptionnel
9,6/10
Propreté
9,6/10
Personnel et service
9,0/10
Équipements
9,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille avec de jeunes enfants
3 mai 2024
Séjour de 3 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
carlos
Voyage d’affaires
19 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
carlos
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Silvia Rio - General Manager le 20 janv. 2024
Dear Guest,Thank you for your kind review! We are delighted to learn that you found your experience with us to be "formidable." Your satisfaction is our utmost priority, and we look forward to the privilege of welcoming you back on another occasion.Kindest regards,Silvia Rio - General Manager
10/10 Excellent
satchel
30 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
satchel
Séjour de 5 nuits en juillet 2023
Réponse de Silvia Rio - General Manager le 31 juil. 2023
Dear Guest,I would like to thank you for taking the time to give us your evaluation about the visit to Portobay Marquês. It is pleasurable to see that you have had such a fantastic experience!I hope to welcome you again in the near future.Kindest regards,
8/10 Bien
PEDRO
Voyage d’affaires
1 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
PEDRO
Séjour de 1 nuit en juin 2023
Réponse de Silvia Rio - General Manager le 2 juil. 2023
Dear Guest,Thank you for having taken the time to rate your experience with us!I am pleased to see that you have had an overall positive stay, and look forward to hosting you again soon.My kindest regards,
10/10 Excellent
Jordi Brel
Voyage en couple
18 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jordi Brel
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Silvia Rio - General Manager le 18 mars 2023
Dear Guest,I would like to thank you for taking the time to rate your experience at Portobay Marquês!I hope to have the opportunity to welcome you back very soon,Best regards,
10/10 Excellent
Rene, Mascouche
16 janv. 2023
Rene
Réponse de Sílvia Rio - General Manager le 6 nov. 2023
Dear Guest,We would like to thank you for taking the time to rate PortoBay MarquesWe are looking forward to welcoming you again in our hotel in the near future.Kindest regards,Sílvia Rio - General Manager
10/10 Excellent
Josefina
Voyage en famille avec de jeunes enfants
30 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Josefina
Séjour de 4 nuits en août 2022
Réponse de Silvia Rio - General Manager le 30 août 2022
Dear Guest,Thank you for having shared such fantastic review regarding your experience with us!I am delighted to see that everything has exceeded the expectations, and you have ended your stay in such high note. Comfort and welcome feeling are the main assets that we wish to provide our guests. It is rewarding to know that we were successful with you!I look forward to hosting you again very soon, on your new return to the city.My kindest regards,
6/10 Satisfaisant
JEAN PAUL
23 juil. 2022
JEAN PAUL
Séjour de 12 nuits en juillet 2022
Réponse de Silvia Rio - General Manager le 23 juil. 2022
Dear Guest,
Thank you for taking the time in rating your experience at Portobay Marquês. Your opinion is very important to us.
I remain at your disposal for any additional comments or suggestions you may present, to improve and show our usual standards.
I hope to get the chance to welcome you again in any of the Portobay Hotels
Best regards,
8/10 Bien
Felix
30 juin 2022
Felix
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Silvia Rio - General Manager le 3 juil. 2022
Dear Guest,
Thank you for taking the time to evaluate your experience at Portobay Marquês.
I am happy to know you have had a very positive stay with us.
I look forward to the opportunity of welcoming you once again,
Best regards,
10/10 Excellent
Thierry
Voyage en couple
30 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Thierry
Séjour de 4 nuits en avril 2022
Réponse de Silvia Rio - General Manager le 1 mai 2022
Dear Guest,
Thank you for rating and evaluating your opinion of Portobay Marquês.
I look forward to welcoming you once again, in a near future.
Best regards,
8/10 Bien
Antonio
Voyage en groupe
13 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel sympa
Antonio
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Silvia Rio - General Manager le 18 avr. 2022
Dear Mr. Antonio,
I would like to thank you for taking the time to rating and sharing your opinion about the experience at Portobay Marquês.
I am pleased to read that the Hotel and it´s location meet your expectations for your stay.
I regret to verify that the room occupied was found to be dark. We inform that if available the front office team it is more than welcome to show different room categories.
