Avis sur Holiday Inn Port of Miami - Downtown, an IHG Hotel
Holiday Inn Port of Miami - Downtown, an IHG Hotel
340 Biscayne Blvd, Miami, FL
Avis
7,2
Bien
7,0/10
Propreté
7,8/10
Personnel et service
6,6/10
Équipements
6,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,0/10
Écoresponsabilité
Avis
17 mars 2024
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Customer Service le 6 avr. 2024
Nancy, it appears we received a middle-of-the-road rating from your stay. We appreciate it, but we're always striving for excellence. Please share any specific feedback you may have, so we can continuously improve our service to better meet guest needs in the future.
10/10 Excellent
Guylaine
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en couple
3 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Guylaine
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Customer Service le 3 mars 2024
Guylaine, it's pleasing to know that the strategic location of Holiday Inn Port of Miami-Downtown was ideal for your activities. We hope to welcome you back during your next visit.
2/10 Horrible
Diane
Voyage en couple
24 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Diane
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Customer Service le 24 févr. 2024
Diane, nous regrettons d'apprendre que votre récente expérience n'a pas été à la hauteur du niveau élevé que nous souhaitons offrir. Il est regrettable que vous ayez constaté des problèmes de propreté et le manque d'équipements tels qu'une machine à café et un réfrigérateur. En ce qui concerne le problème des prix, nous révisons continuellement nos tarifs par rapport à nos commodités pour en évaluer le rapport qualité-prix. Vos commentaires sont importants pour nous car ils nous aideront à mieux servir nos clients. Merci pour votre avis.
6/10 Satisfaisant
Pierre
Voyage en couple
30 déc. 2023
Les points faibles : Propreté et équipements
Pierre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Customer Service le 30 déc. 2023
Pierre, c'est décourageant d'apprendre que votre séjour n'a pas répondu à vos attentes. Nous comprenons votre préoccupation concernant l'arôme perçu et nous nous engageons à maintenir un environnement frais et accueillant. Veuillez noter que nous nous améliorons continuellement, dans le but de garantir à chaque client une visite confortable. Nous apprécierions une autre chance de rendre votre voyage à Miami plus agréable à l'avenir.
10/10 Excellent
Robert
30 déc. 2023
Robert
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Customer Service le 31 déc. 2023
Thank you for the 5 out of 5 rating, Robert!We're thrilled to see how much you enjoyed staying at Holiday Inn Port Of Miami-Downtown. We look forward to hosting you again in the near future! Thank you again for sharing.
6/10 Satisfaisant
Denis
Voyage en groupe
10 déc. 2023
Les points forts : Équipements
Denis
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Customer Service le 10 déc. 2023
Denis, merci pour votre contribution. Il est important pour nous de connaître les domaines dans lesquels nos clients estiment qu'il peut y avoir des améliorations, comme le besoin d'un peu plus d'affection. Vos points de vue sont appréciés et guideront certainement les améliorations nécessaires. Nous espérons vous accueillir à nouveau, dans le but de dépasser vos attentes la prochaine fois.
8/10 Bien
David
17 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Customer Service le 18 nov. 2023
Thank you for the great rating, David!It's wonderful we could provide a pleasant experience for you. We care about the happiness of our guests so we look forward to hosting you again soon at Holiday Inn Port Of Miami-Downtown. We'd like to share an even better experience with you soon.
10/10 Excellent
Jasmine
Voyage en couple
3 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jasmine
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Customer Service le 4 août 2023
Jasmine, c'est merveilleux d'apprendre que vous avez trouvé l'Holiday Inn Port Of Miami-Downtown pour avoir une chambre propre et confortable et un personnel courtois. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié la commodité d'avoir le marché de Bayside à proximité et c'était parfait pour votre hébergement avant la croisière. Nous nous réjouissons de vous accueillir la prochaine fois. Voyagez en toute sécurité !
6/10 Satisfaisant
Andrea
29 juil. 2023
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrea
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Customer Service le 30 juil. 2023
We appreciate the feedback, Andrea.We're disappointed your time with us was anything less than perfect. We look forward to sharing a more positive experience with you soon.
