Avis
9,4
Exceptionnel
9,8/10
Propreté
9,4/10
Personnel et service
9,8/10
Équipements
9,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,4/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage d’affaires
27 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Gerald Ursulet General Manager. le 1 mars 2024
Dear Mr. David,Greetings from Grand Hyatt Bogota.We would like to thank you for sharing your score with us. We are glad to hear that your stay was excellent. If you need any assistance, you may contact us directly. We look forward to serving you again in the near futureSincerely,
4/10 Médiocre
Jean Philippe
21 août 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Cauchemar dans mon lit
Jean Philippe
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Ana Rodriguez le 23 août 2023
Cher Jean Philippe,Tout d’abord nous tenons à vous remercier d’avoir partagé votre expérience. Nous regrettons de ne pas avoir répondu à vos attentes et nous vous donnons par la même occasion notre parole de revoir les points que vous avez évoqués afin de travailler avec nos équipes et éviter qu'une situation similaire ne se reproduise.Il est très précieux d’avoir votre opinion en tant que voyageur du monde.Nous vous souhaitons un bon séjour en Colombie.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
6 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2023
10/10 Excellent
shink
Voyage en couple
5 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
shink
Séjour de 2 nuits en septembre 2022
Réponse de Phillippe Frey General Manager le 5 sept. 2022
Dear Mr. Shink Thanks you for your score and comment. We love to hear that you had a perfect stay, our team is always working to provide you the best service.
10/10 Excellent
Laurent
Voyage en famille
16 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super vue, confort et service de haute qualité
Laurent
Séjour de 2 nuits en novembre 2019
Réponse de General Manager le 18 nov. 2019
Dear Laurent,
We love to hear that you enjoyed your stay and the room we assigned for you. We are always working to provide you the best service.
Sincerely,
Philippe Frey
General Manager
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
27 juil. 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
17 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
8/10 Bien
Alexandra
22 avr. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Alexandra
Séjour de 2 nuits en avril 2019
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
9 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en avril 2019
10/10 Excellent
MICHEL
30 déc. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
BOGOTA, étape sans grand intérêt
MICHEL
Séjour de 3 nuits en décembre 2018
Réponse de General Manager le 11 janv. 2019
Dear Guest,
Thank you so much for letting us know your comments regarding your recent visit at Grand Hyatt Bogota, it is very important for us to know your likes and dislikes so we can make the appropriate improvements.
We do recommend the car service from the hotel because is more comfortable and safer for our guests, however we are able to ask for the local taxis if somebody ask for this service. We apologize if this situation was inconvenient for you and we will evaluate our Concierge procedures in order to avoid this kind of impressions in the future.
We will be waiting for you next time you visit the beautiful city of Bogotá.
Sincerely,
Philippe Frey
General Manager
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
25 déc. 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de General Manager le 9 janv. 2019
Dear Guest,
We appreciate very much your comments regarding your stay at Grand Hyatt Bogota. It is always a pleasure to receive feedback from our guests.
I want to apologize for the inconveniences you had to encounter in regards to the check in process, our Front desk team is evaluating the procedures to avoid this happen again in the near future.
Thank you so much for letting us know your comments, we would love to welcome you again hopefully soon.
Sincerely,
Philippe Frey
General Manager
6/10 Satisfaisant
Guillaume
19 nov. 2018
Guillaume
Séjour de 1 nuit en novembre 2018
Réponse de General Manager le 21 nov. 2018
Dear Guest,
Thank you for taking the time to let us know your comments, this is very important for us to know what our achievements are and the improvement opportunities we have.
Our food and beverage department is checking the situations you mentioned to address the resolutions and avoid future perceptions like yours.
We would love to have a second opportunity to better serve you in the near future.
