Avis
8,2
Très bien
8,4/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
7,6/10
Équipements
7,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
8,0/10
Écoresponsabilité
Avis
Voyage en famille
11 avr. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 4 nuits en avril 2019
Réponse de Evergreen Lodge Management le 30 avr. 2019
Merci de rester avec nous
10/10 Excellent
yvan, charlevoix
28 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait
yvan
Séjour de 1 nuit en juin 2018
Réponse de Alan K. Front Office Manager le 20 août 2018
Merci beaucoup pour votre avis sur notre propriété. Nous sommes très heureux que vous ayez apprécié votre séjour chez nous. Revenez nous voir bientôt. La saison de ski est juste au coin de la rue.
4/10 Médiocre
Anmol
25 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Anmol
Séjour de 1 nuit en mai 2024
10/10 Excellent
Edgar
Voyage en famille
23 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Edgar
Séjour de 1 nuit en mai 2024
8/10 Bien
Leland, Fort Collins
22 mai 2024
Les points forts : Propreté
Leland
Séjour de 1 nuit en mai 2024
2/10 Horrible
Teresa
Voyage en famille
10 mai 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Teresa
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Evergreen Lodge Management le 17 mai 2024
Hello Teresa. We apologize for any inconvenience you may have experienced. Please contact us directly to discuss further on what exactly went wrong. Thank you.
10/10 Excellent
Erikka
6 mai 2024
Erikka
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Jenna
27 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jenna
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Evergreen Lodge Management le 29 avr. 2024
Thank you for the perfect score!
10/10 Excellent
Elias, Watsonville
25 avr. 2024
Elias
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Evergreen Lodge Management le 17 mai 2024
Perfect score! Thank you for staying with us.
10/10 Excellent
Danny
25 avr. 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Danny
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Evergreen Lodge Management le 25 avr. 2024
Perfect score! Thank you for staying with us.
8/10 Bien
Robert
24 avr. 2024
Robert
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Evergreen Lodge Management le 25 avr. 2024
Hello Robert, thank you for your feedback.
10/10 Excellent
Danny
9 avr. 2024
Danny
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Evergreen Lodge Management le 29 avr. 2024
Thank you for the perfect score!
10/10 Excellent
Christen
Voyage avec des animaux de compagnie, Voyage en couple
7 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christen
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Evergreen Lodge Management le 12 avr. 2024
Thank you for your wonderful feedback Christen. We hope to see you back soon.
10/10 Excellent
richard
Voyage en famille avec de jeunes enfants
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
richard
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Evergreen Lodge Management le 5 avr. 2024
Hello Richard, we are very thankful for the perfect score. It is great to know that you enjoyed our location and easy access to both villages and bus stops. Thank you for staying with us.
10/10 Excellent
Maria
Voyage en famille, Voyage en groupe
3 avr. 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Maria
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Evergreen Lodge Management le 4 avr. 2024
Thank you for the wonderful feedback, Maria. Thank you for staying with us.
8/10 Bien
Steven
2 avr. 2024
Steven
Séjour de 3 nuits en mars 2024
Réponse de Evergreen Lodge Management le 4 avr. 2024
Thank you for your feedback, Steven. Thank you for staying with us.
8/10 Bien
Sean
28 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Sean
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Evergreen Lodge Management le 28 mars 2024
Hello, Sean. Thank you for rating your stay. We hope hope to see you back soon.
4/10 Médiocre
JUAN CARLOS SALGADO
Voyage en couple
25 mars 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
JUAN CARLOS SALGADO
Séjour de 6 nuits en mars 2024
Réponse de Evergreen Lodge Management le 26 mars 2024
Buenos días Juan Carlos Salgado, agrademos su estadía y quería aclarar que no existió un cargo extra.Al momento de hacer una reservación a través de un tercero en este caso Expedía los cargos se dividen en dos, expedía cobra el rate más impuestos y el resort fee es cobrado al momento del check in por la propiedad. Esa información también está detallada en su correo de confirmación y en la página web de Expedia antes de confirmar su reservación.Evergreen lodge at vail esta localizado en vail y esta área es un resort y muchas otras propiedades en vail también suman un resort fee más otros cargos adicionales como estacionamiento. El resort fee que pago incluye estacionamiento para un vehículo, Wi-fi, servicio de housekeeping diario y amenidades. Si tiene alguna pregunta no dude en contactarnos directamente.
8/10 Bien
Nancy, Highland
25 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nancy
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Evergreen Lodge Management le 25 mars 2024
Thank you for your feedback Nancy. Thank you for staying with us.
4/10 Médiocre
Hector
Voyage en couple
24 mars 2024
Les points faibles : Propreté, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Hector
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Evergreen Lodge Management le 24 mars 2024
Hello Hector. We are not sure what went wrong, please contact us directly if you have any questions or concerns.
10/10 Excellent
marcelo
Voyage en famille
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
marcelo
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Evergreen Lodge Management le 24 mars 2024
Perfect score! Thank you for staying with us.
8/10 Bien
Jesse
Voyage en famille
22 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Jesse
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Evergreen Lodge Management le 22 mars 2024
Good morning Jesse. Thank you sharing your experience with us. We are an older hotel, one of the first here in Vail, with that being said we are constantly making upgrades in areas needed. We thank you for staying with us. We hope to see you back in the near future.
10/10 Excellent
Michael
18 mars 2024
Michael
Séjour de 4 nuits en mars 2024
Réponse de Evergreen Lodge Management le 12 avr. 2024
Thank you for the perfect score Michael!
10/10 Excellent
Beatriz
Voyage en famille
14 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Beatriz
Séjour de 5 nuits en mars 2024
Réponse de Evergreen Lodge Management le 14 mars 2024
Hello Beatriz, thank you for sharing your wonderful feedback. We are very happy to know that you and your family enjoyed your stay.
10/10 Excellent
Olivia
12 mars 2024
Olivia
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Evergreen Lodge Management le 4 avr. 2024
Hello Olivia, thank you for the perfect score!
10/10 Excellent
Diana
11 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Diana
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de Evergreen Lodge Management le 14 mars 2024
Thank you for the wonderful feedback, Diana. Thank you for staying with us.
4/10 Médiocre
carlos
10 mars 2024
carlos
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Evergreen Lodge Management le 1 avr. 2024
Hello Carlos, thank you for rating your stay. It seems like things did not go well during your stay but we are not sure what went wrong. If you can please contact us directly at your most convenient time to discuss any issues you may have experienced.Thank you for staying with us.
8/10 Bien
Ronald
Voyage en famille
10 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ronald
Séjour de 6 nuits en février 2024
Réponse de Evergreen Lodge Management le 10 mars 2024
Hello Ronald, we appreciate you coming back to stay with us for a third time. Thank you for staying with us.
8/10 Bien
Mieke
Voyage en famille
4 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Mieke
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Evergreen Lodge Management le 6 mars 2024
Hello Mieke. Thank you for your wonderful review.
10/10 Excellent
Brittany
3 mars 2024
Brittany
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Evergreen Lodge Management le 24 mars 2024
Perfect score! Thank you for staying with us.
2/10 Horrible
Sean
28 févr. 2024
Sean
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Evergreen Lodge Management le 29 févr. 2024
Hello Sean, we are not sure what went wrong during your stay. All of our staff speaks English as well as other languages. Please contact us directly to get more details.Thank you for staying with us.
10/10 Excellent
Laura
Voyage en famille
27 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Laura
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Evergreen Lodge Management le 29 févr. 2024
Hello Laura, thank you for the wonderful and detailed review. We are very happy to know that everything went well and that you enjoyed your stay.Thank you for staying with us. We hope to see you back soon.
6/10 Satisfaisant
DULCE NATALIA AHEDO DEL
Voyage en famille
27 févr. 2024
Les points faibles : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
DULCE NATALIA AHEDO DEL
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Evergreen Lodge Management le 29 févr. 2024
Hello Dulce Natalia Ahedo, thank you for your feedback.
6/10 Satisfaisant
Howard
22 févr. 2024
Les points faibles : Personnel et service
Howard
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de Evergreen Lodge Management le 23 févr. 2024
Hello Howard, thank you for your feedback.
8/10 Bien
Jennifer
Voyage en famille
20 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jennifer
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Evergreen Lodge Management le 20 févr. 2024
Hello Jennifer, thank you for taking the time to leave us a review. It is very great to hear that you enjoyed your stay, all of our staff works very hard to ensure our guests are well taken care of. Our location is perfect, easy access to both villages. Thank you for staying with us.
10/10 Excellent
William
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
William
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Evergreen Lodge Management le 20 févr. 2024
Perfect score! Thank you William.
6/10 Satisfaisant
Christopher F
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Christopher F
Séjour de 6 nuits en février 2024
Réponse de Evergreen Lodge Management le 19 févr. 2024
Hello Christopher, our sincere apologies for the negative experience at the hotel. With the hospital expansion next door it can block a bit of the view yet you are still able to see the mountain on the background, the wonderful trails as people ski down. We are always happy to accommodate a different room on a higher floor. We hope everything else worked out for you. Thank you for staying with us.
8/10 Bien
Peter
Voyage en groupe
15 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Vail 2024 friend trip.
Peter
Séjour de 5 nuits en février 2024
Réponse de Evergreen Lodge Management le 18 févr. 2024
Hello Peter, we apologize for the inconvenience you experience, it seems that there was a small plumbing issue that we have resolved. We will be addressing all your concerns.Thank you for staying with us.
8/10 Bien
Voyageur vérifié
Voyage en famille
14 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
The nicest staff ever.
Voyageur vérifié
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Evergreen Lodge Management le 18 févr. 2024
Thank you for taking the time to share your experience with us. Gabriel has been with the company for many years, he is a wonderful staff member we are very lucky to have him as part of our team. We will make sure we let him know about your wonderful comment. We will look into the concerns you mentioned to better improve our guests experience.Thank you for staying with us, we hope to see you soon.
10/10 Excellent
christian
7 févr. 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
christian
Séjour de 8 nuits en janvier 2024
Réponse de Evergreen Lodge Management le 9 févr. 2024
Hello Christian, we appreciate your feedback.Thank you for staying with us.
10/10 Excellent
Isabella
Voyage en groupe
7 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Isabella
Séjour de 5 nuits en janvier 2024
Réponse de Evergreen Lodge Management le 9 févr. 2024
Hello Isabella, thank you for the wonderful feedback.Thank you for staying with us.
10/10 Excellent
David
Voyage en famille avec de jeunes enfants
5 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Evergreen Lodge Management le 5 févr. 2024
Perfect score! Thank you for staying with us.
10/10 Excellent
Eva
4 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Eva
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Evergreen Lodge Management le 5 févr. 2024
Hello Eva, it is wonderful to hear about your positive experience at the hotel. We will go over your concerns with the housekeeping department to make sure this does not happen again.Thank you for staying with us.
8/10 Bien
Jamie
3 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Jamie
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Evergreen Lodge Management le 5 févr. 2024
Hello Jaime. Thank you for staying with us.
10/10 Excellent
Kathleen
Voyage en famille
2 févr. 2024
Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Evergreen lodge works
Kathleen
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Evergreen Lodge Management le 5 févr. 2024
Thank you for the perfect score! We apologize for the bad experience at check in, we will talk to the staff member to make sure this does not happen again.
10/10 Excellent
Nazariy
2 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nazariy
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Evergreen Lodge Management le 5 févr. 2024
Perfect score! Thank you for staying with us.
6/10 Satisfaisant
Jose
Voyage en groupe
31 janv. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Jose
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Evergreen Lodge Management le 5 févr. 2024
Hello Jose, we appreciate your feedback. Thank you for staying with us.
10/10 Excellent
David
29 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Evergreen Lodge Management le 5 févr. 2024
Perfect score! Thank you for staying with us.
8/10 Bien
ANA LAURA
Voyage en groupe
29 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
ANA LAURA
Séjour de 4 nuits en janvier 2024
Réponse de Evergreen Lodge Management le 5 févr. 2024
Thank you for your feedback Ana Laura. Thank you for staying with us.
10/10 Excellent
Naira
Voyage en famille
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Delícia de hotel
Naira
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
Réponse de Evergreen Lodge Management le 5 févr. 2024
Thank you for the perfect score!