10/10 Excellent
Normand
9 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Normand
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Customer Service le 11 avr. 2023
Thanks for the outstanding rating, Normand!We're delighted your time at Holiday Inn Port Of Miami-Downtown was so amazing! We strive for excellence. We look forward to hosting you again soon so we can share another fantastic experience with you.
4/10 Médiocre
Jean-Pierre, Saint-Constant
Voyage en famille
11 mars 2023
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Personnel et service
Jean-Pierre
Séjour de 1 nuit en février 2023
Réponse de Customer Service le 13 mars 2023
Merci d'avoir pris le temps de partager cette belle critique, Jean-Pierre!Nous sommes ravis de savoir que vous avez vécu une expérience aussi agréable avec nous au Holiday Inn Port Of Miami-Downtown. Nous sommes également ravis que vous ayez apprécié notre emplacement central et la proximité de tant des meilleures attractions de la ville. Nous serions ravis de vous accueillir à nouveau afin de pouvoir partager une autre expérience inoubliable avec vous !Revenez nous rendre visite bientôt!
10/10 Excellent
JOHAN
Voyage en famille
24 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
JOHAN
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Mayra G Camacho le 25 août 2022
Thank you for your feedback and for staying with us, Johan. We hope have the opportunity to have you back in our hotel. Thank you for staying and for choosing Holiday Inn Port of Miami Downtown.
6/10 Satisfaisant
France
Voyage en famille
1 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
France
Séjour de 2 nuits en juillet 2022
Réponse de Customer Service le 2 août 2022
Nous apprécions les commentaires, France.
Bien que nous soyons heureux que vous ayez apprécié notre service efficace et nos délicieuses options de déjeuner, il est regrettable que nos matelas et nos accessoires de salle de bain n'aient pas répondu à vos attentes. Nous regrettons vos défis et les inconvénients, nous répondrons donc à vos préoccupations avec notre équipe à l'avenir.
Nous espérons que vous nous donnerez bientôt une autre occasion de partager une expérience plus positive avec vous.
8/10 Bien
Axell
Voyage en famille
4 juin 2022
Les points forts : Propreté
Axell
Séjour de 2 nuits en juin 2022
Réponse de Customer Service le 9 juin 2022
Merci d'avoir pris le temps de partager votre avis avec nous, Axel.
Nous sommes heureux d'apprendre que vous avez vécu une si belle expérience avec nous. Nous nous soucions de la satisfaction de nos clients, nous apprécions donc que vous nous fassiez savoir ce que nous pouvons faire pour rendre votre séjour parfait. Nous nous assurerons de communiquer vos commentaires à notre équipe.
Nous sommes impatients de partager une expérience encore plus agréable avec vous bientôt. Merci encore!
8/10 Bien
Carl
16 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Carl
Séjour de 1 nuit en avril 2022
10/10 Excellent
Yohanna
Voyage en couple
16 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yohanna
Séjour de 1 nuit en février 2022
Réponse de Customer Service le 16 févr. 2022
Merci pour cette belle critique, Yohann!
Nous sommes ravis de savoir que vous avez vécu une expérience aussi merveilleuse au Holiday Inn Port of Miami-Downtown. Nous sommes également ravis que vous ayez apprécié notre emplacement privilégié et la proximité de tant des meilleures attractions de la ville. Nous sommes impatients de vous accueillir à nouveau afin de pouvoir partager une autre expérience fabuleuse avec vous!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en couple
19 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2021
Réponse de Customer Service le 19 août 2021
Merci de nous avoir laissé cette fabuleuse critique !
Nous sommes ravis que vous ayez passé un moment aussi agréable avec nous à l'Holiday Inn Port Of Miami-Downtown ! Nous nous soucions profondément du confort et de la satisfaction de nos clients, c'est donc merveilleux que vous ayez apprécié notre emplacement central. Nous aimons voir nos clients profiter de notre proximité avec tant d'excellentes attractions.
Au plaisir de vous accueillir à nouveau pour un autre séjour inoubliable ! Avoir une journée incroyable!
