Suite, avec vue, en angle | Literie de qualité supérieure, couette en duvet d'oie

Avis sur Grand Hyatt Bogota

5 out of 5
Grand Hyatt Bogota
Calle 24 A, 57-60, Bogotá, Distrito Capital

Avis

9,4

Exceptionnel

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 530 avis sur 641." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 63 avis sur 641." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 21 avis sur 641." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 13 avis sur 641." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 14 avis sur 641." "

9,8/10

Propreté

9,4/10

Personnel et service

9,8/10

Équipements

9,8/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

9,4/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

David

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Gerald Ursulet General Manager. le 1 mars 2024
Dear Mr. David,Greetings from Grand Hyatt Bogota.We would like to thank you for sharing your score with us. We are glad to hear that your stay was excellent. If you need any assistance, you may contact us directly. We look forward to serving you again in the near futureSincerely,

4/10 Médiocre

Jean Philippe

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Cauchemar dans mon lit
Nous avions réserver un me Grande Suite, cependant les toilettes étaient tellement minuscule qu’impossible d’accès. Pour avoir des toilettes convenables nous avons dû prendre la suite Présidentielle, qui nous a été proposée avec un excédant de 300 dollars de plus par nuit. N’ayant pas d’autres options, nous avons demandé de faire un geste commercial au vu de la contrainte rencontrée, ce qui nous a été refusé. Dans cette suite Présidentielle, nous avons eu des lits digne d’un camping sauvage, les matelas étaient fins et inconfortables non dignes d’un 5 étoiles ou même un 3 étoiles, nous avons passé des nuits terribles avec un mal de dos inégalé. Ensuite aucun service complémentaire n’est dédié à la suite Présidentielle, je trouve même qu’on nous a pris de haut à plusieurs reprises, ce qui est hallucinant au vu du prix, aucun changement des serviettes en cours de journée comme dans tout 5 étoiles. Enfin 5 étoiles sur le papier, à fuir, nous avons continuer notre voyage en Colombie nous sommes dans un autre établissement dans une autre grande ville et on voit tout de suite la différence.
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Ana Rodriguez le 23 août 2023
Cher Jean Philippe,Tout d’abord nous tenons à vous remercier d’avoir partagé votre expérience. Nous regrettons de ne pas avoir répondu à vos attentes et nous vous donnons par la même occasion notre parole de revoir les points que vous avez évoqués afin de travailler avec nos équipes et éviter qu'une situation similaire ne se reproduise.Il est très précieux d’avoir votre opinion en tant que voyageur du monde.Nous vous souhaitons un bon séjour en Colombie.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en mars 2023

10/10 Excellent

shink

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
C’était très bien
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de Phillippe Frey General Manager le 5 sept. 2022
Dear Mr. Shink Thanks you for your score and comment. We love to hear that you had a perfect stay, our team is always working to provide you the best service.

10/10 Excellent

Laurent

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super vue, confort et service de haute qualité
Hotel Pas trop loin de l’aeroport Que nous avons chois pour ses belles vues sur toute la ville et n’avons pas été déçu. Nous avons choisi une des suites d’angles qui était à un prix correct... superbe panorama. Aussi le petit dej et les snacks top ainsi qu’une belle piscine spa en pierre... très très beau !!
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de General Manager le 18 nov. 2019
Dear Laurent, We love to hear that you enjoyed your stay and the room we assigned for you. We are always working to provide you the best service. Sincerely, Philippe Frey General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 3 nuits en juillet 2019

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en juillet 2019

8/10 Bien

Alexandra

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en avril 2019

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Peut etre un probleme de terminologie entre Expedia et Hyatt ..."suite avec vue" pour Expedia ..."suite view Andes" pour Hyatt ... Mais cet hotel dispose des equipements et d'un personnel digne des etablissements de cette categorie !!! Tres au dessus de bon nombre d'hotels en Colombie !!!
Séjour de 3 nuits en avril 2019

