Restauration extérieure

Avis sur Plaza Hotel Fort Lauderdale

3.5 out of 5
Plaza Hotel Fort Lauderdale
5100 N State Rd 7, Fort Lauderdale, FL

Avis

4,2
Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 311 avis sur 3333." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 279 avis sur 3333." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 354 avis sur 3333." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 608 avis sur 3333." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 1781 avis sur 3333." "

4,0/10

Propreté

5,0/10

Personnel et service

4,0/10

Équipements

3,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

4,2/10

Écoresponsabilité

Avis

2/10 Horrible

Angella

Voyage en famille
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Be aware, the place don’t look like the pictures at all.
Séjour de 1 nuit en mars 2024

2/10 Horrible

Gloria

Les points faibles : Personnel et service
The hotel cancel our reservation because we didnt call before arrival.

4/10 Médiocre

Marie-France

Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Aucun ménager fait pendant les 6 jours que nous avons passé à cet hôtel. Aucune boutique ouverte ni restauration. Tout est délabré. Pour la piscine, il y avait une grue donc non accessible. Pas d’eau chaude pour notre première journée. Propreté très douteuse dès notre arrivée à la chambre. Il y avait du popcorn par terre et des cheveux qui ne nous appartenaient pas dans la salle de bain. Bref un hôtel que vous ne devriez pas recommander.
Séjour de 6 nuits en février 2024

2/10 Horrible

Alexia

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cafards Pas d'eau chaude le dimanche Aucun nettoyage de chambre de 9 jours, ni de changement de serviettes de toilette. Porte cassée: quelqu'un est entré dans la chambre et a fait une sieste en laissant un chewing-gum. Les draps sentaient mauvais on nous en a donné d'autres: débrouillez vous! Promesse d'un remboursement : on attend toujours le manager était absent.... Piscine HS Poils dans la salle de bain Le nettoyage des chambres n'est fait qu'au départ des clients. Utilisation de balais à frange pour le nettoyage. Sol des couloirs dégoûtant. Difficile d'avoir des serviettes propres il faut les demander et même la on est pas sûr d'en avoir. Machine boissons ne fonctionne pas : refus de l'accueil de rembourser. Hôtel vétuste, insalubre Cet hôtel a t il bien ses licences? Cockroaches No hot water on Sunday No room cleaning for 9 days, no change of towels. Broken door: someone entered the room and took a nap leaving chewing gum. The sheets smelled bad, we were given new ones: deal with it! Promise of a refund: we are still waiting the manager was absent.... HS swimming pool Hairs in the bathroom Room cleaning is only done when guests leave. Using mops for cleaning. Disgusting hallway floors. It's difficult to get clean towels, you have to ask for them and even then you're not sure you'll get them. Drinks machine does not work: reception refuses to reimburse. Dilapidated, unsanitary hotel Does this hotel have its licenses? No answers from Expedia
Séjour de 8 nuits en février 2024

4/10 Médiocre

Rejean

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pool, restaurant, gym, bar are all close. Informations on web site are false.
Séjour de 8 nuits en janvier 2024

2/10 Horrible

Kassandra

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Atroce
Séjour de 3 nuits en janvier 2024

2/10 Horrible

Mayina

Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tout est insalubre.
Séjour de 2 nuits en décembre 2023

2/10 Horrible

Jean-Philippe

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Elizabeth Front Office Supervisor le 29 août 2023
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time out of your day to submit your feedback. We take guest feedback very seriously, as we are working every day to improve the overall guest experience here at the Plaza Hotel Fort Lauderdale. We have reviewed your concerns and are taking the necessary steps to be more accommodating to our guests during their stay. We sincerely apologize for the experience you had while visiting our establishment and hope to see you back in the future.

4/10 Médiocre

Manon

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very run down hotel
Séjour de 5 nuits en avril 2023
Réponse de DRS le 27 avr. 2023
Dear Manon,Thank you for taking the time to tell me about your experience at the Plaza Hotel FLL. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please accept my sincerest apologies. At Plaza Hotel FLL, I strive to provide every customer with superior service; therefore, your feedback is very important to me. I want you to know that I am taking the appropriate measures to address the problem that occurred during your stay to prevent any future occurrence. I appreciate you sharing your concerns, and it is my hope that you will give me the opportunity to better serve you in the near future.

