Avis sur Four Seasons Hotel Ritz Lisbon
Four Seasons Hotel Ritz Lisbon
Rua Rodrigo da Fonseca, 88, Lisbon
Avis
9,4
Exceptionnel
9,6/10
Propreté
9,6/10
Personnel et service
9,2/10
Équipements
9,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
27 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 6 nuits en mai 2022
10/10 Excellent
Jacqueline
16 avr. 2022
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Jacqueline
Séjour de 1 nuit en avril 2022
10/10 Excellent
Nicolas
24 oct. 2021
Nicolas
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
10/10 Excellent
Cédric, Metz
Voyage en couple
11 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cédric
Séjour de 4 nuits en novembre 2019
10/10 Excellent
Judith
Voyage d’affaires
20 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Judith
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
10/10 Excellent
Fgahg, Bry sur Marne
12 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fgahg
Séjour de 5 nuits en mai 2018
6/10 Satisfaisant
Xavier, paris
23 mai 2017
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Confort de la chambre
Hotel à rénover
Xavier
10/10 Excellent
seydou M , Mali
21 nov. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
seydou M
10/10 Excellent
christian , paris
20 nov. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bel hôtel super bien situé
christian
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
1 juil. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Magnifique Séjour à Lisbonne
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Jean-Philippe
8 janv. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jean-Philippe
8/10 Bien
Voyageur vérifié
5 janv. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Jean-Philippe
4 janv. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jean-Philippe
10/10 Excellent
olivier, Lisbonne
5 mai 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Le bel endroit
olivier
10/10 Excellent
Serge, Paris
4 mai 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour très agréable
Serge
10/10 Excellent
philippe, paris
23 avr. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel exceptionnel
philippe
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
6 janv. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent hotel
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
stéphanie, gif sur yvette
8 avr. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
un hotel PARFAIT avec un service irréprochable
stéphanie
10/10 Excellent
Zine
19 sept. 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lux.
Zine
10/10 Excellent
tina
Voyage en couple
4 mai 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
tina
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Andreia Cotrim, Executive Administrative Assistant le 14 mai 2024
Dear Tina,Thank you very much for choosing to stay at the Four Seasons Ritz Lisbon, and we hope you had a safe journey back to your destination. We are delighted to hear that you had a fantastic stay and that our friendly and helpful team provided you with a memorable experience. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon for another great experience.Warm regards,
8/10 Bien
Kreutz
Voyage en couple
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kreutz
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Andreia Cotrim, Executive Administrative Assistant le 29 avr. 2024
Dear Mr. Kreutz, First of all, thank you for choosing to stay at the Four Seasons Hotel Ritz Lisbon. It was a pleasure to have you with us. We are delighted to hear that you enjoyed your stay and that you found our team to be very friendly. We hope to have the pleasure of welcoming you back again soon. Kind regards,
2/10 Horrible
Jose Luis
Voyage d’affaires, Voyage en couple
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté
Jose Luis
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Andreia Cotrim le 8 mars 2024
Dear Mr. Jose Luis,First of all, please accept our sincere apologies for the disappointing experience you encountered during your recent stay at Four Seasons Hotel Ritz Lisbon.Our team strives to provide exceptional service to all our guests, and we are sorry that you did not receive the level of care and attention we aim to deliver.Regarding the issues reported, we apologize for the situation with the cleaning of your car. Upon noticing the issue, we promptly arranged a new car wash to ensure that it was delivered with the expected level of cleanliness, without any additional cost.We are truly sorry to hear that the items you had trusted us to clean were damaged. After further investigation, our housekeeping team confirmed that they proceeded with the laundry according to the specifications of each item. We regret that we weren't informed about this incident prior to your departure, therefore, we thank you for bringing this matter to our attention. Once again, thank you for choosing Ritz Four Seasons Hotel Lisbon and we hope to have the opportunity to provide you with a much more enjoyable experience in the future. Kind regards,Andreia CotrimExecutive Administrative Assistant
