Avis sur Plaza Hotel Fort Lauderdale
Plaza Hotel Fort Lauderdale
5100 N State Rd 7, Fort Lauderdale, FL
Avis
4,2
4,0/10
Propreté
5,0/10
Personnel et service
4,0/10
Équipements
3,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
4,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
9 mars 2024
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
2/10 Horrible
Gloria
5 mars 2024
Les points faibles : Personnel et service
Gloria
4/10 Médiocre
Marie-France
28 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marie-France
Séjour de 6 nuits en février 2024
2/10 Horrible
Alexia
Voyage en famille avec de jeunes enfants
20 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alexia
Séjour de 8 nuits en février 2024
4/10 Médiocre
Rejean
Voyage en couple
15 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rejean
Séjour de 8 nuits en janvier 2024
2/10 Horrible
Kassandra
Voyage en couple
30 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kassandra
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
2/10 Horrible
Mayina
16 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mayina
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
2/10 Horrible
Jean-Philippe
25 août 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jean-Philippe
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Elizabeth Front Office Supervisor le 29 août 2023
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time out of your day to submit your feedback. We take guest feedback very seriously, as we are working every day to improve the overall guest experience here at the Plaza Hotel Fort Lauderdale. We have reviewed your concerns and are taking the necessary steps to be more accommodating to our guests during their stay. We sincerely apologize for the experience you had while visiting our establishment and hope to see you back in the future.
4/10 Médiocre
Manon
26 avr. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Manon
Séjour de 5 nuits en avril 2023
Réponse de DRS le 27 avr. 2023
Dear Manon,Thank you for taking the time to tell me about your experience at the Plaza Hotel FLL. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please accept my sincerest apologies. At Plaza Hotel FLL, I strive to provide every customer with superior service; therefore, your feedback is very important to me. I want you to know that I am taking the appropriate measures to address the problem that occurred during your stay to prevent any future occurrence. I appreciate you sharing your concerns, and it is my hope that you will give me the opportunity to better serve you in the near future.
2/10 Horrible
François
Voyage d’affaires
14 mars 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
François
Séjour de 7 nuits en mars 2023
Réponse de DRS le 14 mars 2023
Dear Francois,Thank you for letting us know about your recent experience with Plaza Hotel FLL. I apologize if our services did not meet your expectations and appreciate you taking time to share your concerns.Our goal is to provide consistently reliable service and an exemplary level of customer service. Based on the events you describe; we did not meet this goal. Your comments will be used for coaching and training our employees.
4/10 Médiocre
Yanik
Voyage en famille
10 mars 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Personnel antipathique, manque de service
Yanik
Séjour de 5 nuits en février 2023
Réponse de DRS le 10 mars 2023
Dear Yanik,Thank you for taking the time to tell me about your experience at the Plaza Hotel FLL. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please accept my sincerest apologies. At Plaza Hotel FLL, I strive to provide every customer with superior service; therefore, your feedback is very important to me. I want you to know that I am taking the appropriate measures to address the problem that occurred during your stay to prevent any future occurrence. I appreciate you sharing your concerns, and it is my hope that you will give me the opportunity to better serve you in the near future.
2/10 Horrible
Normand
10 mars 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Normand
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de DRS le 12 mars 2023
Dear Normand,Thank you for taking the time to tell me about your experience at the Plaza Hotel FLL. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please accept my sincerest apologies. At Plaza Hotel FLL, I strive to provide every customer with superior service; therefore, your feedback is very important to me. I want you to know that I am taking the appropriate measures to address the problem that occurred during your stay to prevent any future occurrence. I appreciate you sharing your concerns, and it is my hope that you will give me the opportunity to better serve you in the near future.
4/10 Médiocre
Bruno
8 mars 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bruno
Séjour de 7 nuits en février 2023
Réponse de DRS le 8 mars 2023
Dear Bruno,Thank you for letting us know about your recent experience with Plaza Hotel FLL. I apologize if our services did not meet your expectations and appreciate you taking time to share your concerns.Our goal is to provide consistently reliable service and an exemplary level of customer service. Based on the events you describe; we did not meet this goal. Your comments will be used for coaching and training our employees.
2/10 Horrible
Gadimyr
Voyage en famille avec de jeunes enfants
8 mars 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gadimyr
Séjour de 3 nuits en février 2023
Réponse de DRS le 8 mars 2023
Dear Gadimyr,Thank you for letting us know about your recent experience with Plaza Hotel FLL. I apologize if our services did not meet your expectations and appreciate you taking time to share your concerns.Our goal is to provide consistently reliable service and an exemplary level of customer service. Based on the events you describe; we did not meet this goal. Your comments will be used for coaching and training our employees.
6/10 Satisfaisant
Lili
25 févr. 2023
Lili
Séjour de 7 nuits en février 2023
Réponse de DRS le 5 avr. 2023
Dear Lili,Thank you for taking the time to tell me about your experience at the Plaza Hotel FLL. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please accept my sincerest apologies. At Plaza Hotel FLL, I strive to provide every customer with superior service; therefore, your feedback is very important to me. I want you to know that I am taking the appropriate measures to address the problem that occurred during your stay to prevent any future occurrence. I appreciate you sharing your concerns, and it is my hope that you will give me the opportunity to better serve you in the near future.
4/10 Médiocre
Bernard
Voyage en couple
23 févr. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements
Bernard
Séjour de 8 nuits en février 2023
Réponse de DRS le 23 févr. 2023
Dear Bernard,Thank you for letting us know about your recent experience with Plaza Hotel FLL. I apologize if our services did not meet your expectations and appreciate you taking time to share your concerns.Our goal is to provide consistently reliable service and an exemplary level of customer service. Based on the events you describe; we did not meet this goal. Your comments will be used for coaching and training our employees
8/10 Bien
Martine
10 févr. 2023
Martine
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de DRS le 13 févr. 2023
Great to hear!
