Piscine couverte, chaises longues

Avis sur Macdonald Forest Hills Hotel & Spa

4 out of 5
Macdonald Forest Hills Hotel & Spa
Kinlochard, The Trossachs, Aberfoyle, Stirling, Scotland

Avis

8,2

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 285 avis sur 717." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 258 avis sur 717." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 106 avis sur 717." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 45 avis sur 717." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 23 avis sur 717." "

8,6/10

Propreté

8,2/10

Personnel et service

8,2/10

Équipements

8,0/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,0/10

Écoresponsabilité

Avis

8/10 Bien

ANNE MARIE

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Piscine et spa impecable. Situation et vue egalement. On sent quand même que l hotel a vieilli et tombe en désuétude. Apres lorsqu on passe sur ce site : c est vue sur le parking.
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Andrew le 6 oct. 2023
Thank you for your review

10/10 Excellent

Emeric

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent
Très bel hôtel dans un endroit magnifique. Chambre confortable et propre.
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Andrew le 6 oct. 2023
Thank you for your review

8/10 Bien

linda

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Restaurant pas à la hauteur du lieu qui est top, installations sportives variées et très bien
Séjour de 1 nuit en octobre 2022

10/10 Excellent

Didier

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2019
Réponse de Hotel Reception le 12 oct. 2019
Thank you for your kind review. We hope to see you back with us soon.

8/10 Bien

Olivier

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bon hôtel avec un bel intérieur et un extérieur très bien entretenu. Le séjour aurait été parfait sans une attente d'une heure pour la chambre et un petit déjeuner pris dans le salon à côté du restaurant faute de place dans celui-ci. De plus, le buffet n'était plus complet pour les derniers arrivants (manque de lait, viennoiseries) , ce qui est limite pour cette gamme d'établissement. Le personnel était toutefois là pour essayer de minimiser ses désagréments.
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Hotel Reception le 31 août 2019
Thank You for your kind comments about our property and staff. I am sorry that on this day we did not perform at our usual standard. I have passed these comments on for improvement.

10/10 Excellent

Trevor, London

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
S jours écossaise
Bon introduction à l’Écosse !
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
Réponse de Duncan Johnston le 2 août 2019
Dear Trevor Thank you for your 10.0 review! We are most pleased that you have had a good stay. We do look forward to welcoming you back soon. Yours sincerely Duncan Johnston Resort General Manager

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cadre magnifique. Seul problème, il y avait beaucoup de monde pour le dîner et le petit déjeuner donc service compliqué. Mais le personnel a su gérer.
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Duncan Johnston le 25 juil. 2019
Thank you for your review. We do hope that you will consider returning on another visit. Yours sincerely Duncan Johnston Resort General Manager

8/10 Bien

Nicolas

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
un très bel hotel
très bel hotel, rien à redire, si ce n'est le restaurant ("bistro") qui ne propose pas de prestations aussi excellentes que l'hotel lui-même.
Séjour de 1 nuit en octobre 2018

8/10 Bien

Aline

Les points forts : Personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Très belle région malgré la pluie. Tout c est bien passé le personnel est au top accueillant, souriant et la nourriture est très bonne. Notre chambre était grande calme, petit bémol sur l hygiène dans la salle de bain, mis à part ça notre séjour était nickel et si je retourne dans La région j y séjournerait à nouveau.
Séjour de 3 nuits en octobre 2018

10/10 Excellent

camille

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait !
L'accueil est parfait, chaleureux. Les équipements sont géniaux à savoir jacuzzi, hammam, sauna et grande piscine. Le petit déjeuner est très savoureux, avec un très grand choix de spécialités. L'hôtel est superbe, le grand parc également, sans parler des paysages en contrebas.
Séjour de 1 nuit en septembre 2018

10/10 Excellent

mathieu

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour dans le Loch Lomond
Séjour très agréable dans le Loch Lomond à 100m d’un lac Hôtel très agréable, bon petit déjeuner complet et bar, piscine et spa appréciable après une journée de visite dans la région.
Séjour de 2 nuits en juillet 2018

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Relaxing stay
Enjoyable stay, comfortable room, good dining and breakfast options. Kind staff, just hard to get hold of someone late at night by phone.
Séjour de 2 nuits en août 2018

6/10 Satisfaisant

Chantal

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Séjour de 2 nuits en août 2018

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Court Sejour mais parfait !
Nous avons passé une nuit dans ce magnifique hotel au cadre sublime et aux chambres belles et spacieuses. Le services est quant a lui parfait, apres un probleme signalé dans la premiere chambre qui nous a ete donnée, nous avons immediatement ete changer de chambre et l'hotel a eu un geste pour s'excuser. Rien a redire
Séjour de 1 nuit en septembre 2017

8/10 Bien

Eric

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mc Donald et TOP QUALITE c'est possible en ECOSSE.
Le LOCH LOMOND et ses environs sont formidables, l'hôtel est spacieux et le personnel super accueillant. Une très belle expérience sur cet hotel & SPA.
Séjour de 3 nuits en août 2017

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en août 2017

8/10 Bien

Stéphane, Belgique

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
premier arrêt en Écosse
l'endroit est très joli. la vue est paisible et le verre en terrasse vaut le detour
Séjour de 1 nuit en juillet 2017

6/10 Satisfaisant

Stéphane

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Bel environnement mais rapport qualité/prix moyen
Cet hôtel est situé dans un très beau parc à l'anglaise au bord du loch Ard dans le parc des Trossachs L'accueil est plutôt bon, la chambre est grande avec une jolie vue mais la salle de bain un peu vieillotte, le tout avec une propreté correcte. La piscine et le spa sont moyens mais permettent néanmoins de se détendre (dommage qu'il faille sortir de l'hôtel pour y accéder) Le dîner était cependant cher et la qualité n'était pas au rendez vous. Petit déjeuner correct.
Réponse de General Manager le 19 sept. 2016
Thank you for your review. I am sorry to read that there were aspects of your stay that did not meet your expectations. I hope to welcome you back to the resort in the future. War est Regards, Christopher Angus Operations Manager

10/10 Excellent

Dominika, Belgique

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
L'hôtel en pleine nature, au milieu du Queen Elisabeth Forest Park. le centre de Kinlochard est un bon point de départ pour de nombreuses promenades.L'hôtel très calme, au bord de Loch Ard. Le personnel super gentil et efficace. Les chambres très spacieuses et confortables. Une notion spéciale pour la literie- EXTRA- à l'américaine. La salle de bain pratique avec de très, très bons produits à la lavande. Le petit déjeuner juste divin; Je n'ai jamais mangé un porridge aussi bon qu'ici. Ceux qui aiment les oeufs, becon, saucisses et Cie, se régaleront avec Le Full Breakfast. Un matin j'ai pris les oeufs à la florentine (bénédictine avec des épinards) et c'était juste parfait.Très grande piscine bien propre(une centrifugeuse à maillots dans les vestiaire!), le sauna à bonne température. Le hammam hors service le jour où j'y étais. Les deux restaurants de l'hôtel... Plus élégant avec un menu fixe (3 entrés, 3 plats, 3 desserts au choix) bon mais rien de super extra!... La brasserie (au dessus de la piscine), plus coll, mais pas folichon, vraiment. Le seul bémol (pour ceux qui doivent être connectés même dans les parcs naturels...) un effort à faire pour que la Wi-Fi fonctionne...
Réponse de General Manager le 22 août 2016
Thank you for your kind words following your recent stay with us. It's great to read how much you enjoyed all we have to offer. I look forward to welcoming you back in the future. Warmest Regards, Christopher Angus Operations Manager

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Only 3 cocktails available ( Bloody Mary served in a martini glass ), tried to order wine but they not have the bottle in stock.... 3 times !, the expresso machine did not work, no after dinner drink available,bad odour in the room, we wanted to check out at 08:00..... We had to wait 35 minutes to get our bill... Lovely garden

10/10 Excellent

stephanie, Saint cloud

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait pour repos et marches
Confort, jardins magnifiques, en fonction des chambres, belle vie que le loch, dejeuner royal. Petit bémol : la connection wifi lente et rare. Beau centre de gym (fitness, piscine, sauna, hamman).