10/10 Excellent
Lourdes
Voyage en couple
8 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lourdes
Séjour de 6 nuits en février 2024
Réponse de Andreia Cotrim le 8 mars 2024
Dear Lourdes, Thank you so much for your kind words and for taking the time to share your experience at Four Seasons Hotel Ritz Lisbon. We are pleased to hear that you found our location outstanding and that you enjoyed our services and professionalism. It is truly important for us that every guest's needs are met with kindness and sensitivity.We are thrilled to hear that you love Four Seasons, and we look forward to welcoming you back in the future.Warm regards,Andreia CotrimExecutive Administrative Assistant
10/10 Excellent
Javier
Voyage en famille
25 déc. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Javier
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Yana
22 oct. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yana
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
10/10 Excellent
rafael, wellington
12 oct. 2023
Les points forts : Propreté
rafael
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Andreia Cotrim le 8 mars 2024
Dear Mr. Rafael,Thank you very much for taking the time to share the feedback about your stay with us, at Four Seasons Hotel Ritz Lisbon. Your words regarding our staff being excellent made our day! We are extremely thankful.We hope to have the opportunity to welcome you back shortly. Kind regards,Andreia CotrimExecutive Administrative Assistant
10/10 Excellent
Lanny
8 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lanny
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
10/10 Excellent
Kathleen
23 sept. 2023
Kathleen
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
10/10 Excellent
Kharlla
Voyage en famille
19 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kharlla
Séjour de 5 nuits en septembre 2023
Réponse de Andreia Cotrim le 8 mars 2024
Estimada Kharlla, É com muito gosto que recebemos a sua excelente avaliação e comentário. Muito obrigada!Ficamos muito contentes por saber que considera o nosso hotel lindo e que o serviço prestado superou as suas expectativas.Esperamos ter o prazer de recebê-la novamente no Ritz Four Seasons Hotel Lisboa em breve.Atenciosamente,Andreia CotrimAssistente Administrativa Executiva
10/10 Excellent
Jakub, Issaquah
Voyage en couple
13 août 2023
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jakub
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Andreia Cotrim le 8 mars 2024
Dear Jakub,Thank you very much for your wonderful review about your stay at Four Seasons Hotel Ritz Lisbon.We are glad to hear that you enjoyed your stay with us and truly hope to have the pleasure of welcoming you again soon.Warm regards,Andreia CotrimExecutive Administrative Assistant
10/10 Excellent
Mark
Voyage en famille
17 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mark
Séjour de 6 nuits en juillet 2023
Réponse de Andreia Cotrim le 8 mars 2024
Dear Mark, First of all, thank you for choosing to stay at Four Seasons Hotel Ritz Lisbon. We are thrilled to hear that you loved your experience and that Ester made such a positive impression on you. She's indeed amazing and we're delighted that her exceptional service stood out to you.We'll be sure to pass along your kind words to Ester and hope to welcome you back for another amazing stay.Warm regards,Andreia CotrimExecutive Administrative Assistant
8/10 Bien
WILSON
Voyage en famille
2 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Muito confiável mas precisando de mais staff
WILSON
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de Inês de Castro le 3 mai 2023
Caro Sr. Wilson, antes de mais agradecemos a confiança depositada no nosso hotel e que tenha partilhado a sua opinião sobre a sua mais recente estadia. De qualquer forma, lamentamos que se tenha sentido dessa forma. Existem, por vezes, níveis de ocupação que se revelam mais desafiantes, mas de tudo fazemos para que não transpareçam. Nessa medida, vimos apresentar as nossas desculpas. Esperamos ter o prazer de o receber em breve com o serviço a que o temos habituado. Melhores cumprimentos, Inês de Castro
10/10 Excellent
Viviane
24 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Maravilhoso
