Extérieur

Avis sur Holiday Inn Port of Miami - Downtown, an IHG Hotel

3.5 out of 5

Avis

7,2

Bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 550 avis sur 1541." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 345 avis sur 1541." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 263 avis sur 1541." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 172 avis sur 1541." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 211 avis sur 1541." "

7,0/10

Propreté

7,8/10

Personnel et service

6,6/10

Équipements

6,4/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

7,0/10

Écoresponsabilité

Avis

6/10 Satisfaisant

Nancy

Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Customer Service le 6 avr. 2024
Nancy, it appears we received a middle-of-the-road rating from your stay. We appreciate it, but we're always striving for excellence. Please share any specific feedback you may have, so we can continuously improve our service to better meet guest needs in the future.

10/10 Excellent

Guylaine

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Vraiment proche pour les activités au port 5
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Customer Service le 3 mars 2024
Guylaine, it's pleasing to know that the strategic location of Holiday Inn Port of Miami-Downtown was ideal for your activities. We hope to welcome you back during your next visit.

2/10 Horrible

Diane

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Chambre pas propre pas de machine à café pas insonorisé ni frigo pour 600$ sait beaucoup trop chère pour cette hôtel je la recommande pas
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Customer Service le 24 févr. 2024
Diane, nous regrettons d'apprendre que votre récente expérience n'a pas été à la hauteur du niveau élevé que nous souhaitons offrir. Il est regrettable que vous ayez constaté des problèmes de propreté et le manque d'équipements tels qu'une machine à café et un réfrigérateur. En ce qui concerne le problème des prix, nous révisons continuellement nos tarifs par rapport à nos commodités pour en évaluer le rapport qualité-prix. Vos commentaires sont importants pour nous car ils nous aideront à mieux servir nos clients. Merci pour votre avis.

6/10 Satisfaisant

Pierre

Voyage en couple
Les points faibles : Propreté et équipements
Très dispendieux pour un hôtel Holiday Inn. Vieux et odeur d’humidité. Il y a assurément mieux à trouver à Miami. Très déçu.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Customer Service le 30 déc. 2023
Pierre, c'est décourageant d'apprendre que votre séjour n'a pas répondu à vos attentes. Nous comprenons votre préoccupation concernant l'arôme perçu et nous nous engageons à maintenir un environnement frais et accueillant. Veuillez noter que nous nous améliorons continuellement, dans le but de garantir à chaque client une visite confortable. Nous apprécierions une autre chance de rendre votre voyage à Miami plus agréable à l'avenir.

10/10 Excellent

Robert

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Customer Service le 31 déc. 2023
Thank you for the 5 out of 5 rating, Robert!We're thrilled to see how much you enjoyed staying at Holiday Inn Port Of Miami-Downtown. We look forward to hosting you again in the near future! Thank you again for sharing.

6/10 Satisfaisant

Denis

Voyage en groupe
Les points forts : Équipements
Bien localisé mais ça manque un peu d'amour
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Customer Service le 10 déc. 2023
Denis, merci pour votre contribution. Il est important pour nous de connaître les domaines dans lesquels nos clients estiment qu'il peut y avoir des améliorations, comme le besoin d'un peu plus d'affection. Vos points de vue sont appréciés et guideront certainement les améliorations nécessaires. Nous espérons vous accueillir à nouveau, dans le but de dépasser vos attentes la prochaine fois.

8/10 Bien

David

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Customer Service le 18 nov. 2023
Thank you for the great rating, David!It's wonderful we could provide a pleasant experience for you. We care about the happiness of our guests so we look forward to hosting you again soon at Holiday Inn Port Of Miami-Downtown. We'd like to share an even better experience with you soon.

10/10 Excellent

Jasmine

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chambre propre et confortable, personnel courtois, Bayside market de l'autre côté du boulevard - parfait pour départ de croisière.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Customer Service le 4 août 2023
Jasmine, c'est merveilleux d'apprendre que vous avez trouvé l'Holiday Inn Port Of Miami-Downtown pour avoir une chambre propre et confortable et un personnel courtois. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié la commodité d'avoir le marché de Bayside à proximité et c'était parfait pour votre hébergement avant la croisière. Nous nous réjouissons de vous accueillir la prochaine fois. Voyagez en toute sécurité !

6/10 Satisfaisant

Andrea

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Customer Service le 30 juil. 2023
We appreciate the feedback, Andrea.We're disappointed your time with us was anything less than perfect. We look forward to sharing a more positive experience with you soon.