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Confort de la chambre

10/10 Excellent

Benoit, Londres

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait
Je vais être rapide : rien à redire. Bon emplacement, bon petit déjeuner, personnel accueillant et souriant, grand confort : nous avons été pleinement satisfait de notre séjour.

2/10 Horrible

Fiona

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Andrew le 17 mai 2024
Thank you for your review but I do believe we have spoken via email.Andrew Tighe

2/10 Horrible

Neil

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Andrew le 16 avr. 2024
Thank you for your review

10/10 Excellent

Sarah

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very pretty views, very good quality for the price.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Andrew le 27 mars 2024
Thank you for your lovely review and your kind words and we hope to welcome you back very soonAndrew

10/10 Excellent

Fiona

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Andrew le 16 mars 2024
Thank you for your 5 out of 5. We hope to welcome you back soon.Andrew

6/10 Satisfaisant

Deborah G

Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Cafe not restaurant
Location amazing , staff friendly BUT food was awful !!! Had to order off restaurant menu as ate after 8 pm as they were too busy to accommodate us earlier , food was more like basic café standard…. Really disappointing
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Andrew le 27 févr. 2024
Thank you for your review, and I am sorry you encountered a problem with the food. We hope you will consider us again in the future.Andrew Tighe

6/10 Satisfaisant

scott

Voyage en famille
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Andrew le 24 févr. 2024
Thank you for taking the time to write your review, and we hope to welcome you back soonAndrew Tighe

10/10 Excellent

Justine

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Andrew le 30 janv. 2024
Thank you so much for your lovely review and we hope to welcome you back to Forest Hills Hotel very soonAndrew Tighe

4/10 Médiocre

i l

Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Not a 4 star 3star at most, poor, not upto standar
Corridors smelled of damp, breakfast poor only lukewarm, no variation available on set breakfast, booking was eventful due to having more than 2 dogs hotel would not let customer cancel booking fir apartments instead of hotel room, then unaware of three dogs when they agreed to it to save cancel booking, room very dated and cleaned to an average standard, not 4 star standard, hairs found on bedding and in bath on arrival , evening meal of haddock and chips only warm again, chips looked 2 days hold ( tripled cooked advertised probably cooked once each day until needed, both me and my partner had sickness and diarrhoea after this meal , desert was rubbery obviously been microwaved to cause sponge to become rubbery, health complex dirty , tiles falling off walls, some facilities not working showers being one off them , was tried to be charged for other people adding their meals and drinks to our room tab ( no security checks at complex when adding to a room number) power cut on last night, advised security lighting only no offer of any lighting for room, reception staff un helpful, waiters and staff not dressed correctly and looked scruffy, workmen working on lights during breakfast causing dust to fall on our food ( didn’t say anything in case they charged us extra for the dust) , breakfast menu very basic unless prepared to pay extra £8 supplements on top of £15 already paid, disappointing trip at a McDonald’s resort as we have stayed at other resorts and other brands
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Andrew le 23 janv. 2024
Thank you for your review and we will review all of your comments internally.Andrew Tighe

