Avis
9,4
Exceptionnel
9,6/10
Propreté
9,4/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
9,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
4 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Suman Adhikari le 7 nov. 2023
Merci de nous avoir choisis comme partenaire d’accueil, nous serons heureux de vous servir avec nos excellents services d’accueil à l’avenir.
10/10 Excellent
David
Voyage en couple
4 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 10 nuits en mars 2024
8/10 Bien
fusae, shinagawa-ku
8 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
fusae
Séjour de 3 nuits en mars 2024
6/10 Satisfaisant
Matthew
1 janv. 2024
Matthew
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Barbara
6 déc. 2023
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Barbara
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de RABINA MALI le 12 janv. 2024
Thank you for choosing Hotel Kutumba!!!We are happy to hear that you enjoyed your stay with us. We are looking forward to your next visit.If you have any further inquiries, please do not hesitate to contact us.Once again thank you for choosing us.Thank You
10/10 Excellent
Barbara
12 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Barbara
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Suman Adhikari le 13 nov. 2023
Namaste and Greetings from Hotel Kutumba!! Thank you so much for your valuable comment. We thrive to make stay as much comfortable as possible. I hope to see you again in the future.
10/10 Excellent
Gary
Voyage en famille
8 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gary
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de RABINA MALI le 8 nov. 2023
Namaste and Greetings from Hotel Kutumba!! Thank you so much for your valuable comment. We thrive to make stay as much comfortable as possible. I hope to see you again in the future.
8/10 Bien
Je Hwan
Voyage d’affaires
17 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Je Hwan
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Suman Adhikari le 7 nov. 2023
Namaste and Greetings from Hotel Kutumba!! Thank you so much for your valuable comment. We thrive to make stay as much comfortable as possible. Hope to see you again in the future.
10/10 Excellent
rene
11 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
rene
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de RABINA MALI le 6 oct. 2023
Thank you for choosing us as your hospitality partner, We will gladly serve you with our excellent hospitality services in the future.
10/10 Excellent
James
20 juin 2023
James
Séjour de 7 nuits en juin 2023
Réponse de Suman Adhikari le 7 nov. 2023
Thank you for choosing us as your hospitality partner, We will gladly serve you with our excellent hospitality services in the future.
10/10 Excellent
Osamu
12 juin 2023
Osamu
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Suman Adhikari le 7 nov. 2023
Thank you for choosing us as your hospitality partner, We will gladly serve you with our excellent hospitality services in the future.
10/10 Excellent
Aneri
26 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Aneri
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de RABINA MALI le 26 mai 2023
Thank you for taking time in writing about us. We would like to ask you come again so as we can serve you again in the future.
10/10 Excellent
Masatoshi
Voyage d’affaires
7 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Masatoshi
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de RABINA MALI le 26 mai 2023
Thank you for taking time in writing about us. We would like to ask you come again so as we can serve you again in the future.
10/10 Excellent
BING
5 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
BING
Réponse de Suman Adhikari le 26 mai 2023
Thank you for taking time in writing about us. We would like to ask you come again so as we can serve you again in the future.
10/10 Excellent
Masatoshi
Voyage d’affaires
29 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Masatoshi
Séjour de 5 nuits en avril 2023
Réponse de Suman Adhikari le 30 avr. 2023
Namaste and Greetings from Hotel Kutumba!!We would like to thank you for taking the time to write a review about us. We would like to invite you to stay with us in the future again.Thank You!
10/10 Excellent
Wulf
25 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wulf
Séjour de 4 nuits en février 2023
Réponse de Suman Adhikari le 7 nov. 2023
Thank you for choosing us as your hospitality partner, We will gladly serve you with our excellent hospitality services in the future.
10/10 Excellent
Masatoshi
Voyage d’affaires
24 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Masatoshi
Réponse de Suman Adhikari le 7 nov. 2023
Thank you for choosing us as your hospitality partner, We will gladly serve you with our excellent hospitality services in the future.
8/10 Bien
Masatoshi
Voyage d’affaires
8 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Masatoshi
Séjour de 4 nuits en juillet 2022
Réponse de sushmita le 8 juil. 2022
Dear Mam,
Namaste and greetings from the Hotel kutumba!!
Thank you for leaving us an excellent review. We're thrilled you loved your experience and we'll be sure to pass along your kind words. We put customer satisfaction as our priority and your review reaffirms the hard work we contribute daily. So thanks for your kind words and we look forward to seeing you again.
Regards,
Hotel Kutumba
10/10 Excellent
Eline
Voyage d’affaires
7 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Eline
Séjour de 7 nuits en avril 2022
Réponse de Hotel Kututmba le 9 mai 2022
Namaste and Greetings from Hotel Kutumba!!
Thank you for taking time for rating us.
10/10 Excellent
Paru
20 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Paru
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Rabina le 20 mars 2022
Namaste and Greetings from Hotel Kutumba!!
Thank you for taking time to write the review for us. We would like to have you in the property again in the future.
Thank You
10/10 Excellent
Mary
8 mars 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mary
Séjour de 3 nuits en février 2022
Réponse de Rabina le 20 mars 2022
Namaste and Greetings from Hotel Kutumba!!
Thank you so much for your valuable comment. We thrive to make stay as much comfortable as possible.
Hope to see you again in the future.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
7 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Hotel kutumba le 15 mars 2020
Thank you for choosing to stay with us and i am glad to hear that your stay with us was a memorable. we look forward to welcoming you back to the hotel in the near future.
2/10 Horrible
Ranju, Kathmandu
Voyage en famille
6 janv. 2020
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements
Ranju
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Sushmita le 10 janv. 2020
Thank you for choosing our hotel, and for taking the time to write a review. We see that your reservation for the room from Expedia.com is prepaid by the agent. The additional payment was collected for the minibar consumption. We regret for the inconvenience caused to you. As our distinguished guest we did our utmost to ensure your requirements were met but few services like minibar comes with a cost and the charges of the services were clearly mentioned on the mini bar menu.
8/10 Bien
Emi
Voyage d’affaires
3 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Emi
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
8/10 Bien
Emi
Voyage d’affaires
3 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Emi
Séjour de 6 nuits en novembre 2019
10/10 Excellent
SANGJIN
1 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
굿굿굿!
SANGJIN
Séjour de 3 nuits en septembre 2019
10/10 Excellent
Brigitte, Washington, DC
Voyage en famille
2 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brigitte
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Kutumba le 21 août 2019
Thank you for your lovely words .We look forward to welcoming you again in the future .
10/10 Excellent
Linh phuong
17 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Linh phuong
Séjour de 9 nuits en juillet 2019
Réponse de Kutumba le 21 août 2019
Thank you for your lovely review. We look forward to welcoming you again in the future .