Les notes se basent sur un nombre total de 154 avis vérifiés

Ils ont payé. Ils ont séjourné. Nous avons vérifié.
3,7 sur 5
Recommandé par 88 % des clients
3,9 Propreté de la chambre
4,1 Services et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,6 Conditions de l'hôtel
Ils ont payé. Ils ont séjourné.
Nous avons vérifié.
4 sur 5
Recommandé
pour Escale d'une nuit
par un voyageur vérifié de trois rivieres QC

only one night

Publié le 9 août 2013 sur Hotels.com
Very good choice for this town...
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur vérifié de H

Clean, comfortable room

Publié le 31 juil. 2014
Very good hotel for the price. Stayed for one night whole traveling through Virginia.
2 sur 5
par un voyageur vérifié

Better than sleeping in the car

Publié le 22 juil. 2014
This hotel advertised a complimentary shuttle service, secured wifi connection, and an exercise facility. They had none of them or an elevator, so if you really want exercise... you can carry your bags up and down the stairs from the parking lot. If you enjoy black mold in the sink cracks and bizarre lumps under the carpet, this is your spot.
3 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par un voyageur vérifié

Publié le 20 juil. 2014
I stayed for one night. The room and the experience was fine. I have no complaints.
2 sur 5
par un voyageur vérifié

Publié le 27 juin 2014
Phone would ring every 15 minutes until I unplugged it. Seemed to be some static when I answered. Clerk not helpful. Truckers began starting their engines at 5am.
4 sur 5
Recommandé
pour Personnes en voyage d'affaires
par walter jacjson

Ce voyageur n'a laissé qu'une note Publié le 17 mai 2014 sur Hotels.com
4 sur 5
Recommandé
pour Personnes en voyage d'affaires
par un voyageur vérifié

Publié le 15 mai 2014 sur Hotels.com
Had a handicap person we had room on 2nd floor no elavator
2 sur 5
Recommandé
par un voyageur vérifié

Publié le 14 mai 2014 sur Hotels.com
Room advertised shuttle service to airport, but shuttle service they said had been discontinued. However, they provided a taxi for us at no cost.
2 sur 5
Recommandé
pour Personnes en voyage d'affaires
par un voyageur vérifié

Publié le 13 mai 2014 sur Hotels.com
The best part was the front desk clerk. She did everything possible to get us a 1st floor room as there is no elevator and I could not climb stairs with my luggage
3 sur 5
Recommandé
par Neil de DC

Standard hotel: nothing wrong

Publié le 12 mai 2014 sur Hotels.com
It's a hotel that does what it says on the tin. Check in took longer than it should. Room was okay, but a toenail next to the bed suggested cleaning could have been better. Breakfast had all that was needed