Avis
9,2
Merveilleux
9,6/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
9,6/10
Équipements
9,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 6 nuits en février 2024
Réponse de Cape Kudu Hotel, Koh Yao Noi Management le 12 mars 2024
Merci d'avoir souligné les aspects positifs de votre séjour ainsi que les légères déceptions. Malheureusement, une taxe gouvernementale importante est imposée sur le vin, mais elle devrait bientôt être réduite. Nous investissons dans davantage de sièges au bord de la piscine et il y a une plage de sable peu profonde à quelques minutes à pied de chaque côté de notre entrée. Nous espérons vous revoir à l'avenir pour profiter d'autres vacances reposantes.
10/10 Excellent
Julien
1 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Julien
Séjour de 3 nuits en décembre 2022
Réponse de Cape Kudu Hotel, Koh Yao Noi Management le 6 janv. 2023
Dear Julien,Thank you for sending us your views on your visit Cape Kudu Hotel, Koh Yao Noi We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
22 nov. 2022
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en novembre 2022
Réponse de Cape Kudu Hotel, Koh Yao Noi Management le 2 déc. 2022
Thank you for sending us your views on your visit Cape Kudu Hotel, Koh Yao Noi We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,
6/10 Satisfaisant
Clotilde
31 oct. 2022
Clotilde
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
Réponse de Cape Kudu Hotel, Koh Yao Noi Management le 3 nov. 2022
Dear Clotilde,Thank you for sending us your views on your visit Cape Kudu Hotel, Koh Yao Noi We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,
10/10 Excellent
Maxime
24 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Maxime
Séjour de 4 nuits en mars 2020
Réponse de Makie le 26 mars 2020
Dear Maxime,
Thank you for your positive rating. We sincerely appreciate it! Wishing you a wonderful day and looking forward to welcome you back in the near future to Cape Kudu Hotel!
Best regards,
Guest relations team
10/10 Excellent
Evelyne
27 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bel hôtel sur Koh Yao Noi
Evelyne
Réponse de Online Team le 30 avr. 2018
Nous vous remercions de vos commentaires très enthousiastes sur votre visite à Cape Kudu Hotel, Koh Yao Noi. Nous espérons sincèrement que nous aurons également le plaisir de vous voir retourner chez nous à l’avenir.
Cordialement, Cape Kudu Hotel Team À Cape and Kantary Hotels, nous soutenons activement SOS Children’s Villages et la Société Thai de Prévention contre la Cruauté envers les Animaux. Nous ne servons ni foie gras ni la soupe de nids d’oiseaux ni aileron de requin dans nos restaurants et nous sommes fermement contre l‘exploitation des éléphants Thaïs pour des raisons commerciales ou de divertissements.
10/10 Excellent
MIKAELA
2 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Détente en famille
MIKAELA
Réponse de Online Team le 5 avr. 2018
Nous vous remercions de vos commentaires enthousiastes sur votre visite à Cape Kudu Hotel, Koh Yao Noi. Nous sommes très heureux que vous ayez trouvé tant de plaisir et de détente chez nous. Nous espérons beaucoup vous voir revenir pour encore de la paix et de la détente à l'avenir.
Cordialement, Cape Kudu Hotel Team À Cape and Kantary Hotels, nous soutenons activement SOS Children’s Villages et la Société Thai de Prévention contre la Cruauté envers les Animaux. Nous ne servons ni foie gras ni la soupe de nids d’oiseaux ni aileron de requin dans nos restaurants et nous sommes fermement contre l‘exploitation des éléphants Thaïs pour des raisons commerciales ou de divertissements.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
9 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel de haute qualité pour un séjour paisible
Voyageur vérifié
Séjour de 10 nuits en février 2018
Réponse de Cape Kudu Hotel Team le 16 mars 2018
Un énorme merci pour votre merveilleux commentaire concernant votre séjour au Cape Kudu Hotel. Nous sommes particulièrement touchés par vos compliments concernant notre restaurant ainsi que le petit-déjeuner, ravis que vous ayez pleinement pu profiter de notre gastronomie.
En espérant que vos vacances chez nous resteront mémorables jusqu’ à votre prochaine visite, nous vous envoyons nos meilleures salutations.
