Avis sur SUNRISE Holidays Resort - Adults Only - All inclusive
SUNRISE Holidays Resort - Adults Only - All inclusive
Corniche Road - Touristic Center, Hurghada, Red Sea Governorate
Avis
8,2
Très bien
8,4/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
8,4/10
Équipements
7,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en groupe
14 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Réponse de La gestion de l'hôtel. le 19 oct. 2023
Cher Invité,L'équipe de SUNRISE Holidays Resort vous remercie beaucoup pour ces merveilleux compliments. Nous sommes très heureux que nous puissions répondre à vos attentes et fiers de vos commentaires!Nous espérons que nous pouvons vous accueillir bientôt dans notre station et rendre votre séjour aussi confortable que celui-ci.Meilleures salutations,La gestion de l'hôtel.
10/10 Excellent
MARGOTIN
Voyage en groupe
14 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
MARGOTIN
Réponse de La gestion de l'hôtel. le 19 oct. 2023
Cher Invité,L'équipe de SUNRISE Holidays Resort vous remercie beaucoup pour ces merveilleux compliments. Nous sommes très heureux que nous puissions répondre à vos attentes et fiers de vos commentaires!Nous espérons que nous pouvons vous accueillir bientôt dans notre station et rendre votre séjour aussi confortable que celui-ci.Meilleures salutations,La gestion de l'hôtel.
8/10 Bien
Soufian
Voyage en couple
17 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Soufian
Séjour de 7 nuits en mai 2023
Réponse de The Hotel management le 21 mai 2023
Dear Valued Guest!We are happy to see that you had a nice stay in our resort and would like to thank you for sharing your vacation experience.It will be a pleasure to welcome you again in SUNRISE Holidays Resort and make your next stay with us as comfortable as possible.Best regards, The Hotel management.
4/10 Médiocre
Maxence
Voyage en couple
14 mars 2023
Les points faibles : Propreté
Maxence
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de La gestion de l'hôtel le 20 mars 2023
Cher Invité,Merci d'avoir pris le temps d'écrire un avis sur votre récent sejour dans notre hôtel Sunrise Holidays Resort. Nous sommes désole de ne pas avoir répondu à vos attentes. Nous apprécions vos commentaries et soyez sûrs que nous transmettrons au département concerné. Nous ésperons que vous allez reconsidérer retourner pour vous offrir les meilleurs services. Nous vous remercions d'avoir choisi notre hôtel pour passer vos vacances. Le gestion de l'hôtel.Meilleures salutations,La gestion de l'hôtel.
8/10 Bien
Amina
Voyage en famille
2 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
tres Bien
Amina
Séjour de 6 nuits en novembre 2022
Réponse de The Hotel management. le 4 déc. 2022
Dear Valuable Guest ,Thank you for taking time to give us your positive opinion and to share your experience with other reviewer.It was a pleasure for us to welcome you in SUNRISE Holidays Resort.All the team is waiting to welcome you back in your second home to make your holiday unforgettable.Thank you,Best regards, The Hotel management.
10/10 Excellent
Alyson
Voyage en couple
18 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alyson
Séjour de 11 nuits en septembre 2021
Réponse de Guest Experience and Quality Supervisor le 8 oct. 2021
Dear Guest,
Thank you so much for taking from your precious time to share your opinion about our hotel and we are really happy that you had nice holiday with us.
We looking forward to see you again.
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
24 juin 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juin 2019
Réponse de Hotel management le 26 juin 2019
Dear valued guest,
Thank you for choosing SUNRISE Holidays Resort and for taking your time to write a review. We apologize that your experience was regrettably less than satisfying. Kindly be assured that your remarks and issues will be addressed to the management team and we will evaluate these matters moving forward, as we strive to care more effectively to the needs of our guests. We value your comments and hope to serve you better in the future.