I hope to see you in a nearby future.
Kind Regards,
10/10 Excellent
romain
Voyage d’affaires
22 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
romain
Séjour de 2 nuits en janvier 2022
Réponse de Silvia Rio - General Manager le 22 janv. 2022
Dear Mr Romain,
Thank you for taking the time to rate your experience at Portobay Marquês.
I am extremely happy with your wonderful feedback, and it gives me great joy to know that your stay was excellent!
I hope to get the opportunity of welcoming you once more, in a near future.
My kindest regards,
10/10 Excellent
Olivier
Voyage d’affaires
12 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Olivier
Séjour de 4 nuits en novembre 2021
Réponse de Silvia Rio – General Manager le 13 janv. 2022
Dear Guest,
I would like to thank you for taking the time to give us your feedback regarding your stay in PortoBay Marquês.
The PortoBay Marquês team look forward to welcoming you again soon.
Kind Regards
10/10 Excellent
Carolina
Voyage en groupe
30 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Week-end entre amie
Carolina
Séjour de 3 nuits en novembre 2021
Réponse de Silvia Rio - General Manager le 30 nov. 2021
Dear Guest,
I would like to start by thanking you for taking the time in sharing such outstanding and kind review.
It gives me an immense joy to know you have had a memorable weekend, and we have met the expectations.
Our staff puts their best efforts into providing an unforgettable experience to all our guests. I am happy for your comments regarding their professionalism and friendliness, and I will certainly share your thoughts with them.
I hope to welcome you once again in a very near future,
Warmest regards,
10/10 Excellent
najib
Voyage d’affaires
30 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
najib
Séjour de 4 nuits en septembre 2021
Réponse de Silvia Rio – General Manager le 1 oct. 2021
Dear Guest,
Thank you for providing us with your feedback. Your opinion is valuable to us, and we are thrilled to know you had a great experience. I look forward to sharing your compliments with the hotel team as I know they will be delighted to hear it.
We look forward to hosting you again in the future.
Wish you the very best.
10/10 Excellent
Jennifer
Voyage en groupe
20 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super séjour
Jennifer
Séjour de 4 nuits en août 2021
Réponse de Silvia Rio - General Manager le 20 août 2021
Dear Guest,
Thank you so much for taking the time to provide us with your thoughts regarding your recent stay at PortoBay Marques hotel!
I appreciate your kind words regarding the team’s friendliness and hospitality, I will be sure to share your comments with them.
It is satisfying to know that you have enjoyed your accommodation and services of the hotel. Hope to welcome you back during your next trip to Lisbon!
Kind Regards,
8/10 Bien
Lucine
Voyage en groupe
16 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bien mais pas dans le centre
Lucine
Séjour de 2 nuits en août 2021
Réponse de Silvia Rio – The Management. le 17 août 2021
Dear Guest, thank you so much for choosing Hotel PortoBay Marquês for your stay in Lisbon and for sharing your experience with us!
Our entire team strives every day to perform the best service and create a memorable and perfect stay for our guests.
We are 24 hours at your disposal, and will always try to offer you assistance in anything you may need.
I do apologize for any inconvenience caused by the issues you experienced. I will ensure that our team is aware of this matter of the water temperature in the shower and appreciate your incredibly valuable feedback. I hope to welcome you back again in the future. Best regards.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
1 nov. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en octobre 2020
Réponse de Sílvia Rio - General Manager le 2 nov. 2020
Dear Guest,
Thank you for rating our hotel.
We are looking forward to welcoming you again in the near future.
Kindest regards,
10/10 Excellent
Mathieu
Voyage d’affaires
9 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mathieu
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de Sílvia Rio - Directrice Générale le 9 mars 2020
Cher client,
Je tiens à vous remercier d'avoir pris le temps d'écrire la revue de votre séjour chez nous.
C'est pour moi une grande joie de voir que vous vous êtes senti très accueilli et très confortable.
Notre objectif est que les clients se sentent chez eux et l'équipe met ses meilleurs efforts chaque jour pour faire une expérience mémorable à nos clients.
J'espère vous accueillir à nouveau bientôt, dans un futur proche.