10/10 Excellent

MICHEL

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
BOGOTA, étape sans grand intérêt
BOGOTA est une étape dans notre périple en COLOMBIE. L'hôtel est situé assez loin des lieux d'attraits, il nous a été déconseillé d'utiliser les taxis locaux. Dès qu'on a voulu réserver un taxi depuis la réception de l'hôtel, seuls des taxis de l'hôtel nous ont été présentés, à un tarif 3 fois supérieur.
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
Réponse de General Manager le 11 janv. 2019
Dear Guest, Thank you so much for letting us know your comments regarding your recent visit at Grand Hyatt Bogota, it is very important for us to know your likes and dislikes so we can make the appropriate improvements. We do recommend the car service from the hotel because is more comfortable and safer for our guests, however we are able to ask for the local taxis if somebody ask for this service. We apologize if this situation was inconvenient for you and we will evaluate our Concierge procedures in order to avoid this kind of impressions in the future. We will be waiting for you next time you visit the beautiful city of Bogotá. Sincerely, Philippe Frey General Manager

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
La personne à la réception à mon arrivé, très lente et sur tout ne pas très agréable ....
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de General Manager le 9 janv. 2019
Dear Guest, We appreciate very much your comments regarding your stay at Grand Hyatt Bogota. It is always a pleasure to receive feedback from our guests. I want to apologize for the inconveniences you had to encounter in regards to the check in process, our Front desk team is evaluating the procedures to avoid this happen again in the near future. Thank you so much for letting us know your comments, we would love to welcome you again hopefully soon. Sincerely, Philippe Frey General Manager

6/10 Satisfaisant

Guillaume

Très moyen. L'hotel est plutot attirant de manière générale. Le lit était rigide, les oreillers bons. La sdb très bien (attention à la transparence avec la chambre). La nourriture est vraiment pas bonne, le petit déjeuner très restreints et ne prenez pas de cocktails si vous êtes amateurs. Le ratio prix/qualité reste faible.
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de General Manager le 21 nov. 2018
Dear Guest, Thank you for taking the time to let us know your comments, this is very important for us to know what our achievements are and the improvement opportunities we have. Our food and beverage department is checking the situations you mentioned to address the resolutions and avoid future perceptions like yours. We would love to have a second opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Philippe Frey General Manager

8/10 Bien

Hiroyuki

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Gerald Ursulet General Manager. le 27 mai 2024
Dear Mr. Hiroyuki, Greetings from Grand Hyatt BogotaWe would like to thank you for sharing your score with us. We are glad to hear that your stay was excellent. If you need any assistance, you may contact us directly. We look forward to serving you again in the near future.Sincerely,

6/10 Satisfaisant

Patricia

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
La vista de mi habitación fue espectacular. La piscina del hotel es más bien parte del spa, no es una alberca recreativa, sería conveniente que lo especificaran, nosotros íbamos con un bebé y pues no pudimos disfrutarla como pensábamos. Además, uno denlos días de nuestra estancia estuvo cerrada por mantenimiento, no pudimos hacer room service por la noche por mantenimiento a la cocina. La cama es más pequeña que la que ellos especifican, no pudimos descansar…. El precio es muy elevado para lo que se ofrece, además no especifican bien las características de todo.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Gerald Ursulet Gerente General le 23 mai 2024
Estimada Sra. Patricia, Reciba un cordial saludo desde Grand Hyatt Bogotá Lamentamos que haya tenido una experiencia como la descrita en sus comentarios. Nos ponemos ahora en contacto para contarle que trabajaremos con nuestros equipos para ofrecer experiencias memorables y mejorar la comunicación hacia nuestros huespedes y clientes.Esperamos poder recibirlos nuevamente y vivan una experiencia Grand! Cordialmente,

10/10 Excellent

Elsa del Refugio

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
El hotel es precioso y la atención de todo el personal de primera, sin duda regresaremos
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Gerald Ursulet Gerente General le 21 mai 2024
Estimada Sra. Elsa, Reciba un cordial saludo desde Grand Hyatt BogotáPermítame decirle que estamos muy agradecidos por la evaluación que ha realizado sobre su estadía en Grand Hyatt Bogotá. Siempre es un placer recibir comentarios positivos de nuestros huéspedes. Personalmente compartiré sus calificaciones con todos nuestros colegas. Gracias por habernos elegido en su visita a Bogotá. Esperamos volver a contar con su presencia en un futuro próximo.Cordialmente,

10/10 Excellent

Elsa del Refugio

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Todo excelente
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Gerald Ursulet Gerente General le 21 mai 2024
Estimada Sra. Elsa, Reciba un cordial saludo desde Grand Hyatt Bogotá Queremos agradecerle por compartir su calificación con nosotros. Nos alegra saber que su estadía fue excelente. Si necesita alguna ayuda, puede comunicarse con nosotros directamente. Esperamos volver a atenderle en un futuro cercano.Cordialmente,

