Avis sur DoubleTree by Hilton Sunrise - Sawgrass Mills
DoubleTree by Hilton Sunrise - Sawgrass Mills
13400 West Sunrise Boulevard, Sunrise, FL
Avis
8,6
Excellent
8,6/10
Propreté
8,8/10
Personnel et service
8,4/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,6/10
Écoresponsabilité
Avis
5 nov. 2023
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Gary le 6 nov. 2023
Thank you for the feedback. We apologize that there was a misunderstanding. We do clean rooms daily, unless there is a Do Not Disturb sign on the door. This is not typical of our service and wish we would have been able to understand this, when you were here to correct.
8/10 Bien
Cathy
30 juil. 2023
Cathy
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Alex le 1 août 2023
Hi CathyThank you for taking the time to review our hotel.
10/10 Excellent
Annabelle
Voyage en couple
22 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Annabelle
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Shazad le 23 juil. 2023
Thank you for staying with us.
10/10 Excellent
Fabrice
7 mai 2023
Fabrice
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Ramy Shawky le 28 mai 2023
Awesome Fabrica , we hope to have the opportunity to look after you again in the future.
8/10 Bien
STEPHANE
Voyage en couple
21 avr. 2023
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
STEPHANE
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Ramy le 21 avr. 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!Ramy ShawkyFront Office Manager
8/10 Bien
Patrick
11 avr. 2023
Patrick
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de ramy le 12 avr. 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!Ramy ShawkyFront Office Manager
8/10 Bien
Sylvie
Voyage en famille
18 mars 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Sylvie
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Ramy Shawky le 18 mars 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!Ramy ShawkyFront Office Manager
10/10 Excellent
Michel
21 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Michel
Séjour de 5 nuits en janvier 2023
Réponse de Ramy Shawky le 21 janv. 2023
We really appreciate your lovely comments and we hope to have the opportunity to look after you again in the future.Kind Regards,Ramy ShawkyFront Office Manager
8/10 Bien
Georges
Voyage en famille
7 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Georges
Séjour de 4 nuits en janvier 2023
Réponse de Ramy Shawky le 7 janv. 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!Ramy ShawkyFront Office Manager
10/10 Excellent
Richard
7 janv. 2023
Richard
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Gary le 6 mars 2023
Thank you Richard!
8/10 Bien
Slavica
Voyage en couple
3 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Slavica
Réponse de Gary le 5 janv. 2023
Thank you Slavica! We are glad that the location and our exceptionally clean rooms made your stay great!
10/10 Excellent
florenc
Voyage en couple
16 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
florenc
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Gary le 16 déc. 2022
Thank you Florenc. We look forward to having you vist again.
2/10 Horrible
STEPHANIE
Voyage en famille
9 août 2022
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Propreté
STEPHANIE
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Jeffrey Katz, Director of Rooms le 9 août 2022
Dear Stephanie,
Please reach out to the hotel so we may make this right. We apologize for the poor experience.
Warmest Regards,
10/10 Excellent
Philippe
5 août 2022
Philippe
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Ramy Shawky le 6 août 2022
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Excellent
Nicolas
Voyage en famille
11 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nicolas
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Gary le 14 juil. 2022
We are honored by a perfect score Nicolas. Thank you!
10/10 Excellent
Harry
28 juin 2022
Harry
Séjour de 2 nuits en juin 2022
Réponse de Jeffrey Katz, Director of Rooms le 29 juin 2022
Dear Harry,
Thank you for taking a moment to share your experience with our hotel via Hotels.com. We are happy to hear you found the property and our service to your liking. We look forward to welcoming you back to our hotel in the near future!
Warmest regards,
10/10 Excellent
Sonia
2 avr. 2022
Sonia
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Kyle le 3 avr. 2022
Thank you for taking the time to leave such a positive review!
8/10 Bien
Jean-Michel
16 mars 2022
Jean-Michel
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Gary le 22 mars 2022
Jean-Michel,
Thank you for the great score. We are glad your stay was great and look forward to seeing you again.
8/10 Bien
Sylvain
7 mars 2022
Sylvain
Séjour de 1 nuit en mars 2022
Réponse de Gary le 8 mars 2022
Sylvain, we appreciate the good score. Hopefully, next time we will earn a perfect score by impressing you further.
10/10 Excellent
Robert
Voyage d’affaires
22 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 3 nuits en février 2022
Réponse de Gary le 22 févr. 2022
Merci beaucoup!
10/10 Excellent
Rene
8 févr. 2022
Rene
Séjour de 1 nuit en février 2022
Réponse de Claudio le 9 févr. 2022
Thank you Rene for the great score.
8/10 Bien
Sebastien
15 janv. 2022
Sebastien
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de Cliffye le 17 janv. 2022
Thank you Sebastien for staying with us. We hope to see you again.
10/10 Excellent
Sebastien
Voyage en famille
15 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sebastien
Séjour de 2 nuits en janvier 2022
Réponse de Kyle le 15 janv. 2022
We appreciate it! see you in the future.