2/10 Horrible

François

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Je ne peux pas croire qu'Expedia puisse mettre cet établissement sur son site web. C'est le pire endroit où j'ai été dans ma vie. Et je travaille sur la route j'en ai fait des hôtels. Vous avez lut les autres commentaires, c'est ça. Les itinérants entrent dans l'hôtel comme ils veulent, la police est présente tous les jours. Ça crie dans les corridors la nuit. Si ton voisin fume la fumée entre dans ta chambre et tu fumes aussi. J'ai vu une coquerelle la dernière nuit. Les draps sont sales, la salle de bain est dégeulasse. N'allez pas là. Vous serez avertis.
Séjour de 7 nuits en mars 2023
Réponse de DRS le 14 mars 2023
Dear Francois,Thank you for letting us know about your recent experience with Plaza Hotel FLL. I apologize if our services did not meet your expectations and appreciate you taking time to share your concerns.Our goal is to provide consistently reliable service and an exemplary level of customer service. Based on the events you describe; we did not meet this goal. Your comments will be used for coaching and training our employees.

4/10 Médiocre

Yanik

Voyage en famille
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Personnel antipathique, manque de service
Durant notre séjour, la chambre n'a jamais été visité par la femme de chambre. Nous avons demandé à plusieurs reprises que nos serviettes soient changées et ce n'est jamais arrivé. Le personne n'est pas des plus sympathiques. L'aire de la piscine est impeccable. Des policiers restent dans le stationnement le soir, ce qui nous fait réfléchir sur la sécurité de l'endroit. Pour notre part, tout s'est bien déroulé, on ne s'est pas senti en danger. Toutefois, vous payez pour ce que vous avez.
Séjour de 5 nuits en février 2023
Réponse de DRS le 10 mars 2023
Dear Yanik,Thank you for taking the time to tell me about your experience at the Plaza Hotel FLL. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please accept my sincerest apologies. At Plaza Hotel FLL, I strive to provide every customer with superior service; therefore, your feedback is very important to me. I want you to know that I am taking the appropriate measures to address the problem that occurred during your stay to prevent any future occurrence. I appreciate you sharing your concerns, and it is my hope that you will give me the opportunity to better serve you in the near future.

2/10 Horrible

Normand

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de DRS le 12 mars 2023
Dear Normand,Thank you for taking the time to tell me about your experience at the Plaza Hotel FLL. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please accept my sincerest apologies. At Plaza Hotel FLL, I strive to provide every customer with superior service; therefore, your feedback is very important to me. I want you to know that I am taking the appropriate measures to address the problem that occurred during your stay to prevent any future occurrence. I appreciate you sharing your concerns, and it is my hope that you will give me the opportunity to better serve you in the near future.

4/10 Médiocre

Bruno

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sa localisation
Séjour de 7 nuits en février 2023
Réponse de DRS le 8 mars 2023
Dear Bruno,Thank you for letting us know about your recent experience with Plaza Hotel FLL. I apologize if our services did not meet your expectations and appreciate you taking time to share your concerns.Our goal is to provide consistently reliable service and an exemplary level of customer service. Based on the events you describe; we did not meet this goal. Your comments will be used for coaching and training our employees.

2/10 Horrible

Gadimyr

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sal et vol.j’ai perdu mon téléphone là-bas
Séjour de 3 nuits en février 2023
Réponse de DRS le 8 mars 2023
Dear Gadimyr,Thank you for letting us know about your recent experience with Plaza Hotel FLL. I apologize if our services did not meet your expectations and appreciate you taking time to share your concerns.Our goal is to provide consistently reliable service and an exemplary level of customer service. Based on the events you describe; we did not meet this goal. Your comments will be used for coaching and training our employees.

6/10 Satisfaisant

Lili

Séjour de 7 nuits en février 2023
Réponse de DRS le 5 avr. 2023
Dear Lili,Thank you for taking the time to tell me about your experience at the Plaza Hotel FLL. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please accept my sincerest apologies. At Plaza Hotel FLL, I strive to provide every customer with superior service; therefore, your feedback is very important to me. I want you to know that I am taking the appropriate measures to address the problem that occurred during your stay to prevent any future occurrence. I appreciate you sharing your concerns, and it is my hope that you will give me the opportunity to better serve you in the near future.

4/10 Médiocre

Bernard

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements
Pas de restaurant et pas de déjeuner. Belle piscine peu accessible car trop occupée par les enfants réfugiés
Séjour de 8 nuits en février 2023
Réponse de DRS le 23 févr. 2023
Dear Bernard,Thank you for letting us know about your recent experience with Plaza Hotel FLL. I apologize if our services did not meet your expectations and appreciate you taking time to share your concerns.Our goal is to provide consistently reliable service and an exemplary level of customer service. Based on the events you describe; we did not meet this goal. Your comments will be used for coaching and training our employees

8/10 Bien

Martine

Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de DRS le 13 févr. 2023
Great to hear!