Sincerely,
Philippe Frey
General Manager
8/10 Bien
Hiroyuki
23 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hiroyuki
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Gerald Ursulet General Manager. le 27 mai 2024
Dear Mr. Hiroyuki, Greetings from Grand Hyatt BogotaWe would like to thank you for sharing your score with us. We are glad to hear that your stay was excellent. If you need any assistance, you may contact us directly. We look forward to serving you again in the near future.Sincerely,
6/10 Satisfaisant
Patricia
Voyage en famille avec de jeunes enfants
23 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Patricia
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Gerald Ursulet Gerente General le 23 mai 2024
Estimada Sra. Patricia, Reciba un cordial saludo desde Grand Hyatt Bogotá Lamentamos que haya tenido una experiencia como la descrita en sus comentarios. Nos ponemos ahora en contacto para contarle que trabajaremos con nuestros equipos para ofrecer experiencias memorables y mejorar la comunicación hacia nuestros huespedes y clientes.Esperamos poder recibirlos nuevamente y vivan una experiencia Grand! Cordialmente,
10/10 Excellent
Elsa del Refugio
Voyage en famille
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Elsa del Refugio
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Gerald Ursulet Gerente General le 21 mai 2024
Estimada Sra. Elsa, Reciba un cordial saludo desde Grand Hyatt BogotáPermítame decirle que estamos muy agradecidos por la evaluación que ha realizado sobre su estadía en Grand Hyatt Bogotá. Siempre es un placer recibir comentarios positivos de nuestros huéspedes. Personalmente compartiré sus calificaciones con todos nuestros colegas. Gracias por habernos elegido en su visita a Bogotá. Esperamos volver a contar con su presencia en un futuro próximo.Cordialmente,
10/10 Excellent
Elsa del Refugio
Voyage en famille
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Elsa del Refugio
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Gerald Ursulet Gerente General le 21 mai 2024
Estimada Sra. Elsa, Reciba un cordial saludo desde Grand Hyatt Bogotá Queremos agradecerle por compartir su calificación con nosotros. Nos alegra saber que su estadía fue excelente. Si necesita alguna ayuda, puede comunicarse con nosotros directamente. Esperamos volver a atenderle en un futuro cercano.Cordialmente,
10/10 Excellent
Jorge
Voyage en couple
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jorge
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Gerald Ursulet Gerente General le 2 mai 2024
Estimado Sr. Jorge, Reciba un cordial saludo desde Grand Hyatt BogotáQueremos agradecerle por compartir su calificación con nosotros. Nos alegra saber que su estadía fue excelente. Si necesita alguna ayuda, puede comunicarse conmigo directamente. Esperamos volver a atenderle en un futuro cercano.Cordialmente,
10/10 Excellent
evaristo
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
1 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
evaristo
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Gerald Ursulet Gerente General le 2 mai 2024
Estimado Sr. Evaristo,Reciba un cordial saludo desde Grand Hyatt BogotáQueremos agradecerle por compartir su calificación con nosotros. Nos alegra saber que su estadía fue excelente. Si necesita alguna ayuda, puede comunicarse con nosotros directamente. Esperamos volver a atenderle en un futuro cercano.Cordialmente
6/10 Satisfaisant
Jay
Voyage en couple
23 avr. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Jay
Séjour de 8 nuits en avril 2024
Réponse de Gerald Ursulet General Manager. le 25 avr. 2024
Dear Mr. Jay, Greetings from Grand Hyatt BogotaThank you for taking the time to evaluate your experience and for your sincere opinion, which is very important to improve our service. We are sorry that on this occasion your stay did not meet your expectations. Once we have identified the problem, we have made a feedback and suggestion with the corresponding teams and managers. At Grand Hyatt Bogota we always put our guests first; for us it is very important every comment or suggestion that comes from you to help us improve our service and meet your expectations. Please do not hesitate to contact me with any request you may have. We look forward to serving you in a future occasion. Sincerely,
10/10 Excellent
Jeremias
15 avr. 2024
Jeremias
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Gerald Ursulet General Manager. le 21 mai 2024
Dear Mr. JeremiasGreetings from Grand Hyatt Bogota We would like to thank you for sharing your score with us. We are glad to hear that your stay was excellent. If you need any assistance, you may contact us directly. We look forward to serving you again in the near future.Sincerely,
8/10 Bien
Shahrukh
Voyage d’affaires
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shahrukh
Séjour de 5 nuits en avril 2024
Réponse de Gerald Ursulet General Manager. le 16 avr. 2024
Dear Mr. Shahrukh, Greetings from Grand Hyatt BogotaWe would like to thank you for sharing your score with us. We are glad to hear that your stay was excellent. If you need any assistance, you may contact me directly. We look forward to serving you again in the near future.Sincerely,
