Coin salon dans le hall

Avis sur DoubleTree by Hilton Boston North Shore

4 out of 5
DoubleTree by Hilton Boston North Shore
50 Ferncroft Rd, Danvers, MA

Avis

7,8

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 682 avis sur 1554." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 355 avis sur 1554." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 236 avis sur 1554." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 155 avis sur 1554." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 126 avis sur 1554." "

8,0/10

Propreté

8,2/10

Personnel et service

7,6/10

Équipements

7,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,0/10

Écoresponsabilité

Avis

6/10 Satisfaisant

danny

Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Hôtel avec grand besoin de rénovations La piscine fermée et nous avions pris parce que nous étions avec notre enfant Très mal insonorisé et les autres chambres très bruyantes
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Customer Service le 3 nov. 2023
Danny, nous reconnaissons vos inquiétudes concernant votre récent séjour, notamment concernant la fermeture de la piscine et l'insonorisation. Nous nous efforçons toujours d'améliorer l'expérience des clients et comprenons que des déceptions peuvent survenir. Vos commentaires ont été pris en compte et nous aideront certainement à apporter les modifications nécessaires pour les futurs clients. Merci pour votre avis.

8/10 Bien

Gilbert

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very good overall. Only the room could have been cleaner... e.g. Sperm or other foreign matter on the TV remote control
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Customer Service le 23 août 2023
Gilbert, thank you for sharing your overall positive experience at our hotel. We note your concern about the cleanliness of certain details in your room. Rest assured that we take cleanliness standards extremely seriously. Thank you once again for choosing us for your stay, and we hope to serve you again soon.

6/10 Satisfaisant

Cathleen

Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Customer Service le 16 août 2023
Thank you for sharing your feedback, Cathleen!We are happy that you are satisfied with everything. If there's anything we could have done to make your experience with us more enjoyable, please let us know. We look forward to sharing a more positive experience with you soon.

6/10 Satisfaisant

Geneviève

Les points forts : Équipements
Belle arrivée- personel génial - mais tapis de la chambre était très sale. Et Wifi ne fonctionne pas ou par courte durée
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Customer Service le 14 août 2023
Geneviève, nous apprécions vos commentaires concernant votre récent séjour. C'est merveilleux d'entendre que vous avez été impressionné par les membres dévoués de notre équipe. Néanmoins, nous nous excusons pour les désagréments rencontrés, notamment la propreté du sol de la chambre et la connexion Wi-Fi intermittente. Ces commentaires seront partagés avec notre équipe pour améliorer l'expérience de nos futurs clients. Merci.

10/10 Excellent

Abdelilah

Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Customer Service le 31 août 2023
Thanks for the perfect rating, Abdelilah! We can't wait to see you again soon for another amazing experience at DoubleTree by Hilton Boston North Shore.

6/10 Satisfaisant

Wadie, MAGOG

Les points faibles : Équipements
Pas de place aux famille de 4/5 et plus . Les chambres en bas pas trop agréable l’odeur
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Customer Service le 8 août 2023
Bonjour Wadie,Nous apprécions vos commentaires et sommes reconnaissants de l'opportunité d'ajuster et d'améliorer. Il semble que certains aspects de votre séjour concernant l'attribution des chambres et l'ambiance n'aient pas répondu à vos attentes. Nous serions ravis d'explorer des choix de chambres plus adaptés aux familles nombreuses lors de votre prochaine visite, et nous répondrons également à vos préoccupations concernant le parfum dans nos chambres de niveau inférieur. Votre confort est notre priorité. Merci pour le partage.

2/10 Horrible

Guillaume

Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Customer Service le 9 août 2023
Guillaume, it's disappointing to see your rating without additional commentary. The team takes all guest feedback seriously and we would value understanding any specific experiences that led to this score. Please feel free to share more via direct communication. We hope for an opportunity to improve your perception in the future.

8/10 Bien

Krystelle

Voyage en famille
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour sans trop d’attentes à prévoir
Hôtel correcte en général. Notre chambre (familiale 2 lits doubles et 2 petits lits) était mal isolée, aucune ventilation dans la salle de bain, donc très haute humidité dans la chambre après les douches (2 adultes et 3 enfants). Service assez moyen. Aucune attraction autour de l’hôtel, pas de dépanneur ou d’épicerie. (Donc prévoir le coup).
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Customer Service le 5 août 2023
Krystelle, merci d'avoir partagé votre expérience. Il semble qu'il y ait eu quelques inquiétudes concernant l'état des chambres et les commodités à proximité. Vos commentaires sont très appréciés, car ils nous aideront à offrir un séjour plus confortable aux futurs clients. En ce qui concerne les attractions à proximité, nous espérons que vous avez eu la chance d'explorer les attractions locales qu'offre la région de la Côte-Nord. Merci encore pour votre séjour et vos commentaires constructifs.