Meilleures salutations,
8/10 Bien
Georges
Voyage en famille
9 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon rapport qualité/prix
Georges
Séjour de 4 nuits en février 2020
Réponse de Silvia Rio - Directrice General le 9 mars 2020
Cher Client,
Je vous remercie d´avoir pris le temps de partager votre commentaire pour donner suite à votre séjour au PortoBay Marquês. Vos retours sont très importants pour nous.
Je suis navré du problème rencontré avec votre chambre. Notre Hôtel dispose de différentes typologies de chambre, ainsi que de chambres côté rue, n’hésitez pas à contacter la réception pour connaître les disponibilités.
L'un des principaux atouts de notre hôtel est son emplacement. Est en effet bien situé avec un accès facile aux transports et à notre beau boulevard, avenida da liberdade
J’espère sincèrement pouvoir vous accueillir de nouveau au sein de notre Hôtel PortoBay Marquês.
Je reste à votre entière disposition pour tout autre renseignement.
Bien cordialement,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
9 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en décembre 2019
Réponse de Silvia Rio - General Manager le 9 déc. 2019
Dear Guest,
I would like to thank you for taking the time to give us your feedback regarding your stay in PortoBay Marquês.
The PortoBay Marquês team look forward to welcoming you again soon.
Regards
8/10 Bien
Voyageur vérifié
12 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de Silvia Rio - General Manager le 12 nov. 2019
Dear Guest,
I would like to thank you for sharing with us your opinion of Portobay Marquês. It is very important for us, to get the feedback from our guests.
I hope to get the chance of welcome you in your next visit to Lisbon.
Kindest Regards
8/10 Bien
Voyageur vérifié
9 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en septembre 2019
Réponse de Silvia Rio - Diretora Geral le 9 sept. 2019
Estimado Cliente,
Agradeço-lhe o tempo despendido em partilhar a sua opinião connosco.
Esperamos recebê-lo num futuro próximo numa vista a Lisboa.
Prezados cumprimentos
10/10 Excellent
Jean Yves
8 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jean Yves
Séjour de 7 nuits en août 2019
Réponse de Silvia Rio - General Manager le 9 sept. 2019
Dear Guest,
I would like to thank you for taking the time to give us your feedback regarding your stay in PortoBay Marquês.
The PortoBay Marquês team look forward to welcoming you again soon.
Regards
8/10 Bien
JEAN CLAUDE
26 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Accueil Chaleureux -Tres bon rapport qualité Prix
JEAN CLAUDE
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Silvia Rio - General Manager le 2 sept. 2019
Dear Guest,
Thank you for taking the time to give us your feedback regarding your stay. Your opinion is very important for us.
I am pleased to read you had a good experience at our lovely Hotel, it is always rewarding to see that the provided service meet your expectations.
I hope to get the chance to welcome you again on your next visit to Lisbon,
Kindest regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
28 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Silvia Rio - General Manager le 29 juil. 2019
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share with us your experience at PortoBay Marquês.
It is a pleasure to read your positive words concerning breakfast and the bed linen. The breakfast buffet has the price of 15€ per person. Having several options to choose from and on request you can find options for guest with food restrictions. If not desired the Front Office team are at your disposable to recommed other options.
We hope to welcome you again soon,
Best regards
10/10 Excellent
Laurent
11 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Laurent
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de Silvia Rio - General Manager le 13 mai 2019
Dear Guest,
I would like to thank you for taking the time to give us your feedback regarding your stay in PortoBay Marquês.
I hope to get the chance to welcome you again in your next visit to Lisbon,
Best regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
5 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en avril 2019
Réponse de Silvia Rio - Directeur général le 16 mai 2019
Cher client,
Je tiens à vous remercier d’avoir pris le temps de nous faire part de vos commentaires concernant votre séjour à PortoBay Marquês.
J’apprécie vos aimables paroles concernant l’assistance courtoise et professionnelle de l’équipe. Ils ont mis leurs efforts chaque jour à donner à nos clients un séjour mémorable.
