Avis
7,2
Bien
7,8/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
6,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
Avis
23 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en mai 2019
Réponse de Management le 27 mai 2019
Dear
Thank you for staying with Hotel Grand Santhi Denpasar and great comments dedicated to us. We do apology for the inconvenience and will be positive feedback for us for our next future best service
8/10 Bien
AS, Frankfurt
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
12 janv. 2020
Les points forts : Personnel et service et équipements
AS
Séjour de 7 nuits en janvier 2020
Réponse de Agung le 18 janv. 2020
Herzliche Grüße aus dem Grand Santhi Hotel .... !!!
Wir bedanken uns im Namen der Geschäftsführung sehr herzlich für das Vertrauen in die Nutzung des Grand Santhi Hotels. Entschuldigung während des Aufenthaltes / Aufenthaltes gibt es Dinge, die weniger erfreulich / nicht gut sind. und vielen Dank für die Anregungen / Inputs für unsere zukünftigen Verbesserungen.
Wir entschuldigen uns noch einmal für die Unendlichkeit.
unser Respekt,
Agung Sedayu Tribuana
8/10 Bien
Esther
29 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Komfortabel und gute Lage
Esther
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de The management le 4 déc. 2019
Dear Esther
Warmest greeting from Hotel Grand Santhi
Thank you for your review and we waiting for the next visit
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
8 nov. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Old
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
Réponse de The Management le 12 nov. 2019
Dear
Thank you for staying with Hotel Grand Santhi Denpasar and great comments dedicated to us. We do apology for the inconvenience and will be positive feedback for us for our next future best service
10/10 Excellent
Mustafa, India
Voyage en famille avec de jeunes enfants
14 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mustafa
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de Wardani as reservation Officer le 17 oct. 2019
Dear Mustafa
Thank you for staying with us, apologise for your inconvenience
Your review will be make us nice more in the future...
Thanks you
8/10 Bien
koba, 静岡県
Voyage en groupe
10 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
koba
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
Réponse de Angga Suta le 29 juil. 2019
Dear Koba Warmest Greating From Hotel Grand Santhi Denpasar ,Thank you for your support to us, regarding to Pool situation we appologize for that inconvinience and hopefully you will be back to stay with us
8/10 Bien
YU FAN
9 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
YU FAN
Séjour de 4 nuits en juillet 2019
Réponse de Angga Suta le 29 juil. 2019
Dear Yu fan warmest greeting from Hotel Grand Santhi Thank you for your review.... hopefully you will be back to stay with us
8/10 Bien
Janan
22 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Janan
Séjour de 11 nuits en octobre 2018
Réponse de Wardani Erawati le 28 nov. 2018
Dear janan
Warmest greeting from Hotel Grand Santhi
Thank you for your best review......
We waiting for your next visit
8/10 Bien
Kaj Igor
27 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Centrally perfect placed hotel for excursions.
Kaj Igor
Réponse de Agung Sedayu le 20 avr. 2018
warms greeting from hotel Grand Santhi...!!!
dear Mr, Kaj Igor
Thank you for your response during your stay at Grand Santhi hotel.
and apologize for the inconvenience, especially the condition in the bathroom which is not yet there is improvement considering the condition of the condition some time ago over the natural occurrence of the eruption of the majestic mountain that is very influential on the economy of Bali in particular.
once again we on behalf of management apologize. and we hope that in the future it will be a pleasure to stay back at our hotel.
Say thank you for your attention.
Best regards,
Agung Sedayu Tribuana
hotel manager
8/10 Bien
John, Perth
28 août 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Great Value
John
Séjour de 7 nuits en août 2017
Réponse de Wardani Erawati le 7 sept. 2017
Thank you for your support to us, regarding to internet connection we appologize for that inconvinience and hopefully you will be back to stay with us
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
13 mai 2017
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
BEVERLEY ANN
11 mai 2017
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Good location for Denpasar shopping
BEVERLEY ANN
4/10 Médiocre
Raul, NZ
23 juil. 2016
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Disappointing aspects
Raul
8/10 Bien
Jan, Nederland
1 mars 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Een prima rustige plek!
Jan
warms greeting from hotel Grand Santhi
thanks in advance already want to stay at hotel Grand Santhi.
I on behalf of hotel leaders say the apology that infinite inconvenience stay at hotel Grand Santhi. and we are very grateful for feedback / suggestions will be our future evaluations.
indeed this year we will be doing some renovation including rooms being targeted because of the condition that is long enough.
once again we apologize. we would be very grateful return when the delights to come back to our place.
best regards,
agung sedayu tribuana
8/10 Bien
Tanja, Arnhem
24 nov. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Twee nachten verblijf
Tanja
warms greeting from hotel Grand Santhi
thanks in advance already want to stay at hotel Grand Santhi.
I on behalf of hotel leaders say the apology that infinite inconvenience stay at hotel Grand Santhi. and we are very grateful for feedback / suggestions will be our future evaluations.
indeed this year we will be doing some renovation including rooms being targeted because of the condition that is long enough.
once again we apologize. we would be very grateful return when the delights to come back to our place.
best regards,
agung sedayu tribuana
8/10 Bien
Frederik, København
12 juil. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Value for mpney
Frederik
warms greeting from hotel Grand Santhi
thanks in advance already want to stay at hotel Grand Santhi.
I on behalf of hotel leaders say the apology that infinite inconvenience stay at hotel Grand Santhi. and we are very grateful for feedback / suggestions will be our future evaluations.
indeed this year we will be doing some renovation including rooms being targeted because of the condition that is long enough.
once again we apologize. we would be very grateful return when the delights to come back to our place.
best regards,
agung sedayu tribuana
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
20 mars 2015
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
TERRIBLE experience
Voyageur vérifié
warms greeting form hotel Grand Santhi
thanks in advance already want to stay at hotel Grand Santhi.
I on behalf of hotel leaders say the apology that infinite inconvenience stay at hotel Grand Santhi. and we are very grateful for feedback / suggestions will be our future evaluations.
indeed this year we will be doing some renovation including rooms being targeted because of the condition that is long enough.
once again we apologize. we would be very grateful return when the delights to come back to our place.
best regards,
agung sedayu tribuana