Avis
8,6
Excellent
9,2/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
8,0/10
Équipements
8,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
8 janv. 2024
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Saint Georges Hotel le 10 janv. 2024
Dear Catherine, thank you for taking the time to share your opinion with us. We are delighted that you enjoyed your stay with us. We hope to see you again soon.
8/10 Bien
Arnaud
Voyage en famille
30 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Un sejour agreable
Arnaud
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Saint Georges Hotel le 30 déc. 2023
Cher Arnaud,nous vous remercions d'avoir pris le temps de nous faire part de vos commentaires et de nous avoir attribué une note de 8 sur 10. Nous sommes heureux d'apprendre que vous avez passé un séjour agréable et que vous avez trouvé notre hôtel bien situé.Nous sommes ravis de savoir que notre personnel a été amical et a contribué à rendre votre séjour agréable. Nous apprécions votre commentaire et espérons avoir l'occasion de vous accueillir à nouveau pour une autre expérience agréable.Toute l'équipe de l'hôtel Saint-Georges vous présente ses meilleurs vœux depuis Zurich.
8/10 Bien
FRANCOISE
12 oct. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
FRANCOISE
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Saint Georges Hotel le 13 oct. 2023
Dear Francoise, thank you so much for your review and the super rating with 8 out of 10. We are happy and appreciate that very much. Great that you've had an enjoyable stay with us at Hotel Saint Georges and everything was to your satisfaction. All the best from the whole team.
8/10 Bien
Pascal
25 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Pascal
Séjour de 3 nuits en septembre 2023
Réponse de fr le 26 sept. 2023
Dear Pascal, thank you for your feedback. We really appreciate that you enjoyed your stay with us. We wish you all the best and hopefully we can welcome you back as our guest someday, your Hotel Saint Georges team.
8/10 Bien
Olivier
22 sept. 2023
Olivier
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Saint Georges Hotel le 23 sept. 2023
Dear Olivier, thank you for your valuable and positive feedback. We appreciate it very much. Have a great time and hopefully we can welcome you back as our guest one day. All the best from the entire Saint Georges team.
10/10 Excellent
frederic
15 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
frederic
Séjour de 3 nuits en juin 2023
Réponse de Saint Georges Hotel le 15 juin 2023
Cher Frédéric,merci pour votre évaluation et les commentaires positifs sur votre séjour avec nous. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié l'emplacement pratique de notre hôtel et que vous ayez trouvé notre personnel très sympathique.La propreté est d'une grande importance pour nous, nous sommes donc très heureux que vous ayez été satisfait à cet égard. C'est un plaisir d'apprendre que vous avez apprécié notre petit-déjeuner copieux et de qualité.Merci d'avoir choisi notre hôtel et nous espérons vous accueillir à nouveau en tant qu'invité..
6/10 Satisfaisant
Thomas
9 avr. 2023
Thomas
Séjour de 1 nuit en avril 2023
Réponse de Your Saint-Georges team le 10 avr. 2023
Dear Thomas,thank you for staying at our hotel and for taking the time to give us your feedback. All the best. from Zürich.
8/10 Bien
Bernadette
4 avr. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Weekend à zurich
Bernadette
Séjour de 2 nuits en mars 2023
Réponse de Votre équipe de Saint Georges hotel le 5 avr. 2023
Chère Bernadette, merci d'avoir pris le temps d'évaluer votre séjour chez nous. Nous sommes ravis que tout vous ait satisfait et nous tenons à vous remercier pour vos bons mots. Nous vous présentons nos meilleurs vœux depuis Zurich.
8/10 Bien
Patrick
22 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Patrick
Séjour de 5 nuits en février 2023
Réponse de Grüsse vom ganzen Team Hotel Saint-Georges le 22 févr. 2023
Vielen Dank für Ihre Bewertung lieber Patrick. Wir freuen uns sehr, dass alles während Ihres Aufenthaltes zu Ihrer Zufriedenheit war. Wir schätzen Ihr Feedback und bemühen uns ständig, unseren Service und unsere Annehmlichkeiten zu verbessern, um jedem Gast einen unvergesslichen Aufenthalt zu bieten. Wir danken Ihnen noch einmal für Ihre Wahl unseres Hotels und freuen uns auf Ihren nächsten Besuch. Herzliche Grüsse aus Zürich.
