Centre d’affaires

Avis sur Four Seasons Hotel Ritz Lisbon

5 out of 5
Four Seasons Hotel Ritz Lisbon
Rua Rodrigo da Fonseca, 88, Lisbon

Avis

9,4

Exceptionnel

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 214 avis sur 285." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 50 avis sur 285." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 14 avis sur 285." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 4 avis sur 285." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 3 avis sur 285." "

9,6/10

Propreté

9,6/10

Personnel et service

9,2/10

Équipements

9,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

9,0/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

JOEL

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Qualité des finitions, service, propreté.
Séjour de 6 nuits en mai 2022

10/10 Excellent

Jacqueline

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en avril 2022

10/10 Excellent

Nicolas

Séjour de 1 nuit en octobre 2021

10/10 Excellent

Cédric, Metz

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Le spa et la piscine sont spatieux et très calme. La piste de running et la salle de sport sont avec vue splendide sur Lisbonne
Séjour de 4 nuits en novembre 2019

10/10 Excellent

Judith

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en septembre 2019

10/10 Excellent

Fgahg, Bry sur Marne

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
5 jours dans ce splendide établissement. Petit-déjeuner juste exceptionnel. Décoration classique et intemporelle, piscine parfaite compris sauna et hammam. Le service Four Seasons dans tout ce qu’il y a de sérieux, de recherche de confort du client, d’exemplarité. Nous étions au 8eme côté Est. Vue superbe.
Séjour de 5 nuits en mai 2018

6/10 Satisfaisant

Xavier, paris

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Confort de la chambre
Hotel à rénover
Vieille salle de bain nous avons réservé une voiture avec chauffeur auprès du concierge de type berline le véhicule était un monospace vieux de 10 ans dans un état déplorable

10/10 Excellent

seydou M , Mali

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un établissement de haut de gamme, très accueillant avec un service de haute qualité.

10/10 Excellent

christian , paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bel hôtel super bien situé
Personnel très agréable et à votre service Grande chambre avec terrasse sur lisbonne Bar très agréable

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Magnifique Séjour à Lisbonne
Pas de surprise pour un Four Seasons... hôtel top classe, accueil parfait chambre très agréable, l'espace piscine super même si la musique n'est pas nécessaire, adresse à recommander même si légèrement excentré mais le centre de Lisbonne est rapidement accessible en bus ou métro

10/10 Excellent

Jean-Philippe

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

10/10 Excellent

Jean-Philippe

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

10/10 Excellent

olivier, Lisbonne

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Le bel endroit
Personnel très accueillant et chaleureux Excellent niveau d'hôtellerie A recommander.

10/10 Excellent

Serge, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour très agréable
Hotel moche de l'extérieur, pas facile d'accès en voiture mais cela vaut le détour. le personnel est très agréable et attentif, digne d'un 5 étoiles. nous avons séjourné 5 nuits et pris 2 chambres, ils ne nous ont pas compté le parking et ont été charmant pour changer de chambre. Ne pas oublier qu'au Portugal il y a des étages fumeurs puisqu'il n'y a pas de loi anti tabac. La salle de sport vaut à elle seule le déplacement tant par son équipement que par sa superbe vue panoramique sur tout Lisbonne. A signaler la présence d'une piste pour courir en plein air sur le toit de l'immeuble ! Le Spa et sa piscine sont top ! que dire de plus ... un peu cher ... mais pour un 5 étoiles c'est très correct !

10/10 Excellent

philippe, paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel exceptionnel
Décoration d'une qualité remarquable témoin d'une époque (1960).. L'un des derniers vrais palace...mets service emplacement..remarquable..