10/10 Excellent

Normand

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Customer Service le 11 avr. 2023
Thanks for the outstanding rating, Normand!We're delighted your time at Holiday Inn Port Of Miami-Downtown was so amazing! We strive for excellence. We look forward to hosting you again soon so we can share another fantastic experience with you.

4/10 Médiocre

Jean-Pierre, Saint-Constant

Voyage en famille
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Personnel et service
Situation geographique
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Customer Service le 13 mars 2023
Merci d'avoir pris le temps de partager cette belle critique, Jean-Pierre!Nous sommes ravis de savoir que vous avez vécu une expérience aussi agréable avec nous au Holiday Inn Port Of Miami-Downtown. Nous sommes également ravis que vous ayez apprécié notre emplacement central et la proximité de tant des meilleures attractions de la ville. Nous serions ravis de vous accueillir à nouveau afin de pouvoir partager une autre expérience inoubliable avec vous !Revenez nous rendre visite bientôt!

10/10 Excellent

JOHAN

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Mayra G Camacho le 25 août 2022
Thank you for your feedback and for staying with us, Johan. We hope have the opportunity to have you back in our hotel. Thank you for staying and for choosing Holiday Inn Port of Miami Downtown.

6/10 Satisfaisant

France

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les matelas de notre chambre étaient complètement finis. Vraiment! La toilette a fait un bruit d'enfer toute la nuit. Nous avons demandé le matin une réparation et ils sont venus. Ils ont réparé mais la toilette a encore fait à quelques reprises un bruit infernal. Devrait être changé également. Par contre, le service a été bon. Ils ont répondu rapidement à nos demandes. Le déjeuner au restaurant était très bon.
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Customer Service le 2 août 2022
Nous apprécions les commentaires, France. Bien que nous soyons heureux que vous ayez apprécié notre service efficace et nos délicieuses options de déjeuner, il est regrettable que nos matelas et nos accessoires de salle de bain n'aient pas répondu à vos attentes. Nous regrettons vos défis et les inconvénients, nous répondrons donc à vos préoccupations avec notre équipe à l'avenir. Nous espérons que vous nous donnerez bientôt une autre occasion de partager une expérience plus positive avec vous.

8/10 Bien

Axell

Voyage en famille
Les points forts : Propreté
Hôtel très bien placé mais plutôt vétuste il y a une Caution à faire en arrivant ce n était pas précisé sur le site
Séjour de 2 nuits en juin 2022
Réponse de Customer Service le 9 juin 2022
Merci d'avoir pris le temps de partager votre avis avec nous, Axel. Nous sommes heureux d'apprendre que vous avez vécu une si belle expérience avec nous. Nous nous soucions de la satisfaction de nos clients, nous apprécions donc que vous nous fassiez savoir ce que nous pouvons faire pour rendre votre séjour parfait. Nous nous assurerons de communiquer vos commentaires à notre équipe. Nous sommes impatients de partager une expérience encore plus agréable avec vous bientôt. Merci encore!

8/10 Bien

Carl

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2022

10/10 Excellent

Yohanna

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bien placé pour aller voir un match des Miami Heat, découvrir downtown, centre commercial juste à côté.
Séjour de 1 nuit en février 2022
Réponse de Customer Service le 16 févr. 2022
Merci pour cette belle critique, Yohann! Nous sommes ravis de savoir que vous avez vécu une expérience aussi merveilleuse au Holiday Inn Port of Miami-Downtown. Nous sommes également ravis que vous ayez apprécié notre emplacement privilégié et la proximité de tant des meilleures attractions de la ville. Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau afin de pouvoir partager une autre expérience fabuleuse avec vous!

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tres bien situé face à BAYSIDE
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Customer Service le 19 août 2021
Merci de nous avoir laissé cette fabuleuse critique ! Nous sommes ravis que vous ayez passé un moment aussi agréable avec nous à l'Holiday Inn Port Of Miami-Downtown ! Nous nous soucions profondément du confort et de la satisfaction de nos clients, c'est donc merveilleux que vous ayez apprécié notre emplacement central. Nous aimons voir nos clients profiter de notre proximité avec tant d'excellentes attractions. Au plaisir de vous accueillir à nouveau pour un autre séjour inoubliable ! Avoir une journée incroyable!

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Le personnel est accueillant, l'emplacement se l'hôtel est pratique avec tout a proximité.
Séjour de 3 nuits en juin 2021
Réponse de Mayra G Camacho le 12 juin 2021
Merci pour votre commentaire. Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez passé un bon moment dans notre propriété. N'hésitez pas à nous rendre visite à nouveau. Avec plaisir. Cordialement.