Cordialement,
Cape Kudu Hotel Team
10/10 Excellent
Lionel , Paris
22 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Belle réussite que ce nouvel hôtel à Koh Yao Noï
Lionel
Séjour de 5 nuits en février 2018
Réponse de Online Team le 19 avr. 2018
Nous vous remercions de nous avoir écrit de cette manière détaillée au sujet de votre récent séjour à Cape Kudu Hotel, Koh Yao Noi. Je dois en particulier vous remercier de votre soutien à notre décision de recruter notre personnel localement et d'être ainsi en mesure de contribuer à l'économie de ces belles îles. Nous sommes très heureux de lire votre satisfaction concernant l'hébergement et les repas dans notre Hornbill Restaurant. Nous transmettrons vos compliments à notre Chef et à l'équipe du restaurant. Nous fournissons un support linguistique à notre personnel mais, comme vous le savez sans doute, certains progressent plus vite que d'autres. Nous espérons sincèrement avoir le plaisir de vous accueillir à l’avenir.
Cordialement, Cape Kudu Hotel Team À Cape and Kantary Hotels, nous soutenons activement SOS Children’s Villages et la Société Thai de Prévention contre la Cruauté envers les Animaux. Nous ne servons ni foie gras ni la soupe de nids d’oiseaux ni aileron de requin dans nos restaurants et nous sommes fermement contre l‘exploitation des éléphants Thaïs pour des raisons commerciales ou de divertissements.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
9 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en janvier 2018
Réponse de Online Team le 13 févr. 2018
Thank you for your 5 out of 5 review for us at Cape Kudu Hotel.
Yours sincerely, The Management of Cape Kudu Hotel, Koh Yao Noi. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.
10/10 Excellent
isabelle
30 déc. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
isabelle
Séjour de 4 nuits en décembre 2017
Réponse de Online Media le 4 janv. 2018
Nous vous remercions de vos aimables paroles sur votre séjour à Cape Kudu Hotel, Koh Yao Noi et de votre recommandation généreuse.
Cordialement,
Cape Kudu Hotel Team
À Cape and Kantary Hotels, nous soutenons activement SOS Children’s Villages et la Société Thai de Prévention contre la Cruauté envers les Animaux. Nous ne servons ni foie gras ni la soupe de nids d’oiseaux ni aileron de requin dans nos restaurants et nous sommes fermement contre l‘exploitation des éléphants Thaïs pour des raisons commerciales ou de divertissements.
10/10 Excellent
Lionel
18 déc. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Merveilleux séjours dans ce superbe hôtel
Lionel
Séjour de 3 nuits en décembre 2017
Cher Lionel,
Nous vous remercions infiniment pour votre commentaire des plus élogieux. Sechez votre larme, ce n’était qu’un aurevoir. Notre équipe se réjouis déjà de votre prochaine visite à Koh Yao Noi.
Joyeuses fêtes de fin d’années et à très bientôt.
Cordialement,
Cape Kudu Hotel Team
8/10 Bien
fabienne
16 nov. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
On y retournera , bon confort et personnel sympa
fabienne
Séjour de 4 nuits en novembre 2017
10/10 Excellent
Sophie
5 nov. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Luxurious and relaxing experience
Sophie
Séjour de 2 nuits en octobre 2017
Dear Sophie,
Thank you for your very rewarding comments on your visit to Cape Kudu Hotel, Koh Yao Noi. We hope to see you return in the future.
At Cape and Kantary Hotels, we actively support SOS Children’s Villages and the Thai Society for the Prevention of Cruelty to Animals. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin in our restaurants and we also stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commercial or entertainment purposes.