10/10 Excellent
David, Kissimmee
Voyage en couple
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 6 nuits en avril 2024
Réponse de Gerald Ursulet General Manager. le 16 avr. 2024
Dear Mr. David, Greetings from Grand Hyatt BogotaWe love to hear that you enjoyed your visit and the time you spend in our hotel. We are always working to provide you the best service. for all our team it is a pleasure to receive these opinions since we always try to make our guests feel at home in all areas of the hotel. We hope to see you soon next time you visit the city 2.600 meters closer to the stars! Sincerely,
10/10 Excellent
Estanislao
2 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Estanislao
Séjour de 8 nuits en février 2024
Réponse de Gerald Ursulet General Manager. le 2 avr. 2024
Dear Mr. Estanislao, Greetings from Grand Hyatt BogotaWe love to hear that you enjoyed your visit and the time you spend in our hotel. We are always working to provide you the best service. for all our team it is a pleasure to receive these opinions since we always try to make our guests feel at home in all areas of the hotel. We hope to see you soon next time you visit the city 2.600 meters closer to the stars! Sincerely,
10/10 Excellent
Yamil Mateo
1 avr. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Yamil Mateo
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Gerald Ursulet General Manager. le 2 avr. 2024
Dear Mr. Mateo, Greetings from Grand Hyatt BogotaThank you for taking the time to share your experience and for choosing us. We want you to know that your comments are extremely important to us and that we will use them to make every visitor's experience with us the best possible. If you need any assistance, you may contact us directly. We look forward to serving you again in the near future.Sincerely,
10/10 Excellent
Jessica
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
29 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jessica
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Gerald Ursulet General Manager. le 2 avr. 2024
Dear Mrs Jessica, Greetings from Grand Hyatt BogotaWe would like to thank you for sharing your score with us. We are glad to hear that your stay was excellent. If you need any assistance, you may contact us directly. We look forward to serving you again in the near future.Sincerely,
10/10 Excellent
Adrian
Voyage en famille
13 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Adrian
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Gerald Ursulet General Manager. le 13 mars 2024
Dear Mr. Adrian, Greetings from Grand Hyatt BogotaWe would like to thank you for sharing your score with us. We are glad to hear that your stay was excellent. If you need any assistance, you may contact us directly. We look forward to serving you again in the near future.Sincerely,
10/10 Excellent
Jamie
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jamie
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Gerald Ursulet General Manager. le 1 mars 2024
Dear Mr. Jamie,Greetings from Grand Hyatt Bogota We love to hear that you enjoyed your visit and the time you spend in our hotel. We are always working to provide you the best service. for all our team it is a pleasure to receive these opinions since we always try to make our guests feel at home in all areas of the hotel. If you need any assistance, you may contact us directly. We look forward to serving you again in the near future.Sincerely,
10/10 Excellent
Fernando De la
25 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Fernando De la
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de Gerald Ursulet Gerente General le 1 mars 2024
Estimado Sr. Fernando, Reciba un cordial saludo desde Grand Hyatt Bogotá.Queremos agradecerle por compartir su calificación con nosotros. Nos alegra saber que su estadía fue excelente. Si necesita alguna ayuda, puede comunicarse con nosotros directamente. Esperamos volver a atenderle en un futuro cercano.Cordialmente,
10/10 Excellent
Jose Antonio, Flowery Branch
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
23 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jose Antonio
Séjour de 6 nuits en février 2024
Réponse de Gerald Ursulet General Manager. le 1 mars 2024
Dear Mr. Jose Antonio,Greetings from Grand Hyatt Bogota We love to hear that you enjoyed your visit and the time you spend in our hotel. At Grand Hyatt Bogota, we always put our customers first, and we appreciate every comment, detail or suggestion that could help us to service you up to your expectations. Thank you again and do not hesitate to contact us with anything you may need.Sincerely,
10/10 Excellent
Jonathan
Voyage en couple
23 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jonathan
Séjour de 8 nuits en février 2024
Réponse de Gerald Ursulet General Manager. le 1 mars 2024
Dear Mr. Jonathan,Greetings from Grand Hyatt Bogota We love to hear that you enjoyed your visit and the time you spend in our hotel. We are always working to provide you the best service. for all our team it is a pleasure to receive these opinions since we always try to make our guests feel at home in all areas of the hotel. We hope to see you soon next time you visit the city 2.600 meters closer to the stars! Sincerely,