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent hotel

10/10 Excellent

stéphanie, gif sur yvette

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
un hotel PARFAIT avec un service irréprochable
Arrivée avec chauffeur nous attendant à l'aéroport(45€). Chambre prete dès notre arrivée à 10h. Tout était prévu pour notre petite fille de 6 ans(peignoir,tabouret de lavabo,tapis de bain,dvd d'alladin,gouter tous les jours en chambre,coloriages) et un personnel très attentif aux enfants. Petit déjeuner royal(36,5€) avec jus de fruit au choix fraichement pressé, un choix de fruits agréable,viennoiseries,plats chauds et charcuteries et fromages. Le tout d'une excellente qualité et un service irréprochable. Diner au bar possible mais trop cher à mon avis pour ce que c'est. Chambre agréable au 7° étage avec balcon et vue sur tout Lisbonne dont le parc Edouard7 juste en face de l'hotel. Piscine magnifique avec la encore un service irréprochable. Un séjour PARFAIT!

10/10 Excellent

Zine

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lux.
Le top du top. Un vrai palace.

10/10 Excellent

tina

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Doesn’t get any better than staying at the Ritz. Staff is friendly and above helpful.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Andreia Cotrim, Executive Administrative Assistant le 14 mai 2024
Dear Tina,Thank you very much for choosing to stay at the Four Seasons Ritz Lisbon, and we hope you had a safe journey back to your destination. We are delighted to hear that you had a fantastic stay and that our friendly and helpful team provided you with a memorable experience. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon for another great experience.Warm regards,

8/10 Bien

Kreutz

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sehr grosses altes Hotel in perfektem zustand! Sehr freundliches Personal
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Andreia Cotrim, Executive Administrative Assistant le 29 avr. 2024
Dear Mr. Kreutz, First of all, thank you for choosing to stay at the Four Seasons Hotel Ritz Lisbon. It was a pleasure to have you with us. We are delighted to hear that you enjoyed your stay and that you found our team to be very friendly. We hope to have the pleasure of welcoming you back again soon. Kind regards,

2/10 Horrible

Jose Luis

Voyage d’affaires, Voyage en couple
Les points forts : Propreté
Very dissapointed, feont desk manager rude, 3 pieces of cashmere pullovers destroyed by their dry cleaners, car wash came back with bird poop on the ferrari, overall a bad experience and then an overcharge on top of it
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Andreia Cotrim le 8 mars 2024
Dear Mr. Jose Luis,First of all, please accept our sincere apologies for the disappointing experience you encountered during your recent stay at Four Seasons Hotel Ritz Lisbon.Our team strives to provide exceptional service to all our guests, and we are sorry that you did not receive the level of care and attention we aim to deliver.Regarding the issues reported, we apologize for the situation with the cleaning of your car. Upon noticing the issue, we promptly arranged a new car wash to ensure that it was delivered with the expected level of cleanliness, without any additional cost.We are truly sorry to hear that the items you had trusted us to clean were damaged. After further investigation, our housekeeping team confirmed that they proceeded with the laundry according to the specifications of each item. We regret that we weren't informed about this incident prior to your departure, therefore, we thank you for bringing this matter to our attention. Once again, thank you for choosing Ritz Four Seasons Hotel Lisbon and we hope to have the opportunity to provide you with a much more enjoyable experience in the future. Kind regards,Andreia CotrimExecutive Administrative Assistant

10/10 Excellent

Lourdes

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Outstanding location, services and professionalism. Staff’s kindness and sensitivity to our needs was exceptional. We love Four Seasons!
Séjour de 6 nuits en février 2024
Réponse de Andreia Cotrim le 8 mars 2024
Dear Lourdes, Thank you so much for your kind words and for taking the time to share your experience at Four Seasons Hotel Ritz Lisbon. We are pleased to hear that you found our location outstanding and that you enjoyed our services and professionalism. It is truly important for us that every guest's needs are met with kindness and sensitivity.We are thrilled to hear that you love Four Seasons, and we look forward to welcoming you back in the future.Warm regards,Andreia CotrimExecutive Administrative Assistant