2/10 Horrible

Clarissa

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Just do not stay here.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 17 avr. 2024
Clarissa, we're disheartened to hear about your recent recommendation. We continually strive to improve our guests' experiences and appreciate feedback to help guide these enhancements. We sincerely hope you'll reconsider and give us another chance to provide a more satisfactory stay in the future.

2/10 Horrible

Clarissa

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dirty, smelled like mold. Very outdated. Housekeeping was super rude. Front desk staff was ok checking in but when we went to check out no one was at the front desk we waited 10 mins. We heard a loud TV on in the back but no one was there checking out. Luggage handler was very nice. I would NEVER EVER stay there again. I do NOT recommend to anyone. There were about 10 people in line waiting for a different room due to the dirtiness and horrible mold smell in their rooms. I had to change our room and when they did it wasn’t much better! Thank god it was just for one night as we were there for a cruise.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 17 avr. 2024
Clarissa, it's regrettable to read about your recent experience. We sincerely apologize for any shortcomings relating to overall cleanliness and perceived lack of attention at the front desk. We'll look into these matters systematically to ensure a more reliable and enjoyable stay for our guests. It's heartening to note the positive interaction with our luggage handler, and we'll continue focusing on providing excellent service. We appreciate your feedback and would love an opportunity, if ever given, to provide a better experience.

6/10 Satisfaisant

Janet

Voyage en famille
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Property was showing its age , especially in bathrooms. Location was fine and close to port of Miami. Rooms need to be refurbished /updated. I would not recommend this facility .
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 16 avr. 2024
Janet, it seems some aspects regarding property conditions didn't meet your expectations, which we sincerely regret. However, we're glad you appreciated our strategic location close to the Port of Miami. We're continually striving to uplift our rooms to offer an enhanced stay experience. Your feedback, although unpleasant, aids us in our efforts for improvements. We hope for an opportunity to impress upon you a renewed positive impression in the future.

6/10 Satisfaisant

Diane

Voyage en groupe
Les points faibles : Équipements
Location was what we wanted, but this is 2 years in a row and both time no pool. Are they ever going to get it fixed
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Holiday Inn Port of Miami le 16 avr. 2024
It's unfortunate your time with us was anything less than ideal. We strive to offer quality service and convenience for all our guests. We're happy you enjoyed our prime location and delicious breakfast despite the problems you had with the condition of our rooms and property. We endeavor to offer the best experience possible, and your feedback will help. Thank you.

2/10 Horrible

Haley

Most disgusting place I have ever stayed, first we had to change rooms because of the toxic mold then the 2nd was just as bad but did not complain because honestly why would we have to
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Holiday Inn Port of Miami le 16 avr. 2024
Haley, it's disheartening to learn that your experience didn't align with our usual standards. We apologize for any dissatisfaction caused by your lodging accommodations. We value your feedback and would be interested in viewing the images you mentioned. This will aid us in addressing any potential areas of improvement. We hope for the opportunity to serve you better in the future.

10/10 Excellent

Sue

Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Real close to port
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 15 avr. 2024
Sue, it's wonderful to hear that you found the proximity of Holiday Inn Port Of Miami-Downtown to the port beneficial. We value your feedback and hope to welcome you back in the near future for another convenient stay.

10/10 Excellent

Lilian

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 16 avr. 2024
Lilian, thank you for choosing Holiday Inn Port Of Miami-Downtown! It's a pleasure to know you had an excellent experience. We hope to serve you again on your next visit!

2/10 Horrible

Mary Ann

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rooms are dirty. Not enough towels-had to literally go down to front desk twice to request bedding for pull out bed and more towels. Tried to call front desk and housekeeping but call would not go thru. The hotel is very convenient but really needs some upkeep. Not happy with it at all.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 14 avr. 2024
Mary Ann, it's unfortunate to hear about your experience. We regret that you faced some challenges with the cleanliness and availability of supplies in your room. Our team is always committed to ensure guest satisfaction and we're dismayed we didn't meet your expectations in this instance. We appreciate your feedback about the need for some improvements, it's essential for us to enhance our services. We hope to have the opportunity to serve you better in the future.

10/10 Excellent

Charles, Hampton

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Convenient and easy access to dining and shopping!
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Customer Service le 12 avr. 2024
Charles, it's wonderful to hear that you found the location of Holiday Inn Port Of Miami-Downtown incredibly convenient with an array of dining and shopping options easily accessible. Thank you for sharing your positive experience. We look forward to having you with us again.

8/10 Bien

Christine

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 13 avr. 2024
Thank you for the 4/5 rating, Christine!We are excited to see that you had an enjoyable experience at Holiday Inn Port Of Miami-Downtown. We're so glad that you felt comfortably accommodated during your visit. We'd love to host you again for an even more enjoyable stay!