10/10 Excellent

Jorge

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Beautiful hotel with great service.
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Gerald Ursulet Gerente General le 2 mai 2024
Estimado Sr. Jorge, Reciba un cordial saludo desde Grand Hyatt BogotáQueremos agradecerle por compartir su calificación con nosotros. Nos alegra saber que su estadía fue excelente. Si necesita alguna ayuda, puede comunicarse conmigo directamente. Esperamos volver a atenderle en un futuro cercano.Cordialmente,

10/10 Excellent

evaristo

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great building, location, service.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Gerald Ursulet Gerente General le 2 mai 2024
Estimado Sr. Evaristo,Reciba un cordial saludo desde Grand Hyatt BogotáQueremos agradecerle por compartir su calificación con nosotros. Nos alegra saber que su estadía fue excelente. Si necesita alguna ayuda, puede comunicarse con nosotros directamente. Esperamos volver a atenderle en un futuro cercano.Cordialmente

6/10 Satisfaisant

Jay

Voyage en couple
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
The Grand Hyatt Bogota was not what I thought it would be. It was simply another hotel who thrives off the pristine reputation of what it once was. The staff is mostly polite but many were limited in their ability to speak English. The rooms were clean but the carpets were dirty. As someone who stayed in their king size corner Andes suite (800 sqft) I was a bit disappointed with the condition of the carpet within the bedroom. The Spa staff were a bit rude and seemed lost. Many of them did not speak English at all and they ended up making what was suppose to be a street fee experience a stressful one. The security is all over the building and you feel safe. Despite M16s being held by the presidents army because the president is there. But still the presence of safety is there. The outside of the building is neat but the surrounding areas are a bit of a mess and not well maintained. As much as I enjoy the amenities and comfort ability of the Hyatt, I believe my next visit would be better suited at the Hilton or another competitor due to my subpar experience with a hotel that is suppose to offer an excessively comfortable and relaxing stay
Séjour de 8 nuits en avril 2024
Réponse de Gerald Ursulet General Manager. le 25 avr. 2024
Dear Mr. Jay, Greetings from Grand Hyatt BogotaThank you for taking the time to evaluate your experience and for your sincere opinion, which is very important to improve our service. We are sorry that on this occasion your stay did not meet your expectations. Once we have identified the problem, we have made a feedback and suggestion with the corresponding teams and managers. At Grand Hyatt Bogota we always put our guests first; for us it is very important every comment or suggestion that comes from you to help us improve our service and meet your expectations. Please do not hesitate to contact me with any request you may have. We look forward to serving you in a future occasion. Sincerely,

10/10 Excellent

Jeremias

Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Gerald Ursulet General Manager. le 21 mai 2024
Dear Mr. JeremiasGreetings from Grand Hyatt Bogota We would like to thank you for sharing your score with us. We are glad to hear that your stay was excellent. If you need any assistance, you may contact us directly. We look forward to serving you again in the near future.Sincerely,

8/10 Bien

Shahrukh

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Convenient
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Gerald Ursulet General Manager. le 16 avr. 2024
Dear Mr. Shahrukh, Greetings from Grand Hyatt BogotaWe would like to thank you for sharing your score with us. We are glad to hear that your stay was excellent. If you need any assistance, you may contact me directly. We look forward to serving you again in the near future.Sincerely,

10/10 Excellent

David, Kissimmee

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Love this hotel, it is absolutely beautiful, wonderful swimming pool, the Sushi restaurant is great, and the rooms are wonderful
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Gerald Ursulet General Manager. le 16 avr. 2024
Dear Mr. David, Greetings from Grand Hyatt BogotaWe love to hear that you enjoyed your visit and the time you spend in our hotel. We are always working to provide you the best service. for all our team it is a pleasure to receive these opinions since we always try to make our guests feel at home in all areas of the hotel. We hope to see you soon next time you visit the city 2.600 meters closer to the stars! Sincerely,