J’espère avoir la chance de vous accueillir à nouveau lors de votre prochaine visite à Lisbonne,
Sinceres salutations,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage en couple
2 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de Silvia Rio - General Manager le 14 mai 2019
Dear Guest,
I would like to thank you for taking the time to give us your feedback regarding your stay in PortoBay Marquês.
I appreciate your kind words regarding the team’s courteous and professional assistance. They put their efforts every day on giving our guests a memorable stay.
I am pleased to read that you appreciated the location of our hotel as the facilities. We like our guest to feel at their home.
I hope to get the chance to welcome you again in your next visit to Lisbon,
Best regards,
10/10 Excellent
aurélien
Voyage en couple
7 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
aurélien
Séjour de 2 nuits en avril 2019
Réponse de Silvia Rio - General Manager le 14 mai 2019
Dear Guest,
I would like to thank you for taking the time to give us your feedback regarding your stay in PortoBay Marquês.
I appreciate your kind words regarding the team’s assistance and Hotel facilities.
Our lovey pool located on the rooftop has a limited dimension, however, exclusive to our guest, ideal for relaxation.
Ihope to get the chance to welcome you again in your next visit to Lisbon,
Best regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
1 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de Silvia Rio - General Manager le 14 mai 2019
Dear Guest,
I would like to thank you for taking the time to give us your feedback regarding your stay in PortoBay Marquês.
The size of the pool it is limited, however it is reserved only for our guests, making the ideal place for relaxation.
I hope to get the chance to welcome you again in your next visit to Lisbon,
Best regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
22 févr. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2019
Réponse de Silvia Rio - General Manager le 10 mai 2019
Dear Guest,
I would like to thank you for taking the time to give us your feedback regarding your stay in PortoBay Marquês.
I hope to get the chance to welcome you again in your next visit to Lisbon,
Best regards,
8/10 Bien
Sousa Coelho
31 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sousa Coelho
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
Réponse de Filipe Barbacenas - Front Office le 30 mars 2019
Estimado Cliente,
Agradeço-lhe o tempo despendido em partilhar a sua opinião connosco.
Gostaria de voltar a recebê-lo numa próxima visita a Lisboa,
Com os melhores cumprimentos,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
28 janv. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en janvier 2019
Réponse de Filipe Barbacenas le 28 mars 2019
Dear Guest,
Please let me thank you for your feedback.
I hope to get the chance to welcome you again in your next visit to Lisbon,
Best regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
5 déc. 2018
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en novembre 2018
Réponse de Filipe Barbacenas le 28 mars 2019
Dear Guest,
Please let me thank you for your feedback.
I hope to get the chance to welcome you again in your next visit to Lisbon,
Best regards,
10/10 Excellent
Christophe
3 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellente qualité de service
Christophe
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
8/10 Bien
Voyageur vérifié
28 nov. 2018
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
10/10 Excellent
Fanfan, Tassin la demi-lune
18 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fanfan
Séjour de 7 nuits en novembre 2018
10/10 Excellent
Christina
3 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lisbonne au porto bay marques
Christina
Séjour de 5 nuits en septembre 2018
8/10 Bien
Voyageur vérifié
27 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en août 2018
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
23 août 2018
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en août 2018
10/10 Excellent
fabk33, bordeaux
21 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bel hôtel
fabk33
Séjour de 4 nuits en août 2018
8/10 Bien
esby, Paris
17 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel de qualité et Très bien situé,
esby
Séjour de 3 nuits en août 2018
10/10 Excellent
Christian
13 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Christian
Séjour de 1 nuit en août 2018
8/10 Bien
Voyageur vérifié
3 août 2018
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en juillet 2018
10/10 Excellent
Frédéric
16 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Frédéric
Séjour de 3 nuits en juin 2018
10/10 Excellent
Rene Vocelle, Canada
18 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Beautiful hotel centrally located
Rene Vocelle
Séjour de 2 nuits en avril 2018
8/10 Bien
Voyageur vérifié
1 avr. 2018
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en mars 2018
8/10 Bien
Olivier
26 janv. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Olivier
Séjour de 2 nuits en janvier 2018
10/10 Excellent
Sabine
10 déc. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
une bonne adresse
Sabine
Séjour de 2 nuits en novembre 2017