Avis
8,6
Excellent
9,0/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
23 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de Best Regards, Veronika Ioannou, Sales & Marketing le 23 nov. 2023
Dear Kyprianos,Thank you for staying with us and for your high rating.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
10 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Best Regards, Veronika Ioannou le 2 oct. 2023
Dear Sir / Madam,Thank you for choosing us and for rating our property.
10/10 Excellent
Mohammadreza
22 juil. 2023
Mohammadreza
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Aquamare le 30 mars 2024
Dear Mohammadreza,We would like to thank you for taking the time to share with us your kind rating regarding your visit and experience at Aquamare Beach Hotel Spa. Hope to have more opportunities in the future to welcome you back.Kind regards,
10/10 Excellent
Alexis
22 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alexis
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Kind Regards, Veronika Ioannou, Sales & Marketing le 7 juin 2023
Dear Alexis,Thank you for your high score. We are glad to see that you were satisfied with our services. Hope to see you again.
10/10 Excellent
Arnaud
Voyage en couple
13 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Arnaud
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
Réponse de Kind Regards, Veronika Ioannou, Sales & Marketing le 21 sept. 2022
Dear Arnaud,Thank you for your rating.
10/10 Excellent
Jawad
Voyage en famille
8 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon hôtel
Jawad
Séjour de 10 nuits en mai 2021
Réponse de Kind Regards, Veronika Ioannou, Sales & Marketing le 10 juin 2021
Thank you for sharing your experience. We look forward to accommodate you again.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
19 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en septembre 2019
Réponse de Kind Regards, Veronika Ioannou Sales & Marketing le 23 sept. 2019
Dear Guest,
Thank you for taking the time to share your feedback.
We will take into consideration your suggestions.
Hopefully we will accommodate you again at our property.
8/10 Bien
Henri
10 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Henri
Séjour de 5 nuits en avril 2019
Réponse de Kind Regards, Veronika Ioannou, Sales & Marketing le 24 mai 2019
Thank you for your high score.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
27 nov. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Réponse de Aquamare Team le 9 mars 2021
Dear Guest,
Many thanks for choosing to visit Aquamare Beach Hotel Spa. Your great rating is well noted. Look forward to welcoming you back in the near future.
With kind regards,
10/10 Excellent
julia
Voyage en couple
18 avr. 2024
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
julia
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Aquamare Hotel le 21 avr. 2024
Dear julia,Thank you very much for your kind rating. We are very glad to receive your compliments about your room. We would love to welcome you back in the nearest future.With Best Regards,
2/10 Horrible
Adam
24 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Adam
Réponse de Aquamare le 28 mars 2024
Dear Adam,We are deeply sorry to hear about your negative experience at our hotel. Your feedback is extremely valuable to us, and we apologize for falling short of your expectations. We take cleanliness, comfort, and guest satisfaction very seriously, and it's disheartening to learn that we failed to provide a satisfactory experience during your stay. Please rest assured that we will investigate the issues you mentioned and take appropriate measures to address them. We understand the importance of maintaining a high standard of service and accommodation, and we regret any inconvenience caused. Thank you for bringing these concerns to our attention, and we sincerely apologize for any distress or discomfort you may have experienced. If there's anything further we can do to address your concerns or improve your perception of our hotel, please don't hesitate to reach out to us directly. We appreciate your feedback and will use it to make necessary improvements to ensure a better experience for our guests in the future.
10/10 Excellent
EVA
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
8 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
EVA
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Aquamare le 24 mars 2024
Thank you for your positive feedback! We're delighted to hear that you had a great experience with us. We hope to welcome you back again soon!
8/10 Bien
Michael
13 févr. 2024
Michael
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Aquamare le 24 mars 2024
We're thrilled to hear that you had a positive experience with us! Thank you for your feedback, and we look forward to welcoming you back in the future. If you have any further comments or questions, please don't hesitate to reach out.
10/10 Excellent
Robert
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Robert
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Aquamare le 24 mars 2024
Thank you for your feedback! We're delighted to hear that you had a great experience with us. If you have any further comments or if there's anything we can assist you with in the future, please feel free to let us know. We look forward to welcoming you back again soon!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
25 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Aquamare le 24 mars 2024
Thank you for the positive feedback! We're glad you enjoyed your stay.
8/10 Bien
Andri
Voyage en famille
13 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Andri
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Aquamare le 28 mars 2024
Dear Andri,Thank you for your kind words and for taking the time to share your experience! We're delighted to hear that you enjoyed your stay with us and found our location, amenities, and staff to your satisfaction. We truly appreciate your recommendation and look forward to welcoming you back on your next visit. If there's anything else we can assist you with, please don't hesitate to reach out. Safe travels!