4/10 Médiocre

Bruno, Saint Georges

Voyage en famille
Lits propres ,pas de chauffage dans la chambre,l’hôtel a besoin de rafraîchissement
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de DRS le 24 janv. 2023
Dear Bruno,Thank you for letting us know about your recent experience with Plaza Hotel FLL. I apologize if our services did not meet your expectations and appreciate you taking time to share your concerns.Our goal is to provide consistently reliable service and an exemplary level of customer service. Based on the events you describe; we did not meet this goal. Your comments will be used for coaching and training our employees.

4/10 Médiocre

Christine

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
L’environnement en général n’est pas propres ( ascenseur, murs, tapis…) La porte de ma chambre ne fermait pas, la serrure électrique ne fonctionne pas ,les draps ne sont pas nets et les lampes de chevets sont brisées .L’edifice est en véritable délabrement.
Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de DRS le 29 sept. 2022
Dear CHRISTINE,Thank you for taking the time to complete my guest survey. I appreciate your comments regarding your recent stay at the Plaza Hotel FLL.I will make sure to share your comments with the rest of my team. Feedback from my guests is always welcome as I strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience. I look forward to seeing you in your future travels.

2/10 Horrible

Fatoumata

Séjour de 1 nuit en mai 2022

2/10 Horrible

Anna

Les points faibles : Personnel et service et équipements
J’ai passé 4 jours, la chambre n’a jamais été nettoyée même après l’avoir réclamé. Même les serviettes n’ont pas été changée. Donc, l’hôtel peut dépanner une nuit , mais déconseiller pour les longs séjours. En plus le tapis dans le couloir dégage une odeur moisie.
Séjour de 4 nuits en mai 2022
Réponse de Jaraia Ballou le 30 juin 2022
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time out of your day to submit your feedback. We take guest feedback very seriously, as we are working every day to improve the overall guest experience here at the Plaza Hotel Fort Lauderdale. We have reviewed your concerns and are taking the necessary steps to be more accommodating to our guests during their stay. We sincerely apologize for the experience you had while visiting our establishment and hope to see you back in the future.

2/10 Horrible

Julie

Séjour de 1 nuit en avril 2022

4/10 Médiocre

Michel

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Le mobilier de la chambre était minimal, le plancher en mauvais état. On sent de drôles d'odeurs dans les corridors et escaliers (pas dans la chambre). À l'inscription on exige un dépôt de 200$. C'est beaucoup comparé à ce que demande d'autres hotels et presque le double du prix de la chambre. Surtout qu'il n'y pas l'air d'avoir pour 200$ de meubles dans la chambre. Pour Fort-Lauderdale pendant le spring-break, c'est un prix correct pour quelqu'un qui veut juste passer une nuit. C'est loin du centre-ville et des attractions.
Séjour de 1 nuit en mars 2022

2/10 Horrible

Martine Cécile

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
C'était très malpropre et pas sécuritaire
Séjour de 7 nuits en février 2022

2/10 Horrible

Lucie

Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Horriblement vieux
Séjour de 1 nuit en mars 2022

2/10 Horrible

Richard

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
À éviter 3 jours et très peu dormi , du tapage dans les corridors, porte qui claque, picine pas de chaise, machine a glace qui marche pas, plancher de chambre collant ect...
Séjour de 3 nuits en février 2022
Réponse de Patti le 11 févr. 2022
Thank you for sharing your review and for bringing this to our attention, We are sorry you had a bad experience. We will strive to do better

10/10 Excellent

Garnel

Séjour de 1 nuit en janvier 2022

6/10 Satisfaisant

Denis, Brossard

Les points faibles : Personnel et service et équipements
Pas certain que j'y retourne
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de Patti le 24 janv. 2022
Thank you for sharing your feedback. We are sorry your experience did not match your expectations

8/10 Bien

Francois

Séjour de 1 nuit en janvier 2022

4/10 Médiocre

Aurélie

Les points faibles : Propreté et personnel et service
Pas top...
L'hôtel n'est pas en bon état général (mobilier, linge de lit en mauvais état). Le prix de la nuitée devrait être revu à la baisse au vu de la qualité de l'hôtel La chambre est grande mais présence de cafards (dont un a voulu partir avec moi en s'embarquant dans ma valise) Personnel pas très accueillant Je ne recommande pas sauf si le séjour est très court et dans l'urgence
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Patti le 31 déc. 2021
We are sorry to hear of your less than satisfactory experience and hope you will accept our sincerest apologies

2/10 Horrible

alexandre

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sale le plancher et les meubles briser les toilette était sale a notre arriver
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Patti le 14 déc. 2021
Thank you for sharing your feedback and for bringing this to my attention. We will strive to do better

