Avis
6,4
6,4/10
Propreté
7,4/10
Personnel et service
5,8/10
Équipements
6,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
6,6/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
25 mars 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 2 avr. 2024
Hi Chantal, After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty.In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon.Natalie #Team6
6/10 Satisfaisant
marilou
21 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
marilou
Séjour de 1 nuit en février 2024
2/10 Horrible
DANIEL, Saint-remi
Voyage en couple
9 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
DANIEL
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Brand Experience Team le 20 févr. 2024
Here at Motel 6, we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.Kaur J.#Team6
2/10 Horrible
Henrico
Voyage en groupe
3 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Henrico
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Brand Experience Team le 14 févr. 2024
Hi Henrico,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Francis, Laval
14 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Francis
Séjour de 5 nuits en août 2023
Réponse de Brand Experience Team le 24 août 2023
Salut Francis,Nous sommes heureux que vous ayez apprécié votre séjour ! Revenez très bientôt. En attendant, nous laisserons la lumière allumée. Pour toi.Lilith#Équipe6
2/10 Horrible
Kevin
Voyage en famille
7 août 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Horrible, sale, des blates et voisins fume weed.
Kevin
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Brand Experience Team le 15 août 2023
Salut Kevin,Merci d'avoir pris le temps de revoir votre récent séjour avec nous. Nous tenons à nous excuser pour tout inconvénient que vous avez rencontré en tant qu'invité. Nous nous tenons à un niveau élevé et prévoyons d'accorder à cette question l'attention qu'elle mérite.Lilith@Équipe6
4/10 Médiocre
Louis
Voyage en famille
18 avr. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Louis
Séjour de 1 nuit en avril 2023
8/10 Bien
Nathalie
16 avr. 2023
Nathalie
Séjour de 1 nuit en avril 2023
8/10 Bien
jean michel
Voyage en famille
6 avr. 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
idéal pour une halte près du site de la Nasa
jean michel
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Brand Experience Team le 21 avr. 2023
Salut Jean,Merci d'avoir partagé votre avis. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour ! Jusqu'à la prochaine fois, nous laisserons la lumière allumée pour vous !Maz K.#Team6
8/10 Bien
Danielle
31 mars 2023
Danielle
Séjour de 1 nuit en mars 2023
8/10 Bien
Marie-Josée
28 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bonne place
Marie-Josée
Séjour de 3 nuits en mars 2023
8/10 Bien
Yann
19 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Yann
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Bev le 15 nov. 2022
Hello Yann,Thank you for taking the time to share your review. We really appreciate it and hope to see you again.#Team6Bev
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
29 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2019
6/10 Satisfaisant
Stephanie
Voyage en famille avec de jeunes enfants
29 mai 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements
Stephanie
Séjour de 1 nuit en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Thomas
Voyage en couple
29 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Thomas
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Cassandra
Voyage en famille
28 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cassandra
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Stella
27 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Stella
Séjour de 2 nuits en mai 2024
6/10 Satisfaisant
sierra
25 mai 2024
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
sierra
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Vanessa
Voyage en couple
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Vanessa
Séjour de 4 nuits en mai 2024
4/10 Médiocre
Howard
18 mai 2024
Les points faibles : Équipements
Howard
Séjour de 1 nuit en mai 2024
2/10 Horrible
Robert & Constance
17 mai 2024
Robert & Constance
Séjour de 2 nuits en mai 2024
2/10 Horrible
Jazel
Voyage en couple
12 mai 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jazel
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 20 mai 2024
Hi Jazel,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6
4/10 Médiocre
Michael
12 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 20 mai 2024
Hi Michael,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us, and we appreciate you bringing your concerns to our attention. It sounds like your stay might not have been as comfortable as you anticipated. We apologize for any inconvenience and we hope we have opportunity to improve your experience with us. Maz K.#Team6
8/10 Bien
Frank
Voyage en couple
11 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Frank
Séjour de 7 nuits en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 20 mai 2024
Hi Frank,Thank you for the excellent rating!! Maz K.#Team6
4/10 Médiocre
Cheryl
8 mai 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Cheryl
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 20 mai 2024
Hi Cheryl,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention.Maz K.#Team6
8/10 Bien
John
6 mai 2024
John
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Nancy Y. le 14 mai 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
2/10 Horrible
Louis
4 mai 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Louis
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Nancy Y. le 14 mai 2024
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6
2/10 Horrible
Marlaina
4 mai 2024
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Marlaina
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Brand Experience Team le 16 mai 2024
Hi Marlaina, We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Natalie #Team6
10/10 Excellent
Tevis
Voyage en groupe
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tevis
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 14 mai 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
6/10 Satisfaisant
Dean
1 mai 2024
Dean
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 9 mai 2024
Hi Dean,Thanks for your review, we really appreciate the support. Maz K.#Team6
10/10 Excellent
Katy
30 avr. 2024
Katy
Séjour de 1 nuit en avril 2024
2/10 Horrible
Rebecca
29 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rebecca
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mai 2024
Hi Rebecca,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
4/10 Médiocre
Brenda
Voyage en famille
29 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Brenda
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mai 2024
Hi Brenda,We are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We take reports of pest control very seriously. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience.Maz K.#Team6
10/10 Excellent
DANIEL
24 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
DANIEL
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 6 mai 2024
Hi Traveler,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6
6/10 Satisfaisant
Aaron
24 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et équipements
Aaron
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 29 avr. 2024
Hi Aaron, Thank you for taking the time to leave your review. We’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie#Team6
4/10 Médiocre
Tiffani
23 avr. 2024
Tiffani
Séjour de 1 nuit en avril 2024
8/10 Bien
Phillip
23 avr. 2024
Phillip
Séjour de 1 nuit en avril 2024
6/10 Satisfaisant
Darlene De Roeck
22 avr. 2024
Darlene De Roeck
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 2 mai 2024
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6
2/10 Horrible
Deborah
Voyage en famille
21 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Deborah
Séjour de 1 nuit en avril 2024
2/10 Horrible
Christopher
21 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Christopher
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 29 avr. 2024
Hi Christopher, We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Natalie #Team6
8/10 Bien
TIA
21 avr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
TIA
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 2 mai 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Mickayla
Voyage en couple
20 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mickayla
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 29 avr. 2024
Hi Mickayla, Thank you for positively rating your stay!Natalie #Team6
2/10 Horrible
Melissa
19 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Melissa
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 29 avr. 2024
Hi Melissa, We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Natalie #Team6
2/10 Horrible
Janet
19 avr. 2024
Janet
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Nancy Y. le 2 mai 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
10/10 Excellent
Carla
17 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Carla
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 29 avr. 2024
Hi Carla, Thank you for the perfect rating!Natalie #Team6
6/10 Satisfaisant
roderick
17 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
roderick
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 29 avr. 2024
Hi Roderick, We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Natalie #Team6
2/10 Horrible
Phillip
Voyage en famille
17 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Phillip
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Brand Experience Team le 29 avr. 2024
Hi Phillip, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6
4/10 Médiocre
Lionel, Thornton
15 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lionel
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 25 avr. 2024
Hi Lionel,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Maz K.#Team6
2/10 Horrible
Joseph
Voyage en groupe
14 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Joseph
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 22 avr. 2024
Hi Joseph,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
2/10 Horrible
tom
Voyage en famille
14 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
tom
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Brand Experience Team le 22 avr. 2024
Hi Traveler,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6