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
11 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juin 2021
Réponse de Mayra G Camacho le 12 juin 2021
Merci pour votre commentaire. Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez passé un bon moment dans notre propriété. N'hésitez pas à nous rendre visite à nouveau. Avec plaisir.
Cordialement.
2/10 Horrible
Clarissa
Voyage en famille
17 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Clarissa
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 17 avr. 2024
Clarissa, we're disheartened to hear about your recent recommendation. We continually strive to improve our guests' experiences and appreciate feedback to help guide these enhancements. We sincerely hope you'll reconsider and give us another chance to provide a more satisfactory stay in the future.
2/10 Horrible
Clarissa
Voyage en famille
17 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Clarissa
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 17 avr. 2024
Clarissa, it's regrettable to read about your recent experience. We sincerely apologize for any shortcomings relating to overall cleanliness and perceived lack of attention at the front desk. We'll look into these matters systematically to ensure a more reliable and enjoyable stay for our guests. It's heartening to note the positive interaction with our luggage handler, and we'll continue focusing on providing excellent service. We appreciate your feedback and would love an opportunity, if ever given, to provide a better experience.
6/10 Satisfaisant
Janet
Voyage en famille
16 avr. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Janet
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 16 avr. 2024
Janet, it seems some aspects regarding property conditions didn't meet your expectations, which we sincerely regret. However, we're glad you appreciated our strategic location close to the Port of Miami. We're continually striving to uplift our rooms to offer an enhanced stay experience. Your feedback, although unpleasant, aids us in our efforts for improvements. We hope for an opportunity to impress upon you a renewed positive impression in the future.
6/10 Satisfaisant
Diane
Voyage en groupe
15 avr. 2024
Les points faibles : Équipements
Diane
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Holiday Inn Port of Miami le 16 avr. 2024
It's unfortunate your time with us was anything less than ideal. We strive to offer quality service and convenience for all our guests. We're happy you enjoyed our prime location and delicious breakfast despite the problems you had with the condition of our rooms and property. We endeavor to offer the best experience possible, and your feedback will help. Thank you.
2/10 Horrible
Haley
15 avr. 2024
Haley
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Holiday Inn Port of Miami le 16 avr. 2024
Haley, it's disheartening to learn that your experience didn't align with our usual standards. We apologize for any dissatisfaction caused by your lodging accommodations. We value your feedback and would be interested in viewing the images you mentioned. This will aid us in addressing any potential areas of improvement. We hope for the opportunity to serve you better in the future.
10/10 Excellent
Sue
15 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sue
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 15 avr. 2024
Sue, it's wonderful to hear that you found the proximity of Holiday Inn Port Of Miami-Downtown to the port beneficial. We value your feedback and hope to welcome you back in the near future for another convenient stay.
10/10 Excellent
Lilian
15 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lilian
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 16 avr. 2024
Lilian, thank you for choosing Holiday Inn Port Of Miami-Downtown! It's a pleasure to know you had an excellent experience. We hope to serve you again on your next visit!
2/10 Horrible
Mary Ann
Voyage en famille
14 avr. 2024
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mary Ann
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 14 avr. 2024
Mary Ann, it's unfortunate to hear about your experience. We regret that you faced some challenges with the cleanliness and availability of supplies in your room. Our team is always committed to ensure guest satisfaction and we're dismayed we didn't meet your expectations in this instance. We appreciate your feedback about the need for some improvements, it's essential for us to enhance our services. We hope to have the opportunity to serve you better in the future.
10/10 Excellent
Charles, Hampton
Voyage en famille
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Charles
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Customer Service le 12 avr. 2024
Charles, it's wonderful to hear that you found the location of Holiday Inn Port Of Miami-Downtown incredibly convenient with an array of dining and shopping options easily accessible. Thank you for sharing your positive experience. We look forward to having you with us again.
8/10 Bien
Christine
11 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Christine
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 13 avr. 2024
Thank you for the 4/5 rating, Christine!We are excited to see that you had an enjoyable experience at Holiday Inn Port Of Miami-Downtown. We're so glad that you felt comfortably accommodated during your visit. We'd love to host you again for an even more enjoyable stay!
