Piscine extérieure, chaises longues

Avis sur Vilamoura Garden Hotel

4 out of 5
Vilamoura Garden Hotel
Rua de França, Lote 3,5,11, Loulé

Avis

9,4

Exceptionnel

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 212 avis sur 308." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 82 avis sur 308." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 11 avis sur 308." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 3 avis sur 308." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 0 avis sur 308." "

9,6/10

Propreté

9,6/10

Personnel et service

9,0/10

Équipements

9,2/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,6/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Luc, Québec

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Superbe endroit et très belle qualité d’hébergement
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de general manager le 10 mars 2023
Nous sommes ravis que vous ayez profité de votre séjour, et souhaitons de tout cœur avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau au Vilamoura Garden.

10/10 Excellent

CHRISTIAN

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
TRES BIEN et bien situé
Séjour de 6 nuits en octobre 2021
Réponse de general manager le 3 nov. 2021
Nous sommes ravis que vous ayez profité de votre séjour, et souhaitons de tout cœur avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau au Vilamoura Garden.

8/10 Bien

Frederic

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en octobre 2021
Réponse de general manager le 28 oct. 2021
Thank you so much for your rating. We trust you had a pleasant stay and hope to welcome you back to our hotel in the future.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Personnel agréable , toujours souriant et aux petits soins C'est très plaisant
Séjour de 3 nuits en octobre 2019
Réponse de gm le 3 févr. 2021
Cher Client, Nous sommes ravis que votre séjour ait été à la hauteur de vos attentes, et souhaitons de tout coeur avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau. Meilleures salutations, Dinis Pires Directeur Général

10/10 Excellent

Sylvie

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait..
Hôtel à l'américaine...Très belle grande chambre,bon lit et au calme. Jolie piscine... Par contre;si vous souhaitez aller dans le centre,il faut une voiture.
Séjour de 2 nuits en septembre 2019
Réponse de dp le 24 sept. 2019
Nous vous remercions pour votre aimable commentaire et espérons vous revoir très bientôt dans notre hôtel.

8/10 Bien

Jean-Jacques

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon hôtel mais pas pour la piscine
Dommage que la piscine ne soit soit qune pataugeoire .. Sinon très bonne literie et superbe petit déjeuner Attention quand même car il n'y a pas de navettes airport comme indiqué !
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de gm le 3 févr. 2021
Cher Client, Nous vous remercions pour votre commentaire et nous espérons vous accueillir à nouveau dans un futur proche. Meilleures salutations, Dinis Pires directeur général

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Top dans sa classe d’hôtel. Très bon restaurant pour dîner. Personnel très aimable et attentif. Chambres parfaites et calmes (mais nous y étions en période calme). Deco extérieur et piscine très beaux
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de dinis pires le 3 mai 2019
Nous sommes ravis que vous ayez tellement apprécié l'accueil et l'ambiance de l'hotel, et nous espérons vous revoir très bientôt.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté
Magnifique ,personnelles tres aimable ,propreté et tranquillité
Séjour de 3 nuits en avril 2019
Réponse de gm le 30 avr. 2019
Nous vous remercions pour votre aimable commentaire et espérons vous revoir très bientôt dans notre hôtel.

10/10 Excellent

Lenaig, Berric

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait, hôtel comme sur les photos, pas décevant, bon petit déjeuner
Séjour de 7 nuits en octobre 2018
Réponse de general manager le 1 nov. 2018
Cher Client, C'est toujours un plaisir et une source de motivation de lire la satisfaction de nos clients. Nous serons ravis de vous revoir au Garden très bientôt. Meilleures salutations, Dinis Pires / directeur général

8/10 Bien

georges, Chelles

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bon hotel , les fauteuils sont lourds et bruyants si ils sont déplacés.
Séjour de 4 nuits en octobre 2018
Réponse de general manager le 1 nov. 2018
Cher Client, Merci de nous faire part de vos commentaires suite à votre séjour au Garden. Nous espérons avoir l’occasion de vous revoir très bientôt. Meilleures salutations, Dinis Pires directeur général

10/10 Excellent

Candice, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bonne surprise
Très bon hôtel Chambre propre grande Très bonne literie avec un très grand lit 2 pièces bien distinctes Bon petit déjeuner Personnel très accueillant et aimable Piscine un peu petite mais qui fait très bien l’affaire Hôtel calme pas de bruit mais proche de la marina Je recommande cet hôtel
Séjour de 20 nuits en août 2018
Réponse de general manager le 31 août 2018
Cher Client, Nous sommes ravis que vous ayez tellement apprécié votre séjour ainsi que l'accueil sympathique de notre équipe, et nous espérons vous revoir très bientôt. Meilleures salutations, Dinis Pires directeur général

