Avis
8,6
Excellent
9,2/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
8,0/10
Équipements
9,0/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
8 sept. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en septembre 2022
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
28 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en août 2022
6/10 Satisfaisant
Yamina
Voyage en couple
27 août 2021
Les points forts : Personnel et service
Yamina
Séjour de 6 nuits en août 2021
8/10 Bien
Marc
Voyage d’affaires
16 févr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bel hôtel, très bon séjour
Marc
Séjour de 2 nuits en février 2021
Réponse de Diana Livingstone on behalf of Sea cliff Team. le 22 févr. 2021
Dear Valued Guest,
Merci beaucoup d'avoir pris le temps d'écrire une si belle critique concernant votre séjour au Seacliff Resort & Spa.
Nous apprécions tous les paroles aimables et le fait que vous ayez apprécié votre séjour avec la propriété bien aménagée et en particulier notre personnel formidable!
Certes, vos compliments seront partagés avec les membres de notre équipe amicale que vous avez eu la gentillesse de désigner par leur nom.
Encore une fois merci pour vos commentaires et nous nous réjouissons de vous accueillir à nouveau dans notre station.
10/10 Excellent
Asma
Voyage en famille
8 févr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Asma
Séjour de 4 nuits en février 2021
Réponse de Diana on behalf of the whole Seacliff team. le 7 avr. 2021
Dear Asma,
Thank you for taking the time to review your holiday experience at Seacliff Resort and Spa we are delighted to hear that you have enjoyed your overall stay with us. I have shared your excellent review with the team and we all look forward to welcoming you back again on future stays.
Best Regards,
6/10 Satisfaisant
GUTIERREZ
Voyage en famille
27 févr. 2020
Séjour en demi teinte
GUTIERREZ
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Diana Livingstone le 28 févr. 2020
Dear Gutierrez,
Thank you for taking the time to share your feedback about your experience, we appreciate all the feedback provided by our guest as it allows us to monitor and improve the areas we may be falling short in. Whilst an apology will regrettably not alter the outcome of your experience on this occasion, i do extend it with all sincerity.
We have noted all the points that you have mentioned about rooms on your feedback and we will definitely look at amendments to our service delivery.
Diana on behalf of the whole Seacliff team
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
21 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en novembre 2019
Réponse de Guest Relation Executive, Diana Livingstone. le 20 déc. 2019
Dear Valued guest,
Thank you for taking the time to review your holiday experience at Seacliff Resort & Spa, we are delighted to hear that you have enjoyed your overall stay with us.
We take pride on exceeding our guest expectations and making sure that they have a memorable experience with us. Unfortunately beach is something that we won’t be able to do something as its natural phenomenon of low and high tide the water get murky, however we continuously work to improve the beach condition by daily cleaning and proper maintenance of the beach area.
Seacliff Team will be definitely looking forward to your return in the future.
10/10 Excellent
Gloria
6 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Gloria
Réponse de Deshpal le 27 avr. 2019
Dear Gloria,
Greetings!
Thank you for taking out time to share the valuable rating of your stay at our property. We are delighted to learn that you had a memorable stay with us. It is so inspiring for us to see that our guests have had a beautiful stay which in itself is the biggest recognition for all the efforts we put in.
The team looks forward to your return soon again to what we hope is now your home whenever you’re in the city.
Kind regards,
Deshpal Singh
Front Office Manager
8/10 Bien
mantegue , perpignan france
5 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Merveilleux hôtel dans un cadre paradisiaque
mantegue
Séjour de 10 nuits en février 2018
Réponse de Deshpal le 27 avr. 2019
Dear mantegue,
Thank you very much for your feedback, It was a pleasure to have you stay with us.
We greatly value your patronage and look forward to welcoming you back with us in the near future.
Thanks & Regards,
Deshpal Singh
Front Office Manager
10/10 Excellent
Selom, Luxembourg
3 nov. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Tres agreable Hotel
Selom
Séjour de 7 nuits en octobre 2017
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
14 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel accueillant petit cocon favorisant le repos
Voyageur vérifié
Réponse de Deshpal le 27 avr. 2019
Dear Guest,
We are grateful for your feedback and words of appreciation regarding a recent stay with us and will be delighted to have the pleasure of welcoming you back again soon in the near future.
