Avis sur The Vic, Ascend Hotel Collection
The Vic, Ascend Hotel Collection
123 Gorge Road East, Victoria, BC
Avis
9,0
Merveilleux
9,2/10
Propreté
9,6/10
Personnel et service
8,8/10
Équipements
8,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,8/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en couple
9 mars 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Evergreen Guest Relations le 11 mars 2024
Thank you so much for your perfect rating! We will share this with the team to let them know to keep up the amazing work.
10/10 Excellent
Sebastien
5 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sebastien
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Evergreen Guest Relations le 5 févr. 2024
Thank you for the lovely review, Sebastien. We're delighted to hear you had a great stay with us; we take pride in providing our guests with the highest levels of customer service.
10/10 Excellent
Gilbert
29 sept. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Gilbert
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Evergreen Guest Relations le 3 oct. 2023
Thank you so much for your 5-star review! We will share this with the team to let them know to keep up the amazing work. Hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Rougé
Voyage en famille
31 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rougé
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Evergreen Guest Relations le 1 sept. 2023
Thank you for the kind words, Rougé. We'll be sure to pass the positive feedback to our housekeeping team. Hope to see you again soon!
4/10 Médiocre
Betty
Voyage en famille, Voyage en couple
26 mai 2024
Les points forts : Propreté et équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Betty
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
yanmei
25 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
yanmei
Séjour de 1 nuit en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Omar
24 mai 2024
Les points forts : Personnel et service
Omar
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Rhika Mae
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Rhika Mae
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Naotaka
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Naotaka
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Jeff
Voyage en groupe
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeff
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Evergreen Guest Relations le 22 mai 2024
We appreciate the positive rating, Jeff. We're happy you enjoyed our beds; we know how important getting a goodnight's sleep is to our guests.
6/10 Satisfaisant
William
21 mai 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
William
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Evergreen Guest Relations le 22 mai 2024
Thank you for the feedback, William. Your feedback lets us know where we can improve. We hope we have the opportunity to welcome you back again and show you an improved experience.
8/10 Bien
Josiane
21 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Josiane
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Evergreen Guest Relations le 22 mai 2024
Thank you so much for your rating! We will share this with the team to let them know to keep up the amazing work. Hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Johnson
20 mai 2024
Johnson
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Evergreen Guest Relations le 22 mai 2024
Love to hear that you enjoyed your stay, Johnson! We'll be sure to share this with Adil and the whole team!
10/10 Excellent
Evan
20 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Evan
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Evergreen Guest Relations le 22 mai 2024
Thank you so much for your perfect rating! We will share this with the team to let them know to keep up the amazing work.
8/10 Bien
Marius
Voyage en couple
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Marius
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Evergreen Guest Relations le 22 mai 2024
Thank you for the lovely review, Marius. We'll be sure to pass the positive feedback to our housekeeping team.
8/10 Bien
Melvin
Voyage en famille
19 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Melvin
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Evergreen Guest Relations le 22 mai 2024
Thank you for the review, Melvin. Our Optimism lounge is a great spot to sit back and relax with friends and family.
10/10 Excellent
Lesley
18 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Lesley
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Evergreen Guest Relations le 22 mai 2024
This feedback makes our day, Lesley! We'll be sure to share this with Chris and the whole team!
10/10 Excellent
Keith
Voyage en couple
18 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Keith
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Evergreen Guest Relations le 22 mai 2024
Thank you for all the wonderful things you have to say about us, Keith. We are pleased to hear our staff made a great impression on you; we are very proud of our team, who are always ready to go the extra mile for our guests.
10/10 Excellent
Sunvinder
Voyage en famille
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sunvinder
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Evergreen Guest Relations le 17 mai 2024
Thank you for the great feedback, Sunvinder. We are delighted you enjoyed your visit and hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Wilson, Prince George
16 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Wilson
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de Evergreen Guest Relations le 17 mai 2024
Thank you so much for your perfect rating! We will share this with the team to let them know to keep up the amazing work.
10/10 Excellent
Roxanne
15 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Roxanne
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Evergreen Guest Relations le 17 mai 2024
Thank you for the nice compliments, Roxanne. We are delighted you enjoyed your visit and hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Jason
Voyage d’affaires
15 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jason
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Evergreen Guest Relations le 15 mai 2024
This feedback makes our day, Jason! We are very proud of our staff, who are always ready to go the extra mile for our guests.
6/10 Satisfaisant
Erin
Voyage en couple
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Erin
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de Evergreen Guest Relations le 15 mai 2024
Thank you for the feedback, Erin. We are sorry to hear about the tight parking. We're thrilled to have been able to welcome so many families this summer.
8/10 Bien
Kí
14 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Kí
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Evergreen Guest Relations le 15 mai 2024
We appreciate the positive rating, Kí. We're delighted to hear you had a great stay with us; we take pride in providing our guests with the highest levels of customer service.
10/10 Excellent
lyman, ottawa
11 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
lyman
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Evergreen Guest Relations le 13 mai 2024
We're so glad to hear you had a good stay. See you next time!
8/10 Bien
Terry
Voyage en famille
10 mai 2024
Terry
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Evergreen Guest Relations le 13 mai 2024
Hi Terry - thank you very much for the review. We'll be sure to pass the positive feedback to our housekeeping team.
10/10 Excellent
George
Voyage en couple
10 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
George
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Evergreen Guest Relations le 13 mai 2024
Love to hear that you enjoyed your stay, George! We are very proud of our staff, who are always ready to go the extra mile for our guests.
2/10 Horrible
AKASH
Voyage en famille
9 mai 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Propreté et personnel et service
AKASH
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Evergreen Guest Relations le 13 mai 2024
Thank you for the feedback, Akash. We are sorry to hear that your room did not meet your expectations. We will pass this feedback to our housekeeping team so that we can make improvements in our service.
10/10 Excellent
Liang
Voyage en famille
9 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Liang
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Evergreen Guest Relations le 13 mai 2024
Thank you for the lovely review, Liang. We'll be sure to pass the positive feedback to our housekeeping team.
2/10 Horrible
Daniel, Jakarta
9 mai 2024
Daniel
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Evergreen Guest Relations le 13 mai 2024
We are sorry to hear that your recent stay fell short of expectations. We continuously search for opportunities to enhance our guests' experiences. How can we improve your experience?
10/10 Excellent
Kristen
9 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Kristen
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Evergreen Guest Relations le 13 mai 2024
We appreciate the positive feedback, Kristen. We're happy to hear you enjoyed your room; our housekeeping team works hard to ensure does a great job at ensuring all our guests have a clean and comfortable stay.
10/10 Excellent
abhishek
Voyage en famille
8 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
abhishek
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Evergreen Guest Relations le 13 mai 2024
Thank you so much for your perfect rating! We will share this with the team to let them know to keep up the amazing work.
10/10 Excellent
Satinderjeet
8 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Satinderjeet
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Evergreen Guest Relations le 13 mai 2024
Thank you so much for your perfect rating! We will share this with the team to let them know to keep up the amazing work.
10/10 Excellent
Everett
Voyage en couple
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Everett
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Evergreen Guest Relations le 13 mai 2024
Thank you for the great feedback, Everett. We are delighted you enjoyed your visit and hope to see you again soon!
10/10 Excellent
craig
Voyage d’affaires
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
craig
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Evergreen Guest Relations le 13 mai 2024
Thank you for the great feedback, Craig. We are delighted you enjoyed your visit and hope to see you again soon!
8/10 Bien
Wayne
Voyage en couple
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Wayne
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Evergreen Guest Relations le 13 mai 2024
Thank you for the review, Wayne. We are delighted you enjoyed your visit and hope to see you again soon!
8/10 Bien
Dave
Voyage en famille
7 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dave
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Evergreen Guest Relations le 13 mai 2024
Thank you for the feedback, Dave. We value your feedback and are delighted to know that you found our location perfect for your visit.
10/10 Excellent
Shannon
Voyage d’affaires
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shannon
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de Evergreen Guest Relations le 6 mai 2024
We are thrilled to hear you enjoyed your time with us, Shannon! We're delighted to hear you had a great stay with us; we take pride in providing our guests with the highest levels of customer service.
8/10 Bien
Leo
Voyage en famille avec de jeunes enfants
6 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Leo
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Evergreen Guest Relations le 6 mai 2024
Thank you for the feedback, Leo. We're glad you enjoyed our newly renovated hotel, and we can't wait to welcome you back again!
8/10 Bien
Michael
6 mai 2024
Les points forts : Propreté
Michael
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Evergreen Guest Relations le 13 mai 2024
Thank you so much for your rating! We will share this with the team to let them know to keep up the amazing work. Hope to see you again soon!
10/10 Excellent
Philippe-olivier
Voyage en couple
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Philippe-olivier
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Evergreen Guest Relations le 6 mai 2024
We appreciate the positive rating, Philippe-olivier. We're delighted to hear you had a great stay with us; we take pride in providing our guests with the highest levels of customer service.
10/10 Excellent
Sylvanna
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sylvanna
Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de Evergreen Guest Relations le 6 mai 2024
Thank you so much for your perfect rating! We will share this with the team to let them know to keep up the amazing work.
10/10 Excellent
Allyshia
Voyage en famille
4 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Allyshia
Séjour de 3 nuits en avril 2024
Réponse de Evergreen Guest Relations le 6 mai 2024
Thank you for the lovely review, Allyshia. We'll be sure to pass the positive feedback to our housekeeping team.
10/10 Excellent
Rylie
Voyage en couple
3 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rylie
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Evergreen Guest Relations le 3 mai 2024
Hi Rylie - thank you very much for the review. We're delighted to hear you had a great stay with us; we take pride in providing our guests with the highest levels of customer service.
10/10 Excellent
Sukhi
Voyage en couple
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sukhi
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Evergreen Guest Relations le 3 mai 2024
Thank you for the great feedback, Sukhi. We are very proud of our staff, who are always ready to go the extra mile for our guests.
2/10 Horrible
Victoria
2 mai 2024
Victoria
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Evergreen Guest Relations le 22 mai 2024
We are sorry to hear that your recent stay fell short of expectations. We continuously search for opportunities to enhance our guests' experiences. How can we improve your experience?
10/10 Excellent
Yiying
Voyage en famille
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Yiying
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Evergreen Guest Relations le 3 mai 2024
Love to hear that you enjoyed your stay, Yiying! We are very proud of our staff, who are always ready to go the extra mile for our guests.
10/10 Excellent
Ivan
Voyage en famille avec de jeunes enfants
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ivan
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Evergreen Guest Relations le 3 mai 2024
This feedback makes our day, Ivan! We are delighted you enjoyed your visit and hope to see you again soon.
8/10 Bien
Heidi
Voyage en famille avec de jeunes enfants
1 mai 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Heidi
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Evergreen Guest Relations le 1 mai 2024
Thank you for the feedback, Heidi. We're happy you enjoyed our beds; we know how important getting a goodnight's sleep is to our guests.
6/10 Satisfaisant
Kuljit
30 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Kuljit
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Evergreen Guest Relations le 13 mai 2024
We are sorry to hear that your recent stay fell short of expectations. We continuously search for opportunities to enhance our guests' experiences. How can we improve your experience?