8/10 Bien
Marie-Claude
Voyage en groupe
29 déc. 2021
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Marie-Claude
Séjour de 5 nuits en décembre 2021
Réponse de Gary le 29 déc. 2021
Thank you for the great score! Happy New Year!
2/10 Horrible
Khoi
26 déc. 2021
Khoi
Séjour de 1 nuit en décembre 2021
Réponse de Mike le 13 oct. 2022
We appreciate the feedback!
8/10 Bien
Christophe
6 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Christophe
Séjour de 2 nuits en décembre 2021
Réponse de Barven le 7 déc. 2021
Hello Christophe, we thank you again for staying with us and glad you enjoyed the close vicinity to the arena. We are also using your comments to improve our service.
10/10 Excellent
Dany
Voyage d’affaires
4 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Prés de tout
Dany
Séjour de 3 nuits en novembre 2021
Réponse de Barven le 7 déc. 2021
Hi Dany, we appreciate you choosing to stay with us at the DoubleTree and hope to see you again in the near future!
10/10 Excellent
Samuelle
Voyage d’affaires
2 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Samuelle
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de Gary le 3 déc. 2021
Gracias Samuelle!
10/10 Excellent
Susan
Voyage en groupe
29 mai 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Susan
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Hazel
Voyage en couple
28 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hazel
Réponse de Gary le 28 mai 2024
Thank you Hazel! This is great to hear.
10/10 Excellent
Jason
28 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jason
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Joshua le 28 mai 2024
Thank you, Jason! We will pass along your kind words to the desk staff!
10/10 Excellent
Nick
Voyage en famille
27 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nick
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Christelle le 27 mai 2024
Thank you for the nice words, Nick!
10/10 Excellent
Kayla
Voyage en couple
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kayla
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Joshua le 26 mai 2024
Hello Kayla! Thank you for the kind words! We are pleased to hear you enjoyed your stay with us!
10/10 Excellent
Georgia
Voyage en couple
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Georgia
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Alex le 24 mai 2024
Hi GeorgiaWe are delighted you found your stay to be such a positive experience.
10/10 Excellent
Sheniece
23 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sheniece
Séjour de 8 nuits en mai 2024
Réponse de Christelle le 24 mai 2024
Thank you for the five stars, Sheniece!
10/10 Excellent
Tina
Voyage en famille
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Tina
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Gary le 22 mai 2024
Thank you for the perfect score Tina. We are thrilled your stay was excellent.
10/10 Excellent
Deolal
Voyage en couple
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Deolal
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Gary le 21 mai 2024
Thank you for the great score Deolal.
10/10 Excellent
Wycliffe
19 mai 2024
Wycliffe
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Alex le 24 mai 2024
Hi WycliffeThank you for your review.
10/10 Excellent
Natalie
Voyage en couple
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Natalie
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Joshua le 19 mai 2024
Hello Natalie, we are pleased to learn that you enjoyed your stay with us! We are proud to be a prime location for those attending events at the Arena!
8/10 Bien
Sally
17 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sally
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Joshua le 20 mai 2024
Hello Sally, Thank you for the great review!
10/10 Excellent
Zuly
Voyage en famille
15 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Zuly
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Gary le 15 mai 2024
Thank you for the perfect score Zuly.
8/10 Bien
Denece
Voyage en couple
15 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Denece
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Eric le 15 mai 2024
We appreciate the feedback and are sorry to see that the fresh scent of the carpet cleaning was not to your liking. We did have signage at the front desk and a letter in the rooms alerting our guests of the carpet cleaning.
10/10 Excellent
TORRELL
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
TORRELL
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Christelle le 12 mai 2024
We are so glad your stay was perfect Torrell!
2/10 Horrible
norman
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
norman
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Joshua le 11 mai 2024
Hello Norman, we are sorry to hear your travels were impacted by feelings of safety concerns and noisy plumbing however upon looking into your review we believe you may have mixed up hotels. We are not a new property, and we did not have any noise or drunken guest complaints reported that date. Please feel free to reach out to the front desk with any other concerns. Thank you.
8/10 Bien
Edward, Kissimmee
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Edward
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Joshua le 10 mai 2024
Hello Edward, thank you for your feedback. Please be sure to share these concerns when on property as we staff the desk 24/7 so that we can respond to guest concerns. Please feel free to reach out to me at Joshua.curry2@hilton if you have any other concerns.
8/10 Bien
luis
Voyage en famille, Voyage en couple
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
luis
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Christelle le 6 mai 2024
Thank you for your review Luis.
6/10 Satisfaisant
Nicole
Voyage en famille
5 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Nicole
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Christelle le 5 mai 2024
Hi Nicole. We regret to hear that your stay was less that comfortable.
8/10 Bien
florence
Voyage d’affaires, Voyage en couple
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
florence
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Christelle le 5 mai 2024
Thank you Florence!
6/10 Satisfaisant
Audra
Voyage en famille
5 mai 2024
Les points faibles : Personnel et service
Audra
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Christelle le 5 mai 2024
Hi Audra, I regret to hear you were not satisfied with your check in. If you would like to provide more information, please reach out.
10/10 Excellent
Andrea
Voyage en couple
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Andrea
Séjour de 4 nuits en avril 2024