4/10 Médiocre
Bruno, Saint Georges
Voyage en famille
23 janv. 2023
Bruno
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de DRS le 24 janv. 2023
Dear Bruno,Thank you for letting us know about your recent experience with Plaza Hotel FLL. I apologize if our services did not meet your expectations and appreciate you taking time to share your concerns.Our goal is to provide consistently reliable service and an exemplary level of customer service. Based on the events you describe; we did not meet this goal. Your comments will be used for coaching and training our employees.
4/10 Médiocre
Christine
Voyage d’affaires
28 sept. 2022
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Christine
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de DRS le 29 sept. 2022
Dear CHRISTINE,Thank you for taking the time to complete my guest survey. I appreciate your comments regarding your recent stay at the Plaza Hotel FLL.I will make sure to share your comments with the rest of my team. Feedback from my guests is always welcome as I strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience. I look forward to seeing you in your future travels.
2/10 Horrible
Fatoumata
25 mai 2022
Fatoumata
Séjour de 1 nuit en mai 2022
2/10 Horrible
Anna
17 mai 2022
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Anna
Séjour de 4 nuits en mai 2022
Réponse de Jaraia Ballou le 30 juin 2022
Dear Valued Guest,
Thank you for taking the time out of your day to submit your feedback. We take guest feedback very seriously, as we are working every day to improve the overall guest experience here at the Plaza Hotel Fort Lauderdale. We have reviewed your concerns and are taking the necessary steps to be more accommodating to our guests during their stay. We sincerely apologize for the experience you had while visiting our establishment and hope to see you back in the future.
2/10 Horrible
Julie
16 avr. 2022
Julie
Séjour de 1 nuit en avril 2022
4/10 Médiocre
Michel
15 mars 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michel
Séjour de 1 nuit en mars 2022
2/10 Horrible
Martine Cécile
Voyage en famille
8 mars 2022
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Martine Cécile
Séjour de 7 nuits en février 2022
2/10 Horrible
Lucie
7 mars 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lucie
Séjour de 1 nuit en mars 2022
2/10 Horrible
Richard
Voyage en couple
10 févr. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Séjour de 3 nuits en février 2022
Réponse de Patti le 11 févr. 2022
Thank you for sharing your review and for bringing this to our attention, We are sorry you had a bad experience. We will strive to do better
10/10 Excellent
Garnel
26 janv. 2022
Garnel
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
6/10 Satisfaisant
Denis, Brossard
23 janv. 2022
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Denis
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de Patti le 24 janv. 2022
Thank you for sharing your feedback. We are sorry your experience did not match your expectations
8/10 Bien
Francois
19 janv. 2022
Francois
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
4/10 Médiocre
Aurélie
29 déc. 2021
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Pas top...
Aurélie
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Patti le 31 déc. 2021
We are sorry to hear of your less than satisfactory experience and hope you will accept our sincerest apologies
2/10 Horrible
alexandre
Voyage en famille avec de jeunes enfants
13 déc. 2021
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
alexandre
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Patti le 14 déc. 2021
Thank you for sharing your feedback and for bringing this to my attention. We will strive to do better
2/10 Horrible
Louis-patrick
Voyage d’affaires
10 déc. 2021
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Fuiller
Louis-patrick
Séjour de 4 nuits en décembre 2021
Réponse de Patti le 11 déc. 2021
Thank you for bringing this to our attention. we are sorry you had a bad experience. We will strive to do better
2/10 Horrible
Roy
17 nov. 2021
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Roy
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de Patti le 20 nov. 2021
I am sorry to hear you had such a frustrating experience, but i really appreciate you bringing this issue to my attention
2/10 Horrible
Amir
9 oct. 2021
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Amir
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
2/10 Horrible
Sherlyne
26 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sherlyne
Séjour de 8 nuits en février 2024
8/10 Bien
Herlande
25 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Herlande
Séjour de 1 nuit en mai 2024
2/10 Horrible
Mauro
Voyage d’affaires
25 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mauro
Séjour de 11 nuits en mai 2024
6/10 Satisfaisant
JOHNESE
Voyage en famille
24 mai 2024
Les points forts : Équipements
JOHNESE
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Sherlie
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sherlie
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
6/10 Satisfaisant
Kerri Ann
23 mai 2024
Kerri Ann
Séjour de 3 nuits en mai 2024
4/10 Médiocre
Evandro
23 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Evandro
Séjour de 6 nuits en mai 2024
2/10 Horrible
Milton
Voyage en famille
22 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Milton
Séjour de 1 nuit en mai 2024
2/10 Horrible
Rolvens
Voyage en groupe
19 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rolvens
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
ROBERT, HOLLIS
18 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
ROBERT
Séjour de 4 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Abdulrahman, Miami
14 mai 2024
Abdulrahman
Séjour de 2 nuits en mai 2024
2/10 Horrible
Maria
14 mai 2024
Les points faibles : Équipements
Maria
Séjour de 3 nuits en mai 2024
4/10 Médiocre
Isamar
12 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Isamar
Séjour de 1 nuit en mai 2024
2/10 Horrible
William
Voyage en groupe
12 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
William
Séjour de 3 nuits en mai 2024
8/10 Bien
Albraino
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Albraino
Séjour de 1 nuit en février 2024
2/10 Horrible
Ismael
Voyage avec des animaux de compagnie
8 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ismael
Séjour de 4 nuits en mai 2024