10/10 Excellent

Estanislao

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff made it worth it. Awesome property with a great view. Will stay there again.
Séjour de 8 nuits en février 2024
Réponse de Gerald Ursulet General Manager. le 2 avr. 2024
Dear Mr. Estanislao, Greetings from Grand Hyatt BogotaWe love to hear that you enjoyed your visit and the time you spend in our hotel. We are always working to provide you the best service. for all our team it is a pleasure to receive these opinions since we always try to make our guests feel at home in all areas of the hotel. We hope to see you soon next time you visit the city 2.600 meters closer to the stars! Sincerely,

10/10 Excellent

Yamil Mateo

Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
More dinner options
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Gerald Ursulet General Manager. le 2 avr. 2024
Dear Mr. Mateo, Greetings from Grand Hyatt BogotaThank you for taking the time to share your experience and for choosing us. We want you to know that your comments are extremely important to us and that we will use them to make every visitor's experience with us the best possible. If you need any assistance, you may contact us directly. We look forward to serving you again in the near future.Sincerely,

10/10 Excellent

Jessica

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Absolutely amazing !
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Gerald Ursulet General Manager. le 2 avr. 2024
Dear Mrs Jessica, Greetings from Grand Hyatt BogotaWe would like to thank you for sharing your score with us. We are glad to hear that your stay was excellent. If you need any assistance, you may contact us directly. We look forward to serving you again in the near future.Sincerely,

10/10 Excellent

Adrian

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Grand Hyatt Bogotá did not disappoint, great transportation team, super attentive staff.
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Gerald Ursulet General Manager. le 13 mars 2024
Dear Mr. Adrian, Greetings from Grand Hyatt BogotaWe would like to thank you for sharing your score with us. We are glad to hear that your stay was excellent. If you need any assistance, you may contact us directly. We look forward to serving you again in the near future.Sincerely,

10/10 Excellent

Jamie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
This was just simply a fabulous hotel.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Gerald Ursulet General Manager. le 1 mars 2024
Dear Mr. Jamie,Greetings from Grand Hyatt Bogota We love to hear that you enjoyed your visit and the time you spend in our hotel. We are always working to provide you the best service. for all our team it is a pleasure to receive these opinions since we always try to make our guests feel at home in all areas of the hotel. If you need any assistance, you may contact us directly. We look forward to serving you again in the near future.Sincerely,

10/10 Excellent

Fernando De la

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Excelente
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de Gerald Ursulet Gerente General le 1 mars 2024
Estimado Sr. Fernando, Reciba un cordial saludo desde Grand Hyatt Bogotá.Queremos agradecerle por compartir su calificación con nosotros. Nos alegra saber que su estadía fue excelente. Si necesita alguna ayuda, puede comunicarse con nosotros directamente. Esperamos volver a atenderle en un futuro cercano.Cordialmente,

10/10 Excellent

Jose Antonio, Flowery Branch

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I have stayed here twice now for business. I think it is one of the best hotels in Bogota. It’s pet-friendly, and the rooms are very nice. The only 2 “bad” things are that it gets super busy and the rate changes dramatically; one night can be 180, and the following, it can be 400! That makes it hard to choose this hotel whenever I come to Bogota.
Séjour de 6 nuits en février 2024
Réponse de Gerald Ursulet General Manager. le 1 mars 2024
Dear Mr. Jose Antonio,Greetings from Grand Hyatt Bogota We love to hear that you enjoyed your visit and the time you spend in our hotel. At Grand Hyatt Bogota, we always put our customers first, and we appreciate every comment, detail or suggestion that could help us to service you up to your expectations. Thank you again and do not hesitate to contact us with anything you may need.Sincerely,

10/10 Excellent

Jonathan

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Our stay was fantastic and the staff were incredibly helpful and friendly. I highly recommend getting a room with Grand Club access on the 13th floor as it has spectacular mountain views and the breakfast and cocktail hour food was delicious.
Séjour de 8 nuits en février 2024
Réponse de Gerald Ursulet General Manager. le 1 mars 2024
Dear Mr. Jonathan,Greetings from Grand Hyatt Bogota We love to hear that you enjoyed your visit and the time you spend in our hotel. We are always working to provide you the best service. for all our team it is a pleasure to receive these opinions since we always try to make our guests feel at home in all areas of the hotel. We hope to see you soon next time you visit the city 2.600 meters closer to the stars! Sincerely,

10/10 Excellent

Birgit

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Gerald Ursulet General Manager. le 28 févr. 2024
Dear Mrs. Birgit, Greetings from Grand Hyatt Bogota.We would like to thank you for sharing your score with us. We are glad to hear that your stay was excellent. If you need any assistance, you may contact us directly. We look forward to serving you again in the near future. Sincerely,