6/10 Satisfaisant
TERESA, Portland
Voyage en famille
10 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
TERESA
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 16 avr. 2024
Teresa, it's great to learn that you appreciated our key location across from Bayside Market and found our convenience to the Port of Miami beneficial. We're glad you found our cleanliness standards met your expectations - it's a fundamental aspect we prioritize. In regards to the decor, our property strives to maintain its classic appeal while providing modern comfort. We appreciate your feedback and will use it as part of our continuous aim to improve guest experiences. Looking forward to hosting you again in the future.
6/10 Satisfaisant
Meghan
Voyage en groupe
9 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté
Meghan
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 9 avr. 2024
Meghan, we appreciate your feedback about the convenience of our location. However, we're sorry to hear about your experience with the sofabed. We endeavor to ensure all our guests have comfortable sleeping arrangements and regret this wasn't the case for you. Your comments will be taken into consideration for future improvements. We hope overall your time with us fitted your schedule and needs.
6/10 Satisfaisant
Reginald
Voyage en famille
9 avr. 2024
Reginald
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 9 avr. 2024
Reginald, it's great to hear that you appreciated the prime location of the hotel in relation to key points of interest. Your feedback is valuable, and we hope to serve you again in the future.
8/10 Bien
elijah
Voyage en famille
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté
elijah
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 9 avr. 2024
Elijah, it's great to know you see the value in staying at Holiday Inn Port Of Miami-Downtown. Your suggestion for potential upgrades is duly noted. We appreciate your feedback and hope to welcome you back soon for even more positive experiences.
10/10 Excellent
Taylor
Voyage en couple
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Taylor
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 9 avr. 2024
Taylor, we're thrilled to hear you found our team members at Holiday Inn Port Of Miami-Downtown to be exceedingly courteous. We place a high value on providing a welcoming and friendly environment. We look forward to welcoming you back in the future!
8/10 Bien
Maria
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Maria
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 9 avr. 2024
Maria, thank you for your rating of the Holiday Inn Port of Miami-Downtown. We're thrilled to know that you enjoyed your stay with us. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon!
10/10 Excellent
Kyoko
8 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kyoko
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 9 avr. 2024
Kyoko, it's wonderful to hear that you had a stellar experience at Holiday Inn Port Of Miami-Downtown. We're thrilled to have met your expectations and are eager to welcome you back soon!
10/10 Excellent
Miguel
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Miguel
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Customer Service le 7 avr. 2024
Miguel, thank you for choosing to stay at Holiday Inn Port Of Miami-Downtown and for your high rating on Expedia. We're delighted to know that you had a positive experience. We look forward to welcoming you back in the near future.
8/10 Bien
Philipe
Voyage en famille
6 avr. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Philipe
Réponse de Customer Service le 7 avr. 2024
Philipe, it's delightful to hear that you chose the Holiday Inn Port Of Miami-Downtown for your pre-cruise stay. We understand that the elevator usage during peak times can be overwhelming and could have inconvenienced your departure. We acknowledge your thoughts on room updates, particularly pertaining to the shower facilities. Your feedback has been noted for consideration as we continually strive to offer a comfortable and enjoyable stay for all our guests. We hope to welcome you back again in the near future.
8/10 Bien
David
6 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 7 avr. 2024
Thank you for this lovely rating, David!We're thrilled to know we could provide an enjoyable experience for you. We care about the comfort and satisfaction of our guests so we look forward to hosting you again at Holiday Inn Port Of Miami-Downtown. We'd like to share an even better experience with you soon.
8/10 Bien
timothy
6 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
timothy
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 8 avr. 2024
Timothy, we regret to hear about your dissatisfaction, particularly in relation to certain amenities. It's crucial for us to provide accurate information about the services available to avoid any inconveniences. Regarding the refund policy, it tends to vary under different situations and is often dictated by booking conditions. We appreciate your feedback and will use it to improve our communication moving forward.
8/10 Bien
Edgar, Toa Alta
Voyage en famille
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Edgar
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 6 avr. 2024
Edgar, thank you for your feedback. It's terrific to hear that you appreciated the prime positioning of Holiday Inn Port Of Miami-Downtown. We're eager to welcome you back for another convenient and enjoyable stay.