10/10 Excellent

Raymond

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rien à rajouter.
Séjour de 2 nuits en juillet 2018
Réponse de general manager le 4 août 2018
Cher Monsieur, Nous sommes ravis que vous ayez tellement apprécié votre séjour et espérons vous revoir très bientôt. Meilleures salutations, Dinis Pires directeur général

6/10 Satisfaisant

lithany, cannes

Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Ne vaut pas 4 étoiles
Salle de bain mal rénovée, pas de lumière sur le miroir, ni de sèche-cheveux, ni de miroir grossissant. Chambre mal odorante Moquette dans le couloir sale Restaurant à éviter Bon petit déjeuner
Séjour de 1 nuit en novembre 2017
Réponse de general manager le 20 nov. 2017
Cher Client, Nous regrettons profondément que notre hôtel n'avait pas atteint vos expectatives par rapport aux installations et présentons nos excuses pour toute insatisfaction causée lors de votre séjour parmi nous. Meilleures salutations, Dinis Pires Directeur Général

10/10 Excellent

henri jacques

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
personnel au top ,très accueuillant
très bon hôtel ,mérite d' être connu .personnel très bien
Réponse de General Manager le 13 févr. 2017
Cher Monsieur, Nous sommes ravis que vous ayez tellement apprécié l'accueil de notre personnel et nous espérons vous revoir très bientôt. Meilleures salutations, Dinis Pires Directeur Général

8/10 Bien

Christian

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super hotel a taille humaine pour repos et soleil.
Réponse de Dinis Pires/ general manager le 26 oct. 2016
Cher Client, Nous vous remercions pour votre commentaire positif suite à votre récente visite au Vilamoura Garden Hôtel. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et nous espérons vous revoir très bientôt. Meilleures salutations, Dinis Pires Directeur Général

10/10 Excellent

philippe

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellente prestation - octobre 2016
Excellente prestation, , le descriptif correspond a ce que nous avons eu : tant pour la chambre que le petit dejeuner. A recommender.
Réponse de General Manager le 10 oct. 2016
Cher Client, Nous sommes ravis que vous ayez tellement apprécié votre séjour et nous espérons vous revoir très bientôt. Meilleures salutations, Dinis Pires Directeur Général

10/10 Excellent

Christopher

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Réponse de General Manager le 22 sept. 2016
Thank you for your preference. We work hard to ensure the total satisfaction of our customers and we appreciate your feedback! Paulo Timóteo / Front Office Manager

8/10 Bien

Batrynchuk

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté et personnel et service
P roperty was a little tired but clean and good service.
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de general manager le 23 mai 2024
Thank you for your feedback. We appreciate your comments on the cleanliness and service. Your input regarding the property condition is noted and will help us improve.Kind regards,Miguel Afonso dos Santos

10/10 Excellent

Nae

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Would recommend
Great hotel in a quiet, residential location. Fairly close to the action (5-10 mins drive). You can also use the shuttle bus from the Hilton hotel next door if you go to the beach.
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
Réponse de general manager le 5 déc. 2023
Thank you for taking the time to share your positive feedback. We are pleased to hear that you enjoyed our hotel's quiet, residential location and it's great to know that the shuttle bus service from the Hilton hotel next door was a convenient option for your visits to the beach. We look forward to welcoming you back for another pleasant stay at our hotel.Warm regards,Mário CustódioGeneral Manager

10/10 Excellent

Keith

Séjour de 4 nuits en octobre 2023
Réponse de general manager le 16 nov. 2023
Thank you for your visit and the excellent rating. We trust you had a pleasant stay and hope you will return to our hotel soon.

