Avis sur DoubleTree by Hilton Boston North Shore
DoubleTree by Hilton Boston North Shore
50 Ferncroft Rd, Danvers, MA
Avis
7,8
Bien
8,0/10
Propreté
8,2/10
Personnel et service
7,6/10
Équipements
7,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
3 nov. 2023
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Customer Service le 3 nov. 2023
Danny, nous reconnaissons vos inquiétudes concernant votre récent séjour, notamment concernant la fermeture de la piscine et l'insonorisation. Nous nous efforçons toujours d'améliorer l'expérience des clients et comprenons que des déceptions peuvent survenir. Vos commentaires ont été pris en compte et nous aideront certainement à apporter les modifications nécessaires pour les futurs clients. Merci pour votre avis.
8/10 Bien
Gilbert
22 août 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gilbert
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Customer Service le 23 août 2023
Gilbert, thank you for sharing your overall positive experience at our hotel. We note your concern about the cleanliness of certain details in your room. Rest assured that we take cleanliness standards extremely seriously. Thank you once again for choosing us for your stay, and we hope to serve you again soon.
6/10 Satisfaisant
Cathleen
14 août 2023
Cathleen
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Customer Service le 16 août 2023
Thank you for sharing your feedback, Cathleen!We are happy that you are satisfied with everything. If there's anything we could have done to make your experience with us more enjoyable, please let us know. We look forward to sharing a more positive experience with you soon.
6/10 Satisfaisant
Geneviève
12 août 2023
Les points forts : Équipements
Geneviève
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Customer Service le 14 août 2023
Geneviève, nous apprécions vos commentaires concernant votre récent séjour. C'est merveilleux d'entendre que vous avez été impressionné par les membres dévoués de notre équipe. Néanmoins, nous nous excusons pour les désagréments rencontrés, notamment la propreté du sol de la chambre et la connexion Wi-Fi intermittente. Ces commentaires seront partagés avec notre équipe pour améliorer l'expérience de nos futurs clients. Merci.
10/10 Excellent
Abdelilah
10 août 2023
Abdelilah
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Customer Service le 31 août 2023
Thanks for the perfect rating, Abdelilah! We can't wait to see you again soon for another amazing experience at DoubleTree by Hilton Boston North Shore.
6/10 Satisfaisant
Wadie, MAGOG
8 août 2023
Les points faibles : Équipements
Wadie
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Customer Service le 8 août 2023
Bonjour Wadie,Nous apprécions vos commentaires et sommes reconnaissants de l'opportunité d'ajuster et d'améliorer. Il semble que certains aspects de votre séjour concernant l'attribution des chambres et l'ambiance n'aient pas répondu à vos attentes. Nous serions ravis d'explorer des choix de chambres plus adaptés aux familles nombreuses lors de votre prochaine visite, et nous répondrons également à vos préoccupations concernant le parfum dans nos chambres de niveau inférieur. Votre confort est notre priorité. Merci pour le partage.
2/10 Horrible
Guillaume
7 août 2023
Guillaume
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Customer Service le 9 août 2023
Guillaume, it's disappointing to see your rating without additional commentary. The team takes all guest feedback seriously and we would value understanding any specific experiences that led to this score. Please feel free to share more via direct communication. We hope for an opportunity to improve your perception in the future.
8/10 Bien
Krystelle
Voyage en famille
3 août 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour sans trop d’attentes à prévoir
Krystelle
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Customer Service le 5 août 2023
Krystelle, merci d'avoir partagé votre expérience. Il semble qu'il y ait eu quelques inquiétudes concernant l'état des chambres et les commodités à proximité. Vos commentaires sont très appréciés, car ils nous aideront à offrir un séjour plus confortable aux futurs clients. En ce qui concerne les attractions à proximité, nous espérons que vous avez eu la chance d'explorer les attractions locales qu'offre la région de la Côte-Nord. Merci encore pour votre séjour et vos commentaires constructifs.
6/10 Satisfaisant
Sophie
Voyage en famille
29 juil. 2023
Les points forts : Personnel et service
Séjour au Double Tree Hill
Sophie
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de Customer Service le 30 juil. 2023
Salut Sophie,Nous regrettons que vous ayez rencontré des problèmes d'odeurs pendant votre séjour. La satisfaction de nos clients est notre priorité et nous nous efforçons constamment d'améliorer notre service. Merci d'avoir apprécié notre variété de choix au déjeuner. Vos commentaires sur le système de pourboire sont également précieux et seront pris en compte dans notre effort pour améliorer l'expérience du client. Nous espérons avoir l'opportunité de vous servir à nouveau à l'avenir.
6/10 Satisfaisant
Mathieu
Voyage en famille avec de jeunes enfants
28 juil. 2023
Mathieu
Séjour de 2 nuits en juillet 2023
Réponse de Customer Service le 30 juil. 2023
Thank you for taking the time to submit this feedback, Mathieu.We are very pleased to hear that you found your stay to be agreeable. We regret to hear your time was less than perfect. We will share your feedback with our team moving forward. We look forward to hosting you again so that we can share a better stay with you.
10/10 Excellent
Martin
Voyage en famille avec de jeunes enfants
24 juil. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Martin
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Customer Service le 25 juil. 2023
Thanks for the fantastic rating, Martin!It's outstanding we could exceed your expectations during your stay at DoubleTree by Hilton Boston North Shore. We're all looking forward to your next stay with us.
10/10 Excellent
Janis
22 juil. 2023
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Janis
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Customer Service le 24 juil. 2023
Thanks for the perfect rating, Janis! We can't wait to see you again soon for another amazing experience at DoubleTree by Hilton Boston North Shore. Have a great day!
8/10 Bien
Cynthia
6 juil. 2023
Cynthia
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de Customer Service le 26 juil. 2023
Cynthia, thank you for your rating. We at DoubleTree by Hilton Boston North Shore appreciate your feedback and hope to see you again soon for an even more satisfying stay.
8/10 Bien
Sharon
Voyage en famille avec de jeunes enfants
12 oct. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sharon
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
Réponse de Customer Service le 15 oct. 2022
Merci d'avoir pris le temps de partager cette critique 4/5, Sharon!Nous sommes ravis d'apprendre que votre temps avec nous a été si agréable! Nous sommes ravis que vous ayez apprécié notre enregistrement rapide et nos chambres propres et confortables. De plus, nous sommes ravis que vous ayez apprécié notre excellent buffet de déjeuner. Nous nous soucions profondément du confort et de la satisfaction de nos clients, nous répondrons donc à vos préoccupations concernant la communication de nos politiques et procédures, ainsi que notre emplacement et les services disponibles, avec les membres appropriés de notre équipe à l'avenir. Nous visons l'excellence, nous sommes donc impatients de partager une expérience encore plus positive avec vous bientôt !
8/10 Bien
Rosmine
3 sept. 2022
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Rosmine
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Customer Service le 4 sept. 2022
Merci pour l'avis 8/10, Rosmine!C'est super que vous ayez tellement apprécié votre temps avec nous! Nous sommes ravis que vous ayez apprécié le service amical de notre équipe. Nous nous soucions profondément du bonheur et de la satisfaction de nos clients, nous répondrons donc à vos préoccupations concernant notre qualité de propreté avec notre équipe pour aller de l'avant. Nous visons l'excellence, nous sommes donc impatients de partager une expérience encore meilleure avec vous bientôt !Passe une bonne journée!
4/10 Médiocre
Benoit
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
28 août 2022
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Benoit
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Customer Service le 29 août 2022
We appreciate the feedback, Benoit.We're disappointed you had such challenges during your time with us. We regret the problems you had with the sound levels in the rooms and that your stay didn't exceed your expectations. We care about the comfort of our guests so we'll address your concerns with our team moving forward.We do hope you give us another opportunity to share a more positive experience with you soon.
8/10 Bien
Patrick
Voyage en famille
28 août 2022
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Patrick
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Customer Service le 28 août 2022
Merci d'avoir pris le temps de partager votre avis avec nous Patrick.Bien que nous soyons ravis que vous ayez apprécié nos chambres spacieuses et confortables, nous regrettons que votre séjour chez nous ait été loin d'être parfait. Nous nous soucions de la satisfaction de nos clients, c'est pourquoi il est si décourageant d'entendre que notre personnel ne pouvait pas aller au-delà pour répondre à vos besoins. Nous nous assurerons de communiquer vos commentaires à notre équipe de direction afin que cela ne se reproduise plus et que nous puissions nous améliorer à l'avenir.Nous sommes impatients de partager une expérience encore plus agréable avec vous bientôt.
8/10 Bien
Mugeb alrahman
9 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mugeb alrahman
Séjour de 2 nuits en août 2022
8/10 Bien
Sandra
3 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Sandra
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de Customer Service le 4 août 2022
Merci d'avoir pris le temps de nous laisser une note de 4/5, Sandra !
Nous sommes ravis de savoir que nous vous avons laissé une merveilleuse impression. Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau afin que nous puissions partager une expérience encore meilleure avec vous au DoubleTree by Hilton Boston North Shore.
