Hall

Avis sur Sina Villa Medici, Autograph Collection

5 out of 5
Sina Villa Medici, Autograph Collection
Via Il Prato 42, Florence, FI

Avis

8,6

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 154 avis sur 290." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 72 avis sur 290." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 44 avis sur 290." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 11 avis sur 290." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 9 avis sur 290." "

9,0/10

Propreté

9,0/10

Personnel et service

8,0/10

Équipements

8,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,4/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

Catherine

Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de Fernando Pane le 11 oct. 2023
Dear Ms. Chavassieu,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your experience.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Sincerely,Fernando PaneGeneral ManagerSina Villa Medici, Autograph Collection

10/10 Excellent

JEAN

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel de charme dans un quartier calme
Séjour de 4 nuits en février 2022
Réponse de Sina Villa Medici, Autograph Collection le 7 mars 2022
Cher Monsieur , Un grand merci d’avoir pris le temps de partager votre récente expérience parmi nous. Nous sommes enchantés de lire que vous avez apprécié votre séjour au Sina Villa Medici, Autograph Collection. En espérant avoir le plaisir de vous revoir bientôt parmi nous. Meilleures salutations Fernando Pane General Manager Sina Villa Medici, Autograph Collection

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Séjour de 1 nuit en janvier 2019

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 6 nuits en mai 2018

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Confort chambre
les chambres de type classic ne sont pas du niveau d'un 5 étoiles, décoration vieillotte, pas d'eau minérale, pas de cafetière, TV petit écran, insonorisation insuffisante...

10/10 Excellent

Jean Louis

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

6/10 Satisfaisant

Abraham, Tel aviv

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Les points faibles : Propreté
Déçu
Nous avons été déçus par tout d'abord le quartier... Puis un 5 étoiles aussi peut entretenue, entrée de l'hôtel pas propre... Chambre moderne et récente mais pas entretenue, murs dégradé, rideaux troués, accoudoirs fauteuils usées. Par contre le personnel est très courtois et compétent, ainsi que le choix du petit déjeuné et la piscine.

6/10 Satisfaisant

Michel, Courbevoie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Cinq étoiles luxe, mais beaucoup d'insuffisances
L'accueil et le service sont ceux d'un palace, mais beaucoup de déceptions viennent ensuite. Dans la chambre, WC et salle de bains ne sont pas séparés. Le petit déjeuner est hors de prix, la piscine et le jardin font bien sur les photos, mais servent peu au farniente. Le français est peu pratiqué, la seule chaîne francophone est TV5 Monde, sans intérêt. Il n'y a aucune boutique, ne serait-ce que de cartes postales, ni aucune aide pour piloter le touriste, par exemple un plan des transports en commun de Florence. Convient mieux à un séjour court, deux ou trois nuits, que pour les sept que nous y avons passés.

10/10 Excellent

Adriano, Genève

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Monsieur
Je trouve le personnel très aimable et performant. Hotel digne de l'insigne.

10/10 Excellent

Alexandre, Paris

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hôtel magique et plein de charme s
Notre séjour dans cet hôtel fut tout simplement inoubliable : une qualité de service exceptionnelle, une chambre spacieuse et un raffinement rare au niveau de son design. Le soir, vous aurez droit aux plus belles chansons du répertoire italien sous votre fenêtre puisqu'un merveilleux chanteur est présent autour de la piscine.

8/10 Bien

SebSeb

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Agréable
Accueil chaleureux. Personnel disponible à tout heure. Prestations en chambre un peu chères.

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
HORRIBLE
Le personel de cet hotel est tellement mal aimable qu'ils ont faillis me gacher la fin de mes vacances.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

8/10 Bien

Eleonore, Bordeaux - France

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
A essayer quand même
Un des hôtels de Florence qu'on peut atteindre en voiture. Petit parking public où il faut négocier tous les jours le prix avec le préposé. Intérieur luxueux, accueil aimable, petite piscine, salle de bains remarquable. Le gros point noir est le breakfast, hors de prix (36 EUR) qui n'a rien de plus que ce qu'on trouve dans tous les hôtels, voire moins ; il faut se battre pour avoir du sel, que le serveur peu motivé ira prendre systématiquement à la table d'un autre client. Note globale satisfaisante malgré un prix élevé, auquel il faut ajouter le parking et le petit-déjeuner.

6/10 Satisfaisant

Sophie, Paris

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
trop vieux trop excentré trop cher
Bel hotel mais très vieillissant avec beaucoup de chambres non encore rénovées: papier abimé, mini télé cathodique! Trop loin du centre dans un quartier peu avenant. On vous annonce 10 mn, comptez en 25! Prendre cet hotel n'a un intéret que pour l'utilisation de la piscine,donc en été EXCLUSIVEMENT. Le prix du petit déjeuner est rédhibitoire: 36 Euros par personne non compris dans le prix de la chambre, et en plus très médiocre: jus d'orange en bouteille, croissants pas bons et trop cuits... et pas un café à la ronde pour s'échapper. En bref à choisir si on aime l'ancien, le service de grand hotel, que l'on veut absolument une piscine, et si l'on aime marcher.