10/10 Excellent
Birgit
21 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Birgit
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Gerald Ursulet General Manager. le 28 févr. 2024
Dear Mrs. Birgit, Greetings from Grand Hyatt Bogota.We would like to thank you for sharing your score with us. We are glad to hear that your stay was excellent. If you need any assistance, you may contact us directly. We look forward to serving you again in the near future. Sincerely,
10/10 Excellent
Francisco, Santo Domingo
Voyage en couple
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Francisco
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Gerald Ursulet Gerente General le 21 mai 2024
Estimado Sr. Francisco, Reciba un cordial saludo desde Grnad Hyatt BogotáQueremos agradecerle por compartir su calificación con nosotros. Nos alegra saber que su estadía fue excelente. Si necesita alguna ayuda, puede comunicarse con nosotros directamente. Esperamos volver a atenderle en un futuro cercano.Cordialmente,
10/10 Excellent
Carlos
16 févr. 2024
Carlos
Séjour de 16 nuits en janvier 2024
Réponse de Gerald Ursulet Gerente General le 2 avr. 2024
Estimado Sr. Carlos, Reciba un cordial saludo desde Grand Hyatt Bogotá Queremos agradecerle por compartir su calificación con nosotros. Nos alegra saber que su estadía fue excelente. Si necesita alguna ayuda, puede comunicarse con nosotros directamente. Esperamos volver a atenderle en un futuro cercano.Cordialmente,
10/10 Excellent
Ernesto
Voyage d’affaires
12 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ernesto
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Gerald Ursulet Gerente General le 12 févr. 2024
Estimado Sr. Ernesto, Reciba un cordial saludo desde Grand Hyatt BogotáQueremos agradecerle por compartir su calificación con nosotros. Nos alegra saber que su estadía fue excelente. Si necesita alguna ayuda, puede comunicarse con nusotros directamente. Esperamos volver a atenderle en un futuro cercano.Cordialmente,
10/10 Excellent
Keith
Voyage en groupe
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Keith
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Gerald Ursulet General Manager. le 28 févr. 2024
Dear Mr. Keith,Greetings from Grand Hyatt Bogota.We would like to thank you for sharing your score with us. We are glad to hear that your stay was excellent. If you need any assistance, you may contact us directly. We look forward to serving you again in the near future.Sincerely,
8/10 Bien
GANDY
10 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
GANDY
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Gerald Ursulet General Manager. le 12 févr. 2024
Dear Mr. Gandy,Greetings from Grand Hyatt BogotaWe would like to thank you for sharing your score with us. We are glad to hear that your stay was excellent. If you need any assistance, you may contact me directly. We look forward to serving you again in the near future.Sincerely,
10/10 Excellent
marcus
Voyage en famille
9 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
marcus
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Gerald Ursulet General Manager. le 12 févr. 2024
Dear Mr. Marcus, Greetings from Grand Hyatt BogotaWe would like to thank you for sharing your score with us. We are glad to hear that your stay was excellent. If you need any assistance, you may contact me directly. We look forward to serving you again in the near future.Sincerely,
10/10 Excellent
GANDY
Voyage en groupe, Voyage d’affaires
7 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
GANDY
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Gerald Ursulet General Manager. le 12 févr. 2024
Dear Mr. Gandy,Greetings from Grand Hyatt BogotaWe would like to thank you for sharing your score with us. We are glad to hear that your stay was excellent. If you need any assistance, you may contact me directly. We look forward to serving you again in the near future.Sincerely,
10/10 Excellent
Multidestino
22 janv. 2024
Multidestino
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Gerald Ursulet Gerente General le 12 févr. 2024
Estimado/a huespedReciba un cordial saludo desde Grand Hyatt Bogotá Queremos agradecerle por compartir su calificación con nosotros. Nos alegra saber que su estadía fue excelente. Si necesita alguna ayuda, puede comunicarse conmigo directamente. Esperamos volver a atenderle en un futuro cercano.Cordialmente,
10/10 Excellent
Andres
16 janv. 2024
Andres
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Gerald Ursulet Gerente General le 12 févr. 2024
Estimado Sr. Andres, Reciba un cordial saludo desde Grand Hyatt BogotaQueremos agradecerle por compartir su calificación con nosotros. Nos alegra saber que su estadía fue excelente. Si necesita alguna ayuda, puede comunicarse con nosotros directamente. Esperamos volver a atenderle en un futuro cercano.Cordialmente,
10/10 Excellent
Hirisave
16 janv. 2024
Hirisave
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Gerald ursulet General Manager. le 12 févr. 2024