8/10 Bien
abdelillah
Voyage en famille avec de jeunes enfants
27 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
abdelillah
Séjour de 3 nuits en juillet 2022
Réponse de Customer Service le 27 juil. 2022
Thanks for the 4/5 rating, Abdelillah!
We're happy you had such a lovely stay at DoubleTree by Hilton Boston North Shore! We look forward to hosting you again soon for an even more wonderful experience. Thank you again for sharing your rating with us.
10/10 Excellent
Dale
25 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dale
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
8/10 Bien
Serge
25 juil. 2022
Serge
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de Customer Service le 26 juil. 2022
Thank you for the great rating, Serge!
It's pleasing to know we've left you with a great impression. We can't wait to see you again soon so we can share an even better experience with you at DoubleTree by Hilton Boston North Shore. Thank you again for sharing!
10/10 Excellent
Victor
18 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Victor
Séjour de 1 nuit en avril 2022
6/10 Satisfaisant
Cédrick
16 avr. 2022
Cédrick
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Customer Service le 26 mai 2022
Thank you for the feedback, Cédrick.
We strive to share a pleasant experience with all of our guests. We do hope to see you again soon so we can share a more positive encounter with you.
10/10 Excellent
Evangelista
Voyage en famille
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Evangelista
Séjour de 2 nuits en mars 2024
10/10 Excellent
Ethan
Voyage en famille avec de jeunes enfants
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ethan
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 26 mai 2024
Ethan, thank you for sharing your experience at the DoubleTree by Hilton Boston North Shore. We're thrilled to hear you enjoyed your short stay and the property left a positive impression on you. We look forward to welcoming you back for a longer visit next time!
6/10 Satisfaisant
Rebecca
Voyage en famille
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Rebecca
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 25 mai 2024
Rebecca, thank you for sharing your experience. Guest satisfaction is important, and we strive for everyone to feel comfortable and enjoy their stay. Please be assured that room placement is not based on the booking platform used. We hope you give us another opportunity to provide you with a more pleasant stay in the future.
10/10 Excellent
Melissa
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Melissa
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 25 mai 2024
Melissa, thank you for sharing your experience at DoubleTree by Hilton Boston North Shore. It is great to hear you found the property clean and well-maintained. We appreciate your feedback about the exterior signage and will take this into consideration. Looking forward to welcoming you back!
10/10 Excellent
Stephen
Voyage en couple
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephen
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Customer Service le 24 mai 2024
Stephen, thank you for sharing your wonderful experience at the DoubleTree by Hilton Boston North Shore. We're delighted to hear you enjoyed the restaurant and bar. We hope to welcome you back soon!
10/10 Excellent
ana
24 mai 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
ana
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 24 mai 2024
Ana, thank you for your kind words about the team and service at DoubleTree by Hilton Boston North Shore. We're so glad you enjoyed your stay and hope to see you again soon!
8/10 Bien
Steve
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en couple
23 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Steve
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 23 mai 2024
Steve, thank you for sharing your experience. It's wonderful to hear that you found the inside of the DoubleTree by Hilton Boston North Shore beautiful and enjoyed the amenities and breakfast. Sorry to hear about the inconvenience with the water park hours and your room's condition. Your feedback is valued, and we're glad you were able to stay close to your family. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future.
8/10 Bien
Shawn
22 mai 2024
Shawn
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 23 mai 2024
Shawn, thank you for the favorable rating! The team at DoubleTree by Hilton Boston North Shore is delighted you had a great experience. We're looking forward to welcoming you back soon.
6/10 Satisfaisant
Fuaad
19 mai 2024
Fuaad
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 25 mai 2024
Thank you for the feedback.We strive to share a pleasant experience with all of our guests. We do hope to see you again soon so we can share a more positive encounter with you.
4/10 Médiocre
Brook
Voyage en famille, Voyage en couple
16 mai 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Brook
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 17 mai 2024
Brook, the experiences you had during your stay are concerning. The team aims to provide enjoyable stays for all guests, and it is clear that some aspects did not meet expectations. Your feedback is valuable and will be shared internally to identify possible areas of improvement. Thank you for taking the time to share your thoughts.
8/10 Bien
Alberto
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alberto
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 14 mai 2024
Alberto, it's great to hear that you found our team members at DoubleTree by Hilton Boston North Shore to be friendly and courteous. We strive for exceptional hospitality and appreciate your acknowledgment. We look forward to welcoming you again in the future.
6/10 Satisfaisant
Denise
Voyage en couple
13 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Denise
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 14 mai 2024
Denise, your feedback is valuable to us. It's disappointing that your room didn't meet your expectations in terms of bathroom amenities and plumbing. Ensuring all aspects are in full working order is crucial, and we will address the matter promptly. We strive to deliver seamless stays and appreciate your patience in this matter.
