Avis sur Private Residences at the Atlantic Resort and Spa
Private Residences at the Atlantic Resort and Spa
601 N Fort Lauderdale Beach Blvd, Fort Lauderdale, FL
Avis
7,4
Bien
7,8/10
Propreté
7,8/10
Personnel et service
7,6/10
Équipements
8,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
29 juin 2019
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 12 nuits en juin 2019
Réponse de Ag le 9 juil. 2020
Thank you for your kind words
6/10 Satisfaisant
Jean
13 avr. 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour à Fort Lauderdale
Jean
Séjour de 3 nuits en avril 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
1 avr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bien situé, personnel agréable et attentif. Beauce
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Lisa
10 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lisa
Séjour de 6 nuits en mai 2024
Réponse de Angelo le 11 mai 2024
Thank you Lisa for your review. We truly are happy you enjoyed your stay!Angelo
8/10 Bien
Gene
Voyage en couple
3 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gene
Séjour de 4 nuits en avril 2024
4/10 Médiocre
Frank
17 avr. 2024
Frank
Séjour de 7 nuits en avril 2024
Réponse de AG le 11 mai 2024
Hi Frank:We do apologize that your stay was less than stellar. Please feel free to share with me the reasons for the low grade. We do care and stride to do much better.Angelo
8/10 Bien
Cynthia, LONDON
Voyage en couple
30 mars 2024
Cynthia
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de AG le 31 mars 2024
Hello Cynthia:We want to thank you for taking time to write a review. We are also happy you enjoyed your stay. Angelo
4/10 Médiocre
john
28 mars 2024
john
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de AG le 29 mars 2024
Hello John:It appears that you gave us a poor grade and we really find this disappointing. What are the reasons for the poor grade.We pride ourselves on getting high grades.According to the insight, you did not like the the parking. We always warn guests that parking is quite expensive at FLL Beach and that there is FREE parking one block west of the hotel.Angelo
6/10 Satisfaisant
tracey
21 mars 2024
tracey
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de AG le 22 mars 2024
Hello Tracey:I understand that paying a parking fee of 45 per day is a setback, but we do mention to all of our guest on all booking platforms that valet parking is quite expensive. We go a step further by letting you know ahead of time that it is best to leave your cars at home due to the parking fees on Fort Lauderdale Beach. All hotels on the FLL Beach strip charge parking fees; however, the ATlantic parking fee is one of the lowest on the FLL Beach strip.Angelo
10/10 Excellent
Valdemar
10 mars 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Valdemar
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de AG le 11 mars 2024
It is truly of great joy to us when our guests are happy to stay in our condo at the Atlantic Resort & Spa.We thank you for your business and appreciate you.Angelo
8/10 Bien
Daniel
Voyage en famille
8 mars 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de AG le 8 mars 2024
I understand the issues with parking. It can be expensive. Unfortunately, we do not control the parking. We do warn guests to park one block west of the hotel...there is plenty of free street parking in that area.
8/10 Bien
Michelle
Voyage en couple
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michelle
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de AG le 2 mars 2024
Hello Michelle:The condo unit you booked is a Private Residence of the Atlantic Resort. Maid services, as explained prior to booking, is at a surcharge.We price our condo units much lower than the hotel units with taking into account the optional maid service.Besides this shortfall, it appears that you truly enjoyed the amenities of the resort and the wonderful beac
10/10 Excellent
carlo
Voyage en couple
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
carlo
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de AG le 16 févr. 2024
We want to thank you for your wonderful review. We are quite proud of the Atlantic Resort & Spa and we are truly happy that you enjoyed your stay with us.
10/10 Excellent
Michelle R
Voyage d’affaires
7 févr. 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michelle R
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de AG le 8 févr. 2024
Thank you Michelle...for taking the time to post this review. We do appreciate the rating. Safe travels!
4/10 Médiocre
Catherine
14 janv. 2024
Les points faibles : Propreté et confort de la chambre
Catherine
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de AG le 15 janv. 2024
Hello Catherine:We are truly sorry that your stay was less than stellar. We pride ourselves on providing wonderful oceanfront room with gorgeous views of the turquoise waters of Ft. Lauderdale Beach.Please feel free to write to us and let us know what we can do to make it better.Thank you,AG
6/10 Satisfaisant
Diana
2 janv. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Diana
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de AG le 3 janv. 2024
Hello Diana:It is important to us that we correct the things that disappoint our guests and customers. Your review was not clear to us. Please feel free to write back to us and I will personally respond as the Manager of the Private Residences.Angelo
8/10 Bien
Karen youlanda, DURHAM
11 déc. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Karen youlanda
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de AG le 12 déc. 2023
Karen:As soon as you made us aware of the bath robes and slippers, we jumped into action and got you those items immediately.We want to make sure you are happy!Thank you,Angelo
10/10 Excellent
Maria
20 nov. 2023
Maria
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de AG le 12 déc. 2023
Maria:Thank you for your kind review. We very much appreciate you taking the time and we appreciate you as our guest!.
