Avis
8,4
Très bien
8,6/10
Propreté
9,0/10
Personnel et service
8,0/10
Équipements
8,2/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
30 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Nuno Gonçalves - Hotel Manager le 31 mars 2024
Dear Guy, Thank you for your stay and for your feedback, Hope to have you back in a near future.Best regards,
8/10 Bien
ophelie
2 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
ophelie
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Nuno Gonçalves - Hotel Manager le 5 janv. 2024
Dear Ophelie,Thank you for your stay and for your feedback.Hope to have you back.Best regards,
8/10 Bien
Real
25 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Real
Séjour de 4 nuits en août 2023
Réponse de Nuno Gonçalves - Hotel Manager le 28 août 2023
Dear Guest, Thank you for your stay and for your feedback.Hope to have you back in a near future.Best regards
8/10 Bien
Real
25 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Real
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Nuno Gonçalves - Hotel Manager le 28 août 2023
Dear Guest, Thank you for your stay and for your feedback.Hope to have you back in a near future.Best regards
6/10 Satisfaisant
Christine
29 mai 2023
Christine
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Nuno Gonçalves - Hotel Manager le 30 mai 2023
Dear Christine,Thank you for your stay and for your feedback. It very important to us to know what can be done in order to get 10 out of 10. Best regards
2/10 Horrible
Maite
21 mai 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Maite
Séjour de 1 nuit en mai 2023
Réponse de Nuno Gonçalves - Hotel Manager le 25 mai 2023
Dear Maite,Thank you for your stay and for your feedback. It very important to us to know what really happened in order to correct and evolve. We apologize for any inconvenience.Best regards,
6/10 Satisfaisant
Etienne
27 févr. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Doit mieux faire en terme de propreté.
Etienne
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Nuno Gonçalves - Hotel Manager le 28 févr. 2023
Dear Etienne. Thank you for your stay and feedback.I will personally take care of the cleaning matter because it is not usual to receive such feedback.We apologise for any inconvinience.Best regards,
10/10 Excellent
Sylvie
20 févr. 2023
Sylvie
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Nuno Gonçalves - Hotel Manager le 23 févr. 2023
Dear Sylvie, Thank you for your stay with us and for your fabulous feedback. Hope to have you back in a near future.Best regards,
8/10 Bien
Sylvie
15 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Sylvie
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Nuno Gonçalves - Hotel Manager le 15 févr. 2023
Dear Sylvie, Thank you for your stay and for your feedback. Hope to have you back in a near future. Best regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
22 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en décembre 2022
Réponse de Nuno Gonçalves - Hotel Manager le 28 déc. 2022
Dear Guest, Thank you for your stay with us and for your fabulous feedback. Hope to have you back in a near future.Best regards,
2/10 Horrible
Touchard
14 oct. 2022
Touchard
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Nuno Gonçalves - Hotel Manager le 15 oct. 2022
Dear Mrs. Touchard,Thank you for your stay and for your feedback once again (1st one in google).As wrote before, we apologise for the not exceeding your expectation, either in the check in, as well as, with the original room. But we do still not understand your disappointment with the room, because you just came to the reception and ask for a different one and and we offer the only one we had - a Superior room with twin beds (It was reserved a Classic with a double bed) and you did accept the change and we did not charge any extra. Best regards,
8/10 Bien
Sylvie
9 oct. 2022
Sylvie
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Nuno Gonçalves - Hotel Manager le 11 oct. 2022
Dear Sylvie, Thank you for your stay with us and for you feedback. Hope to have you back in a near future. Best regards,
8/10 Bien
Yann
9 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Yann
Séjour de 5 nuits en août 2022
Réponse de Nuno Gonçalves - Hotel Manager le 9 août 2022
Dear Yann, Thank you for your stay with us and for you rating. Hope to have you back in a near future. Best regards,
8/10 Bien
TERESA
Voyage en famille
29 juil. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
PERSONNEL TRES A L'ECOUTE
TERESA
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Nuno Gonçalves - Hotel Manager le 1 août 2022
Dear Teresa,
Thank you for your stay and for your fabulous feedback! Hope to have you back in a near future.