10/10 Excellent

Francisco, Santo Domingo

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Great location and overall experience.
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Gerald Ursulet Gerente General le 21 mai 2024
Estimado Sr. Francisco, Reciba un cordial saludo desde Grnad Hyatt BogotáQueremos agradecerle por compartir su calificación con nosotros. Nos alegra saber que su estadía fue excelente. Si necesita alguna ayuda, puede comunicarse con nosotros directamente. Esperamos volver a atenderle en un futuro cercano.Cordialmente,

10/10 Excellent

Carlos

Séjour de 16 nuits en janvier 2024
Réponse de Gerald Ursulet Gerente General le 2 avr. 2024
Estimado Sr. Carlos, Reciba un cordial saludo desde Grand Hyatt Bogotá Queremos agradecerle por compartir su calificación con nosotros. Nos alegra saber que su estadía fue excelente. Si necesita alguna ayuda, puede comunicarse con nosotros directamente. Esperamos volver a atenderle en un futuro cercano.Cordialmente,

10/10 Excellent

Ernesto

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Gerald Ursulet Gerente General le 12 févr. 2024
Estimado Sr. Ernesto, Reciba un cordial saludo desde Grand Hyatt BogotáQueremos agradecerle por compartir su calificación con nosotros. Nos alegra saber que su estadía fue excelente. Si necesita alguna ayuda, puede comunicarse con nusotros directamente. Esperamos volver a atenderle en un futuro cercano.Cordialmente,

10/10 Excellent

Keith

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Gerald Ursulet General Manager. le 28 févr. 2024
Dear Mr. Keith,Greetings from Grand Hyatt Bogota.We would like to thank you for sharing your score with us. We are glad to hear that your stay was excellent. If you need any assistance, you may contact us directly. We look forward to serving you again in the near future.Sincerely,

8/10 Bien

GANDY

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Gerald Ursulet General Manager. le 12 févr. 2024
Dear Mr. Gandy,Greetings from Grand Hyatt BogotaWe would like to thank you for sharing your score with us. We are glad to hear that your stay was excellent. If you need any assistance, you may contact me directly. We look forward to serving you again in the near future.Sincerely,

10/10 Excellent

marcus

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Gerald Ursulet General Manager. le 12 févr. 2024
Dear Mr. Marcus, Greetings from Grand Hyatt BogotaWe would like to thank you for sharing your score with us. We are glad to hear that your stay was excellent. If you need any assistance, you may contact me directly. We look forward to serving you again in the near future.Sincerely,

10/10 Excellent

GANDY

Voyage en groupe, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Just great
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Gerald Ursulet General Manager. le 12 févr. 2024
Dear Mr. Gandy,Greetings from Grand Hyatt BogotaWe would like to thank you for sharing your score with us. We are glad to hear that your stay was excellent. If you need any assistance, you may contact me directly. We look forward to serving you again in the near future.Sincerely,

10/10 Excellent

Multidestino

Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Gerald Ursulet Gerente General le 12 févr. 2024
Estimado/a huespedReciba un cordial saludo desde Grand Hyatt Bogotá Queremos agradecerle por compartir su calificación con nosotros. Nos alegra saber que su estadía fue excelente. Si necesita alguna ayuda, puede comunicarse conmigo directamente. Esperamos volver a atenderle en un futuro cercano.Cordialmente,

10/10 Excellent

Andres

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Gerald Ursulet Gerente General le 12 févr. 2024
Estimado Sr. Andres, Reciba un cordial saludo desde Grand Hyatt BogotaQueremos agradecerle por compartir su calificación con nosotros. Nos alegra saber que su estadía fue excelente. Si necesita alguna ayuda, puede comunicarse con nosotros directamente. Esperamos volver a atenderle en un futuro cercano.Cordialmente,

10/10 Excellent

Hirisave

Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Gerald ursulet General Manager. le 12 févr. 2024
Dear Mr. Hirisave,Greetings from Grand Hyatt BogotaWe would like to thank you for sharing your score with us. We are glad to hear that your stay was excellent. If you need any assistance, you may contact us directly. We look forward to serving you again in the near future.Sincerely,