Sincerely yours,
Cape Kudu Hotel Management
10/10 Excellent
ariel
Voyage en famille
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
ariel
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Cape Kudu Hotel, Koh Yao Noi Management le 26 avr. 2024
Dear Ariel,Thank you for this vey kind review of your stay at Cape Kudu Hotel, Koh Yao Noi. We hope very much to see you back with us in the future.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainmentSincerely yours,Cape Kudu Hotel, Koh Yao Noi Management
10/10 Excellent
Helene
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Helene
Séjour de 12 nuits en mars 2024
Réponse de Cape Kudu Hotel, Koh Yao Noi Management le 9 avr. 2024
We appreciate the rating
10/10 Excellent
Jessica
Voyage en groupe
22 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jessica
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Cape Kudu Hotel, Koh Yao Noi Management le 26 mars 2024
Dear Jessica,Thank you for you kind review of your stay at Cape Kudu Hotel, Koh Yao Noi and your compliments to our staff. We hope to see you back in the future.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,Cape Kudu Hotel, Koh Yao Noi Management
8/10 Bien
Darinrat
21 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Darinrat
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Cape Kudu Hotel, Koh Yao Noi Management le 9 mars 2024
We appreciate the rating
10/10 Excellent
Robert
Voyage en couple
13 févr. 2024
Les points forts : Équipements
Robert
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de Cape Kudu Hotel, Koh Yao Noi Management le 7 mars 2024
Dear Robert,Thank you for sending us your views on your visit to Cape Kudu Hotel, Koh Yao Noi. We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,Cape Kudu Hotel, Koh Yao Noi Management
10/10 Excellent
Lewis M
Voyage en couple
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lewis M
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de Cape Kudu Hotel, Koh Yao Noi Management le 7 mars 2024
Dear Lewis M,Thank you for this vey kind review of your stay at Cape Kudu Hotel, Koh Yao Noi. We hope very much to see you back with us in the future.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainmentSincerely yours,Cape Kudu Hotel, Koh Yao Noi Management
8/10 Bien
Voyageur vérifié
9 févr. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en février 2024
Réponse de Cape Kudu Hotel, Koh Yao Noi Management le 9 mars 2024
We appreciate the rating
6/10 Satisfaisant
Leif
1 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Not worth the money-Remark NO BEACH
Leif
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Cape Kudu Hotel, Koh Yao Noi Management le 12 mars 2024
Dear Leif,I was truly disheartened to hear about your recent experience at Cape Kudu Hotel. I want to extend my apologies and assure you that we are taking your feedback to heart. Regarding the transportation, I realize the confusion and disappointment caused. Our semi-private transfer includes a shared taxi to the pier, a public speedboat, and then a private mini-van to Bang Rong. I understand that the cost and nature of this service may not have been clear, and I apologize for any confusion. Please know that it is a common practice for hotels to include a commission for organizing these transfers, as it involves coordinating different modes of transport. However, your feedback has highlighted the need for us to communicate this more clearly in the future. I also want to address your concerns about the room and the pool area. It seems we missed the mark in providing the quality experience you deserved. I regret any discomfort or inconvenience this caused I must also emphasize our policy regarding the sunbeds, which is in place to ensure fairness for all guests. We remove unattended towels after a minimum of 30 minutes to prevent reservation without use, which is a common issue in many hotels. I understand your points and want to assure you that we are taking them seriously. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,Cape Kudu Hotel, Koh Yao Noi Management
10/10 Excellent
Giuliano
31 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Giuliano
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Cape Kudu Hotel, Koh Yao Noi Management le 7 mars 2024
We appreciate the rating
10/10 Excellent
John
13 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Cape Kudu Hotel, Koh Yao Noi Management le 7 mars 2024
We appreciate the rating
10/10 Excellent
Alexander
11 janv. 2024
Alexander
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Cape Kudu Hotel, Koh Yao Noi Management le 9 mars 2024
We appreciate the rating
10/10 Excellent
suzanne
Voyage en famille
9 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
suzanne
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de Cape Kudu Hotel, Koh Yao Noi Management le 3 févr. 2024
Dear Alison, Thank you for this positively glowing review of your visit to Cape Kudu Hotel, Koh Yao Noi. We look forward to your next visit soon. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours,
10/10 Excellent
Tina
Voyage en couple
19 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tina
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Cape Kudu Hotel, Koh Yao Noi Management le 3 janv. 2024
Dear Tina,Thank you for sending us your views on your visit to Cape Kudu Hotel, Koh Yao Noi. We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,Cape Kudu Hotel, Koh Yao Noi Management
10/10 Excellent