10/10 Excellent
Madochee
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Madochee
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Customer Service le 10 mai 2024
Madochee, thank you for your five-star review. It's rewarding to hear you had such a positive experience at the DoubleTree by Hilton Boston North Shore. We value your feedback and hope to welcome you back in the near future.
10/10 Excellent
Daniel
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Daniel
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Customer Service le 7 mai 2024
Daniel, thank you for your perfect score given to DoubleTree by Hilton Boston North Shore! We're thrilled to see that you had an excellent stay with us. Our team looks forward to having you as our valued guest in the future. Safe travels!
10/10 Excellent
Kathleen
Voyage en couple
5 mai 2024
Les points forts : Équipements
Kathleen
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Henry
3 mai 2024
Henry
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 3 mai 2024
Henry, it's a delight to hear that you've greatly enjoyed your multiple stays at the DoubleTree by Hilton Boston North Shore. We truly appreciate your kind recommendation to others. We eagerly anticipate your next visit with us.
10/10 Excellent
Jennifer
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jennifer
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 3 mai 2024
Jennifer, thank you for choosing to stay at the DoubleTree by Hilton Boston North Shore. It's great to know you had a wonderful experience. We sincerely appreciate your high rating on Expedia and hope to see you again soon.
8/10 Bien
Gail
Voyage en couple
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gail
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 2 mai 2024
Gail, thanks for your positive review. We're elated to hear that you found DoubleTree by Hilton Boston North Shore to be a nice place to stay and that our bed added comfort to your stay. Your suggestion about updating the furniture is acknowledged and will be taken into consideration. We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future.
6/10 Satisfaisant
Jeff
Voyage en famille
1 mai 2024
Jeff
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 2 mai 2024
We appreciate your feedback, Jeff.We're deeply disappointed you had such challenges during your time with us. Your experience is not on par with the level of service we're accustomed to sharing with our guests. Please reach out to Laura Cardona directly, they would be happy to look into this for you.We do hope you give us another opportunity to share a more positive experience with you soon.
10/10 Excellent
delilah
1 mai 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
delilah
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 2 mai 2024
Delilah, thank you for sharing your wonderful experience at the DoubleTree by Hilton Boston North Shore. We're pleased you appreciated our efficient check-in process and the warm welcome from our team members. We look forward to your next visit.
8/10 Bien
Jessica
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jessica
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 30 avr. 2024
Jessica, thank you for your review. At DoubleTree by Hilton Boston North Shore, we're glad to hear your overall stay was satisfactory. We note your concern regarding the pricing of bottled water and will ensure your feedback will be evaluated as part of our continuous efforts to serve our guests better. We hope to see you again the next time you're in the North Shore area.
10/10 Excellent
Christabeth
Voyage d’affaires
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Christabeth
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 28 avr. 2024
Christabeth, thank you for your kind words. It's wonderful to hear that DoubleTree by Hilton Boston North Shore consistently meets your expectations, particularly with our prime location and efficient check-in/check-out process. Our team members strive to provide a helpful and comfortable environment for all our guests. We appreciate your continued patronage and look forward to welcoming you back on your next business trip.
10/10 Excellent
Tom
Voyage en famille
27 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tom
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 27 avr. 2024
Tom, it's wonderful to hear about your positive experience at DoubleTree by Hilton Boston North Shore! We truly appreciate your kind words about our team members during check-in and the services they provided. It's fantastic that our fitness center and restaurant met your expectations. We warmly welcome you back anytime you're in Boston!
6/10 Satisfaisant
Willie
24 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Willie
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 26 avr. 2024
Willie, thanks for taking a moment to rate your recent stay. It seems there may have been some areas that fell short of expectations. We're committed to making all of our guest experiences positive and your feedback would greatly help us improve. We hope for another opportunity to provide a superior experience on your next stay.
8/10 Bien
Sheyna
23 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sheyna
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 24 avr. 2024
Sheyna, it's wonderful to hear you had a positive getaway with your family at DoubleTree by Hilton Boston North Shore. We appreciate your feedback and look forward to your next visit.
2/10 Horrible
Amanda
Voyage en famille avec de jeunes enfants
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amanda
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 22 avr. 2024
Amanda, your recent experience with us is certainly not reflective of the smooth and efficient service we aim to deliver. We apologize for the time it took for you to check in and the accommodation not meeting your initial preference. Your feedback is essential in helping us refine our process and we appreciate you bringing this to our attention. We're confident your next visit will be much more satisfying if you grant us the opportunity.