2/10 Horrible

Louis-patrick

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Fuiller
Insalubre Moisissures Saleté Aucun est chaude
Séjour de 4 nuits en décembre 2021
Réponse de Patti le 11 déc. 2021
Thank you for bringing this to our attention. we are sorry you had a bad experience. We will strive to do better

2/10 Horrible

Roy

Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
A eviter Sale Draps taches dechires Unfromage ouvert dans le refrigerateur Pas de gel douche pas de tapis de bain serviettes petites et elimees
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de Patti le 20 nov. 2021
I am sorry to hear you had such a frustrating experience, but i really appreciate you bringing this issue to my attention

2/10 Horrible

Amir

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en octobre 2021

2/10 Horrible

Sherlyne

Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bad customer service
Séjour de 8 nuits en février 2024

8/10 Bien

Herlande

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tt a était bien!
Séjour de 1 nuit en mai 2024

2/10 Horrible

Mauro

Voyage d’affaires
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Discussing place. Unsafe. No other rooms available . Do not believe Expedia on this . You will NOT feel comfortable nor safe.
Séjour de 11 nuits en mai 2024

6/10 Satisfaisant

JOHNESE

Voyage en famille
Les points forts : Équipements
Not bad for price
Séjour de 2 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Sherlie

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Would book here again
Séjour de 1 nuit en janvier 2024

6/10 Satisfaisant

Kerri Ann

The workers are doing the best they can,with the little resources they have.
Séjour de 3 nuits en mai 2024

4/10 Médiocre

Evandro

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 6 nuits en mai 2024

2/10 Horrible

Milton

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Drug dealers, sex workers, insecurity, nasty and dangerous MOTEL not for family, DO NOT ENTER DEATH RISK, This hotel don't respect reservations already payed and make you sleep on the floor, I will never visit this area. Doors are damaged looks like police shootings here. Nasty drugs smell and sex workers this place is xxx rated not for vacations not for families, not for resting, you will not sleep here. This place will be your worst experience in Miami. DONT DO IT JUST RUN DONT TAKE THE RISK and better sleep in your car. Death risk RUN!!!
Séjour de 1 nuit en mai 2024

2/10 Horrible

Rolvens

Voyage en groupe
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
The room and inside the hotel was stink
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

ROBERT, HOLLIS

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Easy access to the property location was ideal for where I had to meet with great public transportation. What I didn;t like.that I never had a fridge in my room even though I asked the staff on day 1 and I was told they would put one. There was no chair in my room for the table, there was no closet in my room not one hanger, only one elevator worked. The exercise room was closed for my 4 days.
Séjour de 4 nuits en mai 2024

10/10 Excellent

Abdulrahman, Miami

Séjour de 2 nuits en mai 2024

2/10 Horrible

Maria

Les points faibles : Équipements
Was able to login for my room they didn’t have no service. I was out there 1 o’clock in the morning nowhere to go till they found another room somewhere else.
Séjour de 3 nuits en mai 2024

4/10 Médiocre

Isamar

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Séjour de 1 nuit en mai 2024

2/10 Horrible

William

Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The place is different to the pictures, is horrible dirty,don't have restaurant as say the app, service room never clean my room, the pool is dirty, the elvator is broken
Séjour de 3 nuits en mai 2024

8/10 Bien

Albraino

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Rooms need proper deep clean hall way wasn’t vacuum in weeks smells like marijuana in the hallways
Séjour de 1 nuit en février 2024

2/10 Horrible

Ismael

Voyage avec des animaux de compagnie
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
THIS IS THE WORST PLACE TO STAY IN THE STAY OF FLORIDA THIS PLACE HAS ROACHES . The African American supervisor Cathy is very rude she needs to find another job if she’s angry at work all the time . DID I SAY THIS PLACE HAS ROCAHES AND THE FACT SHE TRIED TO Insinuate I HAD ROCACHES AT MY HOME WAS VERY DISRESPECTFUL. THIS PLACE NEEDS TO BE CLOSED DOWN LIKE YESTERDAY BUT BY THE LOOKS OF THE OTHER STAFF FACES THEY KNEW THIS PLACE HAS ROACHES . THE OWNER NEEDS TO CONTROL AND TRAIN HIS STAFF AND CLEAN THAT PLACE OR FIRE THE MAINTENANCE STAFF BECAUSE ITS NOT A PLACE YOU WANT TO PUT YOUR BAGS DOWN!!!!!!!!! DIRTY AS HELLLLLLLLLLLL STAY AWAY ITS DIRTYYY
Séjour de 4 nuits en mai 2024