6/10 Satisfaisant

Sophie

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Séjour au Double Tree Hill
Nous étions au premier étage et ça sentait beaucoup l’humidité. Nous n’avons jamais réussi à nous débarrasser de cette odeur malgré la climatisation au fond. Il y avait beaucoup de choix au déjeuner. Par contre, puisque que c’était un buffet j’aurais aimé que le 18% de pourboire ne sois pas inclu mais plutôt à ma discrétion.
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de Customer Service le 30 juil. 2023
Salut Sophie,Nous regrettons que vous ayez rencontré des problèmes d'odeurs pendant votre séjour. La satisfaction de nos clients est notre priorité et nous nous efforçons constamment d'améliorer notre service. Merci d'avoir apprécié notre variété de choix au déjeuner. Vos commentaires sur le système de pourboire sont également précieux et seront pris en compte dans notre effort pour améliorer l'expérience du client. Nous espérons avoir l'opportunité de vous servir à nouveau à l'avenir.

6/10 Satisfaisant

Mathieu

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Ok, sans plus.
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Customer Service le 30 juil. 2023
Thank you for taking the time to submit this feedback, Mathieu.We are very pleased to hear that you found your stay to be agreeable. We regret to hear your time was less than perfect. We will share your feedback with our team moving forward. We look forward to hosting you again so that we can share a better stay with you.

10/10 Excellent

Martin

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
That's good hotel
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Customer Service le 25 juil. 2023
Thanks for the fantastic rating, Martin!It's outstanding we could exceed your expectations during your stay at DoubleTree by Hilton Boston North Shore. We're all looking forward to your next stay with us.

10/10 Excellent

Janis

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
All was good
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Customer Service le 24 juil. 2023
Thanks for the perfect rating, Janis! We can't wait to see you again soon for another amazing experience at DoubleTree by Hilton Boston North Shore. Have a great day!

8/10 Bien

Cynthia

Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Customer Service le 26 juil. 2023
Cynthia, thank you for your rating. We at DoubleTree by Hilton Boston North Shore appreciate your feedback and hope to see you again soon for an even more satisfying stay.

8/10 Bien

Sharon

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
L'accueil était agréable et rapide, la chambre propre et confortable. Il n'y avait pas de guide dans la chambre nous informant qu'il n'y a pas de ménage fait pendant le séjour, ou encore nous informant sur le service de restauration de l'hôtel, ou sur les heures d'ouverture de la piscine et du gym. Il y a un buffet déjeûner très abordable (le moins cher que j'ai vu en hôtel), mais l'hôtel est au milieu de nulle part. Pas d'option de transport en commun pour se rendre à Salem ou Boston. Une voiture est nécessaire pour au moins se rendre à la prochaine station de train. La ville de Peabody n'est pas très loin et offre plusieurs options de restauration, mais ça orend une auto.
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
Réponse de Customer Service le 15 oct. 2022
Merci d'avoir pris le temps de partager cette critique 4/5, Sharon!Nous sommes ravis d'apprendre que votre temps avec nous a été si agréable! Nous sommes ravis que vous ayez apprécié notre enregistrement rapide et nos chambres propres et confortables. De plus, nous sommes ravis que vous ayez apprécié notre excellent buffet de déjeuner. Nous nous soucions profondément du confort et de la satisfaction de nos clients, nous répondrons donc à vos préoccupations concernant la communication de nos politiques et procédures, ainsi que notre emplacement et les services disponibles, avec les membres appropriés de notre équipe à l'avenir. Nous visons l'excellence, nous sommes donc impatients de partager une expérience encore plus positive avec vous bientôt !

8/10 Bien

Rosmine

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hôtel confortable avec un personnel sympathique Le seul point noir c’est que notre chambre n’a pas été faite le lendemain (nous avons passé deux nuits) C’était assez désagréable de dormir avec des poubelles non vidées
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Customer Service le 4 sept. 2022
Merci pour l'avis 8/10, Rosmine!C'est super que vous ayez tellement apprécié votre temps avec nous! Nous sommes ravis que vous ayez apprécié le service amical de notre équipe. Nous nous soucions profondément du bonheur et de la satisfaction de nos clients, nous répondrons donc à vos préoccupations concernant notre qualité de propreté avec notre équipe pour aller de l'avant. Nous visons l'excellence, nous sommes donc impatients de partager une expérience encore meilleure avec vous bientôt !Passe une bonne journée!

