Avis sur Kantary Hotel and Serviced Apartments, Ayutthaya
Kantary Hotel and Serviced Apartments, Ayutthaya
168 Moo 1, Rojana Road, Tanu, U-Thai, Ayutthaya, Ayutthaya
Avis
8,8
Excellent
9,2/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
7,6/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,2/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage d’affaires
3 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 6 nuits en mars 2023
8/10 Bien
RAYMOND
6 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
RAYMOND
Séjour de 3 nuits en décembre 2022
Réponse de Kantary Hotel, Ayutthaya Management le 13 janv. 2023
Dear RAYMOND,Thank you for sending us your views on your visit Kantary Hotel, Ayutthaya We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,
8/10 Bien
sabine
Voyage en groupe
30 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent rapport qualité prix
sabine
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Kantary Hotel, Ayutthaya Management le 9 janv. 2023
Merci pour ces aimables paroles lors de votre visite à l'hôtel Kantary, Ayutthaya. Vous comprendrez sans doute que le développement moderne a été limité autour des précieuses ruines. Nous sommes cependant ravis que vous ayez apprécié votre visite.Très sincèrement, la Direction, Kantary Hotel, Ayutthaya.
8/10 Bien
Marc, NICE
17 mars 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marc
10/10 Excellent
Romain, Lyon
11 juin 2015
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Nice place
Romain
8/10 Bien
Voyageur vérifié
18 août 2014
Les points forts : Confort de la chambre
Voyageur vérifié
4/10 Médiocre
Bruno, France
11 août 2014
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Service Décevant
Bruno
8/10 Bien
Voyageur vérifié
25 avr. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bien mais loin
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
bezagu eric, france
7 avr. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
très bon
bezagu eric
10/10 Excellent
Lolo, Réunion
1 mai 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Une suite d'excellent niveau !
Lolo
8/10 Bien
Peter
8 mars 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un peu loin mais très confortable
Peter
10/10 Excellent
BARTHES Josette
19 févr. 2013
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
HOTEL A RECOMMANDER
BARTHES Josette
10/10 Excellent
Nicole / Robert, AUTRUY SUR JUINE - CENTRE
29 déc. 2012
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel pour tous
Nicole / Robert
8/10 Bien
Voyageur vérifié
20 août 2011
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Kantary Hotel
Voyageur vérifié
6/10 Satisfaisant
Candice, Bordeaux FRANCE
30 août 2010
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
TRES BIEN MAIS TROP EXCENTRE
Candice
10/10 Excellent
Hyeongi
3 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hyeongi
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Kantary Hotel Ayutthaya, Management le 9 janv. 2024
Dear Hyeongi, Thank you very much for your nice review and comments, We are very happy to hear that you have enjoyed your stay at Kantary Hotel Ayutthaya. We hope to have the opportunity to welcome you back next time.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nests, or shark fins and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours, Kantary Hotel Ayutthaya, Management
10/10 Excellent
Jose Vicente
30 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jose Vicente
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Kantary Hotel, Ayutthaya Management le 2 févr. 2024
Dear Jose Vicente, Thank you for this wonderfully warm and appreciative review of your visit to Kantary Hotel, Ayutthaya. and your generous recommendation. We hope to have the opportunity to welcome you back next time.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nests, or shark fins and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours, Kantary Hotel, Ayutthaya Management
8/10 Bien
Fumiki
19 oct. 2023
Fumiki
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Kantary Hotel Ayutthaya le 23 oct. 2023
Dear Fumiki, Thank you for this wonderfully warm and appreciative review of your visit to Kantary Hotel Ayutthaya and for your generous recommendation. We hope to have the opportunity to welcome you back next time.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours, Kantary Hotel Ayutthaya Management
8/10 Bien
Jean
12 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jean
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Kantary Hotel Ayutthaya, Management le 16 oct. 2023
Dear Jean , Thank you very much for your nice review and comments, We have taken note of your views and we will pass them to the appropriate department. We are very happy to hear that overall you have enjoyed your stay at Kantary Hotel Ayutthaya. And We hope to have the opportunity to welcome you back next time.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours, Kantary Hotel Ayutthaya, Management.