10/10 Excellent

Dishant

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2024

10/10 Excellent

carolena

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Amazing will stay here always
Réponse de Fernando Pane le 11 oct. 2023
Dear Ms. Sarkisian,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your experience.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Sincerely,Fernando PaneGeneral ManagerSina Villa Medici, Autograph Collection

10/10 Excellent

Esther, west chester

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Fernando Pane le 11 oct. 2023
Dear Ms. Irrthum,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your experience.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Sincerely,Fernando PaneGeneral ManagerSina Villa Medici, Autograph Collection

10/10 Excellent

Helen

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff were friendly and very helpful. Facility very nice.
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de Fernando Pane le 11 oct. 2023
Dear Ms. Casey,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your experience.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Sincerely,Fernando PaneGeneral ManagerSina Villa Medici, Autograph Collection

6/10 Satisfaisant

Svein

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de Fernando Pane le 11 oct. 2023
Dear Mr. Bovik,Thank you for taking the time to share your thoughts. I appreciate you bringing it to our attention. I will share your message with all the leadership team.Once again, thank you for taking the time to share your feedback. I appreciate you choosing to stay with us.Sincerely,Fernando PaneGeneral ManagerSina Villa Medici, Autograph Collection

10/10 Excellent

Apurva

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Awesome in every way !
Séjour de 3 nuits en août 2023
Réponse de Fernando Pane le 9 août 2023
Dear Apurva,On behalf of the entire hotel Team, thank you for sharing about your stay.Positive reviews are always encouraging. All of our guests' feedbacks are important to us and we are truly committed to do our best in order to meet our guests' expectations. Your feedback has been shared with all our team as a way of celebrating the memorable guest experience we managed to deliver. Once again, I appreciate you taking the time to share about your stay with us.We hope to welcome you soon.Warm regards, Fernando PaneGeneral ManagerSina Villa Medici, Autograph Collection

2/10 Horrible

Lisa

Séjour de 2 nuits en août 2023

8/10 Bien

Carla

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel muito bonito, quartos confortáveis e silenciosos. O hotel pecou pelo serviço do restaurante no jantar: serviço muito demorado. Mas o hotel vale a pena, muito bem localizado.
Séjour de 2 nuits en juillet 2023

10/10 Excellent

Nathaniel, Jupiter

Séjour de 3 nuits en juillet 2023

6/10 Satisfaisant

Carlos

Voyage en couple
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Las habitaciones tiene alfombra y huelen mal, el staff tiene poca vocacion de servicio.
Séjour de 2 nuits en juillet 2023

8/10 Bien

Rhonda

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en mai 2023
Réponse de GM SINA VILLA MEDICI le 15 mai 2023
Dear Rhonda, We appreciate your comments regarding your stay with us. It is always a pleasure to receive positive feedback.I will share your comments with our Team, who I am certain will be encouraged by your remarks. As a member of Marriott Int., the hotel continuously strives to meet your needs and expectation.Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.Sincerely, Fernando PaneGeneral ManagerSina Villa Medici, Autograph Collection

10/10 Excellent

Satoshi

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
とてもきれいで、スタッフの方たちのサービスがとても丁寧で充実していました。コンシェルジュカウンターでレストランの予約などもしてくれました。観光スポットの旧市街の中心地からは若干離れている(徒歩で15~20分くらい)ので、いい意味では静か。デメリットとしては、「ちょっとホテルにもどって休もう」みたいなのが辛いです。ホテルの近くには地元の人たちがいくようないいレストランがあつまっている通りがあり、ディナー的には便利です。
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Fernando Pane le 8 mai 2023
親愛なるゲストは、素晴らしいフィードバックをありがとうございました。我々はまだ私達のゲストを、それを持っていると思っています。我々はすぐに楽しみにしています。Fernando PaneGeneral ManagerSina Villa Medici, Autograph Collection

2/10 Horrible

Sahel

Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Réponse de Fernando Pane le 10 juil. 2023
Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us. Your experience is below our standard.Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for failing to meet your expectations. I have shared your feedback with the all our leadership team to ensure the necessary guidelines are in place and reviewed to prevent issues highlighted from occurring in the future. I hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area. Sincerely,Fernando PaneGeneral Manager Sina Villa Medici, Autograph Collection