Best regards,
8/10 Bien
frederique
Voyage en famille
24 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
frederique
Séjour de 2 nuits en décembre 2021
Réponse de Nuno Gonçalves - Hotel Manager le 24 déc. 2021
Dear Frederique, Thank you for your stay with us and for your pontuation. Hope to have you back in a near future. Best Regards,
10/10 Excellent
Christine
8 déc. 2021
Christine
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de Nuno Gonçalves - Hotel Manager le 8 avr. 2022
Dear Christine,
Thank you for your stay with us and for your feedback!
Hope to have you back in a near future.
Best regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
27 oct. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bien situé
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Nuno Gonçalves - Hotel Manager le 27 oct. 2021
Dear Guest,
Thank you for your stay with us and for your feedback.
Hope to have you back in a near future.
Best regards
6/10 Satisfaisant
Lionel
12 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Lionel
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
10/10 Excellent
Sylvie
Voyage en groupe
10 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel centré
Sylvie
Séjour de 1 nuit en septembre 2021
Réponse de Nuno Gonçalves - Hotel Manager le 10 sept. 2021
Dear Sylvie, Thank you for your stay with us. We hope all the service were excelent for you to enjoy the stay. Hope to have you back in a near future! Best regards
8/10 Bien
FRANCOISE
11 août 2021
FRANCOISE
Séjour de 2 nuits en juillet 2021
4/10 Médiocre
josiane
29 mai 2021
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
une cage à poule pour humain
josiane
Séjour de 1 nuit en mai 2021
Réponse de Nuno Gonçalves - Hotel Manager le 2 juin 2021
Dear Josiane,
Thank you for your stay and comment.
We apologise for the bad headboard. We are fixing all of them in the hotel during June.
We hope you can return and see that we have solve the problem.
Best regards
10/10 Excellent
RACHEL
Voyage en famille
31 déc. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Emplacement dans Faro idéal pour visiter
RACHEL
Séjour de 3 nuits en décembre 2020
Réponse de Nuno Gonçalves - Hotel Manager le 1 janv. 2021
Dear Rachel, Thank you for your stay with us, as well as, thank you for your comment. We hope all the service were excelent for you to enjoy the stay. Best regards
8/10 Bien
Gerard
3 oct. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gerard
Séjour de 1 nuit en septembre 2020
Réponse de Nuno Gonçalves - Hotel Manager le 7 oct. 2020
Dear Gerard, Thank you for your stay with us, as well as, thank you for your comment. We hope all the service were excelent for you to enjoy the stay. Best regards,
10/10 Excellent
GAELLE
Voyage en famille
26 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
GAELLE
Séjour de 2 nuits en août 2020
Réponse de Nuno Gonçalves - Hotel Manager le 26 août 2020
Dear Gaelle,
Thank you for you comment and for staying in our Hotel. Hope to have you back again!
Best regards,
4/10 Médiocre
Sophie, Faro
Voyage en famille
24 août 2020
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sophie
Séjour de 3 nuits en août 2020
Réponse de Nuno Gonçalves - Hotel Manager le 24 août 2020
Dear Sophie,
Thank you for you comment and for staying in our Hotel.
I am very sorry that this situation happened to you, but in fact we were unable to repair it because the handle was not in stock with the suppliers.
The situation has not been dealt with correctly, however I guarantee that it is an isolated and not a repetitive act.
I hope to have you back to prove that we do our best every day to make our guests feel safe.
Carefully,
10/10 Excellent
SIHAM
Voyage en groupe
23 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
SIHAM
Séjour de 2 nuits en août 2020
Réponse de Nuno Gonçalves - Hotel Manager le 24 août 2020
Dear SIHAM,
Thank you for you comment and for staying in our Hotel. Hope to have you back again!
Best regards,
8/10 Bien
Adeline
17 août 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Adeline
Séjour de 2 nuits en août 2020
Réponse de Nuno Gonçalves - Hotel Manager le 18 août 2020
Dear Adeline,
Thank you for choosing Faro Boutique Hotel for your stay.
Hope to see you again!
Best Regards,
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
29 févr. 2020
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Nuno Gonçalves - Hotel Manager le 2 mars 2020
Dear Guest,
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!
Best regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
5 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en décembre 2019
Réponse de Nuno Gonçalves - Hotel Manager le 5 janv. 2020
Dear Guest,
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!
Best regards
8/10 Bien
Alain, Toulouse
Voyage en couple
1 janv. 2020
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Alain
Séjour de 4 nuits en décembre 2019
Réponse de Nuno Gonçalves - Hotel Manager le 5 janv. 2020
Dear Mr. Alain,
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!
Best regards
8/10 Bien
Eleonore
6 nov. 2019
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Eleonore
Séjour de 4 nuits en novembre 2019
Réponse de Nuno Gonçalves - Hotel Manager le 6 nov. 2019
Dear Eleonore,
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!
Best regards,
8/10 Bien
Claude, Pabu
Voyage en couple
7 oct. 2019
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Claude
Séjour de 7 nuits en septembre 2019
Réponse de Nuno Gonçalves - Hotel Manager le 7 oct. 2019
Dear Claude,
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!
Best regards
8/10 Bien
NICOLE FRANCOISE
13 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent séjour à Faro
NICOLE FRANCOISE
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Nuno Gonçalves - Hotel Manager le 13 sept. 2019
Dear Nicole,
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!
Best regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
12 sept. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Sans plus...
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en septembre 2019
Réponse de Nuno Gonçalves - Hotel Manager le 12 sept. 2019
Dear Guest,
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback.
Best regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
11 sept. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Nuno Gonçalves - Hotel Manager le 12 sept. 2019
Dear Guest,
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!
Best regards,
6/10 Satisfaisant
Marylene
4 sept. 2019
Les points forts : Personnel et service
Hôtel très bien situé et très calme
Marylene
Séjour de 3 nuits en août 2019
Réponse de Nuno Gonçalves - Hotel Manager le 4 sept. 2019
Dear Marlene,
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!
Best regards
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
17 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de Nuno Gonçalves - Hotel Manager le 17 août 2019
Dear Guest,
Thank you for staying with us.
We do appreciate your feedbacka and hope to see you again.
Best regards
8/10 Bien
Céline
19 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour agréable
Céline
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Nuno Gonçales - Hotel Manager le 19 juil. 2019
Dear Céline,
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!
Best regards,
8/10 Bien
Cathy
27 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Cathy
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Nuno Gonçalves le 28 juin 2019
Dear Cathy,
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
Best regards
8/10 Bien
Voyageur vérifié
21 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en mai 2019
Réponse de Nuno Gonçalves - Hotel Manager le 21 mai 2019
Dear Guest,
Thank you for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!
Concerning the minibar, all the rooms have one inside the closet.
Best regards,
10/10 Excellent
Josephine
14 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Josephine
Séjour de 3 nuits en mai 2019
Réponse de Nuno Gonçalves - Hotel Manager le 14 mai 2019
Dear Josephine,
Thank you for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback.
Best regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
12 mai 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en mai 2019
Réponse de Nuno Gonçalves - Hotel Manager le 13 mai 2019
Dear Guest,
Thank you for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!
Best regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
8 avr. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en avril 2019
Réponse de Nuno Gonçalves - Hotel Manager le 8 avr. 2019
Dear Guest,
Thank you for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!
Best Regards,
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
16 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Nuno Gonçalves - Hotel Manager le 17 févr. 2019
Dear Guest,
Thank you for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!
Best regards,
8/10 Bien
Voyageur vérifié
27 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tres bien situé & moderne
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en janvier 2019
Réponse de Nuno Gonçalves - Hotel Manager le 1 févr. 2019
Cher client, merci de rester avec nous. Nous travaillons fort pour rendre nos invités heureux et apprécier vos commentaires!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
10 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en décembre 2018
Réponse de Nuno Gonçalves - Hotel Manager le 10 janv. 2019
Dear Guest,
Thank you for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!
Best regards,
8/10 Bien
Natalie, Montpellier
29 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Natalie
Séjour de 3 nuits en septembre 2018
Réponse de Nuno Gonçalves - Hotel Manager le 3 oct. 2018
Dear Guest, Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
26 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Confort de la chambre
Pratique
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Réponse de Nuno Gonçalves - Hotel Manager le 3 oct. 2018
Dear Guest, Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
19 sept. 2018
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Réponse de Nuno Gonçalves - Hotel Manager le 3 oct. 2018
Dear Guest, Thanks for staying with us and we apologise for not exceding your expectation. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!
8/10 Bien
pierre
18 sept. 2018
Bien
pierre
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Réponse de Nuno Gonçalves - Hotel Manager le 21 sept. 2018
Dear Mr. Pierra, Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback! Best regards,