10/10 Excellent

Javier

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

10/10 Excellent

Yana

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en octobre 2023

10/10 Excellent

rafael, wellington

Les points forts : Propreté
Staff was excellent
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Andreia Cotrim le 8 mars 2024
Dear Mr. Rafael,Thank you very much for taking the time to share the feedback about your stay with us, at Four Seasons Hotel Ritz Lisbon. Your words regarding our staff being excellent made our day! We are extremely thankful.We hope to have the opportunity to welcome you back shortly. Kind regards,Andreia CotrimExecutive Administrative Assistant

10/10 Excellent

Lanny

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en septembre 2023

10/10 Excellent

Kathleen

Séjour de 1 nuit en septembre 2023

10/10 Excellent

Kharlla

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel lindo, excelente serviço boa localização.
Séjour de 5 nuits en septembre 2023
Réponse de Andreia Cotrim le 8 mars 2024
Estimada Kharlla, É com muito gosto que recebemos a sua excelente avaliação e comentário. Muito obrigada!Ficamos muito contentes por saber que considera o nosso hotel lindo e que o serviço prestado superou as suas expectativas.Esperamos ter o prazer de recebê-la novamente no Ritz Four Seasons Hotel Lisboa em breve.Atenciosamente,Andreia CotrimAssistente Administrativa Executiva

10/10 Excellent

Jakub, Issaquah

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
A good four seasons property, need I say more...
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Andreia Cotrim le 8 mars 2024
Dear Jakub,Thank you very much for your wonderful review about your stay at Four Seasons Hotel Ritz Lisbon.We are glad to hear that you enjoyed your stay with us and truly hope to have the pleasure of welcoming you again soon.Warm regards,Andreia CotrimExecutive Administrative Assistant

10/10 Excellent

Mark

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Love this place and the reception girl Ester was amazing, really the best I've met in the many hotels I've stayed in all over the world!!!
Séjour de 6 nuits en juillet 2023
Réponse de Andreia Cotrim le 8 mars 2024
Dear Mark, First of all, thank you for choosing to stay at Four Seasons Hotel Ritz Lisbon. We are thrilled to hear that you loved your experience and that Ester made such a positive impression on you. She's indeed amazing and we're delighted that her exceptional service stood out to you.We'll be sure to pass along your kind words to Ester and hope to welcome you back for another amazing stay.Warm regards,Andreia CotrimExecutive Administrative Assistant

8/10 Bien

WILSON

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Muito confiável mas precisando de mais staff
O hotel continua sendo uma opção extremamante confiável. Mas a minha sensação nesta última estadia foi de que está precisando de mais equipe: check-in demorado, muita dificuldade de ser atendido pelo telefone (ramais sempre ocupados ou não atendidos), ainda que a equipe tenha sempre sido elegante e atenciosa quando consegui finalmente ser atendido.
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de Inês de Castro le 3 mai 2023
Caro Sr. Wilson, antes de mais agradecemos a confiança depositada no nosso hotel e que tenha partilhado a sua opinião sobre a sua mais recente estadia. De qualquer forma, lamentamos que se tenha sentido dessa forma. Existem, por vezes, níveis de ocupação que se revelam mais desafiantes, mas de tudo fazemos para que não transpareçam. Nessa medida, vimos apresentar as nossas desculpas. Esperamos ter o prazer de o receber em breve com o serviço a que o temos habituado. Melhores cumprimentos, Inês de Castro

10/10 Excellent

Viviane

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Maravilhoso
Incrível, um lugar impecável com um serviço espetacular .
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de Ana Ferreira le 24 avr. 2023
Cara Viviane,Estamos muito gratos pelo seu comentário.A foto que colocou vale por mil palavras, diria que no nosso Fitness é até fácil de treinar com esta vista.Esperamos voltar a dar-lhe as boas vindas num futuro próximo.Muito obrigadaAna Ferreira

10/10 Excellent

Elizabeth

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amenities and staff amazing!!
Séjour de 6 nuits en avril 2023
Réponse de Ana Ferreira le 18 avr. 2023
Dear Mrs. Elizabeth,Thank you so much for taking the time to share the feedback in regards to your recent stay with us.Your words "staff amazing" really made our teams day! Everyone is extremally thankful.We hope to have the opportunity to welcome you back in the near future.With my best regards,Ana Ferreira