Sincerely,the hotel management
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
21 juin 2019
Les points forts : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juin 2019
8/10 Bien
Nass
30 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nass
Séjour de 13 nuits en avril 2019
Réponse de La gestion de l'hôtel. le 15 mai 2019
Cher Nass
L'équipe de SUNRISE Holidays Resort vous remercie beaucoup pour ces merveilleux compliments. Nous sommes très heureux que nous puissions répondre à vos attentes et fiers de vos commentaires!
Nous espérons que nous pouvons vous accueillir bientôt dans notre station et rendre votre séjour aussi confortable que celui-ci.
Meilleures salutations,
La gestion de l'hôtel.
10/10 Excellent
Claudia, Geneve
Voyage en couple
10 févr. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Claudia
Séjour de 3 nuits en février 2019
Réponse de La gestion de l'hôtel. le 14 févr. 2019
Cher Claudia
L'équipe de SUNRISE Holidays Resort vous remercie beaucoup pour ces merveilleux compliments. Nous sommes très heureux que nous puissions répondre à vos attentes et fiers de vos commentaires!
Nous espérons que nous pouvons vous accueillir bientôt dans notre station et rendre votre séjour aussi confortable que celui-ci.
Meilleures salutations,
La gestion de l'hôtel.
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
8 mai 2018
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en avril 2018
Réponse de The Hotel Management. le 12 mai 2018
Dear guest,Thank you for taking the time to write a review about your recent visit to SUNRISE Holidays Resort. We are very sorry you that didn't meet your holiday expectations in some points.We appreciate your feedback and we will pass across your comments to the management concerned. In the meantime we do hope you will reconsider to return at a later date so we can show you the great customer service we offer to our guests. Thank you for choosing to spend your vacation with us.
4/10 Médiocre
patrick
8 oct. 2017
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Confort de la chambre
Lamentable
patrick
Séjour de 1 nuit en septembre 2017
8/10 Bien
steph
24 août 2016
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Hotel sympa . idéalement situé.
steph
8/10 Bien
belinda et nard, luxembourg
31 janv. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel accueillant, une super équipe d'animateur !!
belinda et nard
8/10 Bien
jean marc, ardennes,france
8 nov. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hotel de bonne catégorie,personnel trés serviable
jean marc
8/10 Bien
Dalila, Suisse
16 mars 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Magnifique
Dalila
Réponse de Anonymous le 27 juin 2015
Chère Madame Dalila,
salutations ensoleillées de SUNRISE Holidays Resort.
J'espère que tu vas bien.
Nous tenons à vous remercier d'avoir choisi notre station pour vos vacances; ce était un grand plaisir pour nous de vous accueillir dans notre station.
En outre, nous tenons à vous remercier pour votre avis.
Ce serait un grand plaisir pour nous de vous accueillir à nouveau dans votre deuxième maison.
Merci!
10/10 Excellent
GOLEN, Aix en provence
18 sept. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Le confort les pieds dans l'eau
GOLEN
Réponse de Anonymous le 25 juil. 2015
Merci
10/10 Excellent
fabienne, lille
27 oct. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour agréable à Hurghada
fabienne
2/10 Horrible
sarah, aem
23 sept. 2013
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pas du tout acceuillant ,bien situe
sarah
8/10 Bien
Fatima
16 juin 2012
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Excellent sauf l'accueil, pas digne d'un 5 étoiles
Fatima
8/10 Bien
silvia
Voyage en couple
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
silvia
Séjour de 7 nuits en avril 2024
8/10 Bien
Deborah
17 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Deborah
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de The Hotel management. le 20 avr. 2024
Dear Deborah! We are happy to see that you had a nice stay in our resort and would like to thank you for sharing your vacation experience.It will be a pleasure to welcome you again in SUNRISE Holidays Resort and make your next stay with us as comfortable as possible. Best regards, The Hotel Management
8/10 Bien
Arunas
3 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Arunas
Séjour de 9 nuits en mars 2024
Réponse de Hotel Management le 5 avr. 2024
Dear Valued Guest!We are happy to know that you had nice holidays in your second home and would like to thank you for trusting our company.It will be a real pleasure to welcome you back in SUNRISE Holidays Resort.All the team is waiting to make your stay more comfortable and enjoyable. Best regards, The Hotel Management
10/10 Excellent
marco
Voyage en famille