10/10 Excellent

Corrine

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Quiet Location in 4 star hotel
Great place for golf holiday Large room overlooking pool and great complimentary breakfast Super helpful and friendly staff. Hotel to be closed soon for renovations which are needed for updates in the bathrooms. Highly recommend.
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de general manager le 13 nov. 2023
Dear Guest,Thank you for choosing our hotel for your golf holiday and for sharing your positive experience. We're delighted that you enjoyed the quiet location, spacious room with a pool view, and the complimentary breakfast. Your appreciation for our helpful and friendly staff is truly valued.We are committed to making the necessary repairs in the hotel during the winter months. Your recommendation means a lot, and we look forward to welcoming you back to the Garden for an even more enhanced stay.Warm regards,Mário CustódioGeneral Manager

10/10 Excellent

Kate

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing!
Beautiful hotel and unbeatable for the price. The restaurant is incredible. The only complaint is that the road noise is quite loud, so I do recommend a pool view room.
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de general manager le 8 nov. 2023
Dear Guest,We appreciate your fantastic review and your kind words about our hotel and restaurant. We apologize for the inconvenience of the road noise and hope this setback did not detract from the overall experience.Warm regards,Mário CustódioGeneral Manager

8/10 Bien

Georg

Voyage en famille, Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
DIE NÄHE ZUM HILTON IST SEHR WERTVOLL
Séjour de 7 nuits en octobre 2023
Réponse de general manager le 7 nov. 2023
Sehr geehrter Gast,Vielen Dank für Ihre 4/5-Bewertung und Ihre positive Anmerkung zur Nähe des Hilton. Wir schätzen Ihr Feedback.Falls Sie spezielle Anliegen für Ihren nächsten Besuch haben, lassen Sie es uns bitte wissen. Wir würden uns freuen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Mário CustódioHoteldirektor

10/10 Excellent

Jack

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Greay value for money.
Séjour de 5 nuits en octobre 2023
Réponse de general manager le 6 nov. 2023
Dear Guest,Thank you for your perfect score. We are thrilled that you found our hotel to be great value for money. It's our goal to provide exceptional experiences for our guests, and your feedback is greatly appreciated. We hope to have the pleasure of welcoming you back on your future visits.Warm regards,Mário CustódioGeneral Manager

10/10 Excellent

Emily

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We’ve just come back after a wonderful stay at the Vilamoura Garden Hotel. The staff were amazing, especially Ariana in particular, she was wonderful with our little girls at breakfast and made them feel extra special. The room was wonderful and cleaned daily. The only fault I had with the hotel was that the pool was freezing so would have been great to be heated. There are also a lot of trees around the pool so it was quite shaded for a lot of the day. There was also a supply issue of some of the drinks that were listed on the menu but weren’t available, which was a little frustrating. Nevertheless we really enjoyed this hotel and wouldn’t hesitate to return! Thanks to all the staff!
Séjour de 7 nuits en octobre 2023
Réponse de general manager le 31 oct. 2023
Dear Guest,Thank you for sharing your feedback about your recent stay at Vilamoura Garden Hotel. We are delighted to hear that you had a wonderful experience and that our dedicated team, especially Ariana, made your stay extra special.Your comments regarding the pool temperature and the shaded area around it have been duly noted, and we will certainly consider your input. We apologize for any inconvenience caused by the supply issue with some drinks, and we will work on improving this aspect of our service.We are pleased to know that despite these minor issues, you enjoyed your time with us and would consider returning. We look forward to welcoming you back in the future.Warm regards,Mário CustódioGeneral Manager

10/10 Excellent

Peta Gaye

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very clean, friendly staff, very helpful. Information given was accurate
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de general manager le 27 oct. 2023
We sincerely appreciate your positive review. Your compliments about our cleanliness, friendly and helpful staff, and accurate information are wonderful to hear. It was a pleasure having you as our guest, and we hope to see you again soon at The Garden.

10/10 Excellent

Kirsty

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lovely staff, comfortable bed and very nice breakfast.
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de general manager le 27 oct. 2023
Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are delighted to hear that you had a pleasant experience during your stay at the Vilamoura Garden. Your kind words about our staff, comfortable beds, and breakfast are greatly appreciated. We look forward to welcoming you back in the future.

8/10 Bien

Kevin

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Had a fabulous stay at Vilamoura Garden & there are a lot of plus points..including staff,space and accessibility to the marina via the shuttle bus..However on a negative side,the swimming pool area could be updated and please do not accept room number 125,it was large and spacious but the all evening noise from the restaurant below was at times far too much.. Hearing chairs being moved and doors being shut did affect the stay.. I would recommend and stay in another room if i was to visit again though..
Séjour de 7 nuits en octobre 2023
Réponse de general manager le 24 oct. 2023
We're delighted to hear that you had a fabulous stay and appreciated our staff, spaciousness, and the convenience of our shuttle bus to the marina.We sincerely apologize for the inconvenience you experienced with the noise below your room. Your comments about the noise disturbance have been duly noted. We will take the necessary steps to address this issue and ensure our guests have a more peaceful stay.We hope to welcome you back in the future, providing you with an even more enjoyable experience. If you decide to return, please feel free to contact us directly, and we will assist you in selecting a quieter room.Thank you for choosing Vilamoura Garden Hotel.