4/10 Médiocre

Joshua

Voyage en famille
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Gerald ursulet General Manager. le 12 févr. 2024
Dear Mr. Joshua, Greetings from Grand Hyatt BogotaFirst of all, we want to thank you for taking the time to share your experience with us. We would like to have more details of your experience to understand what opportunities we have to improve at Grand Hyatt Bogota. At Grand Hyatt Bogota, we always put our customers first, and we appreciate every comment, detail or suggestion that could help us to service you up to your expectations. Thank you again and do not hesitate to contact us with anything you may need.Sincerely,

10/10 Excellent

Stefano

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
bellissimo ma da gestire
Splendido Hotel, nuovissimo e ricco di dettagli di design. La distanza dal centro rende necessari spostamenti con mezzi. L'unico punto debole è il servizio.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Gerald Ursulet General Manager. le 12 janv. 2024
Dear Stefano, Greetings from Grand Hyatt Bogota.Thank you for taking the time to share your experience and for choosing us. It is unfortunate to learn that you were not 100% satisfied from our service, we will be reviewing all those points that you mentioned with our team, and we will keep working with them to make each stay memorable. It will be a pleasure for us to have you again as our guest. Sincerely,

6/10 Satisfaisant

Jay

Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Not my favorite. Staff has bad attitude.
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Gerald Ursulet General Manager. le 12 janv. 2024
Dear Mr. Jay, Greetings from Grand Hyatt BogotaI want to thank your recent visit to our property. It is unfortunate to learn that you were not 100% satisfied from our service. I present my deepest apologies about this, I already made feedback with our staff about the situation. At Grand Hyatt Bogota, we always put our customers first, and we appreciate every comment, detail or suggestion that could help us to service you up to your expectations. Mr. Jay, thank you again and do not hesitate to contact us with anything you may need.Sincerely,

10/10 Excellent

Domingos Rubem

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Gerald ursulet General Manager. le 12 févr. 2024
Dear Mr. Domingos,Greetings from Grand Hyatt Bogota.We would like to thank you for sharing your score with us. We are glad to hear that your stay was excellent. If you need any assistance, you may contact us directly. We look forward to serving you again in the near future.Sincerely,

10/10 Excellent

GERARD

Séjour de 6 nuits en janvier 2024
Réponse de Gerald Ursulet General Manager. le 10 janv. 2024
Dear Mr. Gerard, Greetings from Grand Hyatt BogotaWe would like to thank you for sharing your score with us. We are glad to hear that your stay was excellent. If you need any assistance, you may contact us directly. We look forward to serving you again in the near future.Sincerely,

10/10 Excellent

Timothy

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sophia the concierge was very helpful with transportation and also a request to rent bicycles.
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Gerald Ursulet General Manager. le 10 janv. 2024
Dear Mr. TimothyGreetings from Grand Hyatt BogotaWe love to hear that you enjoyed your visit and the time you spend in our hotel. We are always working to provide you the best service. Sophia and the rest of the team feel extremely happy to know that you had a great experience. Thank you so much for choosing us!Sincerely,

10/10 Excellent

Aleisha

Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Gerald Ursulet Gerente general le 9 janv. 2024
Estimada Sra. Aleisha, Reciba un cordial saludo desde Grand Hyatt Bogotá. Agradecemos enormemente su calificación, es muy importante para nosotros brindar un excelente servicio y experiencias de bienestar y seguridad a cada uno de nuestros huespedes. Esperamos poder recibirlo en una proxima oportunidad.Cordialmente,

2/10 Horrible

CARLOS

Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Gerald Ursulet Gerente general le 9 janv. 2024
Estimado Sr. Carlos, Reciba un cordial saludo desde Grand Hyatt Bogotá.Agradecemos enormemente su calificación, es muy importante para nosotros brindar un excelente servicio y experiencias de bienestar y seguridad a cada uno de nuestros huespedes.Esperamos poder recibirlo en una proxima oportunidad.Cordialmente,

2/10 Horrible

CARLOS

Voyage en groupe
Les points faibles : Personnel et service
Réponse de Gerald Ursulet Gerente General le 12 févr. 2024
Estimado Sr. Carlos, Reciba un cordial saludo desde Grnad Hyatt BogotáQueremos agradecerle por compartir su calificación con nosotros. Nos alegra saber que su estadía fue excelente. Si necesita alguna ayuda, puede comunicarse conmigo directamente. Esperamos volver a atenderle en un futuro cercano.Cordialmente,