3 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
marco
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de The Hotel management. le 4 avr. 2024
Dear Mr. Marco, We are happy to see that you had a nice stay in our resort and would like to thank you for sharing your vacation experience.It will be a pleasure to welcome you again in SUNRISE Holidays Resort and make your next stay with us as comfortable as possible. Best regards, The Hotel Management
10/10 Excellent
Andrew
22 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrew
Séjour de 9 nuits en février 2024
Réponse de The Hotel management. le 25 févr. 2024
Dear Mr. Andrew, We are happy to see that you had a nice stay in our resort and would like to thank you for sharing your vacation experience.It will be a pleasure to welcome you again in SUNRISE Holidays Resort and make your next stay with us as comfortable as possible. Best regards, The Hotel Management
8/10 Bien
Olga, Hollywood
Voyage en famille
16 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Olga
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de The Hotel management. le 17 févr. 2024
Dear Olga, Thank you very much for such feedback & comments. It is wonderful to hear that you were left satisfied by our friendly staff.We apologize for inconvenience you might have experience yesterday and assuring you that we are studying best ways to avoid such shortfalls to happen again in future in the benefit of our future guests.Please be assured that your comments have been already forwarded to the management team and were reviewed accordingly.Hotel Management
6/10 Satisfaisant
Christopher
Voyage en couple
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christopher
Séjour de 14 nuits en janvier 2024
Réponse de The Hotel management. le 29 janv. 2024
Dear Mr. Christopher! We would like to thank you for taking the time to share you note regarding your last stay in our property. We were really concerned to know that you did not enjoy your stay with us, please accept our sincere apologies. Kindly note we appreciate your comments, please assured that your feedback is shared with the concerned for direct rectification,your stay feedback are of great importance to us, only through your feedback and ratings can we aim to improve the service our guests’ receive, and in today’s world this is essential. At last, we do appreciate your point of view and you will be always welcomed whenever you decide to visit our hotel in any future occasion. Best regards. Hotel management
4/10 Médiocre
carlos
Voyage en famille
28 janv. 2024
Les points faibles : Équipements
carlos
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Hotel Management le 19 mars 2024
Dear Valued Guest! We would like to thank you for taking the time to share you note regarding your last stay in our property. Kindly note we appreciate your comments, please assured that your feedback is shared with the concerned for direct rectification, your stay feedback are of great importance to us, only through your feedback and ratings can we aim to improve the service our guests’ receive, and in today’s world this is essential. At last, we do appreciate your point of view and you will be always welcomed whenever you decide to visit our hotel in any future occasion. Best regards. Hotel management
8/10 Bien
Ian
24 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Ian
Séjour de 14 nuits en janvier 2024
Réponse de The Hotel management. le 28 janv. 2024
Dear Valuable Guest! Thank you for taking time to give us your positive opinion and to share your experience with another reviewer.It was a pleasure for us to welcome you in SUNRISE Holidays Resort. All the team is waiting to welcome you back in your second home to make your holiday unforgettable. Thank you,Best regards, The Hotel management.
10/10 Excellent
Eckart Werner
Voyage en couple
24 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Eckart Werner
Séjour de 9 nuits en décembre 2023
Réponse de The Hotel management. le 28 janv. 2024
Dear Eckart Werner,Thank you for your feedback, we are so glad that you have such fond memories of your vacation. We do all the best to accommodate our guests with the highest standards of Egyptian hospitality. We look forward to welcoming you back in the near future for another special holiday in our hotel.Hotel Management
10/10 Excellent
Peter
22 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Peter
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de The Hotel management. le 24 janv. 2024
Dear Peter! Thank you for taking time to give us your positive opinion and to share your experience with another reviewer.It was a pleasure for us to welcome you in SUNRISE Holidays Resort. All the team is waiting to welcome you back in your second home to make your holiday unforgettable. Thank you,Best regards, The Hotel management.
10/10 Excellent
Nadida
Voyage en famille
20 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nadida
Séjour de 11 nuits en janvier 2024
Réponse de The Hotel management. le 24 janv. 2024
Dear Nadida! Thank you for taking time to give us your positive opinion and to share your experience with another reviewer.It was a pleasure for us to welcome you in SUNRISE Holidays Resort. All the team is waiting to welcome you back in your second home to make your holiday unforgettable. Thank you,Best regards, The Hotel management.
10/10 Excellent
RAfik
11 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
RAfik
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de The Hotel management. le 14 janv. 2024
Dear Valuable Guest! Thank you for taking time to give us your positive opinion and to share your experience with another reviewer.It was a pleasure for us to welcome you in SUNRISE Holidays Resort. All the team is waiting to welcome you back in your second home to make your holiday unforgettable. Thank you,Best regards, The Hotel management.
10/10 Excellent
gerarrd
10 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
gerarrd
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de The Hotel management. le 14 janv. 2024
Dear Gerarrd, Thank you for taking time to give us your positive opinion and to share your experience with another reviewer.It was a pleasure for us to welcome you in SUNRISE Holidays Resort. All the team is waiting to welcome you back in your second home to make your holiday unforgettable. Thank you,Best regards, The Hotel management.
6/10 Satisfaisant
Michael
7 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 12 nuits en décembre 2023
Réponse de The Hotel management. le 14 janv. 2024
Dear Michael, Thank you for choosing SUNRISE Holidays Resort and for taking your time to write a review. We apologize that your experience was regrettably less than satisfying. Kindly be assured that your remarks and issues will be addressed to the management team and we will evaluate these matters moving forward, as we strive to care more effectively to the needs of our guests. We value your comments and hope to serve you better in the future. Sincerely,hotel management
8/10 Bien
Per
Voyage en groupe
2 janv. 2024
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Trevligt all Inclusive hotell
Per
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de The Hotel management. le 14 janv. 2024
Dear Per, The SUNRISE Holidays Resort team would like to thank you for the positive review.We are delighted to learn that you thoroughly enjoyed all the facilities and services that we provide to our guests in the resort. Our team is very focused on extending the highest level of service to all our guests.We certainly look forward to welcoming you back to SUNRISE Holidays resort. The hotel Management
4/10 Médiocre
Gregory Michael
Voyage en famille
31 déc. 2023
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gregory Michael
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
Réponse de Hotel Management le 1 janv. 2024
Dear Gregory Michael! Warm greetings from the Sunrise Holidays hotel.Thank you for taking the time to share your opinion with us.Can you please give more details about your stay, so we know what to work on.Best regards,Hotel administration
6/10 Satisfaisant
Danny
29 déc. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Danny
Séjour de 5 nuits en décembre 2023
Réponse de The Hotel management. le 1 janv. 2024
Dear Danny! We would like to thank you for taking the time to share you note regarding your last stay in our property. We were really concerned to know that you did not enjoy your stay with us, please accept our sincere apologies. Kindly note we appreciate your comments, please assured that your feedback is shared with the concerned for direct rectification,your stay feedback are of great importance to us, only through your feedback and ratings can we aim to improve the service our guests’ receive, and in today’s world this is essential. At last, we do appreciate your point of view and you will be always welcomed whenever you decide to visit our hotel in any future occasion. Best regards. Hotel management
10/10 Excellent
John
20 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
John
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de The Hotel management le 21 déc. 2023
Dear Mr. John, Thank you for taking time to give us your positive opinion and to share your experience with another reviewer.It was a pleasure for us to welcome you in SUNRISE Holidays Resort. All the team is waiting to welcome you back in your second home to make your holiday unforgettable. Thank you,Best regards, The Hotel management.
