Avis sur Hôtel La Plagne Le Terra Nova
Hôtel La Plagne Le Terra Nova
Plagne Centre, La Plagne-Tarentaise, Savoie
Avis
6,8
7,0/10
Propreté
6,8/10
Personnel et service
5,6/10
Équipements
6,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
4,0/10
Écoresponsabilité
Avis
11 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 6 nuits en mars 2018
6/10 Satisfaisant
Sabine
26 févr. 2017
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Lits non faits serviettes non changées
Sabine
10/10 Excellent
Pascal
16 janv. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Pascal
6/10 Satisfaisant
GWENAELLE
16 janv. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
GWENAELLE
8/10 Bien
francois, Corse
29 déc. 2014
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
bien mais......
francois
8/10 Bien
Voyageur vérifié
27 mars 2014
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Très bon hotel !!!
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
nogues, france
6 janv. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
service impeccable
nogues
8/10 Bien
Voyageur vérifié
3 mars 2013
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Voyageur vérifié
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
12 févr. 2013
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bonne situation mais décevant à l'interieur
Voyageur vérifié
2/10 Horrible
Philip
Voyage en famille avec de jeunes enfants
7 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Philip
Réponse de Julie, Service Relation Clients Belambra le 7 avr. 2024
Dear Philip,Thank you for taking the time to review your stay.It is with regret that we read your comments regarding your experience. We are saddened to hear that the hotel did not meet the expectations set by the images online. Our aim is to provide accommodations that reflect the quality and comfort advertised.We are concerned to learn of your remarks on the upkeep of the hotel. Please be assured that we regularly maintain our facilities, and cleanliness is of utmost importance to us. It is disappointing to hear that this was not evident during your visit.Hearing that your room did not provide the comfort expected is troubling, and we are especially sorry to hear of the shower temperature issue that affected your son. Our guest's safety is a priority, and we typically ensure that all amenities are in proper working order.We apologize if the ski area did not present itself well during your stay. Our staff is trained to maintain a welcoming and clean environment for all our guests to enjoy their winter sports activities.Your feedback regarding the service from our staff is particularly concerning. We pride ourselves on our team's dedication to guest satisfaction, and it is disappointing to hear that you felt this was lacking.Please know that we truly value all guest feedback as it provides us with the opportunity to continually assess and improve our services.We hope to welcome you for a better experience in one of our 58 holiday clubs in France. With kind regards,Julie, Service Relation Clients Belambra
4/10 Médiocre
Rekhaben
Voyage en famille
30 mars 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Rekhaben
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Julie, Service Relation Clients Belambra le 31 mars 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback.We are pleased to hear that you found the cleanliness of your room to be impeccable. Maintaining our rooms to the highest standards of hygiene is a priority for us.We regret to hear that your experience with our reception staff did not meet your expectations. It is certainly disappointing as we strive to provide all our guests with exceptional service. Please rest assured that we take your feedback seriously.While we are saddened to learn that you found our hotel condition and service to be less than satisfactory, we are committed to continuously improving our facilities and guest experiences. We are also pleased to note that our room amenities met your needs, although we are constantly looking to enhance the comfort and convenience of our accommodations.We hope to welcome you for a better experience in one of our 58 holiday clubs in France. With kind regards,Julie, Service Relation Clients Belambra
8/10 Bien
Diane
12 janv. 2024
Diane
Séjour de 6 nuits en décembre 2023
8/10 Bien
Judith
Voyage en groupe
10 juil. 2023
Judith
Séjour de 7 nuits en mars 2023
8/10 Bien
Connel
26 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good value hotel.
Connel
Séjour de 6 nuits en mars 2023
4/10 Médiocre
Debbie
3 avr. 2022
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Debbie
Séjour de 7 nuits en mars 2022
8/10 Bien
Nick
Voyage en couple
3 janv. 2022
Les points forts : Équipements
Nick
Séjour de 7 nuits en décembre 2021
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
28 janv. 2018
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Terrible hotel
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en janvier 2018
8/10 Bien
Richard
19 mars 2017
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
12 mars 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great location ski out to green slope & onwards.
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Geoff, Exmouth devon
5 févr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good location, friendly staff, good size rooms
Geoff
4/10 Médiocre
Paul, Edinburgh
30 mars 2015
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Last Minute Ski Trip
Paul
6/10 Satisfaisant
greg, Gainsborough
28 mars 2015
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Good but could do better.
greg
4/10 Médiocre
John, Guernsey
16 févr. 2015
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Could be so much better
John
4/10 Médiocre
Lampach
11 févr. 2013
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Anbindung an Skipiste gewährleistet
Lampach
8/10 Bien
Voyageur vérifié
17 janv. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre