Extérieur

Avis sur Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island

4 out of 5
Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island
Golf Plaza, Yas Island, Abu Dhabi

Avis

8,4

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 461 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 349 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 118 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 43 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 29 avis sur 1000." "

8,8/10

Propreté

8,6/10

Personnel et service

8,4/10

Équipements

8,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,0/10

Écoresponsabilité

Avis

2/10 Horrible

Reza

Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Enas Sabri le 13 janv. 2024
Dear Reza , Thank you for your feedback and rate from which I am sorry to know that you were disappointed with your recent visit.We highly value our guests' feedback in order to understand our strengths and weaknesses.Alternatively, if you wish to discuss your experience in more detail, please do not hesitate to contact me directly via telephone or email at the hotel.Kind regards, Devesh RawatResort Director

4/10 Médiocre

Varun

Séjour de 1 nuit en mars 2023
Réponse de Ahsan le 13 mars 2023
Dear VarunThank you for taking the time to give your feedback for you resent stay.On behalf of our entire team at Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island, we are sorry that you weren’t wowed by your stay with us. If you have a moment and are willing to share more information regarding your experience, please do no hesitate to reach out to us.I hope we will have the opportunity to welcome you back and exceed your expectations in the near future with a stay that is memorable for all the right reasons.Kind regards, Ahsan KhanAssistant Front Office Manager

10/10 Excellent

El Hadmir

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en octobre 2021

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Hôtel magnifique, personnel très agréable !
Séjour de 1 nuit en mai 2021
Réponse de SK le 17 mai 2021
Dear Guest, Thank you for taking the time to rate us and we hope you do visit us again. Best regards, Bernard D’Souza Hotel Manager

8/10 Bien

Nicolas

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island le 10 févr. 2020
Dear Nicolas, Thanks for rating us. Best regards, Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel confortable
Très bon hôtel, petit-déjeuner très varié, chambre et lit confortable. Très proche des activités situées sur l’île de Yas et proche de l’aéroport (bruit des avions pas très gênant mais existant).
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Radisson Blu, Abu Dhabi Yas Island le 31 déc. 2019
Dear Guest, Thank you for sharing your thoughts with us and we look forward to welcoming you back again as our guests in the hotel. Best Regards, Radisson Blu, Abu Dhabi Yas Island

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Radisson Blu, Abu Dhabi Yas Island le 31 déc. 2019
Dear Guest, Thanks for sharing your rating with us. We hope to host you again in the near future. Best Regards, Radisson Blu, Abu Dhabi Yas Island

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Good 4 star hotel
Large rooms and great swimming pool. Feels like a business hotel but overall good place
Séjour de 3 nuits en novembre 2019
Réponse de Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island le 18 nov. 2019
Dear Guest, Thanks for rating us. Best regards, Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en famille, Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Nous étions en famille, cad, 2 adultes et 2 enfants. Il n’y avait qu’un seul lit double pour nous 4. Nous avions du payer pour un lit simple supplémentaire avec une surcout de 150 euros! C’est scandaleux!
Séjour de 8 nuits en octobre 2019
Réponse de Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island le 4 nov. 2019
Dear guest, We regret to hear that your stay was not up to your expectations on this particular occasion. We would like to assure you that we share the extra policy with all our guests prior to their visit. We hope to host you again for a better experience. Best regards, Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island le 24 oct. 2019
Dear guest, Thanks for your rating. We hope to host you again for another amazing stay. Best regards, Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Idéal pour les parcs
Hôtel bien placé pour les parcs, petit déjeuner très bien par contre piscine petite à mon goût mais dans l’ensemble bon hôtel
Séjour de 4 nuits en août 2019
Réponse de Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island le 26 août 2019
Dear Guest, Thank you for sharing your thoughts with us and we look forward to welcoming you back again as our guests in the hotel. Best regards, Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Établissement bien placé . Personnel serviable et petit déjeuner très varié
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Radisson Blu Hotel Abu Dhabi Yas Island le 15 juil. 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to review our hotel. We are pleased to hear how happy you were with your experience and how our team treated you during your stay. We certainly hope to welcome you back here again very soon. Best regards, Radisson Hotel Abu Dhabi Yas Island

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Radisson
Un Hôtel bien situé. la vue sur mer est très belle.
Séjour de 1 nuit en avril 2019
Réponse de Guest Relations le 28 avr. 2019
Dear Guest, Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. We are delighted to read that you enjoyed your stay with us. We look forward to your next visit. Best regards, Radisson Blu Abu Dhabi Yas Island

8/10 Bien

Silvano

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour agréable
Hôtel qui mériterait un petit rafraîchissement mais qui avait tout le confort nécessaire. Le WIFI était bon, la salle de sport était bien. Le personnel était aimable et serviable. Point négatif : la piscine qui mériterait également une rénovation et surtout un coup de karsher tous les jours pour enlever les excréments des oiseaux.
Séjour de 3 nuits en février 2019
Réponse de Guest relation le 3 mars 2019
Dear Silvano, Thank you for sharing your thoughts with us and we look forward to welcoming you back again as our guests in the hotel. Best regards, Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en novembre 2018
Réponse de Guest relation le 8 nov. 2018
Dear Guest, Thanks for sharing your rating. Hope to host you again. Best regards, Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island

10/10 Excellent

Loic

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super Hôtel avec petit déjeuner incroyable
Très bon Hôtel sur l'île de Yas. La proximité de l'aéroport est très pratique pour les escales courtes. Le petit déjeuner est incroyable !
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Guest relation le 13 août 2018
Dear Loic, Glad you enjoyed your stay with and liked the area surrounding the hotel. We hope to host you again soon. Best regards, Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island

10/10 Excellent

Florian

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Radisson blu Yas Island
Hotel à recommander.
Séjour de 2 nuits en juillet 2018
Réponse de Guest relation le 15 juil. 2018
Dear Florian, Thanks for sharing your 5-star rating with us. See you soon. Best regards, Radisson Blu, Abu Dhabi Yas Island

8/10 Bien

veronique, france

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hotel tres bien situe
navette gratuite pour les sites petite piscine trop de monde
Séjour de 2 nuits en mars 2018
Réponse de Best regards, Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas I le 27 mars 2018
Dear veronique, Thank you for your feedback and for taking the time to tell us about your experience.

8/10 Bien

Joel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les petit déjeuner extras
Séjour de 2 nuits en mars 2018
Réponse de Best regards, Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas I le 27 mars 2018
Dear Joel, Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience.

10/10 Excellent

amor, paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel trez bien situé
Alors nous somme partie en famille (2 adultes, 2 enfants) Et c’etait une superbe experience, chambres très spacieuses, 3 piscines, buffets complets. Le top rian a re dire
Séjour de 2 nuits en mars 2018
Réponse de Best regards, Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas I le 27 mars 2018
Dear Amor, It was a pleasure to have you as our guests and we are pleased to know that you very much enjoyed your stay with us.

8/10 Bien

thomas

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Réponse de Radisson Blu Hotel Management le 26 févr. 2018
Dear thomas, Thank you for giving us a very good rating. Hope to see you again.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon Hôtel, jolie vue
Bon hôtel, option business proposée intéressante car possibilité de prendre petit déjeuner et petits repas casse croûte dans le lounge, la restauration sur place étant très chère
Dear Valued Guests, Thank you for taking the time to share your great experience. We are delighted to read that you enjoyed your stay.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

10/10 Excellent

denis, Paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Splendide hotel
Superbe hôtel. Les chambres sont spacieuses et propres.la piscine est très sympa, et calme. Wi-fi gratuit dans tout l’hôtel. le petit déjeuner est varié et abondant. L’accès à la plage de Yas Beach est au top. Le personnel est d'une extrême gentillesse. Demandez AHSAN à la conciergerie qui saura vous guider tout au long de votre séjour.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bon rapport qualité/prix
Bon hotel, pratique pour accéder aux attractions de Yas Island. Belle vue sur le Viceroy et le circuit.

8/10 Bien

Pignolo, VERBERIE

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel très accueillant, superbe piscine
Très bon accueil. Nous avons été surclassés avec une chambre donnant sur la piscine. Bonne literie, grande chambre. Propre. Petit-déjeuner opulent.

10/10 Excellent

Nanouchka

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Superbe hôtel
Nous avons adoré cet hôtel. Le design, la piscine, le golf à proximité, le confort et l'équipement des chambres, tout était parfait. Le personnel s'est montré fort aimable et disponible. Il y a un accès à un club de plage qui convient à tous les publics : coin pour les familles, pour les jeunes, pour adultes en couple ou célibataire. Il existe de nombreuses attractions autour, encore une fois pour tous les goûts. Le seul petit bémol est que l'île de Yas est à 20-25 minutes du centre ville d'Abu Dhabi. Donc il vaut mieux séjourner au minimum 2 jours complets sur place.

8/10 Bien

Philippe, Sarrebourg

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
bon rapport qualité prix
surclassé en Suite pour le Prix d'une chambre confort sdt

8/10 Bien

js, marne

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
pas mal
Suffisante pour une escale d une nuit, chambre bien équipée, belle vue sur le yas viceroy, piscine un peu petite, salle de sport pas mal, un breakfast and go offert au lobby, rapport qualité prix cohérent, rien d exceptionnel non plus
Réponse de Craig Bruce le 1 nov. 2014
Dear JS, Thank you for taking the time to write a review. We appreciate your feedback and we look forward seeing you again at the Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island. Sincerely, Craig Bruce – General Manager

10/10 Excellent

marwa, paris

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super séjour
Super séjour dans cette hôtel! Service impeccable, personnel très aimable Petit dej très copieux et bon Accès a la plage gratuit (5minute en voiture ou navette gratuite de l'hôtel), magnifique plage! Très bon rapport qualité prix ! Nous y reviendrons avec plaisir!
Réponse de Craig Bruce le 26 juil. 2014
Dear Marwa, Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to write a review. It is fantastic to hear that you enjoyed your stay from the impeccable service, friendly staff, plentiful breakfast and beautiful beach which as you mentioned is only a 10 minute walk from the hotel. We look forward to welcoming you back soon for another relaxing holiday. Sincerely, Craig Bruce - General Manager

10/10 Excellent

SAWSAN

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Friendly clean and cozy Friendly staff especially Mr.Hakim at the reception
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Mahra le 18 avr. 2024
Dear Sawsan, Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. We are delighted to read that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you again on your next visit.Best regards,Devesh RawatResort director

6/10 Satisfaisant

Andrea, Aldershot

Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Mahra le 18 avr. 2024
Dear Andrea,Thank you for your feedback and we are delighted to know that you enjoyed your stay with us. We look forward to your next visit.Best regards,Devesh RawatResort director

10/10 Excellent

Stewart

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Staff were extremely welcoming and helpful with every interaction. Room was great even as a family in a standard room we had plenty space.
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Mahra le 12 mars 2024
Dear Stewart, Thank you for your feedback and for taking the time to write about your experience. We are delighted to read that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you again on your next visit.Best regards,Devesh RawatResort director

10/10 Excellent

Stephen

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Saumiya Jain le 10 mars 2024
Dear Stephen, Thank you for your feedback and we are delighted to know that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you again on your next visit.Best regards,Devesh RawatResort director

8/10 Bien

Caroline

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Enas Sabri le 20 févr. 2024
Dear Caroline ,Thank you for your feedback and we are delighted to know that your stay with us was pleasant. We look forward to your next visit.Best regards,Devesh RawatResort director

6/10 Satisfaisant

Rodrigo, Badalona

Voyage en famille
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Regrettably, my overall impression of Radisson Blu Yas in Abu Dhabi has led me to advise against choosing this hotel. It is disheartening to share such a negative review, especially considering the positive experiences I have had with the Radisson brand in the past. It's important to point out that I was reached out after my stay by one of the Guest Specialist Manager. He was really sorry for the experience I had and recognizes the areas of improvements. I appreciate their attention to this matter while they are worried about their guests experience - not many hotels actually care about calling their guests to understand the issues - and sincerely hope that improvements can be made to uphold the esteemed reputation that Radisson has built over the years.
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Enas Sabri le 15 févr. 2024
Dear Rodrigo,Thank you for sharing your valued comments regarding your recent visit. Honestly, we were deeply sorry to hear that your visit was not as pleasant as expected thus we decided to take the quick step to extend our apologies and I was thrilled to have such fruitful conversation with you. Once again, please accept our sincere apologies for any inconvenience. we look forward to your next visit.Kind regards, Ehab MustafaFront Office Manager

6/10 Satisfaisant

Mark

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en février 2024
Réponse de Enas Sabri le 13 févr. 2024
Dear Mark ,Thank you for taking the time to share your valued feedback regards your recent stay with us, we are deeply sorry to hear your stay was not pleasant as you expected and we would be grateful if you share your concerns with us in details to be able to work on them immediately. Once again please accept our sincere apologies for any inconvenience. Looking forward to welcoming you back for more memorable stay with us.Kind regards, Devesh RawatResort Director

2/10 Horrible

enver

Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Enas Sabri le 3 févr. 2024
Dear Enver, Thank you for your feedback and rating, from which I am sorry to know you were disappointed with your recent visit.We highly value our guests' feedback to understand our strengths and weaknesses.Please accept our sincere apologies for any inconvenience you experienced during your last visit. Our regards. Radisson Blu Hotel.

10/10 Excellent

Helene

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice and peaceful location on Yas Island. Clean and spacious rooms. Its my third times at this hotel, and i will definitely come back soon!
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Enas Sabri le 27 janv. 2024
Dear Helene,Thank you for taking the time to share your experience about Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island.We are glad to know that you enjoyed your stay with us and loved the facilities. Your words of appreciation mean the world to us and will undoubtedly be shared with the entire team.We are looking forward to welcoming you again.Kind regards, Devesh RawatResort Director

10/10 Excellent

Amanda

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Enas Sabri le 23 janv. 2024
Dear Amanda,Thank you for taking the time to share your experience about Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island.We are glad to know that you enjoyed your stay with us. We are looking forward to welcoming you again.Kind regards, Devesh RawatResort Director

10/10 Excellent

Deepak

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Clean calm snugged up place
It was a pleasant and expected stay , no discomfort, no complaints.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Enas Sabri le 13 janv. 2024
Dear Deepak,Thank you for taking the time to share your experience about Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island.We are glad to know that you enjoyed your stay with us. Your words of appreciation mean the world to us and will undoubtedly be shared with the entire team.We are looking forward to welcoming you again.Kind regards, Devesh RawatResort Director

8/10 Bien

Jobeth

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very nice dining options and room was ver spacious and clean. Lovely view of the golf course. Belgium cafe was great to have a beer and watch the football match. Only had one issue and that was WiFi hardly worked.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Enas Sabri le 13 janv. 2024
Dear Jobeth ,Thank you for taking the time to share your experience about Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island.We are glad to know that you enjoyed your stay with us and loved the facilities like Belgium Café and our apologies for the issue related to Wi-Fi we will work on it immediately to reach your full satisfaction at your next visit. We are looking forward to welcoming you again.Kind regards, Devesh RawatResort Director

8/10 Bien

Akbal

Séjour de 7 nuits en décembre 2023
Réponse de Enas Sabri le 13 janv. 2024
Dear Akbal,Thank you for taking the time to share your feedback about Radisson Blu Hotel, Abu Dhabi Yas Island.We are glad to know that you enjoyed your stay with us. We are looking forward to welcoming you again.Kind regards, Devesh RawatResort Director

2/10 Horrible

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Very poor service and condition
Very poor house keeping and hot water was coming in all taps. Ended up with burns due to hot water in all taps. Even the bidet of the WC had boiling water. At 11pm we went to the Felini resturant and were told that the kitchen was closed and later we complained to the manager he denied that the kitchen was closed and found him scolding the staff for not taking our food order.
Séjour de 4 nuits en décembre 2023
Réponse de Enas Sabri le 13 janv. 2024
Dear guest, Thank you for your feedback from which I am sorry to know that you were disappointed with your recent visit.We highly value our guests' feedback in order to understand our strengths and weaknesses and we would like to extend our apologies regarding these issues you experienced with House keeping and Filin Restaurant.Alternatively, if you wish to discuss your experience in more detail, please do not hesitate to contact me directly via telephone or email at the hotel.Kind regards, Devesh RawatResort Director

2/10 Horrible

MR AP

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Disappointed. Low budget hotel
Shocking. The hotel rooms are old. Requires urgent attention. Low budget hotel. We booked a suite. It was dark, carpets are old and dirty. Red curtains not for hotel rooms. Services are bad. We were told they cannot give my mum an extra pillow because the hotel is fully occupied. No pillows.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Devesh Rawat le 4 janv. 2024
Dear MR AP, Thank you for your rating from which we are sorry to learn you were disappointed with your recent visit. Guest feedback is extremely important to us in order to know what we do well and where we can make improvements. Please be assured the issues you have raised will be investigated by our relevant department and rectified immediately to prevent disappointment for future visitors and guests. It would be great to hear from you again in the future or if you wish to discuss your experience further, please contact us directly at the hotel telephone or email.We are looking forward to welcoming you back again soon.Kind regards, Devesh RawatResort Director

2/10 Horrible

Daxue

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Shower never worked. Water stream is minimal. Water Temperature is not right. Either too hot or too warm
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Ehab Mustafa le 31 déc. 2023
Dear Daxue Thank you for taking the time to share with us your valued feedback, we are truly sorry to hear that your stay was not as expected due to water temperature consistency, rest assure your comment has been addressed to the concerned department to have the rapid action.Once again please accept our apologies , looking forward to welcome you back soon.Best regards

2/10 Horrible

wonji

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Ehab Mustafa le 31 déc. 2023
Dear WonjiThank you for taking the time to share with us your valued feedback, we are truly sorry to hear that your stay was not as expected and will be great to share more details for us to know what goes wrong so we could take our right action.Once again please accept our apologies , looking forward to welcome you back soon.Best regards

10/10 Excellent

Iqbal

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Ehab Mustafa le 31 déc. 2023
Dear IqbalThank you for taking the time to share your recent stay rating, we are glad to know your stay went 10/10. Looking forward to welcome you back soon.Best regards

2/10 Horrible

ping

Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bad
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
Réponse de Ehab Mustafa le 25 déc. 2023
Dear PingGreetings from Radisson Blu Yas Island, thank you for taking the team to evaluate your recent stay with us. we are sorry to see that your recent stay was not up to your expectation. we will be happy to know more about what goes wrong for us to take the necessary actions.Please accept our sincere apologies for any inconvenience you might have faced.Best regards