Avis
8,2
Très bien
8,4/10
Propreté
8,4/10
Personnel et service
7,6/10
Équipements
8,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,0/10
Écoresponsabilité
Avis
4 nov. 2021
Les points forts : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
Réponse de Ahmad Asaad le 29 nov. 2022
Cher Paul,Merci d'avoir choisi de visiter Carlton Palace Hotel. Nous avons bien noté et apprécié votre superbe note! Au plaisir de vous accueillir de nouveau bientôt.Cordialement,
10/10 Excellent
GEORGES
16 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfaitt
GEORGES
Séjour de 5 nuits en juin 2021
Réponse de Vidya le 20 juin 2021
Dear Sir ,
Thank you for sharing your feedback, we are glad to hear that you had an excellent your stay with us.
Your kind comments are highly appreciated, and we look forward to welcoming you back at Carlton Palace very soon!
Best regards,
Vidya Adams ,
Cluster Operations Manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en famille
27 mai 2021
Les points faibles : Personnel et service
Moyen
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2021
Réponse de Vidya le 28 juin 2021
Dear Mr Moyen,
Thank you choosing Carlton Palace for your recent stay. We are sorry to hear that your experience was not up to expectations and we would like to apologize for the inconvenience caused during your stay.
Please rest assured that this is not the usual level of service we strive to provide and we would like to have a chance to investigate the issue if you could share more details.
We sincerely hope to welcome you as a Carlton Palace guest in the future.
Kind regards,
Vidya Adams.
Cluster Operations Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
13 avr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 6 nuits en avril 2021
Réponse de Vidya le 11 mai 2021
Dear Guest,
Thank you for sharing your feedback, we are glad to hear that you had an excellent your stay with us.
Your kind comments are highly appreciated, and we look forward to welcoming you back at Carlton Palace very soon!
Best regards,
Vidya Adams .
Cluster Operations Manager
6/10 Satisfaisant
Philippe
Voyage d’affaires
30 déc. 2020
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Convenable sans plus, si les prix sont bas
Philippe
Séjour de 2 nuits en décembre 2020
Réponse de Ahmad Asaad Director of Rooms le 28 févr. 2021
Dear Philippe, Thank you for choosing to stay at The Carlton Palace Hotel. Also, our appreciation for your review. I would like to offer our sincere apologies for your inconvenience. The matter was discussed with the department head concerned. We hope to provide a better experience the next time you stay with us. Yours sincerely,
8/10 Bien
ROGER
Voyage d’affaires
13 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ROGER
Séjour de 8 nuits en mars 2020
Réponse de Ahmad Asaad Director of Rooms le 28 févr. 2021
Dear Roger, Thank you for choosing to stay at The Carlton Palace Hotel. Also, our appreciation for your kind ratings regarding your experience with us. We look forward to welcoming you back! Yours sincerely,
10/10 Excellent
Max
29 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Max
Séjour de 6 nuits en février 2020
Réponse de Hosni Abdelhadi le 2 mars 2020
Dear Valued Guest,
Thank you for choosing to stay at The Carlton Palace Hotel.
Also, our appreciation for your kind rating regarding your experience with us.
We look forward to welcoming you back!
Yours sincerely,
Hosni Abdelhadi
Group Managing Director, Carlton Hotels
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
27 déc. 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en décembre 2019
Réponse de Hosni Abdelhadi le 30 déc. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for choosing to stay at Carlton Hotels.
We appreciate your invaluable feedback and have been taken into account. We would like to make our sincere apologies for any inconvenience caused to you during your stay.
We hope to offer you a better experience the next time you stay with us.
Sincerely,
Hosni Abdelhadi
Group Managing Director, Carlton Hotels
8/10 Bien
Sofiane, Paris
Voyage en couple
23 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sofiane
Séjour de 7 nuits en octobre 2019
Réponse de Hosni Abdelhadi le 24 oct. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for choosing to stay at The Carlton Palace Hotel.
Also, our appreciation for your kind words regarding your experience with us.
We look forward to welcoming you back!
Yours sincerely,
Hosni Abdelhadi
Group Managing Director, Carlton Hotels
10/10 Excellent
MICHEL
16 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent hotel
MICHEL
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Hosni Abdelhadi le 7 oct. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for choosing to stay at The Carlton Palace Hotel.
Also, our appreciation for your kind words regarding your experience with us.
We look forward to welcoming you back!
Yours sincerely,
Hosni Abdelhadi
Group Managing Director, Carlton Hotels
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
16 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en mai 2019
Réponse de Hosni Abdelhadi le 26 mai 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for choosing to stay at The Carlton Palace Hotel.
Also, our appreciation for your kind word regarding your experience with us.
We look forward to welcoming you back!