8/10 Bien

Darryl

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en septembre 2023
Réponse de general manager le 29 sept. 2023
Thank you for your visit and the high rating. We trust you enjoyed your stay and hope to see you again soon.

10/10 Excellent

Richard

Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de general manager le 11 sept. 2023
Thank you for your visit and the excellent rating. We trust you had a pleasant stay and hope you will return to our hotel soon.

8/10 Bien

Giovanni

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ci hanno trasferiti all’hotel Hilton Vilamoura che appartiene allo stesso proprietario, in quanto non c’era disponibilità al Vilamoura garden. Hilton troppo grande (non amo questo tipo di Hotels) In bagno non c’era acqua calda. Camera abbastanza grande e letti comodi
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de general manager le 28 août 2023
Ci scusiamo profondamente per non essere riusciti a onorare la sua prenotazione presso il nostro hotel e per il fatto che la soluzione di upgrade proposta non sia stata soddisfacente. Sarà per noi un privilegio poterla accogliere nuovamente presso il Vilamoura Garden in occasione di un suo futuro viaggio, nella speranza di poterle offrire un'esperienza migliore e all'altezza delle sue aspettative. La ringraziamo per la sua comprensione e per aver condiviso le sue impressioni con noi.

10/10 Excellent

Carly

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Second time we have stayed here and definitely recommend.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de general manager le 27 juil. 2023
Thank you for your returning stay and the recommendation. We're thrilled you enjoyed your time with us. Your loyalty means a lot, and we can't wait to welcome you back for another great experience.Best regards,

10/10 Excellent

Andrew

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great Stay
Lovely hotel, the pictures do not do it justice. We had a family room, which was very large with an extremely comfortable Queen bed and a large lounge. The pool area is small but adequate for our needs but I would not recommend this hotel for young families as it would be difficult to keep the kids entertained. The area is nice with some hidden gems of restaurants near by and only a 30 min walk to the marina. Alternatively there is the free shuttle service, but we used Uber for less than 4 euro each way. Breakfast was fairly basic but very good quality. There are some nice beaches near by but we found having a car very useful which enabled us to discover some of the best beaches on the Algarve if not the best in Europe. Would highly recommend for couples and golfers.
Séjour de 12 nuits en juin 2023
Réponse de general manager le 24 juil. 2023
Thank you for choosing the Vilamoura Garden for your beach holiday and reviewing your experience. We are thrilled you enjoyed your stay with us and look forward to welcoming you back again soon.

10/10 Excellent

Jonathan

Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de general manager le 7 août 2023
We are thrilled to see your top rating! Thank you and we will hopefully see you again soon!

10/10 Excellent

Steven

Voyage en groupe, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff really friendly and helpful, pool on the small side but nice and there were always plenty of sun loungers. On our last day there were a few families with children arrive we were leaving so no issue but it felt like it was going to get louder and I think people need to be aware if not with kids going in school holidays that the beach might be a better option. Free shuttle bus to marina and beach is a really nice touch (from Hilton over the road), rooms are a little dated but beds v comfy. Breakfast was good, decent amount of choice, bar small but nice and lunchtime snacks / meals very tasty. All in all we really enjoyed it and would not hesitate to return in the future!
Séjour de 3 nuits en juillet 2023
Réponse de general manager le 10 juil. 2023
Thank you so much for your visit and the excellent feedback. We are delighted to hear that you enjoyed your stay at our hotel and will get to see you again in the future!

10/10 Excellent

George

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Very spacious rooms
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de general manager le 10 juil. 2023
We are thrilled you enjoyed your stay at our hotel and were particularly impressed with our spacious rooms. Thank you for your visit and feedback. We hope to see you again soon.

4/10 Médiocre

Kari

Séjour de 11 nuits en juin 2023
Réponse de general manager le 10 juil. 2023
We very much regret that the experience at our hotel did not meet your expectations and apologise for any inconvenience caused during you stay.

10/10 Excellent

Andrew

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 5 nuits en juin 2023
Réponse de general manager le 7 juil. 2023
Thank you for your visit and the 5/5 rating. We hope to see you again soon!