6/10 Satisfaisant

TERESA, Portland

Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
The hotel is across the street from Bayside Market. There's restaurants and shopping places inside the Bayside market. It's a fun vibe there. The hotel is very dated, but clean. The port of Miami is nearby. You can get third party service to give you a ride to the port, which was very convenient
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 16 avr. 2024
Teresa, it's great to learn that you appreciated our key location across from Bayside Market and found our convenience to the Port of Miami beneficial. We're glad you found our cleanliness standards met your expectations - it's a fundamental aspect we prioritize. In regards to the decor, our property strives to maintain its classic appeal while providing modern comfort. We appreciate your feedback and will use it as part of our continuous aim to improve guest experiences. Looking forward to hosting you again in the future.

6/10 Satisfaisant

Meghan

Voyage en groupe
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Very close to the port. Couch bed is very uncomfortable and not great for adults. Overall not bad for the time and location needed.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 9 avr. 2024
Meghan, we appreciate your feedback about the convenience of our location. However, we're sorry to hear about your experience with the sofabed. We endeavor to ensure all our guests have comfortable sleeping arrangements and regret this wasn't the case for you. Your comments will be taken into consideration for future improvements. We hope overall your time with us fitted your schedule and needs.

6/10 Satisfaisant

Reginald

Voyage en famille
Excellent location in regard to the Kaseya Centre and Bayside in general.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 9 avr. 2024
Reginald, it's great to hear that you appreciated the prime location of the hotel in relation to key points of interest. Your feedback is valuable, and we hope to serve you again in the future.

8/10 Bien

elijah

Voyage en famille
Les points forts : Propreté
Good Hotel. Needs some upgrades
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 9 avr. 2024
Elijah, it's great to know you see the value in staying at Holiday Inn Port Of Miami-Downtown. Your suggestion for potential upgrades is duly noted. We appreciate your feedback and hope to welcome you back soon for even more positive experiences.

10/10 Excellent

Taylor

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
The staff was exceptionally kind
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 9 avr. 2024
Taylor, we're thrilled to hear you found our team members at Holiday Inn Port Of Miami-Downtown to be exceedingly courteous. We place a high value on providing a welcoming and friendly environment. We look forward to welcoming you back in the future!

8/10 Bien

Maria

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 9 avr. 2024
Maria, thank you for your rating of the Holiday Inn Port of Miami-Downtown. We're thrilled to know that you enjoyed your stay with us. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon!

10/10 Excellent

Kyoko

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 9 avr. 2024
Kyoko, it's wonderful to hear that you had a stellar experience at Holiday Inn Port Of Miami-Downtown. We're thrilled to have met your expectations and are eager to welcome you back soon!

10/10 Excellent

Miguel

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Customer Service le 7 avr. 2024
Miguel, thank you for choosing to stay at Holiday Inn Port Of Miami-Downtown and for your high rating on Expedia. We're delighted to know that you had a positive experience. We look forward to welcoming you back in the near future.

8/10 Bien

Philipe

Voyage en famille
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
If you are cruising check out and leave room an hour or 2 in advance. Elevators are spar e when trying to leave. As much business and this hotel does it really needs updated new shower heads maybe
Réponse de Customer Service le 7 avr. 2024
Philipe, it's delightful to hear that you chose the Holiday Inn Port Of Miami-Downtown for your pre-cruise stay. We understand that the elevator usage during peak times can be overwhelming and could have inconvenienced your departure. We acknowledge your thoughts on room updates, particularly pertaining to the shower facilities. Your feedback has been noted for consideration as we continually strive to offer a comfortable and enjoyable stay for all our guests. We hope to welcome you back again in the near future.

8/10 Bien

David

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 7 avr. 2024
Thank you for this lovely rating, David!We're thrilled to know we could provide an enjoyable experience for you. We care about the comfort and satisfaction of our guests so we look forward to hosting you again at Holiday Inn Port Of Miami-Downtown. We'd like to share an even better experience with you soon.

8/10 Bien

timothy

Les points forts : Personnel et service
Nothing happing NO POOL and did not say so until after I paid. WOULD NOT REFUND. THATS RIDICULES
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 8 avr. 2024
Timothy, we regret to hear about your dissatisfaction, particularly in relation to certain amenities. It's crucial for us to provide accurate information about the services available to avoid any inconveniences. Regarding the refund policy, it tends to vary under different situations and is often dictated by booking conditions. We appreciate your feedback and will use it to improve our communication moving forward.

8/10 Bien

Edgar, Toa Alta

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Esta en una muy buena ubicación
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 6 avr. 2024
Edgar, thank you for your feedback. It's terrific to hear that you appreciated the prime positioning of Holiday Inn Port Of Miami-Downtown. We're eager to welcome you back for another convenient and enjoyable stay.

8/10 Bien

Matthew

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff at the bar were exceptional. Staff at breakfast on 29th were helpful and friendly. Food was great
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Customer Service le 6 avr. 2024
Matthew, it's heartening to know that our Holiday Inn Port Of Miami-Downtown team members at the bar and during breakfast impressed you with their exceptional service. We're also thrilled that you found our food to your liking. We can't wait to welcome you back for another delightful experience.

10/10 Excellent

Michael

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very nice and close to the Bay area and the port.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 12 avr. 2024
Michael, it's delightful to hear you appreciated the prime location of Holiday Inn Port Of Miami-Downtown. Our closeness to the Bay area and the port is indeed a standout feature we're proud of. We hope that you enjoyed your stay and we're looking forward to your next visit.

8/10 Bien

Dionne

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dilli was amazing at check in. All the staff were courteous and the location is fantastic. However, the carpet in the room was filthy.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Customer Service le 5 avr. 2024
Dionne, it's delightful to learn that you found our check-in process smooth and that the location of Holiday Inn Port Of Miami-Downtown met your convenience needs. We're proud of our excellent team members like Dilli for making our guests feel welcomed. However, we acknowledge the comment about the cleanliness of the room. Providing a comfortable and clean environment for our guests is a priority and we'll certainly look into this. We appreciate your feedback and look forward to making your next stay even better.

6/10 Satisfaisant

Hany

Voyage en famille
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Room smells old or not clean, i didn't like it.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 4 avr. 2024
Hany, thank you for relaying your experience. We truly regret any inconveniences related to the room's odor, as we strive to ensure a comfortable stay for all our guests. Please know, the cleanliness of our facilities is of the utmost importance and we will certainly take your remarks into account. We hope for another opportunity to provide you with a more positive experience.

6/10 Satisfaisant

Kelly

Voyage en famille
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Close to cruise port and across the street from Bayside Marketplace. Hotel is in need of a renovation as it looks like a hotel out of 1985.
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 4 avr. 2024
Kelly, your feedback is appreciated. It's great to hear you enjoyed our proximity to the cruise port and Bayside Marketplace. Your comments regarding our décor have been noted, and we always strive to ensure all aspects of our property meet guests' expectations. Your input will contribute to any future considerations in this area. Thank you.

6/10 Satisfaisant

gary, bend

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
A 2 star for $250 per night old and wore out great location sold out and one elevator not working
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Customer Service le 2 avr. 2024
Gary, it seems like there were a couple of aspects of your stay that didn't meet your expectations, particularly regarding the condition of the facility and the elevator situation. Please know that continuous improvement is at the heart of our objectives. We have noted your feedback for appropriate evaluation and action. Nonetheless, we're glad to know that you appreciate our prime location. Your patience and understanding are greatly appreciated.

6/10 Satisfaisant

Magdalena

Voyage en famille
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Bien ubicado, personal muy amable , olor a humedad☹️
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Customer Service le 2 avr. 2024
Magdalena, gracias por compartir tus impresiones. Es fantástico saber que apreció nuestra ubicación y encontró útiles a los miembros de nuestro equipo. Sin embargo, lamentamos que haya detectado un olor inusual durante su estancia. Seguramente este asunto no es típico y sus comentarios nos guiarán para mejorar nuestros servicios. Gracias una vez más por tu reseña.

8/10 Bien

Heydi

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service et équipements
The bathroom was dirty, have hair ball on the tub.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Customer Service le 2 avr. 2024
Heydi, it's disheartening to hear about your experience with the room's cleanliness. We value our clientele's comfort and will address this concern with high importance. We look forward to exceeding your expectations during your next stay.

2/10 Horrible

lindsay

Voyage en groupe
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Probably the most filthy hotel i have ever stayed in!! The room smelled so strong of mens cologne.
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Customer Service le 31 mars 2024
Lindsay, it's concerning to hear you didn't have a satisfactory stay. It’s regrettable that you found the cleanliness lacking, and that the room aroma was not to your preference. Please know that we hold high standards when it comes to hygiene and cleanliness, and action is always taken to address guest concerns. We appreciate your comments as they allow us to continually improve.

6/10 Satisfaisant

Erika A. Arguelles

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté et personnel et service
The location is good.
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Customer Service le 31 mars 2024
Erika, we are pleased that you found our location convenient for your needs. We hope to continue meeting your expectations should your travels bring you back this way.