Yours sincerely,
Hosni Abdelhadi
Group Managing Director, Carlton Hotels
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
15 mai 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en mai 2019
Réponse de Hosni Abdelhadi le 26 mai 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for choosing to stay at The Carlton Palace Hotel.
Also, our appreciation for your kind word regarding your experience with us.
We look forward to welcoming you back!
Yours sincerely,
Hosni Abdelhadi
Group Managing Director, Carlton Hotels
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille
30 avr. 2019
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en avril 2019
Réponse de Hosni Abdelhadi le 3 mai 2019
Dear Valued Guest,
We would like to thank you for choosing to stay at Carlton Downtown Hotel.
We appreciate your valuable feedback and have been taken into account and would like to make our sincere apologies for any inconvenience caused to you during your stay.
We also hope to offer you a better experience the next time you stay with us.
Sincerely,
Hosni Abdelhadi
Group Managing Director, Carlton Hotels
2/10 Horrible
Celine
Voyage en groupe
30 avr. 2019
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Celine
Séjour de 6 nuits en avril 2019
Réponse de Hosni Abdelhadi le 3 mai 2019
Dear Valued Guest,
We would like to thank you for choosing to stay at Carlton Downtown Hotel.
We appreciate your valuable feedback and have been taken into account and would like to make our sincere apologies for any inconvenience caused to you during your stay.
We also hope to offer you a better experience the next time you stay with us.
Sincerely,
Hosni Abdelhadi
Group Managing Director, Carlton Hotels
2/10 Horrible
Mehdi
21 avr. 2019
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mehdi
Séjour de 1 nuit en décembre 2018
Réponse de Hosni Abdelhadi le 22 avr. 2019
Dear Valued Guest,
We would like to thank you for choosing to stay at Carlton Downtown Hotel.
We appreciate your valuable feedback and have been taken into account and would like to make our sincere apologies for any inconvenience caused to you during your stay.
Please send us an email with your contact details so that we can get in touch with you.
We also hope to offer you a better experience the next time you stay with us.
Sincerely,
Hosni Abdelhadi
Group Managing Director, Carlton Hotels
8/10 Bien
ROGER
7 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
ROGER
Séjour de 5 nuits en avril 2019
Réponse de Hosni Abdelhadi le 8 avr. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for choosing to stay at The Carlton Downtown Hotel.
Also, our appreciation for your kind rating regarding your experience with us.
We look forward to welcoming you back!
Yours sincerely,
Hosni Abdelhadi
Group Managing Director, Carlton Hotels
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en couple
6 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 10 nuits en mars 2019
Réponse de Hosni Abdelhadi le 7 avr. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for choosing to stay at The Carlton Palace Hotel.
Also, our appreciation for your kind word regarding your experience with us.
We look forward to welcoming you back!
Yours sincerely,
Hosni Abdelhadi
Group Managing Director, Carlton Hotels
8/10 Bien
Emad
20 mars 2019
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté
Emad
Séjour de 2 nuits en mars 2019
Réponse de Hosni Abdelhadi le 25 mars 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for choosing to stay at The Carlton Palace Hotel.
I would like to offer our gratitude for your kind review with regards to your stay with us. Also, thank you for providing helpful feedback on how to improve the service we provide for our guests.
Please be rest assured that we are committed to further improvements throughout the hotel in 2019 and beyond.
I do hope that we will continue to have the pleasure of welcoming you back for many more years to come.
Yours sincerely,
Hosni Abdelhadi
Group Managing Director,
Carlton Hotels
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille avec de jeunes enfants
15 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 11 nuits en mars 2019
Réponse de Hosni Abdelhadi le 16 mars 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for staying at The Carlton Palace Hotel.
I would like to offer our gratitude for your kind review with regards to your stay with us. Also, thank you for providing helpful feedback on how to improve the service we provide for our guests.
Please be rest assured that we are committed to further improvements throughout the hotel in 2019 and beyond.
I do hope that we will continue to have the pleasure of welcoming you back for many more years to come.
Yours sincerely,
Hosni Abdelhadi
Group Managing Director,
Carlton Hotels
8/10 Bien
Jo, Paris
Voyage en couple
9 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jo
Séjour de 6 nuits en février 2019
Réponse de Hosni Abdelhadi le 11 mars 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for your feedback.
We greatly appreciate any comments made by our valued guests like you, as we constantly strive to achieve the highest quality of standards.
It is such a pleasant motivation and encouragement that helps us work harder to meet & exceed your expectations.
Sincerely,
Hosni Abdelhadi,
Group Managing Director,
Carlton Hotels
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
5 mars 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
L’apparence d’un 5*, les prestations d’un 2*
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en février 2019
Réponse de Hosni Abdelhadi le 5 mars 2019
Dear Valued Guest,
We would like to thank you for choosing to stay at Carlton Palace Hotel.