10/10 Excellent

Natalia

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Wonderful property, great location and service.
Séjour de 4 nuits en mars 2023
Réponse de Ana Ferreira le 10 avr. 2023
Dear Natalia,We are so thankful to you for taking the time to share the feedback in regards to your recent stay with us.The team was extremely happy to learn you have enjoyed our product, location and specially service.We hope to have the opportunity to welcome you back to the Four Seasons Hotel Ritz Lisbon in a near future.With my best regards,Ana Ferreira

8/10 Bien

HENGCHAO, Jamaica

Séjour de 2 nuits en février 2023
Réponse de Ana Ferreira le 10 avr. 2023
Dear Hengchao,Thank you so much for taking the time to share the feedback in regards to your recent stay with us.We hope to have the opportunity to welcome you back in the near future.With my best regards,Ana Ferreira

10/10 Excellent

MARIA

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
All about this property was excellent We loved
Séjour de 6 nuits en février 2023
Réponse de Ana Ferreira le 10 avr. 2023
Dear Maria,Thank you so much for taking the time to share the feedback in regards to your recent stay with us.The entire team would like to thank you for your kind words, their hearts are completely melted.We hope to have the opportunity to welcome you back in the near future to the Four Seasons Hotel Ritz Lisbon.With my best regards,Ana Ferreira

10/10 Excellent

John

10/10 Excellent

John

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en décembre 2022

10/10 Excellent

Ty

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement

10/10 Excellent

Mauricio

Séjour de 5 nuits en novembre 2022

10/10 Excellent

Angélica

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2022

8/10 Bien

Pravin

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Beautiful Hotel! Its a great experience if you stay in one of the renovated rooms. The old rooms are brown and stuffy and dont feel like a four seasons. I had to ask them to change my room which they did and that made the stay much better.
Séjour de 5 nuits en juillet 2022
Réponse de Ana Ferreira le 13 août 2022
Dear Pravin, Thank you so much for taking the time to share your feedback in regards to your recent experience with us. We are so glad to learn you have enjoyed our renovated rooms, we are proud of this renovation. We hope to have the opportunity to welcome you back in the near future. With my best regards, Ana Ferreira

10/10 Excellent

Kali

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The Four Seasons Ritz the epitome of Hospitality and I revel in any opportunity to experience this excellence!
Séjour de 3 nuits en juillet 2022

6/10 Satisfaisant

Steven

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Service is great. Property is old. I stay at a lot of four seasons around the world and this is probably the one in the worst shape.
Séjour de 3 nuits en juin 2022
Réponse de Ana Ferreira le 1 juil. 2022
Dear Steven, Thank you so much for taking the time to share your feedback in regards to your recent stay with us. We are so happy to learn you have enjoyed our service. But really sad to learn you did not like our product. We have recently renovated most of our rooms and have opened a new pool bar, as a new outdoor pool, so it breaks our hearts to read your comments, although, we might have some classic outlets that perhaps were not according to your taste. The team is still hoping to have the opportunity to welcome you back in a near future. With my best regards, Ana Ferreira

10/10 Excellent

Débora

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Estadia foi incrível! Hotel padrão AAA. Tudo impecável. Na minha opinião apenas o custo do café da manhã que não tinha opção para reserva incluso na diária, era simplesmente um absurdo. 50 euros por pessoa. Mais caro do que pagamos em pratos TOP de restaurantes do mesmo nível do hotel.
Séjour de 3 nuits en juin 2022

10/10 Excellent

Patricia, Toronto

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lovely hotel. Staff were outstanding.
Séjour de 4 nuits en mai 2022

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Location of hotel is quiet but convenient. Feel safe around the hotel area. Outdoor bar and restaurant is perfect for pre summer season. Beautiful hotel with nice decor. Staff are friendly as well
Séjour de 2 nuits en mai 2022

8/10 Bien

Jorge

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mai 2022

8/10 Bien

Jorge

Séjour de 2 nuits en mai 2022