2/10 Horrible
Margaux
Voyage d’affaires
8 oct. 2022
Margaux
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
Réponse de Chaleureuses salutations le 9 oct. 2022
Chère Margaux, nos heures d'ouverture sont clairement communiquées. Vous avez écrit dans l'après-midi que vous arriviez en dehors des heures d'ouverture. Étant donné que nous sommes obligés d'enregistrer les détails du passeport de chaque client, nous vous avons demandé de nous les envoyer par e-mail afin de vous envoyer ensuite un code de porte avec lequel vous pourrez entrer dans l'hôtel à tout moment. Malheureusement nous ne les avons jamais reçus. Néanmoins, nous avons la clé prête pour vous.
8/10 Bien
Heidi
5 sept. 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Heidi
Séjour de 4 nuits en août 2022
Réponse de Cordialement de toute l'équipe de l'hôtel le 7 sept. 2022
Chère Heidi, merci beaucoup pour votre excellent commentaire. Nous sommes très heureux que vous ayez apprécié votre séjour chez nous et espérons vous accueillir à nouveau en tant qu'invité.
8/10 Bien
manuel
Voyage en couple
29 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
manuel
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de St-Georges Team le 31 août 2022
Merci beaucoup pour ce feedback positif. Nous sommes heureux que vous vous soyez sentis à l'aise chez nous et espérons vous revoir. Les meilleurs vœux de toute l'équipe St-Georges
8/10 Bien
Philippe
27 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Philippe
Séjour de 1 nuit en août 2022
Réponse de Cordialement de toute l'équipe de l'Hôtel le 29 août 2022
Cher Philippe, merci beaucoup d'avoir pris le temps d'évaluer si positivement votre séjour chez nous. Nous sommes très heureux que tout ait été à votre satisfaction et espérons vous accueillir à nouveau en tant qu'invité.
10/10 Excellent
laurent
10 août 2022
laurent
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de St-Georges team le 11 août 2022
Dear Laurent, we thank you so much for your positive review and hope to see you again. Best wishes from all of us.
10/10 Excellent
Pauline
5 juil. 2022
Pauline
Séjour de 1 nuit en juillet 2022
8/10 Bien
Eric
7 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Eric
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Hotel St-Georges Team le 8 juin 2022
Dear Eric, thank you for the positive review. We are very pleased that you enjoyed your stay at Hotel St-Georges and hope to see you again. All the best wishes from the whole St-Georges team
8/10 Bien
GOURSAM
23 mai 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
GOURSAM
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Réponse de St-Georges Team le 27 mai 2022
Dear Goursam, we are happy to read that you had a comfortable stay with us. Thank you very much for your feedback. We hope to see you again! Best regards
2/10 Horrible
Moussa
Voyage en groupe
6 janv. 2022
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Moussa
Séjour de 3 nuits en janvier 2022
Réponse de Hotel St-Georges Team le 18 janv. 2022
Dear Moussa, thank you very much for your feedback. All the best and kind regards from the whole St-Georges team
8/10 Bien
Anne-Laure
24 nov. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Anne-Laure
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de Hotel St-Georges Team le 24 nov. 2021
Dear Anne-Laure, thank you very much for your lovely feedback. We hope to see you again :-)
Warm regards from the whole St-Georges Team
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
3 août 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2021
Réponse de Reception le 11 août 2021
Vielen Dank für Ihr Feedback. Herzliche Grüsse vom St-Georges Team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
2 mars 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Hotel St-Georges Team le 3 mars 2020
Dear guest
Thank you very much for your feedback.
We appreciate your message and are glad to hear that everything was alright. We would be pleased to welcome you another time in our hotel.
Best regards from the heart of Zurich
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
18 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en février 2020
Réponse de Hotel St-Georges Team le 18 févr. 2020
Dear client
Thank you very much for your feedback.
We appreciate your message and are glad to hear that everything was great. We would be pleased to welcome you another time in our hotel.
Best regards from the heart of Zurich
10/10 Excellent
Rose
16 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rose
Séjour de 2 nuits en décembre 2019
Réponse de Roman le 16 déc. 2019
Dear Rose
Thank you very much for your feedback.
We appreciate your message and are glad to hear that everything was excellent.
We would be pleased to welcome you another time in our hotel.
Best regards from the heart of Zurich
Hotel St-Georges Team,
Roman
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
4 déc. 2019
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2019
Réponse de Yves le 7 déc. 2019
Cher client
Merci pour votre retour.
Nous avons aussi de chambe avec douche/WC dans la chambre. Nous serions heureux de vous accueillir une autre fois dans notre hôtel.
Meilleures salutations du cœur de Zurich
L'équipe de l'Hôtel St-Georges
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
27 sept. 2019
Les points forts : Propreté
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en septembre 2019
Réponse de Yves le 27 sept. 2019
Dear client
Thank you for your feedback.
We appreciate your message and are glad to hear that almost everything was alright. We would be pleased to welcome you another time in our hotel.
Best regards from the heart of Zurich
Hotel St-Georges Team
8/10 Bien
Voyageur vérifié
12 août 2019
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Hotel St-Georges Team le 13 août 2019
Dear client
Thank you for your feedback.
We appreciate your message and are glad to hear that everything was alright. We would be pleased to welcome you another time in our hotel.
Best regards from the heart of Zurich
Hotel St-Georges Team
6/10 Satisfaisant
Voyageur vérifié
Voyage en couple
4 août 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Yves le 8 août 2019
Cher client
Merci pour votre retour.
Nous apprécions votre message et sommes désolé que vous avez pas eu une bonne séjour. Mais nous avons dans chaque chambre de verre d'eau. Nous rénovons l'hôtel étape par étape et nous améliorons la qualité de notre service. Nous serions heureux de vous accueillir une autre fois dans notre hôtel.
Meilleures salutations du cœur de Zurich
L'équipe de l'Hôtel St-Georges
8/10 Bien
Voyageur vérifié
21 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Yves le 21 juin 2019
Dear client
Thank you for your feedback.
We appreciate your message and are glad to hear that everything was alright. We would be pleased to welcome you another time in our hotel.
Best regards from the heart of Zurich
Hotel St-Georges Team
10/10 Excellent
Alain
10 juin 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Alain
Séjour de 1 nuit en juin 2019
Réponse de Yves le 11 juin 2019
Dear client
Thank you very much for your feedback.
We appreciate your message and are glad to hear that everything was alright. We renovate the hotel step-by-step and we improve our service quality. We would be pleased to welcome you another time in our hotel.
Best regards from the heart of Zurich
Hotel St-Georges Team
8/10 Bien
thierry
24 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
thierry
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de Roman le 27 oct. 2018
Dear client
Thank you for your feedback.
We appreciate your message and are glad to hear that everything was alright.
We would be pleased to welcome you another time in our hotel.
Best regards from the heart of Zurich
Hotel St-Georges Team
8/10 Bien
Said, Nice
16 oct. 2018
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Said
Séjour de 2 nuits en octobre 2018
Réponse de Fr le 25 oct. 2018
Cher Said
Nous vous remercions de votre feedback. Navrés d'entendre que vous avez du subir une histoire pour une facture. Nous vous prions de nous excuser. Nous prenons note de cet incident et ferons mieux la prochaine fois. Pour vous informer nous avons des chambres avec douche/wc à l'étage mais aussi des chambres avec douche/wc privée. Nous vous souhaitons tout le meilleur. Le team du St-Georges.
8/10 Bien
Youssef
26 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mon avis
Youssef
Réponse de Reception le 12 avr. 2018
Merci de votre feedback. Nous l'aprécions beaucoup.
8/10 Bien
STEFANO, ITALIA
9 oct. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
STEFANO
Séjour de 1 nuit en octobre 2017
8/10 Bien
Thomas
30 sept. 2017
Les points forts : Propreté
Bon rapport prix/ confort/ localisation.
Thomas
Séjour de 2 nuits en septembre 2017
8/10 Bien
Suzanne
29 mai 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel bien situer
Suzanne
10/10 Excellent
Abbie
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Abbie
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Susanna
26 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Susanna
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Patrick
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Patrick
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Saint Georges Hotel le 23 mai 2024
Dear Patrick,thank you for your wonderful review and for choosing Saint George’s Hotel for your stay. We're thrilled to hear that our location and proximity to public transport made your travels easy and convenient. It's great to know you felt safe and welcomed by our staff, and that you appreciated the breakfast option and nearby amenities. We apologize for the construction noise, but as you noticed, it's quite common throughout the city. We're glad it didn't overshadow your overall experience and hope to welcome you back soon.
4/10 Médiocre
Hehyoung, seaside
Voyage en famille
22 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements
Hehyoung
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Saint Georges Hotel le 23 mai 2024
Dear Hehyoung,thank you for sharing your experience. We value all guest feedback as it helps us improve our services. We understand your concerns and will review our procedures to ensure a more consistent approach. Your comments about the elevator are also noted, and we appreciate your patience.