We appreciate your valuable feedback and have been taken into account and would like to make our sincere apologies for any inconvenience caused to you during your stay.
Also, I would like to assure you that the necessary measures have been taken to ensure that this does not happen in the future.
We also hope to offer you a better experience the next time you stay with us.
Sincerely,
Hosni Abdel Hadi
Group Managing Director, Carlton Hotels
8/10 Bien
JAMSHID
10 févr. 2019
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
JAMSHID
Séjour de 1 nuit en février 2019
Réponse de Hosni Abdelhadi le 13 févr. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for choosing to stay at The Carlton Palace Hotel.
Also, our appreciation to your rating. It would be great if we can know more about your stay. Please get in touch with us.
Kind Regards,
Mr. Hosni Abdelhadi,
Group Managing Director,
Carlton Hotels
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en famille
9 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en février 2019
Réponse de Hosni Abdelhadi le 10 févr. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for choosing to stay at The Carlton Palace Hotel.
Also, our appreciation for your kind word regarding your experience with us.
We look forward to welcoming you back!
Yours sincerely,
Hosni Abdelhadi
Group Managing Director, Carlton Hotels
6/10 Satisfaisant
Gilbert
3 févr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gilbert
Séjour de 6 nuits en janvier 2019
Réponse de Hosni Abdelhadi le 5 févr. 2019
Dear Valued Guest,
Thank you for staying at The Carlton Palace Hotel.
I would like to offer our gratitude for your kind review with regards to your stay with us. Also, thank you for providing helpful feedback on how to improve the service we provide for our guests.
Please be rest assured that we are committed to further improvements throughout the hotel in 2018 and beyond.
I do hope that we will continue to have the pleasure of welcoming you back for many more years to come.
Yours sincerely,
Hosni Abdelhadi
Group Managing Director,
Carlton Hotels
8/10 Bien
Voyageur vérifié
12 janv. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en décembre 2018
Réponse de H le 14 janv. 2019
Thank you for staying at The Carlton Palace Hotel.
I would like to offer our gratitude for your kind review of our property. It is our pleasure to know that you have a pleasant stay with us.
We highly appreciate your comments and I have shared your feedback with my entire team; it is a motivation for us to keep on improving.
We certainly cannot wait to welcome you back soon.
Yours sincerely,
Hosni Abdelhadi
CEO, Carlton Hotels
10/10 Excellent
Saam, Paris
14 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Saam
Séjour de 8 nuits en novembre 2018
Réponse de Hosni Abdelhadi le 15 nov. 2018
Dear Valued Guest,
Thank you for choosing to stay at The Carlton Palace Hotel.
Also, our appreciation for your kind word regarding your experience with us.
We look forward to welcoming you back!
Yours sincerely,
Hosni Abdelhadi
Group Managing Director, Carlton Hotels
8/10 Bien
Michel
10 nov. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Michel
Séjour de 6 nuits en novembre 2018
Réponse de Hosni Abdelhadi le 11 nov. 2018
Dear Valued Guest,
Thank you for choosing to stay at The Carlton Palace Hotel.
Also, our appreciation for your kind word regarding your experience with us.
We look forward to welcoming you back!
Yours sincerely,
Hosni Abdelhadi
Group Managing Director, Carlton Hotels
8/10 Bien
Stéphane
8 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon rapport qualité prix
Stéphane
Séjour de 2 nuits en juin 2018
Réponse de Hosni Abdelhadi le 10 juin 2018
Dear Valued Guest,
Thank you for choosing to stay at The Carlton Palace Hotel.
Also, our appreciation for your kind word regarding your experience with us.
We look forward to welcoming you back!
Yours sincerely,
Hosni Abdelhadi
Group Managing Director, Carlton Hotels
8/10 Bien
lahouaria, Avignon
12 avr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
lahouaria
Réponse de Hosni Abdelhadi le 15 avr. 2018
Dear Valued Guest,
Thank you for staying at The Carlton Palace Hotel.
I would like to offer our gratitude for your kind review with regards to your stay with us. Also, thank you for providing helpful feedback on how to improve the service we provide for our guests.
Please be rest assured that we are committed to further improvements throughout the hotel in 2018 and beyond.
I do hope that we will continue to have the pleasure of welcoming you back for many more years to come.
Yours sincerely,
Hosni Abdelhadi
Group Managing Director, Carlton Hotels
8/10 Bien
Voyageur vérifié
28 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en mars 2018
Réponse de Hosni Abdelhadi le 29 mars 2018
Dear Valued Guest,
Thank you for choosing to stay at The Carlton Palace Hotel.
Also, our appreciation to your kind word regarding your experience with us.
We look forward to welcoming you back!
