Les notes se basent sur un nombre total de 9 avis vérifiés

Ils ont payé. Ils ont séjourné. Nous avons vérifié.
2,9 sur 5
Recommandé par 67 % des clients
3,3 Propreté de la chambre
2,8 Services et personnel
2,7 Confort de la chambre
2,8 Conditions de l'hôtel
Ils ont payé. Ils ont séjourné.
Nous avons vérifié.
4 sur 5
Recommandé
pour Familles
par un voyageur vérifié

Emplacement exceptionnel

Publié le 4 janv. 2014 sur Hotels.com
vraiment Emplacement exceptionnel de l’hôtel, prés de la station métro
1 sur 5
par mohamed de Fontenay-aux-Roses, France

début de voyage de noce très décevant :

Publié le 22 oct. 2012
Les + : le petit déjeuner est vraiment complet et délicieux
Les - : l'accueil
Situation : dans une ruelle, au milieu d'hôtels, aucune vue digne d'un hôtel 4*.
A notre arrivée, la chambre réservé sur expédia n'était pas disponible (on a du passer la 1ere nuit dans 2lits jumeaux au lieu d'un lit double), de plus le personnel était très impolis et non serviable( on nous a laissé attendre près d'1 heure avant d'avoir une chambre catastrophique a 3h du matin). Après avoir réclamé au près du service client d'Expédia (que je tiens à remercier pour leur intervention très rapide -3mn- et efficace),le manager de l'hôtel est venu nous présenter des excuses et nous a offert une suite pour le reste de notre séjour (nous avons refusé cette suite et préféré à la place la chambre double standard, celle réservée sur le site. la fenêtre ainsi que toutes celles de l'hôtel donne sur un hôtel en face (distance entre les vis à vis 10m). on a jamais pu utiliser leur wifi, car, le personnel nous donnaient toujours un mauvais code. en résumé, hôtel à éviter.
2 sur 5
par Antonio de Houston

A 2 star pretending to be a 4 star

Publié le 10 févr. 2014
Les + : Location, clean rooms, great buffet breakfast.
Les - : Need to have at least one Iron and ironing board, Lotion in the bathrooms,
Situation : Close to Metro.....but then who else isn't.
Phone in room did not work. Went downstairs to the lobby to be told that they don't have a iron and ironing board at night. That I will have to wait until 9am so they can borrow one from an establishment nearby (really!) Great buffet breakfast, however the 8 floor view of Istanbul was not very unflattering. The TV in the room was placed in a most horrible location so that it could not be swiveled and could only be watched from the sofa and not from on the bed. I got a deal at $55 on Expedia, so it was worth it for me. Anything more would have been an atrocity.
2 sur 5
Recommandé
par un voyageur vérifié

Ce voyageur n'a laissé qu'une note Publié le 11 sept. 2012 sur Hotels.com
4 sur 5
Recommandé
pour Shopping
par un voyageur vérifié

Publié le 11 juil. 2012 sur Hotels.com
found that the staff in reception not cooprative & flixable . /location of the hotel is poor as crowded not good for medile east nd gulf families enviroment
2 sur 5
Recommandé
pour Couples
par Disappointed Guest

Stay away from this hotel

Publié le 1 juin 2012 sur Hotels.com
I am very disappointed with the services and professionalism of hotel staff. After I checked in, I used the phone to make an international phone call and they charged me 10 times more than the actual cost. They state, there is free Wi-Fi in the hotel, but actually it works intermittently in the lobby only. The Wi-Fi signal in the room was not available so I requested a new room. The signal was available only in one corner of the room. Of course, the bed was not in that corner so using internet was very inconvenient. I spoke with the receptionists about this several times but they were not interested in resolving the issue. The sheets were changed only once in six days, and floor was not vacuumed at all. The garbage cans were emptied daily. Although the towels were replaced daily, they were not clean. I noticed many stains on the towels, and they did not smell fresh for a hotel with four stars. The night before my departure I asked them to arrange for a taxi and asked for the price. It was reasonable. Tomorrow, after I put my bags in the car, the hotel receptionist told me that the cost is double. I refused to pay more because I have been told a night before that the price is lower. All in all, unprofessional staff, dirty rooms and towels, and lack of Wi-Fi are major characteristics of this hotel. For the money they charge, you can get much better service elsewhere. Spend your money wisely and stay away from this hotel.
3 sur 5
Recommandé
pour Familles
par un voyageur vérifié

Ce voyageur n'a laissé qu'une note Publié le 21 mai 2012 sur Hotels.com
5 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par Lida de Washington DC

I will be back there again soon

Publié le 9 mai 2012
Les + : Beds were so comfortable and clean
Les - : Rooms are not as big as American hotel rooms
Situation : Perfect location and close to everything
Location perfect for shopping local and close to Grand Bazar. Very helpful staff and speaking english , very very friendly and nice people. Very clean room with Safe and TV and comfortable beds and we could control the AC in our room . Good breakfast .
3 sur 5
par un voyageur vérifié de England

Why charge in euros?

Publié le 23 oct. 2011 sur Hotels.com
The hotel is reasonably comfortable but is in an area of Istanbul where you need to love shopping rather than the history of the city. The hotel promised a sea view but instead I was just looking at buildings from my window even though I was on the seventh floor. I also asked for a double bed but was given 2 singles so the hotel didn't seem to take any notice of your preferences. The strangest thing though was why was everything priced in euros when you have Turkish Lira to use? Maybe so that they can make more money from you?