Avis
8,4
Très bien
8,8/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage d’affaires
28 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Renae
Voyage en famille
18 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Renae
Séjour de 2 nuits en mai 2024
8/10 Bien
FEKERTE
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
FEKERTE
Séjour de 2 nuits en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Ali, Richmond
Voyage en famille
13 mai 2024
Les points faibles : Personnel et service
Ali
Séjour de 4 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
MaryAnn Adaora
Voyage d’affaires
3 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
MaryAnn Adaora
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Ghanim Yozbaki le 11 mai 2024
Dear Maryann "Thank you so much for your kind words! We're thrilled to hear that Stephen and Rose provided you with exceptional customer service during your first visit to our hotel. We'll be sure to pass along your praise to them. We look forward to welcoming you back next time you're in the area!"
10/10 Excellent
brad
Voyage en couple
3 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
brad
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Carmen
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Carmen
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Ghanim Yozbaki le 11 mai 2024
Dear Carmen, Positive reviews like yours truly brighten our day and motivate us to continue providing excellent service. We appreciate your support and hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Latosha
29 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Latosha
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Ghanim Yozbaki le 1 mai 2024
Your positive feedback mean a lot to us. It's always a pleasure to hear that our guests have enjoyed their stay and experienced the high level of service and comfort that we strive to provide. Your support is truly appreciated, and we hope to have the pleasure of welcoming you back to Marriott Hotel
10/10 Excellent
Bryan
24 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bryan
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Ghanim Yozbaki le 1 mai 2024
Your positive feedback mean a lot to us. It's always a pleasure to hear that our guests have enjoyed their stay and experienced the high level of service and comfort that we strive to provide. Your support is truly appreciated, and we hope to have the pleasure of welcoming you back to Marriott Hotel
10/10 Excellent
Evis
Voyage en famille
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Evis
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Ghanim yozbaki le 1 mai 2024
Your positive feedback mean a lot to us. It's always a pleasure to hear that our guests have enjoyed their stay and experienced the high level of service and comfort that we strive to provide. Your support is truly appreciated, and we hope to have the pleasure of welcoming you back to Marriott Hotel
10/10 Excellent
Latosha
31 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Latosha
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Ghanim Yozbaki le 1 mai 2024
Your positive feedback mean a lot to us. It's always a pleasure to hear that our guests have enjoyed their stay and experienced the high level of service and comfort that we strive to provide.
10/10 Excellent
DaShawn
18 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
DaShawn
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Ghanim Yozbaki le 21 mars 2024
Dear DashawnThank you for your rating. We're thrilled to hear that the hotel team's performance met your expectations. Looking forward to welcoming you back soon.
10/10 Excellent
Jennifer
Voyage en famille
13 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jennifer
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Ghanim Yozbaki le 17 mars 2024
Dear JenniferThank you for your rating. We're thrilled to hear that the hotel team's performance met your expectations. Looking forward to welcoming you back soon.
6/10 Satisfaisant
Allen
Voyage en famille
13 mars 2024
Les points forts : Équipements
Allen
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Ghanim Yozbaki le 17 mars 2024
Dear AllenThank you for your evaluation. We're committed to addressing your points and ensuring your next stay meets your expectations. Looking forward to exceeding them.
8/10 Bien
Renay
10 mars 2024
Les points forts : Propreté et équipements
Les points faibles : Personnel et service
Renay
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Ghanim Yozbaki le 21 mars 2024
Dear RenayThank you for your evaluation. We're committed to addressing your points and ensuring your next stay meets your expectations. Looking forward to exceeding them.
2/10 Horrible
Gene
Voyage en couple
10 mars 2024
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gene
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Ghanim Yozbaki le 17 mars 2024
Dear GeneThank you for your evaluation. We're committed to addressing your points and ensuring your next stay meets your expectations. Looking forward to exceeding them.
6/10 Satisfaisant
Emily
10 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Emily
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Ghanim Yozbaki le 17 mars 2024
Deal Emily Thank you for your rating and we are glad that the performance of the hotel team was at your best, we hope to see you soon
10/10 Excellent
Julie
5 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Julie
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Ghanim Yozbaki le 17 mars 2024
Dear JulieThank you for your rating. We're thrilled to hear that the hotel team's performance met your expectations. Looking forward to welcoming you back soon.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
28 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Ghanim Yozbaki le 17 mars 2024
Dear Anonymous Thank you for your rating. We're thrilled to hear that the hotel team's performance met your expectations. Looking forward to welcoming you back soon.
10/10 Excellent
Farah
26 févr. 2024
Farah
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Ghanim Yozbaki le 21 mars 2024
Dear FarahThank you for your rating. We're thrilled to hear that the hotel team's performance met your expectations. Looking forward to welcoming you back soon.
10/10 Excellent
Beth
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Beth
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Ghanim Yozbaki le 17 mars 2024
Dear BethThank you for your rating. We're thrilled to hear that the hotel team's performance met your expectations. Looking forward to welcoming you back soon.
6/10 Satisfaisant
Jubin
Voyage en famille
25 févr. 2024
Les points faibles : Personnel et service
Jubin
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Ghanim Yozbaki le 17 mars 2024
Dear Jubin Thank you for your evaluation. We're committed to addressing your points and ensuring your next stay meets your expectations. Looking forward to exceeding them.
8/10 Bien
Andre
24 févr. 2024
Andre
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Ghanim Yozbaki le 17 mars 2024
Dear AndreThank you for your rating. We're thrilled to hear that the hotel team's performance met your expectations. Looking forward to welcoming you back soon.
4/10 Médiocre
Leonel
18 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Leonel
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de FOM le 19 févr. 2024
Dear Leonel,Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us. Your experience of the Sugar Land Marriott is below our standard.Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for failing to meet your expectations. I have shared your feedback with the leadership team to ensure the necessary guidelines are in place and reviewed to prevent such occurrences from occurring in the future.I hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area.Sincerely,Stephen WirtzFront Office ManagerHouston Marriott Sugar Land
10/10 Excellent
Giovanni
16 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Giovanni
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Ghanim Yozbaki le 17 mars 2024
Dear Giovanni Thank you for your rating. We're thrilled to hear that the hotel team's performance met your expectations. Looking forward to welcoming you back soon.
4/10 Médiocre
Brittany
Voyage en famille
5 févr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bad experience at the Marriott
Brittany
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de FOM le 19 févr. 2024
Dear Brittany,Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us. Your experience of the Sugar Land Marriott is below our standard.Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for failing to meet your expectations. I have shared your feedback with the leadership team to ensure the necessary guidelines are in place and reviewed to prevent such occurrences from occurring in the future.I hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area.Sincerely,Stephen WirtzFront Office ManagerHouston Marriott Sugar Land
10/10 Excellent
Jennifer, Houston
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jennifer
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Ghanim Yozbaki le 17 mars 2024
Dear Jennifer Thank you for your rating. We're thrilled to hear that the hotel team's performance met your expectations. Looking forward to welcoming you back soon.
10/10 Excellent
Anis
24 janv. 2024
Anis
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Ghanim Yozbaki le 17 mars 2024
Dear Anis Thank you for your rating. We're thrilled to hear that the hotel team's performance met your expectations. Looking forward to welcoming you back soon.
10/10 Excellent
Jose
20 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Keep it up
Jose
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Ghanim Yozbaki le 17 mars 2024
Thank you for your rating. We're thrilled to hear that the hotel team's performance met your expectations. Looking forward to welcoming you back soon.
6/10 Satisfaisant
Molly
20 janv. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Molly
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Ghanim Yozbaki le 17 mars 2024
Dear Molly Thank you for your rating. We're thrilled to hear that the hotel team's performance met your expectations. Looking forward to welcoming you back soon.
10/10 Excellent
Anna
19 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
GREAT place to stay!!!
Anna
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Ghanim Yozbaki le 17 mars 2024
Dear Anna, Thank you for your evaluation. We're committed to addressing your points and ensuring your next stay meets your expectations. Looking forward to exceeding them.
6/10 Satisfaisant
Derek
13 janv. 2024
Derek
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
2/10 Horrible
Jacqui
Voyage en groupe
8 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jacqui
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
10/10 Excellent
HUGHBERT
Voyage d’affaires
4 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
HUGHBERT
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
4/10 Médiocre
Carlos
2 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Carlos
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
Ellen
2 janv. 2024
Ellen
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Ghanim Yozbaki le 17 mars 2024
Dear EllenThank you for your rating. We're thrilled to hear that the hotel team's performance met your expectations. Looking forward to welcoming you back soon.
10/10 Excellent
Ada
1 janv. 2024
Ada
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Susan
Voyage en famille
28 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Holiday Hospitality
Susan
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Barbara
18 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Barbara
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
8/10 Bien
Luyi
18 déc. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Luyi
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
8/10 Bien
cindy
Voyage en famille
16 déc. 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
cindy
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Cory
15 déc. 2023
Cory
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Heather
13 déc. 2023
Heather
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
8/10 Bien
Kevin
Voyage en famille
11 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kevin
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
8/10 Bien
Terry
11 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Terry
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
8/10 Bien
jianhua
11 déc. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
jianhua
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
10/10 Excellent
Kyle B.
10 déc. 2023
Kyle B.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
8/10 Bien
Dianne
10 déc. 2023
Dianne
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
Stephanie
8 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Stephanie
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
10/10 Excellent
wendy
Voyage en famille, Voyage d’affaires
8 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
wendy
Réponse de Ghanim Yozbaki le 17 mars 2024
Dear WendyThank you for your rating. We're thrilled to hear that the hotel team's performance met your expectations. Looking forward to welcoming you back soon.