10/10 Excellent

Mike

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great place great staff
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de Fernando Pane le 21 avr. 2023
Dear Mike,Greetings from Sina Villa Medici, Autograph Collection!On behalf of the entire hotel Team, thank you for sharing about your stay.Positive reviews are always encouraging. All of our guests' feedbacks are important to us and we are truly committed to do our best in order to meet our guests' expectations. Your feedback has been shared with all our Team as a way of celebrating the memorable guest experience we managed to deliver. Once again, I appreciate you taking the time to share about your stay with us.We hope to welcome you soon.Arrivederci! Fernando PaneGeneral ManagerSina Villa Medici, Autograph Collection

10/10 Excellent

Hiroe

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2023

10/10 Excellent

thomas alan

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
it may not be in the center of town, but it is easily within a 5-10 minute walk. The staff was very accommodating and eager to assist us in any way. Never had a moment I was not satisfied with it!
Séjour de 6 nuits en janvier 2023

4/10 Médiocre

Jorge, mexico

Voyage en famille
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Pésimo check in. No sirven los aires acondicionados, pocos jabones….

10/10 Excellent

francesco

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff was terrific. They couldn’t do enough for us.
Séjour de 3 nuits en septembre 2022

8/10 Bien

Sze Ling

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very friendly and polite staff during my entire stay room and facilities are well maintained and clean excellent location walkable to train station and local main area would revisit this hotel if we ever come to Lucca again!
Séjour de 2 nuits en août 2022

8/10 Bien

Alan

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Poor Wifi. Friendly staff. Not great for kids as pool didn’t open until the heat of the day was upon us. Breakfast was excellent. Lovely pizza restaurant a few doors down, with excellent Wifi and a very relaxed atmosphere.
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Fernando Pane, General Manager le 8 août 2022
Dear Mrs. Farthing, Thank you for taking the time to share your thoughts regarding your issues. I appreciate you bringing it to our attention. I will share your message with all the leadership team in order to improve our services and attention. Once again, thank you for taking the time to share your feedback. I appreciate you choosing to stay with us. Sincerely, Fernando Pane General Manager Sina Villa Medici, Autograph Collection

6/10 Satisfaisant

Jonathan, Manaus

Voyage en famille
Les points faibles : Équipements
The size of the room . The air condicioner of room 262 does not work well . O asked for an iron and iron board and i am still waiting for it and never received a feedback. At breakfast i was charged for an omelet with breakfast included . In a hotel with this price it makes no sense charge the omelet. I had issues with the room cleaning. Arrived 7 pm one day and the room had not been cleaned . The next day 3:30 pm the same situation. The shower is complicated because of the position of the drain and metal conections . I arrived at the property aproxinatelly at 5 pm . The room was ready but when received the bill i was charged for parking ( i artived in a train and reached the hotel by taxi ). I understand that the past guest of room might had a car but the issue should have been settled with the former guest and not with me. I have been other times to Florence and stayed at other hotels . This property underperformed " its reputation " .
Séjour de 4 nuits en juillet 2022

2/10 Horrible

Juan Carlos Rebuelta

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Esta muy descuidado todo el hotel, las habitaciones están sucias, mal servicio, definitivamente no volvería ni lo recomiendo No es un hotel 5 estrellas
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Fernando Pane - General Manager le 22 juil. 2022
Estimado Señor Rubuelta, Nos comprometimos constantemenete para regalar a todos nuestros Huéspedes una experiencia única, a la altura de los estandares mejores y más cuidados. Nos sentimos mucho que en este caso no correspondimos a Sus esperanzas. Gracias por Su estimada atención, Atentamente Fernando Pane General Manager Sina Villa Medici, Autograph Collection

2/10 Horrible

Veena

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de Fernando Pane - General Manager le 22 juil. 2022
Dear Guest, Thank you for taking the time to tell us about your stay at Sina Villa Medici, Autograph Collection. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. We continuously strive to meet your needs and expectations; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future. Kindest Regards, Fernando Pane General Manager Sina Villa Medici, Autograph Collection

4/10 Médiocre

Veena

Voyage en famille
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Horrible service fir a 5 star hotel
Although the hotel was very nice, the service was just terrible. Room service, housekeeping (needed an iron and they couldn’t find one), bar service at Henry’s bar was all incredibly slow and really bad.
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de Fernando Pane - General Manager le 19 juil. 2022
Dear Guest, Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us. Your experience is below our standard. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for failing to meet your expectations. I have shared your feedback with the Leadership Team to ensure the necessary guidelines are in place and reviewed to prevent issues highlighted from occurring in the future. I hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area. Sincerely, Fernando Pane General Manager Sina Villa Medici, Autograph Collection

