Avis
8,8
Excellent
8,6/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,2/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,4/10
Écoresponsabilité
Avis
1 avr. 2023
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Adi le 3 avr. 2023
Dear Gerald,Thanks for stayed with us.we waiting your come to stay again for your next holiday.Best Regards
6/10 Satisfaisant
Hanna
Voyage en famille
30 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hanna
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Kerrie
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kerrie
Séjour de 4 nuits en février 2024
8/10 Bien
Lars
Voyage en famille avec de jeunes enfants
26 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lars
Séjour de 7 nuits en novembre 2023
Réponse de Adi le 28 nov. 2023
Thanks for stay with us!we waiting you come and stay again for your next holiday!
10/10 Excellent
Ruth
23 oct. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ruth
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de Adi le 2 nov. 2023
Thanks for stayed with us!We waiting your back again for your next holiday.
6/10 Satisfaisant
Shannon
Voyage en famille
20 juin 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Shannon
Séjour de 2 nuits en juin 2023
10/10 Excellent
karl
Voyage en famille
11 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
karl
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Adi le 13 oct. 2022
Dear Karl,Thanks for stayed with us!Your feedback is very important for us and we are very happy to assist you during your holiday.See you again for your next holiday.RegardsAdi
10/10 Excellent
Katherine, Newport
Voyage en famille
9 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Katherine
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Réponse de Adi le 11 oct. 2022
Dear Katherine,Thanks for stayed with us.We waiting your back for your next holiday.
10/10 Excellent
angela
28 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
angela
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Adi le 30 août 2022
Dear Angela,Thanks for stayed with us.See u again for your next holiday.Best Regards,Adi
10/10 Excellent
Olli
Voyage en famille
15 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Olli
Séjour de 1 nuit en mars 2020
Réponse de drakey le 16 mars 2020
Hi Olli, Thank you for taking the time to post your rating. We sincerely appreciate it.
8/10 Bien
OLGA
29 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Дикий остров.
OLGA
Séjour de 5 nuits en janvier 2020
Réponse de drakey le 31 janv. 2020
thank you for your comments, we sincerely appreciate it
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
23 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 10 nuits en janvier 2020
Réponse de drakey le 31 janv. 2020
thank you for your comments, we sincerely appreciate it.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
29 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en septembre 2019
Réponse de Adi le 30 sept. 2019
Thanks for trusting us for your accommodation during your vacancy in Gili meno.
Enjoyed your holiday...
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
19 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de adi le 20 août 2019
Thank you for for your very good feedback during your staying with us.
I hope you will come again for your next holiday.
Best Reagrds
Adi
2/10 Horrible
James
19 août 2019
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Un buen hotel con carencias importantes
James
Séjour de 2 nuits en août 2019
Réponse de Adi le 19 août 2019
Dear James, Thank you for your feedback. We do receive many complimentary remarks about our hotel and were very surprised to receive your negative comments, however of course, every one is entitled to their own opinion. You suggested that there are better options in the area ( none of which i know of ) Did you undertake room inspections of these other hotels ?
We do wash the floors with hot water detergent and a mop. Many other cleaning materials are used to clean the bathroom, windows, and furniture.
I don't know why your pancakes " tasted fishy" to you. We have received no other such complaint in the past. If the bacon was over cooked we would have gladly prepared another serving at your request. This would have averted the " disaster" you referred to.
As for the "poor horses" you mentioned. This is a way of life on the island, and the only source of income for their owners. The horses work a half day shift and are extremely well looked after, in fact their specialized feed is boated in daily from the mainland. They are rested, washed and sometimes exercised in the ocean. they are beautiful animals and very ell cared for, as you would know, they are the only means of transport on the island as there are no cars or motor bikes allowed on the 3 Gili Islands.
please enjoy the rest of our travels.
10/10 Excellent
yuka
16 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
とても素敵なホテルでした。感謝の気持ちでいっぱいです。
yuka
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Adi le 19 août 2019
Dear Yuka,
Thank you very much for your good comment.
We are very happy to joint with you during your stay in our resort.
I hope you can recommended us to all your friend who want visit Gili Meno.
See you again in your next holiday in Gili Meno.
10/10 Excellent
Søren
23 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fantastic Resort
Søren
Séjour de 4 nuits en juillet 2019
Réponse de drakey le 25 juil. 2019
Hi Soren, Thank you so much for taking the time to post a wonderful review. we are very happy to know that you and your family had a great time at the resort. We are making some upgrades to the restaurant and also to our tour packages that will offer our guests many additional activities. We hope to welcome you back again in the future.
I will soon be posting the video of your son playing the electronic drums on our facebook page.
Best Regards Ian
10/10 Excellent
Charlotte
16 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Charlotte
Séjour de 4 nuits en juillet 2019
Réponse de ian le 19 juil. 2019
Dear Charlotte, thank you for your comment, we sincerely appreciate your feedback.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
22 mai 2019
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mai 2019
Réponse de Adi le 30 mai 2019
Dear Anonymous,
Thanks for your feedback and trusted stayed with us.
I hope you will stay again for your next vacancy.
8/10 Bien
Susanne
5 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Topteam in heerlijk resort
Susanne
Séjour de 4 nuits en avril 2019
Réponse de Adi le 30 mai 2019
Dear Susanne,
Thank for your feedback.
We will work for better system to improve service for the guests.
Thank you for stayed with us and I hope you will stay again for your next vacancy.
10/10 Excellent
Pablo
24 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lindo lugar.
Pablo
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
Réponse de Jofi le 2 janv. 2019
Thank you fro sharing you feedback, we are very happy to know that you were satisfied with our service and facilities. It's true that our resort is located at the harbor area and it is the center where you can find restaurants, bars, and shops with just a walking distance.
Thanks again for your positive feedback, we will keep doing the best and we are looking forward to welcoming you back in the near future.
10/10 Excellent
ALEXANDER
25 juin 2018
Les points forts : Personnel et service
ALEXANDER
Séjour de 3 nuits en juin 2018
8/10 Bien
M, Helsinki
6 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice hotel next to "harbour"
M
Séjour de 1 nuit en février 2018
Réponse de Adi Yuniati le 19 mars 2018
Thanks for your feedback...i hope you come and stay with us again for your next holiday.
8/10 Bien
Katja
5 mars 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Siisti huone
Katja
Séjour de 5 nuits en février 2018
Réponse de Adi Yuniati le 19 mars 2018
Thanks for your comment...i hope you come and stay again with us for your next holiday.
10/10 Excellent
Gyda, Denmark
21 févr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Det bedste hotel på vores rundrejse
Gyda
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
20 févr. 2017
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Voyageur vérifié
3 janv. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good hotel for leisure
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Cinzia
21 nov. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre