Avis sur Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island
Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island
Golf Plaza, Yas Island, Abu Dhabi
Avis
8,4
Très bien
8,8/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
8,4/10
Équipements
8,6/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
6 janv. 2024
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Enas Sabri le 13 janv. 2024
Dear Reza , Thank you for your feedback and rate from which I am sorry to know that you were disappointed with your recent visit.We highly value our guests' feedback in order to understand our strengths and weaknesses.Alternatively, if you wish to discuss your experience in more detail, please do not hesitate to contact me directly via telephone or email at the hotel.Kind regards, Devesh RawatResort Director
4/10 Médiocre
Varun
12 mars 2023
Varun
Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Ahsan le 13 mars 2023
Dear VarunThank you for taking the time to give your feedback for you resent stay.On behalf of our entire team at Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island, we are sorry that you weren’t wowed by your stay with us. If you have a moment and are willing to share more information regarding your experience, please do no hesitate to reach out to us.I hope we will have the opportunity to welcome you back and exceed your expectations in the near future with a stay that is memorable for all the right reasons.Kind regards, Ahsan KhanAssistant Front Office Manager
10/10 Excellent
El Hadmir
5 nov. 2021
Les points forts : Propreté et personnel et service
El Hadmir
Séjour de 1 nuit en octobre 2021
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
Voyage en couple
17 mai 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mai 2021
Réponse de SK le 17 mai 2021
Dear Guest,
Thank you for taking the time to rate us and we hope you do visit us again.
Best regards,
Bernard D’Souza
Hotel Manager
8/10 Bien
Nicolas
Voyage d’affaires
22 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nicolas
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island le 10 févr. 2020
Dear Nicolas,
Thanks for rating us.
Best regards,
Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
31 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel confortable
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Radisson Blu, Abu Dhabi Yas Island le 31 déc. 2019
Dear Guest, Thank you for sharing your thoughts with us and we look forward to welcoming you back again as our guests in the hotel. Best Regards, Radisson Blu, Abu Dhabi Yas Island
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
31 déc. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Radisson Blu, Abu Dhabi Yas Island le 31 déc. 2019
Dear Guest, Thanks for sharing your rating with us. We hope to host you again in the near future. Best Regards, Radisson Blu, Abu Dhabi Yas Island
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage d’affaires
18 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good 4 star hotel
Voyageur vérifié
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
Réponse de Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island le 18 nov. 2019
Dear Guest, Thanks for rating us. Best regards, Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island
4/10 Médiocre
Voyageur vérifié
Voyage en famille, Voyage en couple
3 nov. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Voyageur vérifié
Séjour de 8 nuits en octobre 2019
Réponse de Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island le 4 nov. 2019
Dear guest, We regret to hear that your stay was not up to your expectations on this particular occasion. We would like to assure you that we share the extra policy with all our guests prior to their visit. We hope to host you again for a better experience. Best regards, Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island
8/10 Bien
Voyageur vérifié
22 oct. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island le 24 oct. 2019
Dear guest, Thanks for your rating. We hope to host you again for another amazing stay. Best regards, Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island
8/10 Bien
Voyageur vérifié
23 août 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Idéal pour les parcs
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island le 26 août 2019
Dear Guest, Thank you for sharing your thoughts with us and we look forward to welcoming you back again as our guests in the hotel. Best regards, Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
14 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Radisson Blu Hotel Abu Dhabi Yas Island le 15 juil. 2019
Dear Guest,
Thank you for taking the time to review our hotel.
We are pleased to hear how happy you were with your experience and how our team treated you during your stay.
We certainly hope to welcome you back here again very soon.
Best regards,
Radisson Hotel Abu Dhabi Yas Island
8/10 Bien
Voyageur vérifié
26 avr. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Radisson
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Guest Relations le 28 avr. 2019
Dear Guest, Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. We are delighted to read that you enjoyed your stay with us. We look forward to your next visit. Best regards, Radisson Blu Abu Dhabi Yas Island
8/10 Bien
Silvano
3 mars 2019
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour agréable
Silvano
Séjour de 3 nuits en février 2019
Réponse de Guest relation le 3 mars 2019
Dear Silvano, Thank you for sharing your thoughts with us and we look forward to welcoming you back again as our guests in the hotel. Best regards, Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island
8/10 Bien
Voyageur vérifié
5 nov. 2018
Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
Réponse de Guest relation le 8 nov. 2018
Dear Guest, Thanks for sharing your rating. Hope to host you again. Best regards, Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island
10/10 Excellent
Loic
10 août 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super Hôtel avec petit déjeuner incroyable
Loic
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Guest relation le 13 août 2018
Dear Loic, Glad you enjoyed your stay with and liked the area surrounding the hotel. We hope to host you again soon. Best regards, Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island
10/10 Excellent
Florian
5 juil. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Radisson blu Yas Island
Florian
Séjour de 2 nuits en juillet 2018
Réponse de Guest relation le 15 juil. 2018
Dear Florian, Thanks for sharing your 5-star rating with us. See you soon. Best regards, Radisson Blu, Abu Dhabi Yas Island
8/10 Bien
veronique, france
22 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hotel tres bien situe
veronique
Séjour de 2 nuits en mars 2018
Réponse de Best regards, Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas I le 27 mars 2018
Dear veronique,
Thank you for your feedback and for taking the time to tell us about your experience.
8/10 Bien
Joel
17 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Joel
Séjour de 2 nuits en mars 2018
Réponse de Best regards, Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas I le 27 mars 2018
Dear Joel,
Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience.
10/10 Excellent
amor, paris
8 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel trez bien situé
amor
Séjour de 2 nuits en mars 2018
Réponse de Best regards, Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas I le 27 mars 2018
Dear Amor,
It was a pleasure to have you as our guests and we are pleased to know that you very much enjoyed your stay with us.
8/10 Bien
thomas
24 févr. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
thomas
Réponse de Radisson Blu Hotel Management le 26 févr. 2018
Dear thomas,
Thank you for giving us a very good rating. Hope to see you again.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
30 janv. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon Hôtel, jolie vue
Voyageur vérifié
Dear Valued Guests,
Thank you for taking the time to share your great experience. We are delighted to read that you enjoyed your stay.
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
19 nov. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Voyageur vérifié
30 oct. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
denis, Paris
24 avr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Splendide hotel
denis
8/10 Bien
Voyageur vérifié
3 avr. 2016
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bon rapport qualité/prix
Voyageur vérifié
8/10 Bien
Pignolo, VERBERIE
25 févr. 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel très accueillant, superbe piscine
Pignolo
10/10 Excellent
Nanouchka
14 déc. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Superbe hôtel
Nanouchka
8/10 Bien
Philippe, Sarrebourg
7 nov. 2015
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
bon rapport qualité prix
Philippe
8/10 Bien
js, marne
24 août 2014
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
pas mal
js
Réponse de Craig Bruce le 1 nov. 2014
Dear JS,
Thank you for taking the time to write a review. We appreciate your feedback and we look forward seeing you again at the Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island.
Sincerely,
Craig Bruce – General Manager
10/10 Excellent
marwa, paris
22 janv. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super séjour
marwa
Réponse de Craig Bruce le 26 juil. 2014
Dear Marwa,
Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to write a review.
It is fantastic to hear that you enjoyed your stay from the impeccable service, friendly staff, plentiful breakfast and beautiful beach which as you mentioned is only a 10 minute walk from the hotel.
We look forward to welcoming you back soon for another relaxing holiday.
Sincerely,
Craig Bruce - General Manager
10/10 Excellent
SAWSAN
Voyage en famille
13 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
SAWSAN
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Mahra le 18 avr. 2024
Dear Sawsan, Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. We are delighted to read that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you again on your next visit.Best regards,Devesh RawatResort director
6/10 Satisfaisant
Andrea, Aldershot
4 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Andrea
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Mahra le 18 avr. 2024
Dear Andrea,Thank you for your feedback and we are delighted to know that you enjoyed your stay with us. We look forward to your next visit.Best regards,Devesh RawatResort director
10/10 Excellent
Stewart
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
11 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stewart
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Mahra le 12 mars 2024
Dear Stewart, Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. We are delighted to read that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you again on your next visit.Best regards,Devesh RawatResort director
10/10 Excellent
Stephen
7 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Stephen
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Saumiya Jain le 10 mars 2024
Dear Stephen, Thank you for your feedback and we are delighted to know that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you again on your next visit.Best regards,Devesh RawatResort director
8/10 Bien
Caroline
Voyage d’affaires
18 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Caroline
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Enas Sabri le 20 févr. 2024
Dear Caroline ,Thank you for your feedback and we are delighted to know that your stay with us was pleasant. We look forward to your next visit.Best regards,Devesh RawatResort director
6/10 Satisfaisant
Rodrigo, Badalona
Voyage en famille
14 févr. 2024
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rodrigo
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Enas Sabri le 15 févr. 2024
Dear Rodrigo,Thank you for sharing your valued comments regarding your recent visit. Honestly, we were deeply sorry to hear that your visit was not as pleasant as expected thus we decided to take the quick step to extend our apologies and I was thrilled to have such fruitful conversation with you. Once again, please accept our sincere apologies for any inconvenience. we look forward to your next visit.Kind regards, Ehab MustafaFront Office Manager
6/10 Satisfaisant
Mark
11 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mark
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Enas Sabri le 13 févr. 2024
Dear Mark ,Thank you for taking the time to share your valued feedback regards your recent stay with us, we are deeply sorry to hear your stay was not pleasant as you expected and we would be grateful if you share your concerns with us in details to be able to work on them immediately. Once again please accept our sincere apologies for any inconvenience. Looking forward to welcoming you back for more memorable stay with us.Kind regards, Devesh RawatResort Director
2/10 Horrible
enver
31 janv. 2024
enver
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Enas Sabri le 3 févr. 2024
Dear Enver, Thank you for your feedback and rating, from which I am sorry to know you were disappointed with your recent visit.We highly value our guests' feedback to understand our strengths and weaknesses.Please accept our sincere apologies for any inconvenience you experienced during your last visit. Our regards. Radisson Blu Hotel.
10/10 Excellent
Helene
Voyage en famille
27 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Helene
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Enas Sabri le 27 janv. 2024
Dear Helene,Thank you for taking the time to share your experience about Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island.We are glad to know that you enjoyed your stay with us and loved the facilities. Your words of appreciation mean the world to us and will undoubtedly be shared with the entire team.We are looking forward to welcoming you again.Kind regards, Devesh RawatResort Director
10/10 Excellent
Amanda
Voyage en famille
22 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amanda
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Enas Sabri le 23 janv. 2024
Dear Amanda,Thank you for taking the time to share your experience about Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island.We are glad to know that you enjoyed your stay with us. We are looking forward to welcoming you again.Kind regards, Devesh RawatResort Director
10/10 Excellent
Deepak
Voyage en famille
13 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Clean calm snugged up place
Deepak
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Enas Sabri le 13 janv. 2024
Dear Deepak,Thank you for taking the time to share your experience about Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island.We are glad to know that you enjoyed your stay with us. Your words of appreciation mean the world to us and will undoubtedly be shared with the entire team.We are looking forward to welcoming you again.Kind regards, Devesh RawatResort Director
8/10 Bien
Jobeth
Voyage en couple
8 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jobeth
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Enas Sabri le 13 janv. 2024
Dear Jobeth ,Thank you for taking the time to share your experience about Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island.We are glad to know that you enjoyed your stay with us and loved the facilities like Belgium Café and our apologies for the issue related to Wi-Fi we will work on it immediately to reach your full satisfaction at your next visit. We are looking forward to welcoming you again.Kind regards, Devesh RawatResort Director
8/10 Bien
Akbal
4 janv. 2024
Akbal
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
Réponse de Enas Sabri le 13 janv. 2024
Dear Akbal,Thank you for taking the time to share your feedback about Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island.We are glad to know that you enjoyed your stay with us. We are looking forward to welcoming you again.Kind regards, Devesh RawatResort Director
2/10 Horrible
Voyageur vérifié
Voyage en famille
4 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Very poor service and condition
Voyageur vérifié
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Enas Sabri le 13 janv. 2024
Dear guest, Thank you for your feedback from which I am sorry to know that you were disappointed with your recent visit.We highly value our guests' feedback in order to understand our strengths and weaknesses and we would like to extend our apologies regarding these issues you experienced with House keeping and Filin Restaurant.Alternatively, if you wish to discuss your experience in more detail, please do not hesitate to contact me directly via telephone or email at the hotel.Kind regards, Devesh RawatResort Director
2/10 Horrible
MR AP
Voyage en famille
2 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Disappointed. Low budget hotel
MR AP
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Devesh Rawat le 4 janv. 2024
Dear MR AP, Thank you for your rating from which we are sorry to learn you were disappointed with your recent visit. Guest feedback is extremely important to us in order to know what we do well and where we can make improvements. Please be assured the issues you have raised will be investigated by our relevant department and rectified immediately to prevent disappointment for future visitors and guests. It would be great to hear from you again in the future or if you wish to discuss your experience further, please contact us directly at the hotel telephone or email.We are looking forward to welcoming you back again soon.Kind regards, Devesh RawatResort Director
2/10 Horrible
Daxue
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
30 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Daxue
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Ehab Mustafa le 31 déc. 2023
Dear Daxue Thank you for taking the time to share with us your valued feedback, we are truly sorry to hear that your stay was not as expected due to water temperature consistency, rest assure your comment has been addressed to the concerned department to have the rapid action.Once again please accept our apologies , looking forward to welcome you back soon.Best regards
2/10 Horrible
wonji
26 déc. 2023
wonji
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Ehab Mustafa le 31 déc. 2023
Dear WonjiThank you for taking the time to share with us your valued feedback, we are truly sorry to hear that your stay was not as expected and will be great to share more details for us to know what goes wrong so we could take our right action.Once again please accept our apologies , looking forward to welcome you back soon.Best regards
10/10 Excellent
Iqbal
Voyage en famille
25 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Iqbal
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Ehab Mustafa le 31 déc. 2023
Dear IqbalThank you for taking the time to share your recent stay rating, we are glad to know your stay went 10/10. Looking forward to welcome you back soon.Best regards
2/10 Horrible
ping
25 déc. 2023
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
ping
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Ehab Mustafa le 25 déc. 2023
Dear PingGreetings from Radisson Blu Yas Island, thank you for taking the team to evaluate your recent stay with us. we are sorry to see that your recent stay was not up to your expectation. we will be happy to know more about what goes wrong for us to take the necessary actions.Please accept our sincere apologies for any inconvenience you might have faced.Best regards