10/10 Excellent

Elysia

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We had an exquisite time in Florence in great part to staying at the oasis which is Villa Sina Medici. Each day after enjoying a busy and evenf day of exploring the treasure chest of history that is Florence we would return to Villa Sina Medici, find a lounge in the shade, and swim in the pool to rejuvenate ourselves. The staff could not have been more kind. The hotel lobby includes several beautifully appointed living areas for resting, reading, conversation, and cocktails. I will stay there anytime I return to Florence. Thank you to everyone at Villa Sina Medici for making our time in Florence perfecto!
Séjour de 4 nuits en juin 2022
Réponse de Fernando Pane - General Manager le 14 juin 2022
Dear Elysa, First of all let me thank you for the time you have dedicated to tell us about your stay at Sina Villa Medici, Autograph Collection. I am most honored to receive your message, we constantly work with such a passion for our guests’ happiness and you can’t imagine how rewarding it is getting back a “thank you letter” by a satisfied guest like in your case. I believe that finding the right balance between professionalism and friendliness with our guest is probably the most difficult target to achieve but it looks like we are on the right way. I will share your comments with each person of our Team and I am sure they will be highly encouraged by your remarks. Thank you again for sharing your experience and we look forward to welcoming you in a not too late future. Arrivederci! Fernando Pane General Manager Sina Villa Medici, Autograph Collection

10/10 Excellent

Carina

Voyage en famille, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We stayed in a super spacious suite overlooking the beautiful garden filled with flowers and the pool and also the street! Staff was incredibly friendly and helpful! Would love to visit again!
Séjour de 4 nuits en mai 2022

6/10 Satisfaisant

Cristina

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fotos parecem muito mais bonito que na realidade.
Séjour de 2 nuits en mai 2022

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Beware Premium rooms
Location was good, and having a garden and small pool was great. Otherwise it was all pretty average - a tick in the box but nothing special. Only issue was Premium rooms - we paid for Premium (highest bracket and notionally in the top floor with best views) only to be told that the hotel website was wrong and that Premium rooms were on every floor. The top floor room they offered for second and succeeding nights was smaller with single sink and shower attachment over the bath. Frankly I was left with the feeling that ‘premium’ applied only to pricing - don’t bother.
Séjour de 3 nuits en mai 2022

2/10 Horrible

amritpal

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
This is not a 5 star property. This hotel pictures are misleading and compared to other 5 star hotels in the area. The hotel price is too high for it's value. I felt I was in a 3 star or a 4 star hotel and I did not feel safe at the hotel.
Séjour de 5 nuits en mai 2022

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Very mediocre - 5 star…not so much
We came to stay at our honeymoon and it was just fine. We hoped for excellent service due to our special occasion and no one did anything or gave us perks. At first I thought it was a cultural thing, which is completely understandable, but when we went to our hotel in Milan they showered us and celebrated. Also claiming to be 5 star is an overstatement. It was the bare minimum to be qualified. I would say 3.5/4 star if anything. Plus there was construction going on in the pool area which made relaxing a little distracting and the pool isn’t heated, so be advised when booking off season. The people there are nice, we just hoped for more of an effort due to the special occasion.
Séjour de 3 nuits en mai 2022

10/10 Excellent

Fredrik

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
En natt i Florens
Om man gillar amerikansk service blandat med Grand Hotell så är detta ett bra val. Allt är precis som förväntat inga negativa överrskningar utan rakt igenom mkt bra. Men det är inte prisvärt.
Séjour de 1 nuit en mai 2022

8/10 Bien

Robert

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice property in a good location for walking to restaurants, etc. Rooms were spacious and well appointed. I will stay there again.
Séjour de 3 nuits en avril 2022

10/10 Excellent

rachel

Séjour de 4 nuits en avril 2022

6/10 Satisfaisant

zuereyha

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Obwohl ich erwähnt habe dass ich allergisch gegen Staub bin , wurde in unserem Zimmer kein einzigesmal Staub gewischt oder der Boden im Bad und Zimmer gewischt. Das Hotel ist zwar gehoben und teuer aber leider fällt es an Sauberkeit!
Séjour de 4 nuits en janvier 2022
Réponse de Sina Villa Medici, Autograph Collection le 10 janv. 2022
Dear Guest, Thank you for taking the time to handwrite the comments regarding your recent stay. I would like to express my sincerest apology for the lack of flawless service in the Housekeeping. Your disappointment is certainly understandable. Obviously we fell short of fulfilling your expectations, as well as our own. I assure you that the circumstances you encountered are not indicative of our high standard of service and attention that we strive to provide our guests. Our mission was for you to enjoy another fantastic and memorable stay. I do hope that you will consider this litany of circumstances as an exception and give us the chance to regain your confidence in us. Myself and the staff of the Sina Villa Medici, Autograph Collection look forward to welcoming you back in the future, and I will personally ensure your next experience is impeccable. Best, Fernando Pane General Manager Sina Villa Medici, Autograph Collection