10/10 Excellent
Connor
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Connor
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Saint Georges Hotel le 23 mai 2024
Dear Connor,thank you for your fantastic review! We're delighted to see that you had such a positive experience at our hotel. It's great to know that our location, amenities, and staff met your expectations. We look forward to welcoming you back on your next visit.
10/10 Excellent
Jacob
Voyage en couple
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jacob
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Saint Georges Hotel le 20 mai 2024
Dear Jacob,we are thrilled to hear that you enjoyed the charm and simplicity of our hotel. Our team is delighted to have made you feel at home, and we're glad you loved the breakfast. It's wonderful to know that you found your room clean and the bed comfortable. We look forward to welcoming you back on your next stay.
10/10 Excellent
Keri
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Keri
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Saint Georges Hotel le 14 mai 2024
Dear Keri, we are amazed by your fantastic review. Thank you so much for your lovely words and the perfect rating. Great, that everything was to your fullest satisfaction and you liked our hotel, breakfast and friendly staff. All the best to you and hopefully we can welcome you back someday.
10/10 Excellent
Uche
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Uche
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Saint Georges Hotel le 14 mai 2024
Dear Uche, thank you so much for your perfect rating. We really appreciate your great review, especially the nice words about our hotel and want to thank you for choosing our hotel. Also we are happy that you've had a great stay and enjoyed your time in Zürich. Hopefully we can welcome you as our guest again someday.
10/10 Excellent
Truman
5 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Truman
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Saint Georges Hotel le 6 mai 2024
Dear Truman, thank you so much for your good review. We appreciate your lovely words about our hotel and staff as well as the top rating. We are really happy that you've enjoyed your stay fully and had a great time with us in Zürich. Thanks for choosing our hotel and hopefully we can welcome you back as our guest again someday.
10/10 Excellent
Nastaran
3 mai 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nastaran
Séjour de 4 nuits en avril 2024
Réponse de Saint Georges Hotel le 4 mai 2024
Dear Nastaran, we are amazed by your fantastic review. Thank you so much for your lovely words and the perfect rating. Great, that everything was to your satisfaction and you liked our hotel, breakfast and friendly staff. We understand that Switzerland is pricey but we also believe that for Zürich we offer a great value for money. All the best to you and hopefully we can welcome you back someday.
10/10 Excellent
Kana
3 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kana
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Saint Georges Hotel le 4 mai 2024
Dear Kana, thank you so much for your kind words about our hotel and location. We really appreciate that and want to thank you for choosing our hotel. Great that you've had a good stay and hopefully we can welcome you again as our guest someday.
8/10 Bien
mark, Covington
28 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
mark
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Saint Georges Hotel le 30 avr. 2024
Dear Mark, thank you so much for your good rating. We really appreciate your great review and want to thank you for choosing our hotel. Also we are happy that you've had a great stay and enjoyed your time in Zürich. Hopefully we can welcome you as our guest again someday.
10/10 Excellent
Brian, Charlottesville
25 avr. 2024
Brian
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Saint Georges Hotel le 16 mai 2024
Dear Brian,thank you so much for the perfect rating! We're thrilled to know that you had a wonderful experience with us. It's always a pleasure to see our guests leave happy. We look forward to welcoming you back to Saint Georges Hotel soon for another fantastic stay.
8/10 Bien
Madeleine
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Madeleine
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Saint Georges Hotel le 25 avr. 2024
Liebe Madeleine, vielen Dank für Ihre tolle Bewertung und Ihr Urteil. Wir wissen dies sehr zu schätzen, ebenso wie Ihre freundlichen Worte über unser Hotel. Es ist toll, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben und wir danken Ihnen, dass Sie unser Hotel gewählt haben. Wir wünschen Ihnen alles Gute und hoffen, Sie wieder einmal als Gast bei uns begrüßen zu dürfen.
10/10 Excellent
Shea
Voyage en couple
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shea
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Saint Georges Hotel le 23 avr. 2024
Dear Shea, we really appreciate your lovely words about our hotel and staff and thank you for choosing our hotel for your stay. Great that you've had a good time enjoying everything as well as we appreciate having you as our guest. We wish you all the best and hopefully you will be back with us the next time staying in Switzerland.