10/10 Excellent
Alexandra
Voyage en groupe
19 déc. 2023
Alexandra
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
Réponse de The Hotel management. le 21 déc. 2023
Dear Valuable Guest! Thank you for taking time to give us your positive opinion and to share your experience with another reviewer.It was a pleasure for us to welcome you in SUNRISE Holidays Resort. All the team is waiting to welcome you back in your second home to make your holiday unforgettable. Thank you,Best regards, The Hotel management.
10/10 Excellent
gerarrd
18 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
gerarrd
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de The Hotel management le 21 déc. 2023
Dear Valued Guest,Thank you for your feedback, we are so glad that you have such fond memories of your vacation. We do all the best to accommodate our guests with the highest standards of Egyptian hospitality. We look forward to welcoming you back in the near future for another special holiday in our hotel.Hotel Management
10/10 Excellent
gerarrd
16 déc. 2023
gerarrd
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de The Hotel management le 21 déc. 2023
Dear Valuable Guest! Thank you for taking time to give us your positive opinion and to share your experience with another reviewer.It was a pleasure for us to welcome you in SUNRISE Holidays Resort. All the team is waiting to welcome you back in your second home to make your holiday unforgettable. Thank you,Best regards, The Hotel management.
10/10 Excellent
Lydia
Voyage en famille, Voyage en groupe
14 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lydia
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
Réponse de Das Hotelmanagement le 21 déc. 2023
Lieber Gast,Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,Das Hotel Management
10/10 Excellent
gerrard
8 déc. 2023
gerrard
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de The Hotel management le 21 déc. 2023
Dear Mr. Gerrard, Thank you for taking the time to share your comment about your stay in SUNRISE Holidays Resort. We are very pleased to see that you enjoyed your vacation and our staff does their utmost each day to ensure that all our guests feel at home. It will be pleasure to host you once again.With Best regards,Hotel Management
10/10 Excellent
Milton
Voyage en famille
30 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Milton
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de The Hotel management. le 4 déc. 2023
Dear Milton, Thank you for a nice review and we are looking forward to welcome you again in our Hotel.Kind Regards, Svetlana AndreevaGuest Experience and Quality Department
8/10 Bien
Susanne Theresia
19 nov. 2023
Susanne Theresia
Séjour de 7 nuits en novembre 2023
Réponse de The Hotel management le 21 déc. 2023
Dear Susanne Theresia,Thank you for your feedback, we are so glad that you have such fond memories of your vacation. We do all the best to accommodate our guests with the highest standards of Egyptian hospitality. We look forward to welcoming you back in the near future for another special holiday in our hotel.Hotel Management
10/10 Excellent
Simon
17 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Simon
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Hotel Management le 19 oct. 2023
Dear Simon, Thank you for posting your comment. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us and thank for your thoughtful feedback. Nothing gives us greater satisfaction that knowing we made guests happy. We do look forward to welcoming you back here.Hotel Management
10/10 Excellent
Deborah
26 sept. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Deborah
Séjour de 7 nuits en septembre 2023
Réponse de The Hotel management. le 27 sept. 2023
Dear Deborah, We are happy to know that you had nice holidays in your second home and would like to thank you for trusting our company.It will be a real pleasure to welcome you back in SUNRISE Holidays Resort.All the team is waiting to make your stay more comfortable and enjoyable.Best regards, The Hotel management.
10/10 Excellent
Thomas
Voyage en famille
13 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Thomas
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Das Hotel Management le 25 sept. 2023
Sehr geehrte Gast ,vielen Dank für Ihre nette Bewertung.Wir freuen uns, daß Sie unser Hotel für Ihren nächsten Urlaub wieder wählen werden.Wir freuen uns schon Sie bald wieder begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen GrüßenDas Hotel Management
8/10 Bien
Dwayne
Voyage en couple
28 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dwayne
Séjour de 1 nuit en juin 2023