6/10 Satisfaisant
Rafael
Voyage en famille
17 oct. 2023
Les points forts : Propreté
Rafael
Séjour de 6 nuits en octobre 2023
Réponse de AG le 12 déc. 2023
Hello Rafael:I do apologize that the staff was not as friendly as they should be. I have taken this very serious and presented this information to the Front Desk Manager and the General Manager.This must be dealt with immediately!Angelo
6/10 Satisfaisant
Makayla
Voyage en couple
8 oct. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Makayla
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Angelo le 9 oct. 2023
Hello Makayla:We always strive to get the better grade from our valued guests. Please let us know what was the shortfall. We can only better your experience when you provide more details. We do thank you for taking the time to provide a review.
10/10 Excellent
Olena, PHILADELPHIA
27 août 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Olena
Séjour de 9 nuits en août 2023
Réponse de Angelo le 9 oct. 2023
Hello Olena:We thank you very much for taking the time to review. Most importantly, we thank you for being a valued guest of the Atlantic Resort & Spa!
2/10 Horrible
Marvin
31 juil. 2023
Les points faibles : Propreté
Marvin
Séjour de 11 nuits en juillet 2023
Réponse de AG le 1 août 2023
Hello Marvin:Please provide me more information for why you gave this hotel such a horrible rating.AG
10/10 Excellent
Jakeline
28 juil. 2023
Jakeline
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
6/10 Satisfaisant
Darcey
Voyage en famille avec de jeunes enfants
25 juin 2023
Les points forts : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Darcey
Séjour de 6 nuits en juin 2023
Réponse de AG le 1 août 2023
Hello Darcey:We do sincerely apologize and we are sitting down with the General Manager to discuss why your situation was treated in this manner.As far as the parking, it clearly states on Expedia that parking has a surcharge..it is not free. All hotels on the FLL strip charge for parking, the Atlantic is no exception.AG
4/10 Médiocre
Dena
12 juin 2023
Les points faibles : Équipements
Dena
Séjour de 4 nuits en juin 2023
Réponse de AG le 1 août 2023
Hello Dena:The Atlantic is an award winning 4 Diamond hotel and therefore, have certain amenities that AAA deem it worthy of the award. Due to major increases in the overall economy, the hotel had to increase prices to cover its costs.
10/10 Excellent
Marie
28 mai 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marie
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de AG le 12 juin 2023
Hello Marie:Thank you for sharing your great experience with us. This helps us understand you the guest a bit more.Have a safe trip!
4/10 Médiocre
Kelly
Voyage en groupe
15 mai 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kelly
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de AG le 15 mai 2023
Hello Kelly:I want to take the time to apologize for the inconvenience the hotel may have caused you. The Private Residences are separate from the regular hotel units and they are serviced by the hotel staff. We will investigate why you were improperly treated. It is true that the hotel does charge a surcharge for maid services. We make all guests aware of it prior to check in. The pricing levels are much lower than the regular rooms. You did have the option to order room service if you wanted at a slight surcharge. Believe me that we will work hard to make it better.
10/10 Excellent
Anthony
2 mai 2023
Les points forts : Propreté
Anthony
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de AG le 12 juin 2023
Hey Anthony:Thank you for sharing your experience with us. We are truly happy you enjoyed your stay. We really look forward to having back again in the near future.Angelo
4/10 Médiocre
Valdez
Voyage en couple
21 avr. 2023
Valdez
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de Angelo le 24 avr. 2023
Hello Valdez:After receiving your review, I take the time to review all aspects of your stay. Today, we discussed your review with the General Manager.He is going to investigate the whole situation in its entirety.He has assured me that this will not happen again. We want to win you over and so we will be in contact.Again, we are truly sorry.
10/10 Excellent
Monica
Voyage en famille
13 avr. 2023
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Monica
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de Angelo le 24 avr. 2023
Hello Monica:Wow! A perfect 10! We are truly happy that you had a wonderful time at the Atlantic. It is truly a wonderful resort.Thank you for your business!
8/10 Bien
Emily
Voyage en famille
3 avr. 2023
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Emily
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Angelo le 24 avr. 2023
Hello Emily:I must apologize that it has taken so long for me to respond to your review.Please know that we do appreciate the time you have taken to provide a review.We take these reviews very serious. We will work harder to make sure we can get a perfect 10.