LU
14 déc. 2023
LU
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Cape Kudu Hotel, Koh Yao Noi Management le 9 mars 2024
We appreciate the rating
10/10 Excellent
Robin
11 nov. 2023
Robin
Séjour de 8 nuits en novembre 2023
Réponse de Cape Kudu Hotel, Koh Yao Noi Management le 9 mars 2024
We appreciate the rating
10/10 Excellent
Alison
26 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alison
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Cape Kudu Hotel, Koh Yao Noi Management le 3 nov. 2023
Dear Alison, Thank you for this positively glowing review of your visit to Cape Kudu Hotel, Koh Yao Noi. We look forward to your next visit soon. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours,
10/10 Excellent
Devante
16 oct. 2023
Les points forts : Propreté
Devante
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Cape Kudu Hotel, Koh Yao Noi Management le 7 mars 2024
We appreciate the rating
10/10 Excellent
Devante
Voyage en groupe
13 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Devante
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Cape Kudu Hotel, Koh Yao Noi Management le 7 mars 2024
We appreciate the rating
10/10 Excellent
Jesper
7 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jesper
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Cape Kudu Hotel, Koh Yao Noi Management le 7 mars 2024
We appreciate the rating
10/10 Excellent
Nanna
Voyage en couple
17 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nanna
Réponse de Cape Kudu Hotel, Koh Yao Noi Management le 9 mars 2024
We appreciate the rating
10/10 Excellent
Fiona
Voyage en couple
10 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Fiona
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Cape Kudu Hotel, Koh Yao Noi Management le 4 août 2023
Dear Fiona, Thank you for this positively glowing review of your visit to Cape Kudu Hotel, Koh Yao Noi. We clearly left you with the impression to which we aspire; that everything is here to make your stay memorable. We look forward to your next visit soon. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours,
10/10 Excellent
Jean Ann
Voyage en couple
22 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jean Ann
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Cape Kudu Hotel, Koh Yao Noi Management le 23 mai 2023
Dear JeanThank you for sending us your views on your visit to Cape Kudu Hotel, Koh Yao Noi. We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment Sincerely yours,
10/10 Excellent
Per
31 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Per
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Cape Kudu Hotel, Koh Yao Noi Management le 21 avr. 2023
We appreciate the rating
8/10 Bien
Johanna
9 mars 2023
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Johanna
Séjour de 6 nuits en mars 2023
Réponse de Cape Kudu Hotel, Koh Yao Noi Management le 13 mars 2023
We appreciate the rating
6/10 Satisfaisant
Susan
28 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Ok
Susan
Séjour de 7 nuits en février 2023
Réponse de Cape Kudu Hotel, Koh Yao Noi Management le 14 mars 2023
Dear Susan,Thank you for sharing your feedback with us. We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations.We appreciate your comments and take them seriously as we are always striving to improve our services. While we are not located directly on the beach, we do offer a beautiful pool area for our guests to enjoy and there is a safe, sheltered sand beach ideal for swimming a few dozen steps in either direction form our hotel entrance. We are pleased that you found our rooms clean and our staff pleasant. We take full note of your observations on our breakfast offering and we will look into ways of improving that. We appreciate your feedback on the size of our pool area and the availability of sun beds. We do our best to accommodate all our guests, but we understand that at peak times, it can be challenging to find space by the pool. We will explore options to address this issue and ensure a more enjoyable experience for all guests.We hope that you will consider staying with us again in the future so that we can provide you with a more enjoyable stay.Thank you for your feedback and we hope to welcome you back soon.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,
10/10 Excellent
Enni
21 févr. 2023
Enni
Séjour de 5 nuits en février 2023
Réponse de Cape Kudu Hotel, Koh Yao Noi Management le 28 févr. 2023
Dear Enni,Thank you for your very positive review of your stay at Cape Kudu Hotel, Koh Yao Noi, despite the few niggles you mention. We take your observations in the spirit in which they are made and we will act on these as appropriate. We hope very much to see you return in the future.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,
10/10 Excellent
Amanda
Voyage en groupe
17 févr. 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amanda
Séjour de 3 nuits en février 2023
Réponse de Cape Kudu Hotel, Koh Yao Noi le 21 févr. 2023
Dear Amanda,Thank you for sending us your views on your visit Cape Kudu Hotel, Koh Yao Noi We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,
10/10 Excellent
Benjamin
Voyage en couple
17 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Benjamin
Réponse de Mit freundlichen Gruessen, Kantary Bay le 27 janv. 2023
Werter Benjamin,Recht herzlichen Dank fuer ihre Bewertung und es freut uns natuerlich dass es ihnen bei uns gefallen hat! Gerne geben wir ihre Komplimente an unser Team weiter.