10/10 Excellent

Kelly

Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de general manager le 28 juin 2023
Thank you for your visit and the 10/10 rating. We hope to see you again soon!

10/10 Excellent

Stephen

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lovely place to stay, always a good bit cheaper than the Hilton it is next to and a lot quieter too.
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de general manager le 26 juin 2023
Thank you for your visit and the excellent rating. We hope your future travels bring you back to the Vilamoura Garden.

10/10 Excellent

Tom

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Lovely hotel, made better by the attentive staff. Rooms modern and clean. Great proximity to the Marina (just 20 min walk or 5 min €4 Uber). Overall, great stay.
Séjour de 4 nuits en mai 2023
Réponse de general manager le 29 mai 2023
Thank you for choosing the Vilamoura Garden for your stay and reviewing your experience. We are thrilled you enjoyed our hospitality and look forward to welcoming you back again soon.

10/10 Excellent

James

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent hotel
Excellent hotel for the money, lovely large room, breakfast sufficient, staff very attentive
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de general manager le 3 avr. 2023
We thank you for staying at the Vilamoura Garden and for your kind comments, which made our team very proud. It was a pleasure to have you as our guest and we all hope to welcome you back again soon.

10/10 Excellent

Karl

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Small hotel with first class amenities. Staff really friendly. Outstanding cocktails and we had a free upgrade to the suite with birthday cake in the room. Brilliant.
Séjour de 4 nuits en mars 2023
Réponse de general manager le 29 mars 2023
We are so pleased to see your 5 point rating and grateful for the excellent feedback. Next time you visit Vilamoura we would love to have you stay with us again.

10/10 Excellent

Tsuyoshi

Séjour de 3 nuits en octobre 2022
Réponse de general manager le 29 mai 2023
Thank you for your visit and the excellent rating.

10/10 Excellent

Thomas

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 7 nuits en septembre 2022
Réponse de general manager le 29 mai 2023
Thank you for your visit and the excellent rating.

8/10 Bien

Michael

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Golfferien als Paar. Hotel ist sehr gut gelegen für die Dom Pedro Plätze. Zum Hafen sind es zu Fuss ca 20 Minuten. Frühstück ist gut. Das Personal sehr nett und hilfsbereit. Gerne wieder!
Séjour de 6 nuits en septembre 2022
Réponse de general manager le 16 sept. 2022
Thank you so much for your visit and kind feedback. We are delighted you enjoyed your golf vacation and hope to welcome you back to the Vilamoura Garden again soon.

10/10 Excellent

George

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing place to stay. Be back April 2023
My partner and I had an amazing stay. The people were lovely, happy and helpful. Always cleanliness was to a very high standard.
Séjour de 4 nuits en août 2022
Réponse de general manager le 22 août 2022
Thank you for staying with us and endorsing our hotel. We are thrilled you enjoyed our hospitality and very much look forward to welcoming you back.

6/10 Satisfaisant

Martim

Voyage en groupe
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
Localização do quarto péssima
O hotel deu nos um quarto péssimo e disseram q era porque foi uma tarifa com desconto. Localização do quarto por cima da garagem não dormimos a noite toda. Foi péssimo
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de general manager le 22 juil. 2022
Lamentamos que a estadia não tenha sido do seu agrado e pedimos as nossas desculpas por todos os incómodos causados. Agradecemos a visita e esperamos proporcionar-lhe uma experiência de maior qualidade numa próxima oportunidade.

10/10 Excellent

sergio

Séjour de 1 nuit en juillet 2022
Réponse de general manager le 18 juil. 2022
É com grande satisfação que registamos a pontuação máxima que atribuiu à sua estadia. Agradecemos a visita e esperamos recebê-lo novamente no nosso hotel.

8/10 Bien

MARIA LUISA

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alojamiento muy muy correcto para el precio y las fechas en las que estuvimos. Eran mejorables las paredes (gotelé) y el baño (bañera y presión del agua), así como el minibar que prácticamente congelaba las cosas. Tampoco era utilísimo el modo de iluminación, basado en lámparas pequeñas y no en iluminación general de la estancia. El desayuno estaba bien, pero tampoco era el más variado del mundo, y casi todos los días faltaban alguna cosa
Séjour de 7 nuits en juin 2022
Réponse de general manager le 27 juin 2022
Muchas gracias por hospedarse en nuestro hotel y compartir su experiencia. A pesar de las deficiencias, creemos que haya disfrutado de su estancia y esperamos poder recibirle nuevamente en un futuro no muy lejano.