Dear Mr. Hirisave,Greetings from Grand Hyatt BogotaWe would like to thank you for sharing your score with us. We are glad to hear that your stay was excellent. If you need any assistance, you may contact us directly. We look forward to serving you again in the near future.Sincerely,
4/10 Médiocre
Joshua
Voyage en famille
16 janv. 2024
Joshua
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Gerald ursulet General Manager. le 12 févr. 2024
Dear Mr. Joshua, Greetings from Grand Hyatt BogotaFirst of all, we want to thank you for taking the time to share your experience with us. We would like to have more details of your experience to understand what opportunities we have to improve at Grand Hyatt Bogota. At Grand Hyatt Bogota, we always put our customers first, and we appreciate every comment, detail or suggestion that could help us to service you up to your expectations. Thank you again and do not hesitate to contact us with anything you may need.Sincerely,
10/10 Excellent
Stefano
Voyage en groupe
12 janv. 2024
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
bellissimo ma da gestire
Stefano
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Gerald Ursulet General Manager. le 12 janv. 2024
Dear Stefano, Greetings from Grand Hyatt Bogota.Thank you for taking the time to share your experience and for choosing us. It is unfortunate to learn that you were not 100% satisfied from our service, we will be reviewing all those points that you mentioned with our team, and we will keep working with them to make each stay memorable. It will be a pleasure for us to have you again as our guest. Sincerely,
6/10 Satisfaisant
Jay
12 janv. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jay
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Gerald Ursulet General Manager. le 12 janv. 2024
Dear Mr. Jay, Greetings from Grand Hyatt BogotaI want to thank your recent visit to our property. It is unfortunate to learn that you were not 100% satisfied from our service. I present my deepest apologies about this, I already made feedback with our staff about the situation. At Grand Hyatt Bogota, we always put our customers first, and we appreciate every comment, detail or suggestion that could help us to service you up to your expectations. Mr. Jay, thank you again and do not hesitate to contact us with anything you may need.Sincerely,
10/10 Excellent
Domingos Rubem
Voyage en famille
11 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Domingos Rubem
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Gerald ursulet General Manager. le 12 févr. 2024
Dear Mr. Domingos,Greetings from Grand Hyatt Bogota.We would like to thank you for sharing your score with us. We are glad to hear that your stay was excellent. If you need any assistance, you may contact us directly. We look forward to serving you again in the near future.Sincerely,
10/10 Excellent
GERARD
8 janv. 2024
GERARD
Séjour de 6 nuits en janvier 2024
Réponse de Gerald Ursulet General Manager. le 10 janv. 2024
Dear Mr. Gerard, Greetings from Grand Hyatt BogotaWe would like to thank you for sharing your score with us. We are glad to hear that your stay was excellent. If you need any assistance, you may contact us directly. We look forward to serving you again in the near future.Sincerely,
10/10 Excellent
Timothy
8 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Timothy
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Gerald Ursulet General Manager. le 10 janv. 2024
Dear Mr. TimothyGreetings from Grand Hyatt BogotaWe love to hear that you enjoyed your visit and the time you spend in our hotel. We are always working to provide you the best service. Sophia and the rest of the team feel extremely happy to know that you had a great experience. Thank you so much for choosing us!Sincerely,
10/10 Excellent
Aleisha
7 janv. 2024
Aleisha
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Gerald Ursulet Gerente general le 9 janv. 2024
Estimada Sra. Aleisha, Reciba un cordial saludo desde Grand Hyatt Bogotá. Agradecemos enormemente su calificación, es muy importante para nosotros brindar un excelente servicio y experiencias de bienestar y seguridad a cada uno de nuestros huespedes. Esperamos poder recibirlo en una proxima oportunidad.Cordialmente,
2/10 Horrible
CARLOS
6 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements
CARLOS
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Gerald Ursulet Gerente general le 9 janv. 2024
Estimado Sr. Carlos, Reciba un cordial saludo desde Grand Hyatt Bogotá.Agradecemos enormemente su calificación, es muy importante para nosotros brindar un excelente servicio y experiencias de bienestar y seguridad a cada uno de nuestros huespedes.Esperamos poder recibirlo en una proxima oportunidad.Cordialmente,
2/10 Horrible
CARLOS
Voyage en groupe
4 janv. 2024
Les points faibles : Personnel et service
CARLOS
Réponse de Gerald Ursulet Gerente General le 12 févr. 2024
Estimado Sr. Carlos, Reciba un cordial saludo desde Grnad Hyatt BogotáQueremos agradecerle por compartir su calificación con nosotros. Nos alegra saber que su estadía fue excelente. Si necesita alguna ayuda, puede comunicarse conmigo directamente. Esperamos volver a atenderle en un futuro cercano.Cordialmente,