8/10 Bien
Nondia
Voyage en famille
12 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nondia
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Aquamare le 28 mars 2024
Thank you for your feedback! We're delighted to hear that you enjoyed our dinner and breakfast buffet. We appreciate your comments regarding the room furniture and will take them into consideration for future improvements. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future.
10/10 Excellent
CHARALAMPOS
11 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
CHARALAMPOS
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Aquamare le 28 mars 2024
Thank you for your kind words and for taking the time to share your experience! We're delighted to hear that you enjoyed your stay with us
10/10 Excellent
ESTERA
Voyage en famille, Voyage en groupe, Voyage d’affaires
5 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ESTERA
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Aquamare le 28 mars 2024
Thank you so much for your kind words! We are thrilled to hear that you had an excellent experience with us. We hope to welcome you back again soon!
8/10 Bien
Yaffi
5 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yaffi
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Aquamare le 28 mars 2024
Thank you for your positive feedback! We're glad you enjoyed your stay with us.
10/10 Excellent
ESTERA
Voyage en famille
2 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ESTERA
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Aquamare le 28 mars 2024
Thank you so much for your kind words! We are thrilled to hear that you had an excellent experience with us. We hope to welcome you back again soon!
10/10 Excellent
Michael
11 déc. 2023
Michael
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Aquamare le 28 mars 2024
Thank you so much for your kind words! We are thrilled to hear that you had an excellent experience with us. We hope to welcome you back again soon!
8/10 Bien
MARILENA
Voyage en famille
4 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
MARILENA
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Aquamare le 28 mars 2024
Thank you for your kind words and for taking the time to share your experience! We're delighted to hear that you enjoyed your stay with us and found our location, amenities, and staff to your satisfaction. We truly appreciate your recommendation and look forward to welcoming you back on your next visit. If there's anything else we can assist you with, please don't hesitate to reach out. Safe travels!
10/10 Excellent
james
2 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
james
Séjour de 6 nuits en novembre 2023
Réponse de Best Regards, Veronika Ioannou, Sales & Marketing le 5 déc. 2023
Dear James,Thank you for staying with us and for taking the time to share your positive feedback. We hope to welcome you back.
10/10 Excellent
alberto filippo
Voyage d’affaires
29 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
alberto filippo
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Best Regards, Veronika Ioannou, Sales & Marketing le 30 nov. 2023
Dear Alberto Filippo,Thank you for staying with us and for taking the time to rate our property. We look forward to welcome you again.
8/10 Bien
Steve
19 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Steve
Séjour de 5 nuits en novembre 2023
Réponse de Aquamare le 28 mars 2024
Thank you for your positive feedback! We're glad you enjoyed your stay with us.
8/10 Bien
David
17 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 7 nuits en novembre 2023
Réponse de Best Regards, Veronika Ioannou, Sales & Marketing le 23 nov. 2023
Dear Mr. David,Thank you for rating our property. We hope to welcome you back soon.
10/10 Excellent
Jane
Voyage en couple
11 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jane
Séjour de 6 nuits en novembre 2023
Réponse de Best Regards, Veronika Ioannou, Sales & Marketing le 23 nov. 2023
Dear Jane,A huge thank you for choosing us several times. We love to see how satisfied you are. Looking forward to welcome you again.
8/10 Bien
Maher
10 nov. 2023
Maher
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Best Regards, Veronika Ioannou, Sales & Marketing le 23 nov. 2023
Dear Maher,Thank you for choosing us and for rating our hotel.
8/10 Bien
Wolfgang
10 nov. 2023
Les points forts : Personnel et service
Wolfgang
Séjour de 7 nuits en novembre 2023
Réponse de Best Regards, Veronika Ioannou, Sales & Marketing le 23 nov. 2023
Dear Wolfgang,Thank you for staying with us and for taking the time to rate our hotel.
10/10 Excellent
Martin
4 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
One night bed and breakfast stay
Martin
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Best Regards, Veronika Ioannou, Sales & Marketing le 23 nov. 2023
Dear Martin,Thank you for your lovely feedback. We hope to welcome you again.
10/10 Excellent
Lukas
Voyage en famille
2 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lukas
Séjour de 7 nuits en octobre 2023
Réponse de Best Regards, Veronika Ioannou, Sales & Marketing le 23 nov. 2023
Dear Lukas,Thank you for your lovely feedback and your high rating. Looking forward to welcome you again.
8/10 Bien
MOHAMMAD
26 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
MOHAMMAD
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Best Regards, Veronika Ioannou, Sales & Marketing le 23 nov. 2023
Dear Mr. Mohammad,Thank you for choosing us and for taking the time to rate our hotel. We hope to welcome you again.
8/10 Bien
Tsvetanka
Voyage en famille
12 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tsvetanka
Séjour de 6 nuits en octobre 2023
Réponse de Best Regards, Veronika Ioannou, Sales & Marketing le 17 oct. 2023
Hello Tsvetanka,Thank you for choosing us and for rating our property.
8/10 Bien
William
6 oct. 2023
William
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Best Regards, Veronika Ioannou, Sales & Marketing le 9 oct. 2023
Dear Mr. William,Thank you for choosing us and for sharing your review with us.
4/10 Médiocre
Wesam
Voyage en couple
14 sept. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Wesam
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Best Regards, Veronika Ioannou le 2 oct. 2023
Dear Mr. Wesam,Thank you for taking the time to share your experience with us. We will do our best to keep improving our services.
10/10 Excellent
A.
Voyage en couple
7 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
A.
Séjour de 6 nuits en août 2023
Réponse de Best Regards, Veronika Ioannou le 2 oct. 2023
Dear Mr. Bloemendal,Thank you for choosing our hotel for your holidays. We are glad that we have met your expectations. We hope you will visit us again.
8/10 Bien
Ueda
5 sept. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ueda
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de Best Regards, Veronika Ioannou le 2 oct. 2023
Dear Ueda,Thank you for choosing us and for taking the time to rate our property.
10/10 Excellent
Abimbola
Voyage en famille
3 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Abimbola
Séjour de 7 nuits en août 2023
Réponse de Best Regards, Veronika Ioannou le 2 oct. 2023
Dear Abimbola,Thank you for your high score! We hope to see you again.
10/10 Excellent
Gaurav
Voyage en famille avec de jeunes enfants
25 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gaurav
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Best Regards, Veronika Ioannou le 2 oct. 2023
Dear Gaurav,A huge thank you for taking the time to share your positive review. We are glad you were satisfied with our services. Hope to welcome you again.
8/10 Bien
PATRICIA
Voyage en famille
11 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
PATRICIA
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Best Regards, Veronika Ioannou le 2 oct. 2023
Dear Patricia,Thank you for staying with us and for rating our hotel. We love your picture!!
8/10 Bien
Michael
Voyage en famille
19 juil. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Michael
Séjour de 6 nuits en juillet 2023
Réponse de Best Regards, Veronika Ioannou le 20 juil. 2023
Dear Michael,Thank you for taking the time to rate our hotel. We hope to welcome you again in the future.
10/10 Excellent
Roi
Voyage en famille
12 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Roi
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Best Regards, Veronika Ioannou le 20 juil. 2023
Dear Roi,Thank you for rating our hotel. We are glad to have met your expectations.
6/10 Satisfaisant
Alex
Voyage en famille
6 juil. 2023
Les points forts : Personnel et service
Alex
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Best Regards, Veronika Ioannou, Sales & Marketing le 7 juil. 2023
Dear Alex,Thank you for your rating and your feedback it helps us to keep improving.
8/10 Bien
Daniela
21 mai 2023
Daniela
Séjour de 14 nuits en mai 2023
Réponse de Kind Regards, Veronika Ioannou, Sales & Marketing le 7 juin 2023
Dear Mrs. Daniela,Thank you for choosing our property for your holidays in Paphos and for taking the time to rate us.
10/10 Excellent
Marek
Voyage en famille
21 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marek
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Kind Regards, Veronika Ioannou, Sales & Marketing le 7 juin 2023
Dear Marek,Thank you for your high score. We are glad we met your expectations.
10/10 Excellent
Andreas
19 mai 2023
Andreas
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Kind Regards, Veronika Ioannou, Sales & Marketing le 21 juin 2023
Dear Mr. Andreas,Thank you for sharing your review with us. We are glad to see that we have met your expectations.
10/10 Excellent
Mr Ivan
Voyage en famille
18 mai 2023
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Mr Ivan
Séjour de 7 nuits en mai 2023
Réponse de Kind Regards, Veronika Ioannou, Sales & Marketing le 7 juin 2023
Dear Mr. Ivan,Thank you for sharing with us that you had an excellent holiday at our property. We hope to see you again.
10/10 Excellent
Borna
16 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very nice hotel
Borna
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Kind Regards, Veronika Ioannou, Sales & Marketing le 7 juin 2023
Dear Borna,We would like to thank you for your lovely rating! We are glad you enjoyed your stay with us. Looking forward to welcome you again.
8/10 Bien
Chico
Voyage en famille
13 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Chico
Séjour de 5 nuits en avril 2023
Réponse de Kind Regards, Veronika Ioannou, Sales & Marketing le 13 avr. 2023
Dear Chico,Thank you for your review and for choosing our property.