8/10 Bien
Matthew
Voyage en couple
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Matthew
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Customer Service le 6 avr. 2024
Matthew, it's heartening to know that our Holiday Inn Port Of Miami-Downtown team members at the bar and during breakfast impressed you with their exceptional service. We're also thrilled that you found our food to your liking. We can't wait to welcome you back for another delightful experience.
10/10 Excellent
Michael
Voyage en famille
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Michael
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 12 avr. 2024
Michael, it's delightful to hear you appreciated the prime location of Holiday Inn Port Of Miami-Downtown. Our closeness to the Bay area and the port is indeed a standout feature we're proud of. We hope that you enjoyed your stay and we're looking forward to your next visit.
8/10 Bien
Dionne
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
4 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Dionne
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Customer Service le 5 avr. 2024
Dionne, it's delightful to learn that you found our check-in process smooth and that the location of Holiday Inn Port Of Miami-Downtown met your convenience needs. We're proud of our excellent team members like Dilli for making our guests feel welcomed. However, we acknowledge the comment about the cleanliness of the room. Providing a comfortable and clean environment for our guests is a priority and we'll certainly look into this. We appreciate your feedback and look forward to making your next stay even better.
6/10 Satisfaisant
Hany
Voyage en famille
4 avr. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Hany
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Customer Service le 4 avr. 2024
Hany, thank you for relaying your experience. We truly regret any inconveniences related to the room's odor, as we strive to ensure a comfortable stay for all our guests. Please know, the cleanliness of our facilities is of the utmost importance and we will certainly take your remarks into account. We hope for another opportunity to provide you with a more positive experience.
6/10 Satisfaisant
Kelly
Voyage en famille
3 avr. 2024
Les points forts : Équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Kelly
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Customer Service le 4 avr. 2024
Kelly, your feedback is appreciated. It's great to hear you enjoyed our proximity to the cruise port and Bayside Marketplace. Your comments regarding our décor have been noted, and we always strive to ensure all aspects of our property meet guests' expectations. Your input will contribute to any future considerations in this area. Thank you.
6/10 Satisfaisant
gary, bend
Voyage en famille
1 avr. 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
gary
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Customer Service le 2 avr. 2024
Gary, it seems like there were a couple of aspects of your stay that didn't meet your expectations, particularly regarding the condition of the facility and the elevator situation. Please know that continuous improvement is at the heart of our objectives. We have noted your feedback for appropriate evaluation and action. Nonetheless, we're glad to know that you appreciate our prime location. Your patience and understanding are greatly appreciated.
6/10 Satisfaisant
Magdalena
Voyage en famille
1 avr. 2024
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Magdalena
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Customer Service le 2 avr. 2024
Magdalena, gracias por compartir tus impresiones. Es fantástico saber que apreció nuestra ubicación y encontró útiles a los miembros de nuestro equipo. Sin embargo, lamentamos que haya detectado un olor inusual durante su estancia. Seguramente este asunto no es típico y sus comentarios nos guiarán para mejorar nuestros servicios. Gracias una vez más por tu reseña.
8/10 Bien
Heydi
Voyage en couple
31 mars 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Heydi
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Customer Service le 2 avr. 2024
Heydi, it's disheartening to hear about your experience with the room's cleanliness. We value our clientele's comfort and will address this concern with high importance. We look forward to exceeding your expectations during your next stay.
2/10 Horrible
lindsay
Voyage en groupe
31 mars 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
lindsay
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Customer Service le 31 mars 2024
Lindsay, it's concerning to hear you didn't have a satisfactory stay. It’s regrettable that you found the cleanliness lacking, and that the room aroma was not to your preference. Please know that we hold high standards when it comes to hygiene and cleanliness, and action is always taken to address guest concerns. We appreciate your comments as they allow us to continually improve.
6/10 Satisfaisant
Erika A. Arguelles
Voyage en famille
30 mars 2024
Les points faibles : Propreté et personnel et service
Erika A. Arguelles
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Customer Service le 31 mars 2024
Erika, we are pleased that you found our location convenient for your needs. We hope to continue meeting your expectations should your travels bring you back this way.