4/10 Médiocre

Benoit

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice wide familly room. Very old bathroom. Frustrated that they placed us next to a Horror con conf room extremely loud all night.
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Customer Service le 29 août 2022
We appreciate the feedback, Benoit.We're disappointed you had such challenges during your time with us. We regret the problems you had with the sound levels in the rooms and that your stay didn't exceed your expectations. We care about the comfort of our guests so we'll address your concerns with our team moving forward.We do hope you give us another opportunity to share a more positive experience with you soon.

8/10 Bien

Patrick

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
On a énormément aimé la chambre "familiale " avec les 2 lits jumeauxparfait pour la famille par contre la porte juste a côté de notre chambre devait être ouverte jusqu'à 22h et quand nous sommes arrivés vers 21h55 c'était déjà barré donc on a fu faire tout le tour de l'hôtel avec les 3 enfants dans les bras...vraiment très désagréable s'il avaient inscrit qu'elle se barrait à 21h30 on se serait stationné à l'avant et non a l'arrière.... quand on a parlé au desk ils nous on simplement dit qu'ils avaient des problèmes de staff et qu'ils avaient changé plusieurs fois de manager depuis la covid....
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Customer Service le 28 août 2022
Merci d'avoir pris le temps de partager votre avis avec nous Patrick.Bien que nous soyons ravis que vous ayez apprécié nos chambres spacieuses et confortables, nous regrettons que votre séjour chez nous ait été loin d'être parfait. Nous nous soucions de la satisfaction de nos clients, c'est pourquoi il est si décourageant d'entendre que notre personnel ne pouvait pas aller au-delà pour répondre à vos besoins. Nous nous assurerons de communiquer vos commentaires à notre équipe de direction afin que cela ne se reproduise plus et que nous puissions nous améliorer à l'avenir.Nous sommes impatients de partager une expérience encore plus agréable avec vous bientôt.

8/10 Bien

Mugeb alrahman

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en août 2022

8/10 Bien

Sandra

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Agréable pas de bruit
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de Customer Service le 4 août 2022
Merci d'avoir pris le temps de nous laisser une note de 4/5, Sandra ! Nous sommes ravis de savoir que nous vous avons laissé une merveilleuse impression. Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau afin que nous puissions partager une expérience encore meilleure avec vous au DoubleTree by Hilton Boston North Shore.

8/10 Bien

abdelillah

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Cet hôtel est correct pour les familles
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de Customer Service le 27 juil. 2022
Thanks for the 4/5 rating, Abdelillah! We're happy you had such a lovely stay at DoubleTree by Hilton Boston North Shore! We look forward to hosting you again soon for an even more wonderful experience. Thank you again for sharing your rating with us.

10/10 Excellent

Dale

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en juillet 2022

8/10 Bien

Serge

Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Customer Service le 26 juil. 2022
Thank you for the great rating, Serge! It's pleasing to know we've left you with a great impression. We can't wait to see you again soon so we can share an even better experience with you at DoubleTree by Hilton Boston North Shore. Thank you again for sharing!

10/10 Excellent

Victor

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Clean and nice
Séjour de 1 nuit en avril 2022

6/10 Satisfaisant

Cédrick

Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Customer Service le 26 mai 2022
Thank you for the feedback, Cédrick. We strive to share a pleasant experience with all of our guests. We do hope to see you again soon so we can share a more positive encounter with you.

10/10 Excellent

Evangelista

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
El personal muy amable
Séjour de 2 nuits en mars 2024

10/10 Excellent

Ethan

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Was only at the property for one night passing through but I liked what I saw and would definitely stay again. Hopefully for a longer visit the next time.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 26 mai 2024
Ethan, thank you for sharing your experience at the DoubleTree by Hilton Boston North Shore. We're thrilled to hear you enjoyed your short stay and the property left a positive impression on you. We look forward to welcoming you back for a longer visit next time!