Yours sincerely,
Hosni Abdelhadi
Group Managing Director, Carlton Hotels
8/10 Bien
Seb , Abu Dhabi
11 déc. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Seb
Séjour de 6 nuits en décembre 2017
Réponse de Hosni Abdelhadi le 12 déc. 2017
Dear Valued Guest,
Thank you for choosing to stay at The Carlton Palace Hotel.
Also, our appreciation to your kind word regarding your experience with us.
We look forward to welcoming you back!
Yours sincerely,
Hosni Abdelhadi
Group Managing Director, Carlton Hotels
10/10 Excellent
chadi
10 déc. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
chadi
Séjour de 4 nuits en décembre 2017
Réponse de Dear Guest le 12 déc. 2017
Dear Valued Guest,
Thank you for choosing to stay at The Carlton Palace Hotel.
Also, our appreciation to your kind word regarding your experience with us.
We look forward to welcoming you back!
Yours sincerely,
Hosni Abdelhadi
Group Managing Director, Carlton Hotels
8/10 Bien
Voyageur vérifié
10 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel en centre ville
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2017
Réponse de Hosni Abdelhadi le 28 nov. 2017
Dear Valued Guest,
Thank you for your feedback.
We hope to welcome you back.
Sincerely
Hosni Abdelhadi,
Group Managing Director,
Carlton Hotels
10/10 Excellent
Rena Marie-France
23 sept. 2017
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bon hôtel
Rena Marie-France
Séjour de 7 nuits en septembre 2017
Réponse de Dear Guest le 4 déc. 2017
Dear Valued Guest, Thank you for choosing Carlton Palace Hotel and for taking the time to write a review about the property. We are glad to know that you have an enjoyable & comfortable stay with us. We hope to welcome you back soon. Yours sincerely, Hosni Abdelhadi Group Managing Director, Carlton Hotels
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
28 juil. 2017
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en juillet 2017
Réponse de Dear Guest le 4 déc. 2017
Dear Valued Guest, Thank you for your feedback. We hope to welcome you back. Sincerely, Hosni Abdelhadi, Group Managing Director, Carlton Hotels
10/10 Excellent
zohra
15 mai 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tres bien situé
zohra
8/10 Bien
mostefa
22 avr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Propre
mostefa
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
9 avr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Bon Sejour, France
8 mars 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
tres bon sejour
Bon Sejour
10/10 Excellent
Fred, geneve
12 févr. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tres bon hôtel
Fred
8/10 Bien
brajen
12 janv. 2017
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
bien placé.
brajen
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
14 nov. 2016
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
Jérôme
1 nov. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour agréable
Jérôme
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
4 mars 2016
passable
Voyageur vérifié
Réponse de Dear Guest le 15 juil. 2016
Dear Valued Guest,
Thank you for choosing Carlton Palace Hotel During your stay in Dubai!
We are glad you enjoyed your stay and promise to do our best always. Looking forward to welcome you back we send our best regards!
Sincerely Yours,
Altin Cupi
Front Office Manager
10/10 Excellent
christophe, Paris
16 nov. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
christophe
Réponse de Dear Guest le 17 juil. 2016
Cher client précieux,
Merci d'avoir choisi Carlton Palace Hôtel! Nous apprécions hautement vos commentaires et nous espérons vous accueillir bientôt de retour à nouveau!
Altin Cupi
Front Office Manager
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
9 oct. 2015
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Réponse de Carlton Palace Hotel le 18 juil. 2016
Cher invité,
Nous vous remercions de vos commentaires et nous espérons vous accueillir bientôt de retour à nouveau!
Altin Cupi
Front Office Manager
8/10 Bien
Voyageur vérifié
6 juin 2015
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
pas genial mais ca ne m empechera pas d y retourne
Voyageur vérifié
Réponse de Dear Guest le 17 juil. 2016
Cher client précieux,
Merci d'avoir choisi Carlton Palace Hôtel! Nous apprécions hautement vos commentaires et nous espérons vous accueillir bientôt de retour à nouveau!
Altin Cupi
Front Office Manager
8/10 Bien
Alexandre, Paris
25 mars 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Découverte de Dubai
Alexandre
Réponse de Dear Guest le 17 juil. 2016
Cher client précieux,
Merci d'avoir choisi Carlton Palace Hôtel! Nous apprécions hautement vos commentaires et nous espérons vous accueillir bientôt de retour à nouveau!
Altin Cupi
Front Office Manager
8/10 Bien
Thomas, Paris
23 févr. 2015
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Confortable
Thomas
Réponse de Dear Guest le 17 juil. 2016
Cher client précieux,
Merci d'avoir choisi Carlton Palace Hôtel! Nous apprécions hautement vos commentaires et nous espérons vous accueillir bientôt de retour à nouveau!
Altin Cupi
Front Office Manager
8/10 Bien
nawaleb
12 févr. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre