Piscine couverte, 4 piscines extérieures, chaises longues

Avis sur Hilton Surfers Paradise Hotel & Residences

5 out of 5
Hilton Surfers Paradise Hotel & Residences
6 Orchid Ave Surfers Paradise, Surfers Paradise, QLD

Avis

7,8

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 434 avis sur 1002." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 248 avis sur 1002." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 144 avis sur 1002." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 104 avis sur 1002." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 72 avis sur 1002." "

8,2/10

Propreté

8,4/10

Personnel et service

8,0/10

Équipements

8,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,2/10

Écoresponsabilité

Avis

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Quartier bruyant
Hôtel situé dans une zone tres bruyante, proche des bars et clubs. Le quartier n’est définitivement pas le meilleur de Gold Coast. Le wifi est très mauvais ce qui est un point négatif si vous venez pour affaire. En revanche, bon accueil et personnel très agréable. Chambre standard spacieuse.’
Séjour de 3 nuits en juin 2022

6/10 Satisfaisant

Jungyeun

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
House keeping was terrible. They're not doing anything at all. All they did is just really basic cleaning didn't even empty rubbish bin. Don't understand why it takes so long at all.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Fiona Pryde - General Manager le 27 mai 2024
Dear Jungyeun,We are truly sorry to read about your disappointing experience with our housekeeping services. We will address your concerns with the team to ensure it does not occur in future. Warm regards,

8/10 Bien

Junior

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Fiona Pryde - General Manager le 20 mai 2024
Thank you for your sore, Junior.

10/10 Excellent

Sunil

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Happy during the stay
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Fiona Pryde - General Manager le 7 mai 2024
Dear Sunil, We're delighted to read you had a great stay and we hope to welcome you back again. Warm regards,

8/10 Bien

Guy

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice stay.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Fiona Pryde - General Manager le 6 mai 2024
Dear Guy, We're pleased to see you enjoyed your stay. Warm regards,

8/10 Bien

Mike

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location and facilities. One negative is some of the rooms are a bit tired looking in particular carpets and bathroons and could do with a makeover. Our first stay (1 night) we had a reasonably significant leak with rain coming in the window in a bedroom and were just given towels and told not to worry. That was pretty poor but minor in the scheme of our whole stay.
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Fiona Pryde - General Manager le 3 mai 2024
Dear Mike, Thank you for your review and feedback. We are currently in the process of replacing the carpet and updating our rooms. We sincerely apologise for the inconvenience by the leak in your room and to see we fell short on the level of service. I will ensure to follow up with our team. Warm regards,

10/10 Excellent

shane guy

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Will recommend this place to friends will be back to stay again
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Fiona Pryde - General Manager le 1 mai 2024
Thank you for recommending our wonderful hotel and we can't wait to welcome you back again soon. Warm regards,

6/10 Satisfaisant

Luis

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements
The staff where non helpful at check in station, paid for parking told to park at a certain level , no visible access through car park to get to parking level, the apartment was not what I expected
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Fiona Pryde - General Manager le 30 avr. 2024
Dear Luis, We are very sorry to read of the issues you had during your stay. Our Executive Team are reviewing your comments to ensure they are used to improve our guest's experience.Warm regards,

8/10 Bien

Pravin

Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Fiona Pyrde - General Manager le 30 avr. 2024
Thank you for your score, Pravin.

10/10 Excellent

Mario Alejandro Perez

Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Fiona Pryde - General Manager le 15 mai 2024
Thank you for a great score, Mario!

8/10 Bien

Katrina

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de HH le 27 avr. 2024
Thank you!

10/10 Excellent

Eric

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location offering lots of things to do
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Fiona Pryde - General Manager le 22 avr. 2024
Dear Eric, We are delighted to read you enjoyed your stay and hope to welcome you back again soon. Warm regards,

4/10 Médiocre

Douglas

Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Fiona Pryde - General Manager le 9 mai 2024
Thank you for your score.

10/10 Excellent

Miraj

Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Fiona Pryde - General Manager le 22 avr. 2024
Thank you for a great review, Miraj!

10/10 Excellent

Jitesh

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Generally pretty good and close to Surface Paradise beach.
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Fiona Pyrde - General Manager le 16 avr. 2024
Dear Jitesh, We are delighted to ready you had a great stay and hope to welcome you back again soon. Warm regards,

4/10 Médiocre

Debbie S

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
The room was very stuffy!! No rubbish bags for the bins, stains on the bed and our neighbours had a party and we couldn’t sleep until 2am. However, location is very convenient.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Fiona Pryde - General Manager le 16 avr. 2024
Dear Debbie, We apologise for the challenges you faced during your stay. We strive to provide a comfortable and relaxing environment for all our guests, and we are sorry to hear that your experience did not meet your expectations. We will address these issues with our housekeeping and maintenance teams to ensure they are resolved promptly.Warm regards,

10/10 Excellent

Mazin Salah Shaban

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Fiona Pryde - General Manager le 16 avr. 2024
Thank you for a great score, Mazin!

10/10 Excellent

Belinda, Currumbin Waters

Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Fiona Pryde - General Manager le 2 mai 2024
Thank you for a great score, Belinda!

10/10 Excellent

Anna Marzena

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Fiona Pryde - General Manager le 16 avr. 2024
Thank you for a great score, Anna!

10/10 Excellent

Natalia

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Beautiful experience. It was sweet finding a wine bottle and chocolate left for us to celebrate our wedding
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Fiona Pryde -General Manager le 9 avr. 2024
Dear Natalia, We are delighted to read you had a beautiful experience with us and the special touch added to your celebrations. Warm regards,

6/10 Satisfaisant

Wendy

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et personnel et service
The Hotel gym is dirty and don’t feel safe. VIP lounge has very poor service.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Fiona Pryde - General Manager le 2 avr. 2024
Dear Wendy, We sincerely apologise for the issues you experienced during your stay. We will ensure to address these issues with our to team to ensure any improvements are made.Warm regards,

4/10 Médiocre

Firas

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Fiona Pyrde - General Manager le 2 avr. 2024
Thank you for your score.

10/10 Excellent

Steven

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Really enjoyed our stay, thank you too all the staff.
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Fiona Pryde - General Manager le 26 mars 2024
Dear Steven, We are delighted to read you enjoyed your stay and we hope to welcome you back again. Warm regards,

10/10 Excellent

Terry

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Fiona Pyrde - General Manager le 19 mars 2024
Dear Terry, We are delighted to read you enjoyed your stay and the location. Warm regards,

10/10 Excellent

Neil

Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Fiona Pryde - General Manager le 9 avr. 2024
Thank you for a great score, Neil!

8/10 Bien

Keisuke

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Fiona Pryde - General Manager le 19 mars 2024
Thank you for a great score!

10/10 Excellent

Nobuyoshi

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Fiona Pryde - General Manager le 19 mars 2024
Thank you for a great score!

10/10 Excellent

Morgan

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great place!
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Fiona Pryde - General Manager le 19 mars 2024
Dear Morgan, We are delighted to see you had a great stay!Warm regards

10/10 Excellent

Saud

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great place to stay.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Fiona Pryde - General Manager le 14 mars 2024
Dear Saud, We are delighted to read you had a great stay and we hope to welcome you back again.Warm regards,

10/10 Excellent

Sukhbant Singh

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice place to stay, large rooms and friendly staff
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Fiona Pryde - General Manager le 5 mars 2024
Dear Sukhbant,We are delighted to read you had a great stay!Warm regards,

10/10 Excellent

Kawa, Hamilton

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
not quiet but loved it in the centre of everything in the city highly recommended
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Fiona Pryde - General Manager le 5 mars 2024
Thank you for a great score, Kawa.Warm regards,

10/10 Excellent

Dang Duy Phuong

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We enjoyed our stay, will be back
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Fiona Pryde - General Manager le 5 mars 2024
Thank you for your review. We can't wait to welcome you back again!Warm regards,

8/10 Bien

Naoko

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
とにかく立地がいい。特にCavill Avenue駅が近いので、大きなスーツケースを持っての移動も楽だった。(Cavill Avenue駅はホテルのメインエントランスではなく、裏口?からだと本当に目の前) このホテルに限らずですが、飲食店やスーパーなど、どこのスタッフも感じがよく、過ごしやすかった。 部屋はパノラマオーシャンビューだったので、とても景色がよかった。 クラブラウンジは2階なので眺望はなし。カクテルタイムの料理はサラダとホットミール少しとチーズぐらいなので、あまり期待しない方がいいですが、その日のおすすめカクテルを作ってくれます。 全体的にはそれなりによかったのですが、2日目の夜にゴキ○○が出たため眠れず疲れた。 これは仕方ないのかもしれませんが。
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Fiona Pryde - General Manager le 27 févr. 2024
Thank you for your review, Naoko.

10/10 Excellent

Roman

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Fiona Pryde - General Manager le 27 févr. 2024
Thank you for a great score, Roman!

10/10 Excellent

Katie

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great hotel
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Fiona Pryde - General Manager le 22 févr. 2024
Thank you for a great score, Katie. We hope to welcome you back again.

2/10 Horrible

Amanda

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Not worth the money
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Fiona Pryde - General Manager le 22 févr. 2024
Dear Amanda, We are sorry to read you were disappointed with your stay. Please reach out to our team if you would like to discuss any details further. Warm regards,

10/10 Excellent

Jigar

Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
amazing property
Séjour de 7 nuits en février 2024
Réponse de Fiona Pryde - General Manager le 18 févr. 2024
Thank you for a great score, Jigar!

4/10 Médiocre

Kevin

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
The pillows were AWESOME, huge bathroom. Dirty windows, no sugar in room for supplied coffee, tea. In room service menu much to be be desired, buffet breakfast not worth the money. In hotel restaurant... Cockroach running across the floor,, 30 minutes to get a drink served to table, 40 mins for entree,,, after nearly 2 hours waiting for main course decided to pay for drink and entree and leave without having main meal. Below average range of cocktails on menu.. nothing to write home about. Overall thoughts... Not worth the money. 2.5/10
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Fiona Pryde - General Manager le 19 févr. 2024
Dear Kevin, We sincerely apologise for the issues you experienced during your stay. Unfortunately, we did have a few team members away due to illness in the restaurant. We strive to maintain high standards and will take immediate steps to rectify these shortcomings. Warm regards,

10/10 Excellent

Fiona Lee

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Close to transport, shops and eateries. Staff lovely, property clean and well kept. Had a wonderful stay.
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de Fiona Pryde - General Manager le 15 févr. 2024
Dear Fiona, We are delighted to read that you had a wonderful stay and hope to welcome you back again.Warm regards,

8/10 Bien

hiroyuki

Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Fiona Pryde - General Manager le 16 févr. 2024
Thank you for your score, Hiroyuki!

10/10 Excellent

Ravi

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Fiona Pryde - General Manager le 15 févr. 2024
Thank you for a great score, Ravi!

10/10 Excellent

nicole

Voyage en famille
Was great experience by took money out of CCD with out information of charges
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Fiona Pryde - General Manager le 13 févr. 2024
Dear Nicole, We are delighted to read you had a great experience. Please contact our front office team if you would like more information on the charges, our apologies for the inconvenience. Warm regards,

10/10 Excellent

Shelley

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Fiona Pryde - General Manager le 6 févr. 2024
Thank you for a great score, Shelley!

6/10 Satisfaisant

Jarrod

Les points forts : Propreté
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Fiona Pryde - General Manager le 6 févr. 2024
Thank you for your score!

10/10 Excellent

Anthony

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent room and facilities would highly recommend
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de Fiona Pryde - General Manager le 6 févr. 2024
We are delighted to see you enjoyed your stay and hope to welcome you back again.

6/10 Satisfaisant

Chyanne

Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Fiona Pryde - General Manager le 21 mars 2024
Thank you for your score.

8/10 Bien

Nadeya

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 6 nuits en janvier 2024
Réponse de Fiona Pryde - General Manager le 6 févr. 2024
Thank you for you score!

8/10 Bien

Leah

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Close to shopping areas and beach
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Fiona Pryde - General Manager le 6 févr. 2024
We're pleased to see you enjoyed the location!

10/10 Excellent

Hira

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Fiona Pryde - General Manager le 2 févr. 2024
Thank you for a great score, Hira.

8/10 Bien

HSIAO-LING

Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Fiona Pryde - General Manager le 2 févr. 2024
Thank you for your score!