6/10 Satisfaisant

Rebecca

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
I was disappointed. It was a nice hotel, not busy, but the room was in a basement. The ceiling was painted cement, and the room smelled. I was wondering if the room placement was because of an Expedia booking.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 25 mai 2024
Rebecca, thank you for sharing your experience. Guest satisfaction is important, and we strive for everyone to feel comfortable and enjoy their stay. Please be assured that room placement is not based on the booking platform used. We hope you give us another opportunity to provide you with a more pleasant stay in the future.

10/10 Excellent

Melissa

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Well off the beaten path which has pros and cons. Clean. Well maintained, exterior could use more signage.
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 25 mai 2024
Melissa, thank you for sharing your experience at DoubleTree by Hilton Boston North Shore. It is great to hear you found the property clean and well-maintained. We appreciate your feedback about the exterior signage and will take this into consideration. Looking forward to welcoming you back!

10/10 Excellent

Stephen

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very nice experience! A little difficult to find from the highway. But overall great experience. Nice restaurant and bar!
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Customer Service le 24 mai 2024
Stephen, thank you for sharing your wonderful experience at the DoubleTree by Hilton Boston North Shore. We're delighted to hear you enjoyed the restaurant and bar. We hope to welcome you back soon!

10/10 Excellent

ana

Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very friendly staff and great service.
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 24 mai 2024
Ana, thank you for your kind words about the team and service at DoubleTree by Hilton Boston North Shore. We're so glad you enjoyed your stay and hope to see you again soon!

8/10 Bien

Steve

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel was very beautiful inside, lots of amenities and great breakfast. The water park hours were not convenient for our stay and the room we had was a handicap room (we aren't disabled) and it smelled like smokers had been living there. We are non smokers so this was not a comfortable room but it was the one closest to our families that were also staying there.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 23 mai 2024
Steve, thank you for sharing your experience. It's wonderful to hear that you found the inside of the DoubleTree by Hilton Boston North Shore beautiful and enjoyed the amenities and breakfast. Sorry to hear about the inconvenience with the water park hours and your room's condition. Your feedback is valued, and we're glad you were able to stay close to your family. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future.

8/10 Bien

Shawn

Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 23 mai 2024
Shawn, thank you for the favorable rating! The team at DoubleTree by Hilton Boston North Shore is delighted you had a great experience. We're looking forward to welcoming you back soon.

6/10 Satisfaisant

Fuaad

Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 25 mai 2024
Thank you for the feedback.We strive to share a pleasant experience with all of our guests. We do hope to see you again soon so we can share a more positive encounter with you.

4/10 Médiocre

Brook

Voyage en famille, Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
1st - arcade was closed 2nd - hottub was closed with (sorry for inconvenience sign) 3rd - room smelled like pee. One of the toddler beds as well as by the AC unit. 4th - When trying to air out the smell from the room, opening the back smelled like smoke from people smoking on the patios. 5th - toilet wouldnt flush properly. Handle sticks. Sometimes didnt flush or would get stuck down so it would run all night (noisy) 6th - advertisement of starbucks in lobby. Limited menu, sandwiches were microwaved and hard. Would not stay here again for what was paid.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 17 mai 2024
Brook, the experiences you had during your stay are concerning. The team aims to provide enjoyable stays for all guests, and it is clear that some aspects did not meet expectations. Your feedback is valuable and will be shared internally to identify possible areas of improvement. Thank you for taking the time to share your thoughts.

8/10 Bien

Alberto

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff was very courteous and friendly
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 14 mai 2024
Alberto, it's great to hear that you found our team members at DoubleTree by Hilton Boston North Shore to be friendly and courteous. We strive for exceptional hospitality and appreciate your acknowledgment. We look forward to welcoming you again in the future.

6/10 Satisfaisant

Denise

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service et équipements
There was no shower gel in the dispenser in our room and the toilet kept running and needs maintenance.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 14 mai 2024
Denise, your feedback is valuable to us. It's disappointing that your room didn't meet your expectations in terms of bathroom amenities and plumbing. Ensuring all aspects are in full working order is crucial, and we will address the matter promptly. We strive to deliver seamless stays and appreciate your patience in this matter.

10/10 Excellent

Madochee

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
H
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 10 mai 2024
Madochee, thank you for your five-star review. It's rewarding to hear you had such a positive experience at the DoubleTree by Hilton Boston North Shore. We value your feedback and hope to welcome you back in the near future.

10/10 Excellent

Daniel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 7 mai 2024
Daniel, thank you for your perfect score given to DoubleTree by Hilton Boston North Shore! We're thrilled to see that you had an excellent stay with us. Our team looks forward to having you as our valued guest in the future. Safe travels!