8/10 Bien
Marco
10 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marco
Réponse de Cape Kudu Hotel, Koh Yao Noi Management le 8 mars 2023
Dear Marco, Thank you for this positively glowing review of your visit to Cape Kudu Hotel, Koh Yao Noi. We clearly left you with the impression to which we aspire; that everything is here to make your stay memorable. We look forward to your next visit soon. Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours,
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
6 déc. 2022
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Not paradise
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de The Management, Cape Kudu Hotel le 7 déc. 2022
Dear Valued Guest,Thank you for writing to us about the difficulties you experienced while visiting Cape Kudu Hotel. Koh Yao Noi. We sincerely apologise that your experience regrettably did not live up to your expectation. Koh Yao Noi is a unique and lovely island, less developed than the mainland, so we offer another experience you cannot find on the continent, as you mentioned. We believe that our prices are very much in line with similar establishments on the island. However, please accept our apologies one more for any inconvenience experienced during your stay.Yours faithfully,
10/10 Excellent
Jordi
Voyage en couple
23 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jordi
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Réponse de Cape Kudu Hotel, Koh Yao Noi Management le 7 déc. 2022
Dear Jordi,Thank you for your very positive review of your stay at Cape Kudu Hotel, Koh Yao Noi, despite the few niggles you mention. We take your observations in the spirit in which they are made and we will act on these as appropriate. We hope very much to see you return in the future.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
15 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A little jewel in paradise
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en octobre 2022
Réponse de Cape Kudu Hotel, Koh Yao Noi Management le 7 déc. 2022
Thank you very much for this most pleasing review. We are delighted to have offered you a little bit of paradise and hope to see you return for more in the future.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,
10/10 Excellent
Julia
11 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Friendly relaxed paradise
Julia
Séjour de 7 nuits en octobre 2022
Réponse de Cape Kudu Hotel, Koh Yao Noi Management le 18 oct. 2022
Dear Julia,We are very pleased that the efforts of our attentive staff are so fully appreciated and that you found the Cape Kudu Hotel, Koh Yao Noi experience memorable and inspiring. We look forward to the pleasure of welcoming you back in the future.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,
10/10 Excellent
Charlie
11 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Just the perfect place!
Charlie
Séjour de 6 nuits en septembre 2022
Réponse de Cape Kudu Hotel, Koh Yao Noi Management le 18 oct. 2022
Dear Charlie,Thank you for this positively glowing review of your visit to Cape Kudu Hotel, Koh Yao Noi. We clearly left you with the impression to which we aspire; that everything is here to make your stay memorable. We look forward to your next visit soon.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,
10/10 Excellent
Itamar
Voyage en famille
6 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Itamar
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
Réponse de Cape Kudu Hotel, Koh Yao Noi Management le 18 oct. 2022
Dear Itamar,Thank you for sending us your views on your visit Cape Kudu Hotel, Koh Yao Noi We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,
10/10 Excellent
Marianne
21 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marianne
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de Freundliche Grüsse, Cape Kudu Hotel, Ihre Gastgebe le 26 sept. 2022
Liebe MarianneVielen Dank für Ihren Besuch im Cape Kudu Hotel, Koh Yao Noi und Ihr gutes Feedback zu Ihrem Aufenthalt. Wir haben uns sehr darüber gefreut, dass unser Hotel Ihren Erwartungen entsprochen hat. Es ist schön zu hören, dass Ihnen unser Frühstücksangebot und unsere Lage gefallen haben.Wir würden uns freuen, Sie schon bald wieder bei uns willkommen zu heissen.