Viviane
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de Ana Ferreira le 24 avr. 2023
Cara Viviane,Estamos muito gratos pelo seu comentário.A foto que colocou vale por mil palavras, diria que no nosso Fitness é até fácil de treinar com esta vista.Esperamos voltar a dar-lhe as boas vindas num futuro próximo.Muito obrigadaAna Ferreira
10/10 Excellent
Elizabeth
Voyage en famille
17 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Elizabeth
Séjour de 6 nuits en avril 2023
Réponse de Ana Ferreira le 18 avr. 2023
Dear Mrs. Elizabeth,Thank you so much for taking the time to share the feedback in regards to your recent stay with us.Your words "staff amazing" really made our teams day! Everyone is extremally thankful.We hope to have the opportunity to welcome you back in the near future.With my best regards,Ana Ferreira
10/10 Excellent
Natalia
27 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Natalia
Séjour de 4 nuits en mars 2023
Réponse de Ana Ferreira le 10 avr. 2023
Dear Natalia,We are so thankful to you for taking the time to share the feedback in regards to your recent stay with us.The team was extremely happy to learn you have enjoyed our product, location and specially service.We hope to have the opportunity to welcome you back to the Four Seasons Hotel Ritz Lisbon in a near future.With my best regards,Ana Ferreira
8/10 Bien
HENGCHAO, Jamaica
25 févr. 2023
HENGCHAO
Séjour de 2 nuits en février 2023
Réponse de Ana Ferreira le 10 avr. 2023
Dear Hengchao,Thank you so much for taking the time to share the feedback in regards to your recent stay with us.We hope to have the opportunity to welcome you back in the near future.With my best regards,Ana Ferreira
10/10 Excellent
MARIA
Voyage en famille
19 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
MARIA
Séjour de 6 nuits en février 2023
Réponse de Ana Ferreira le 10 avr. 2023
Dear Maria,Thank you so much for taking the time to share the feedback in regards to your recent stay with us.The entire team would like to thank you for your kind words, their hearts are completely melted.We hope to have the opportunity to welcome you back in the near future to the Four Seasons Hotel Ritz Lisbon.With my best regards,Ana Ferreira
10/10 Excellent
John
18 janv. 2023
John
10/10 Excellent
John
31 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
John
Séjour de 4 nuits en décembre 2022
10/10 Excellent
Ty
Voyage en couple
16 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ty
10/10 Excellent
Mauricio
10 déc. 2022
Mauricio
Séjour de 5 nuits en novembre 2022
10/10 Excellent
Angélica
Voyage en famille
8 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Angélica
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
8/10 Bien
Pravin
14 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Pravin
Séjour de 5 nuits en juillet 2022
Réponse de Ana Ferreira le 13 août 2022
Dear Pravin,
Thank you so much for taking the time to share your feedback in regards to your recent experience with us.
We are so glad to learn you have enjoyed our renovated rooms, we are proud of this renovation.
We hope to have the opportunity to welcome you back in the near future.
With my best regards,
Ana Ferreira
10/10 Excellent
Kali
Voyage en couple
11 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kali
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
6/10 Satisfaisant
Steven
27 juin 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Steven
Séjour de 3 nuits en juin 2022
Réponse de Ana Ferreira le 1 juil. 2022
Dear Steven,
Thank you so much for taking the time to share your feedback in regards to your recent stay with us.
We are so happy to learn you have enjoyed our service. But really sad to learn you did not like our product. We have recently renovated most of our rooms and have opened a new pool bar, as a new outdoor pool, so it breaks our hearts to read your comments, although, we might have some classic outlets that perhaps were not according to your taste.
The team is still hoping to have the opportunity to welcome you back in a near future.
With my best regards,
Ana Ferreira
10/10 Excellent
Débora
Voyage en famille
19 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Débora
Séjour de 3 nuits en juin 2022
10/10 Excellent
Patricia, Toronto
Voyage en famille
29 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Patricia
Séjour de 4 nuits en mai 2022
8/10 Bien
Voyageur vérifié
29 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2022
8/10 Bien
Jorge
29 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jorge
Séjour de 2 nuits en mai 2022
8/10 Bien
Jorge
29 mai 2022
Jorge
Séjour de 2 nuits en mai 2022