8/10 Bien
Jim
Voyage en couple
3 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jim
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Kantary Hotel Ayutthaya, Management le 5 août 2023
Dear Jim, Thank you very much for your nice review and comments, We are very happy to hear that you have enjoyed your stay at Kantary Hotel Ayutthaya. And We hope to have the opportunity to welcome you back next time.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment. Sincerely yours, Kantary Hotel Ayutthaya, Management
10/10 Excellent
Tim
20 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tim
Séjour de 2 nuits en mai 2023
10/10 Excellent
Sivachart
Voyage en couple
2 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sivachart
Séjour de 2 nuits en avril 2023
8/10 Bien
yoshikazu
Voyage d’affaires
23 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
yoshikazu
Séjour de 4 nuits en janvier 2023
Réponse de Kantary Hotel, Ayutthaya Management le 26 janv. 2023
Dear yoshikazuมThank you for sending us your views on your visit Kantary Hotel, Ayutthaya We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,
10/10 Excellent
Naruporn
27 déc. 2022
Naruporn
Séjour de 1 nuit en décembre 2022
Réponse de Kantary Hotel, Ayutthaya Management le 13 janv. 2023
Dear Naruporn,Thank you for sending us your views on your visit Kantary Hotel, Ayutthaya We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future.Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.Sincerely yours,
8/10 Bien
ALEXANDROS
1 déc. 2022
ALEXANDROS
8/10 Bien
Michael
26 oct. 2022
Michael
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
6/10 Satisfaisant
Rattanaporn
29 juin 2022
Rattanaporn
Séjour de 3 nuits en juin 2022
Réponse de Kantary Hotel, Ayutthaya Management le 7 juil. 2022
Dear Rattanaporn,
Thank you for sending us your views on your visit Kantary Hotel, Ayutthaya We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future.
Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.
Sincerely yours,
10/10 Excellent
KEIDO
Voyage d’affaires
29 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
KEIDO
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Kantary 304 Hotel, Prachinburi Management le 6 mai 2022
KEIDO 様
この度はカンタリー304ホテル プラチンブリにご滞在頂きまして、誠にありがとうございます。
お朝食にご満足頂けましたとのこと、大変嬉しゅうございます。
お味噌汁などの定番の和食からタイ料理まで、豊富なメニューをご用意致しておりますが、
クロワッサンやデニッシュなども全て当館のベーカリーで焼いておりまして、
ケープ&カンタリーホテルズグループ全体で手作りにこだわっております。
KEIDO様のまたのご来館をスタッフ一同心よりお待ち申し上げております。
お忙しいところレビュー頂き、ありがとうございました。
10/10 Excellent
satomi
22 avr. 2022
satomi
Séjour de 1 nuit en avril 2022
10/10 Excellent
satomi
16 févr. 2022
satomi
Séjour de 1 nuit en février 2022
Réponse de ผู้จัดการทั่วไป โรงแรมแคนทารี อยุธยา le 8 mars 2022
เรียน คุณ satomi,
ขอขอบคุณที่ร่วมแบ่งปันประสบการณ์และพึงพอใจของลูกค้าในการเข้าพัก ทางโรงแรมรู้สึกยินดีเป็นอย่างยิ่งที่ลูกค้าพึงพอใจในบริการของเรา และหวังเป็นอย่างยิ่งว่าคงจะมีโอกาสได้ต้อนรับการกลับมาของลูกค้าอีกครั้ง
ด้วยความเคารพ
4/10 Médiocre
Satanphop
Voyage en famille
6 janv. 2022
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Worse Kantary Hotel Experience
Satanphop
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
Réponse de Kantary Hotel, Ayutthaya Management le 14 janv. 2022
Dear Satanphop,
Thank you for your comments and observations on your visit to Kantary Hotel, Ayutthaya. We have taken note of your views and we will pass them to the appropriate department. We hope that on your next visit you will notice the difference.
Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment
Sincerely yours,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
6 avr. 2021
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2021
Réponse de ผู้จัดการ โรงแรมแคนทารี อยุธยา le 19 mai 2021
เรียน คุณลูกค้า
ขอขอบคุณที่ร่วมแบ่งปันประสบการณ์ และข้อเสนอแนะต่างๆ รวมถึงความพึงพอใจกับการบริการในส่วนต่างๆ ทางโรงแรมหวังเป็นอย่างยิ่งว่าคงจะมีโอกาสได้ต้อนรับการกลับมาของลูกค้าอีกครั้ง
ด้วยความเคารพ
8/10 Bien
Yanawat
20 nov. 2020
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Yanawat
Séjour de 1 nuit en novembre 2020
8/10 Bien
Voyageur vérifié
31 août 2020
Les points forts : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2020
10/10 Excellent
Suwat
Voyage en famille
19 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very good hotel
Suwat
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Kantary Hotel, Ayutthaya Management le 20 janv. 2020
Dear Suwat,
Thank you for sending us your views on your visit to Kantary Hotel, Ayutthaya. We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future.
Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment
Sincerely yours,
10/10 Excellent
Craig
9 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice
Craig
Séjour de 2 nuits en janvier 2020
Réponse de Kantary Hotel, Ayutthaya Management le 13 janv. 2020
Dear Craig,
Thank you for sending us your views on your visit to Kantary Hotel, Ayutthaya. We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future.
Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment
Sincerely yours,
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille
6 janv. 2020
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 28 nuits en décembre 2019
Réponse de Kantary Hotel Ayutthaya Ihre Gastgeber le 10 janv. 2020
Sehr geehrter Anonymous,
Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, diese Bewertung hier auf Expedia zu schreiben. Es tut uns sehr leid zu hören, dass Sie durch den Straßenlärm gestört wurden. Bitte beachten Sie auch, dass es nach thailändischem Recht verboten ist, zwischen 12 und 17 Uhr Alkohol zu verkaufen.
Freundliche Grüsse,
6/10 Satisfaisant
Sumadee
Voyage en famille
31 déc. 2019
Sumadee
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
10/10 Excellent
MISS.TIMAPORN
23 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
MISS.TIMAPORN
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
6/10 Satisfaisant
ofer, AU
Voyage en famille
3 nov. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
ofer
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Kantary Hotel, Ayutthaya Management le 6 nov. 2019
Dear ofer,
Thank you for your comments on your stay at Kantary Hotel, Ayutthaya and for your kind evaluation despite the minor criticisms you mention here. We take full note of your observations and we will ask our maintenance team to check the pool area and the chlorination, which is carried out by law. We will ensure that our staff are better armed with necessary information to support guests visiting this lovely ancient city. Nevertheless we thank you for your initial compliment here and should you return to Ayutthaya we should be delighted to welcome you back.
Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.
Sincerely yours,
Kantary Hotel, Ayutthaya Management
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
23 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
10/10 Excellent
Ralf
26 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ralf
Séjour de 1 nuit en août 2019
8/10 Bien
Apiwat
26 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Apiwat
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
8/10 Bien
Mahitti
30 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mahitti
Séjour de 1 nuit en juin 2019
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
20 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice room and great breakfast
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juin 2019
Réponse de Kantary Hotel, Ayutthaya Management le 24 juin 2019
Thank you for sending us your views on your visit to Kantary Hotel, Ayutthaya. We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future.
Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment
Sincerely yours,
Kantary Hotel, Ayutthaya Management
10/10 Excellent
Worawut
27 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ห้องกว้าง อุปกรณ์ครบอาหารอร่อย
Worawut
Séjour de 1 nuit en mai 2019
8/10 Bien
eustace
21 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Wonderful stay
eustace
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Kantary Hotel, Ayutthaya Management le 23 mai 2019
Dear eustace,
Thank you for sending us your views on your visit to Kantary Hotel, Ayutthaya. We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future.
Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.
Sincerely yours,
Kantary Hotel, Ayutthaya Management
4/10 Médiocre
Missy
Voyage en couple
27 avr. 2019
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Missy
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Kantary Hotel, Ayutthaya Management le 7 mai 2019
Dear Missy,
Thank you for your comments and observations on your visit to Kantary Hotel, Ayutthaya We have taken note of your views and we will pass them to the appropriate department. We hope that on your next visit you will notice the difference.
Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment
Sincerely yours,
Kantary Hotel, Ayutthaya Management
10/10 Excellent
Timo
17 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
I would like to stay again
Timo
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Kantary Hotel, Ayutthaya Management le 18 avr. 2019
Dear Timo,
Thank you for sending us your views on your visit to Kantary Hotel, Ayutthaya. We are pleased to read that you enjoyed your stay and we hope very much to have the pleasure of seeing you back with us in the future.
Cape and Kantary Hotels supports SOS Children’s Villages and the TSPCA. We do not serve foie gras, birds’ nest or shark’s fin and we stand firmly against the exploitation of Thai elephants for commerce or entertainment.
Sincerely yours,
Kantary Hotel, Ayutthaya Management
10/10 Excellent
Tanabadee
11 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tanabadee
Séjour de 2 nuits en mars 2019