10/10 Excellent

Kathleen

Voyage en couple
Les points forts : Équipements
Quiet
Séjour de 1 nuit en mai 2024

10/10 Excellent

Henry

I have stayed there many times! I would recommend it to everyone!
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 3 mai 2024
Henry, it's a delight to hear that you've greatly enjoyed your multiple stays at the DoubleTree by Hilton Boston North Shore. We truly appreciate your kind recommendation to others. We eagerly anticipate your next visit with us.

10/10 Excellent

Jennifer

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 3 mai 2024
Jennifer, thank you for choosing to stay at the DoubleTree by Hilton Boston North Shore. It's great to know you had a wonderful experience. We sincerely appreciate your high rating on Expedia and hope to see you again soon.

8/10 Bien

Gail

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice hotel, could use some furniture updating. Bed was comfortable.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 2 mai 2024
Gail, thanks for your positive review. We're elated to hear that you found DoubleTree by Hilton Boston North Shore to be a nice place to stay and that our bed added comfort to your stay. Your suggestion about updating the furniture is acknowledged and will be taken into consideration. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.

6/10 Satisfaisant

Jeff

Voyage en famille
I left behind an expensive infr red medical light in the room. It had to have been seen by staff, and yet it can’t be found.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 2 mai 2024
We appreciate your feedback, Jeff.We're deeply disappointed you had such challenges during your time with us. Your experience is not on par with the level of service we're accustomed to sharing with our guests. Please reach out to Laura Cardona directly, they would be happy to look into this for you.We do hope you give us another opportunity to share a more positive experience with you soon.

10/10 Excellent

delilah

Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
I loved how friendly the staff is, and a quick check in process.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 2 mai 2024
Delilah, thank you for sharing your wonderful experience at the DoubleTree by Hilton Boston North Shore. We're pleased you appreciated our efficient check-in process and the warm welcome from our team members. We look forward to your next visit.

8/10 Bien

Jessica

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
It was fine. Bottled water was expensive!
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 30 avr. 2024
Jessica, thank you for your review. At DoubleTree by Hilton Boston North Shore, we're glad to hear your overall stay was satisfactory. We note your concern regarding the pricing of bottled water and will ensure your feedback will be evaluated as part of our continuous efforts to serve our guests better. We hope to see you again the next time you're in the North Shore area.

10/10 Excellent

Christabeth

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
I stay here often for business travel and it’s always a great place to land- good location, quick and easy check in/check out, helpful staff, I can usually find a deal, comfortable beds.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 28 avr. 2024
Christabeth, thank you for your kind words. It's wonderful to hear that DoubleTree by Hilton Boston North Shore consistently meets your expectations, particularly with our prime location and efficient check-in/check-out process. Our team members strive to provide a helpful and comfortable environment for all our guests. We appreciate your continued patronage and look forward to welcoming you back on your next business trip.

10/10 Excellent

Tom

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very friendly check in staff. Nice service facilities, gym restaurant etc.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 27 avr. 2024
Tom, it's wonderful to hear about your positive experience at DoubleTree by Hilton Boston North Shore! We truly appreciate your kind words about our team members during check-in and the services they provided. It's fantastic that our fitness center and restaurant met your expectations. We warmly welcome you back anytime you're in Boston!

6/10 Satisfaisant

Willie

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 26 avr. 2024
Willie, thanks for taking a moment to rate your recent stay. It seems there may have been some areas that fell short of expectations. We're committed to making all of our guest experiences positive and your feedback would greatly help us improve. We hope for another opportunity to provide a superior experience on your next stay.

8/10 Bien

Sheyna

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good place to get away with ur family
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 24 avr. 2024
Sheyna, it's wonderful to hear you had a positive getaway with your family at DoubleTree by Hilton Boston North Shore. We appreciate your feedback and look forward to your next visit.

2/10 Horrible

Amanda

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
My reservation was supposedly not showing up It took almost 30 minutes to check in and then they weren’t able to give me a room with a king bed so i had to stay in a double, It was very inconvenient since i had made the reservation weeks in advance I’ve used Expedia many times and never had an issue but lately it’s been nothing but problems
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 22 avr. 2024
Amanda, your recent experience with us is certainly not reflective of the smooth and efficient service we aim to deliver. We apologize for the time it took for you to check in and the accommodation not meeting your initial preference. Your feedback is essential in helping us refine our process and we appreciate you bringing this to our attention. We're confident your next visit will be much more satisfying if you grant us the opportunity.