Warmest regards,
Deshpal Singh
Front Office Manager.
8/10 Bien
gregory
13 août 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
gregory
Réponse de Deshpal le 27 avr. 2019
Dear Guest,
Thank you very much for rating us on this forum, It was a pleasure to have you stay with us.
We greatly value your patronage and look forward to welcoming you back with us in the near future.
Thanks & Regards,
Deshpal Singh
Front Office Manager
10/10 Excellent
pierre, amiens
16 nov. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hotel accueillant
pierre
8/10 Bien
sam, paris
19 sept. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bel hôtel
sam
10/10 Excellent
Emna, Genève
20 août 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel magnifique, ambiance calme et sereine.
Emna
10/10 Excellent
jzanetti, france
18 juin 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
magnifique hotel
jzanetti
8/10 Bien
Maite & Christophe, France
13 févr. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Arrivée impressionante
Maite & Christophe
6/10 Satisfaisant
Dedee, Paris, France
13 sept. 2011
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Zanzibar
Dedee
8/10 Bien
Urs
3 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Urs
Séjour de 7 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
C
28 nov. 2023
C
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
10/10 Excellent
Tomas
23 nov. 2023
Tomas
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
8/10 Bien
Alma
8 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alma
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Iver
6 nov. 2023
Iver
Séjour de 3 nuits en novembre 2023
Réponse de Diana on behalf of the whole Seacliff Team. le 11 nov. 2023
Dear Iver,Thank you for rating us 10 star.
6/10 Satisfaisant
jianhong
Voyage en famille
24 sept. 2023
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
jianhong
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
6/10 Satisfaisant
Thomas
24 août 2023
Thomas
Séjour de 4 nuits en août 2023
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en groupe
22 août 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 5 nuits en août 2023
2/10 Horrible
Arundhati
Voyage en famille avec de jeunes enfants
19 août 2023
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service et équipements
Arundhati
Séjour de 3 nuits en août 2023
6/10 Satisfaisant
Eduardo
3 juil. 2023
Eduardo
Séjour de 1 nuit en juin 2023
8/10 Bien
Teresa-Angelica, Silver Spring
27 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Teresa-Angelica
Séjour de 3 nuits en février 2023
10/10 Excellent
LATISHI, FORT WORTH
Voyage en couple
13 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
LATISHI
Séjour de 4 nuits en février 2023
10/10 Excellent
Helge
14 janv. 2023
Helge
Séjour de 7 nuits en janvier 2023
6/10 Satisfaisant
Nilaja, Washington
Voyage en couple
23 déc. 2022
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Nilaja
Réponse de Diana on behalf of the whole Seacliff Team. le 17 janv. 2023
Dear Nilaja,Thank you for taking to review your recent experience at Seacliff Zanzibar!We sincerely apologize for falling short on your expectations and interrupting your relaxing moments. Feedback from guests serves as an important platform for needed improvements and we appreciate to hear from our guests.We have shared your comments with our teams and hope you will visit us in future to enjoy better experience.We can’t wait to welcome you to back Seacliff Zanzibar with the.
8/10 Bien
John
28 nov. 2022
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 2 nuits en novembre 2022
Réponse de Diana on behalf of the whole Seacliff Team. le 17 janv. 2023
Dear John,Thank you for taking the time to review your holiday experience at Seacliff Zanzibar, we are delighted to hear that you have enjoyed your overall stay with us.We have shared your review with our team and are all looking forward to welcoming you back again on future staysWe can’t wait to welcome you to back Seacliff Zanzibar with the.Diana on behalf of the whole Seacliff Team.
10/10 Excellent
Matt
Voyage en couple
22 août 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Matt
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Diana on behalf of the whole Seacliff Team. le 17 janv. 2023
Dear Matt,Thank you for taking the time to review your holiday experience at Seacliff Zanzibar, we are delighted to hear that you have enjoyed your overall stay with us.We have shared your review with our team and are all looking forward to welcoming you back again on future staysWe can’t wait to welcome you to back Seacliff Zanzibar with the.
8/10 Bien
Simon
28 mai 2022
Simon
Séjour de 2 nuits en mai 2022
8/10 Bien
Guang
12 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Guang
Séjour de 13 nuits en mars 2022
Réponse de Diana on behalf of the whole Seacliff Team. le 17 janv. 2023
Dear Guang,Thank you for taking the time to review your holiday experience at Seacliff Zanzibar, we are delighted to hear that you have enjoyed your overall stay with us.We have shared your review with our team and are all looking forward to welcoming you back again on future staysWe can’t wait to welcome you to back Seacliff Zanzibar with the.
8/10 Bien
Eva
11 avr. 2022
Eva
Séjour de 4 nuits en avril 2022
10/10 Excellent
Brian
26 févr. 2022
Brian
Séjour de 4 nuits en février 2022
10/10 Excellent
MIKAEL
12 févr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fantastic place with golf
MIKAEL
Séjour de 2 nuits en février 2022
Réponse de Diana on behalf of the whole Seacliff Team. le 17 janv. 2023
Dear Mikael,Thank you for taking the time to review your holiday experience at Seacliff Zanzibar, we are delighted to hear that you have enjoyed your overall stay with us.We have shared your review with our team and are all looking forward to welcoming you back again on future staysWe can’t wait to welcome you to back Seacliff Zanzibar with the.
8/10 Bien
SG
9 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
GLORIOUS RESORT WITH A MIXED BAG OF DELIGHTS
SG
Séjour de 7 nuits en décembre 2021
Réponse de Diana on behalf of the whole Seacliff Team. le 17 janv. 2023
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to review your holiday experience at Seacliff Zanzibar, we are delighted to hear that you have enjoyed your overall stay with us.We have shared your review with our team and are all looking forward to welcoming you back again on future staysWe can’t wait to welcome you to back Seacliff Zanzibar with the.
8/10 Bien
Asad
9 janv. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Asad
Séjour de 1 nuit en janvier 2022
2/10 Horrible
Nicole
Voyage en groupe
3 janv. 2022
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nicole
Séjour de 5 nuits en décembre 2021
8/10 Bien
Estrea, Sint Niklaas
27 déc. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Estrea
Séjour de 5 nuits en décembre 2021
6/10 Satisfaisant
Klaudia
10 nov. 2021
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Not worthy of its 5 star rating.
Klaudia
Séjour de 1 nuit en novembre 2021
Réponse de Diana on behalf of the whole Seacliff Team. le 17 janv. 2023
Dear Klaudia,Thank you for taking to review your recent experience at Seacliff Zanzibar!We sincerely apologize for falling short on your expectations and interrupting your relaxing moments. Feedback from guests serves as an important platform for needed improvements and we appreciate to hear from our guests.We have shared your comments with our teams and hope you will visit us in future to enjoy better experience.We can’t wait to welcome you to back Seacliff Zanzibar with the.
10/10 Excellent
esperanza, la mirada
9 nov. 2021
esperanza
Séjour de 3 nuits en novembre 2021
10/10 Excellent
Emmanuel
Voyage en groupe
12 juin 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Emmanuel
Séjour de 3 nuits en juin 2021
10/10 Excellent
emmanuel
Voyage en groupe
8 juin 2021
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Golf resort with class
emmanuel
Séjour de 4 nuits en juin 2021
10/10 Excellent
Jan
Voyage en groupe
9 avr. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bardzo udany urlop
Jan
Séjour de 7 nuits en mars 2021
Réponse de Diana Livingstone on behalf of Sea cliff Team. le 15 avr. 2021
Dear Valued Guest,
Thank you for taking the time to review your holiday experience at Seacliff Resort and Spa we are delighted to hear that you have enjoyed your overall stay with us. I have shared your excellent review with the team and we all look forward to welcoming you back again on future stays.
Best regards,
10/10 Excellent
Thomas Bonde
28 mars 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great stay
Thomas Bonde
Séjour de 4 nuits en mars 2021
Réponse de Diana on behalf of the whole Seacliff team. le 7 avr. 2021
Dear Thomas,
Thank you for taking the time to review your holiday experience at Seacliff Resort and Spa we are delighted to hear that you have enjoyed your overall stay with us. I have shared your excellent review with the team and we all look forward to welcoming you back again on future stays.
Best Regards,
8/10 Bien
Dimitri
10 mars 2021
Les points forts : Propreté et personnel et service
Dimitri
Séjour de 1 nuit en mars 2021