10/10 Excellent
Daniela
Voyage en couple
13 mars 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniela
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Angelo le 12 déc. 2023
Hello Daniela:Thank you for your kind rating. We appreciate you as our guest!
4/10 Médiocre
Ella
13 févr. 2023
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Ella
Séjour de 7 nuits en février 2023
Réponse de AG le 13 févr. 2023
Hello Ella:The parking should have not been a surprise as we always encourage our guests to find alternative transportation given that the hotel management charges very high fees for parking just like all other hotels on the beach. You were given information as to the rates in advance. In addition, you were warned in advance that cleaning services were extra costs. However, we do understand that the fridge is a legit concern that should have been addressed by the front desk in a timely manner. We do apologize for the inconvenience.
4/10 Médiocre
Alicia
Voyage en famille
21 août 2022
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alicia
Séjour de 5 nuits en août 2022
Réponse de AG le 21 août 2022
Sorry to hear that you did not have a good time. We will reach out to you to discuss the particulars.
10/10 Excellent
Timothy
Voyage d’affaires
25 mai 2022
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Timothy
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Réponse de Angelo le 25 mai 2022
Hello Tim...we want to thank you for your wonderful review and also thank you for your trust in us. Hope to see you real soon!
8/10 Bien
Adriana
8 avr. 2022
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Adriana
Séjour de 3 nuits en avril 2022
8/10 Bien
Ashley
Voyage en groupe
24 mars 2022
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ashley
Séjour de 5 nuits en mars 2022
Réponse de AG le 24 mars 2022
Hello Ashley:
Thank you for your review. It appears you had a wonderful time at the Atlantic Resort. We hope to see you soon. Safe travels!
2/10 Horrible
Ryan
15 mars 2022
Ryan
Séjour de 2 nuits en mars 2022
6/10 Satisfaisant
Sjuan
Voyage en couple
11 mars 2022
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sjuan
Séjour de 2 nuits en mars 2022
Réponse de AG le 12 mars 2022
Thank you for your review and staying with us.
4/10 Médiocre
Jose
6 mars 2022
Les points faibles : Confort de la chambre
Jose
Séjour de 3 nuits en février 2022
Réponse de AG le 7 mars 2022
Thank you for making us aware of these issues. We will address these issues.
6/10 Satisfaisant
Brian
27 févr. 2022
Brian
Séjour de 5 nuits en février 2022
2/10 Horrible
David
24 févr. 2022
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 4 nuits en février 2022
Réponse de AG le 7 mars 2022
Hello David:
Parking across the board at FLL Beach can be quite expensive across all hotels. We have always recommended to take Uber/Lyft. All hotels also charge a resort fee, including those that are non-oceanfront...Atlantic is oceanfront.
4/10 Médiocre
Tiaira
Voyage en famille
20 févr. 2022
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Tiaira
Séjour de 3 nuits en février 2022
Réponse de Angelo le 25 févr. 2022
Hello Tiara:
Can you explain in more detail why you were disappointed?
We need to know so we can fix any problems our guests have with the hotel or its staff.
10/10 Excellent
Katherine
23 janv. 2022
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Katherine
Séjour de 7 nuits en janvier 2022
Réponse de Angelo le 24 janv. 2022
Katherine, we like to humbly thank you for your kind words. It really means a lot to us when our guests enjoy their stay. We know you have many choices and we are happy you chose us. Safe travels!
4/10 Médiocre
Miranda
Voyage en famille
3 janv. 2022
Les points faibles : Confort de la chambre
Bummer of an experience . . .
Miranda
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
4/10 Médiocre
carolyn pollock, saginaw
Voyage en couple
15 déc. 2021
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
carolyn pollock
Séjour de 5 nuits en décembre 2021
Réponse de AG le 15 déc. 2021
Hello Carolyn:
It would only be fair to the hotel and its staff if you provided more details on your disappointing rating. We are always open to discussing any bad experience you may have had at the hotel. We strive to better the hotel all the time.
6/10 Satisfaisant
Michelle
6 déc. 2021
Michelle
Séjour de 4 nuits en décembre 2021
8/10 Bien
Beth
29 nov. 2021
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Confort de la chambre
Beautiful views, lacked comfort
Beth
Séjour de 5 nuits en novembre 2021
Réponse de AG le 29 nov. 2021
I am sorry that the weather did not cooperate. I do appreciate the feedback. We will work on providing a more comfortable environment and seating.
8/10 Bien
Norman
Voyage en couple
16 nov. 2021
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Norman
Séjour de 4 nuits en novembre 2021
Réponse de AG le 16 nov. 2021
We thank you for your review. We will be making the repair on that shower for sure. Thank you for making us aware of this.
2/10 Horrible
Morris L
3 nov. 2021
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Morris L
Séjour de 3 nuits en octobre 2021