Avis sur Le Koral Beach Hotel LeKBH
Le Koral Beach Hotel LeKBH
Boulevard Gouverneur Angoulvant, Grand-Bassam
Avis
8,0
Très bien
8,0/10
Propreté
7,8/10
Personnel et service
6,0/10
Équipements
6,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
Avis
15 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
8/10 Bien
Matthew
10 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Matthew
Séjour de 2 nuits en juillet 2018
8/10 Bien
Voyageur vérifié
7 juin 2018
Les points forts : Personnel et service
Juste correct
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2018
8/10 Bien
Pierre
1 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Pierre
Séjour de 6 nuits en avril 2018
10/10 Excellent
Tiffany, Philadelphia
3 juil. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tiffany
Séjour de 1 nuit en juillet 2020
4/10 Médiocre
VAN 'T VELD
27 févr. 2020
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Dringend aan onderhoud en opknapbeurt toe !
VAN 'T VELD
Séjour de 14 nuits en février 2020
2/10 Horrible
MsBenjamin
Voyage en famille avec de jeunes enfants
27 févr. 2019
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
MsBenjamin
Séjour de 5 nuits en février 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
27 janv. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
27 janv. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
27 janv. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
27 janv. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en janvier 2019
8/10 Bien
Simon
8 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Simon
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
Réponse de leKBH le 25 oct. 2018
Dear Simon,
Thank you for taking the time to write about your visit to the Koral Beach Hotel.
Since we inherited the hotel/restaurant 3 years ago, we have been diligently trying to make improvements, hence we listen to all of our clients suggestions.
Agreed, as we spoke when you first arrived, the wifi needs serious work, and we are in the process of setting up an entire new system.
As for your first point of signing off on each bill, you are absolutely right. We could not agree with you more, and have already implemented this service with our guests. Thank you!
Your second point regarding payment though is a little tricky and we will try to explain.
To our defense, it is clearly stated on EBOOKERS, as on all of the other sites under the "Hotel Policies" section: "This property accepts cash only for all onsite purchases, including incidentals."
And since we are in the Côte d'Ivoire, we accept West African FCFA, which is the local currency.
Finally, when you paid with EURO, you were charged the bank rate - along with the fee the hotel would have incurred (actually much less) to change the EURO to FCFA.
It's a rather long and complicated discussion, but basically because of the unpredictability of the (local) banks here, this is primarily a cash culture.
As prefaced, we are forever trying to improve our hotel, our restaurant, and our services, and we thank you again for your suggestions and understanding.
At the end of the day, we hope you enjoyed your stay at the Koral Beach Hôtel.
With kind wishes,
leKBH.