2/10 Horrible

Gez

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et équipements
Les points faibles : Personnel et service
After driving 7 hours for my birthday weekend I could not have envisaged the catalogue of incompetence I was about to experience. Reception couldn’t find my booking despite me showing them the booking number on my phone. The girl on reception handed the hotel phone at me and told me to deal with it. I couldn’t use my own phone as the hotel wi-if was not working. Finally they gave me a room. When we got there the door was ajar and all the furniture had been pushed to the middle of the room. I went back to reception where I was told by a it was being decorated. Tried sending me to another room that was also being decorated, before putting us into a disabled room with the heating off. The temperature outside was 3 degrees. We had to go downstairs to warm up. We finally got to our room after 9pm when the room was a little warmer. When I asked to speak to a Manager I was informed he went home at 3pm but he’d contact me next day. No contact was made. Throughout this ordeal I was treated like this was my fault. There were no apologies and no attempts to compensate us. Their main focus on checking out was making sure they had my Expedia booking details so they could get their money. A beautiful hotel which should have offered an amazing experience. The hotel was not cheap but the service from the reception and management was not befitting such a lovely place. I hope all Macdonald hotels aren’t run the same. On a positive note, the bar and restaurant staff were first class.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Andrew le 23 janv. 2024
Thank you for your review, as we mentioned to you, the booking did not appear either on our computer or Expedia portal. So a little unsure what has happened. I will be in touch with you from the email you sent meAndrew Tighe

8/10 Bien

Kris

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Andrew le 23 janv. 2024
Thank you for your review and we hope to welcome you back to Forest Hills in the future.Andrew

8/10 Bien

Kelvin

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Andrew le 20 janv. 2024
Thank you for your lovely review and we hope to welcome you back in the near future.Andrew Tighe

6/10 Satisfaisant

Hannah

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Very average
The hotel is very average and in need of modernisation. The facilities (pool, gym) are equally dated and some of the gym equipment did not work. The bar meal we had was ok - but expensive for what it is. The avocado on the nachos had seen better days and was on the turn but the pizza was nice. The breakfast is insanely expensive for what it is and you even had to paid an additional supplement of £7 for eggs Benedict. The buffet breakfast, which you order to your table, was horrible. The the food was not hot at all and it was if the food had been cooked first thing in the morning and left under a hot plate for some considerable time. The food was not fresh at all. I’ve actually never had scrambled eggs like it! They were like rubber and totally inedible. The staff were pleasant enough. The rooms were again dated but clean, comfortable and fairly large. The grounds are beautiful, but it’s a shame the hotel does not live up to the its surroundings. Would I return? No. Would I recommend? No. Was it value for money. Questionable.
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Andrew le 18 janv. 2024
Thank you for taking the time to write your review and we value all feedback and feed it back to the team.

10/10 Excellent

Oliver

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Andrew le 17 janv. 2024
Thank you for taking the time to write a lovely review and we hope to welcome you back very soonAndrew

8/10 Bien

Christine

Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Andrew le 17 janv. 2024
Thank you for taking the time to write your review and we hope to welcome you back very soonAndrew

4/10 Médiocre

Lakshmi

Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Andrew le 17 janv. 2024
Thank you for your review.

8/10 Bien

John Paul

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice place to stay. The room was great. The bar area is a little disappointing though, the 2 bar men were also responsible for preparing drinks for the restaurant which left a long queue at the bar. The drinks are overpriced, I get that the location is remote but it the prices were unreasonable. I was also so surprised that there was no room service available.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Andrew le 17 janv. 2024
Thank you for taking the time to write your review and we hope to welcome you back very soonAndrew Tighe

10/10 Excellent

Robert A.

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Serene and secluded location with excellent bedding. It ranks in the top 10 of comfy hotel pillows and mattress. Food is excellent but my chicken breast portion and accompanying veggies were minuscule and I had to order a starter afterward. Nice breakfast with quality ingredients. Area around the hotel is lovely. Would definitely stay again.
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Andrew le 30 déc. 2023
Thank you so much for your lovely review and your kind words following your recent stay at Forest Hills Hotel. We hope to welcome you back very soon.Andrew TigheGeneral Manager

2/10 Horrible

Laurence

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en novembre 2023
Réponse de Andrew le 6 déc. 2023
I am sorry that we have received such a low score from you,

8/10 Bien

Allan

Les points forts : Confort de la chambre
Allan
Tv problem when we arrived took three tv later to fix problem, maintenance guys were great but reception did not care ! Time we checked in a 3pm and 2.5 hours to fix the tv ! Dangerous stairs leading from bedroom to lounge area / bathroom in bedroom no reason for them to be there ? Hotel tired but suppose adds to the character of the hotel and grounds view were breathtaking.cooked breakfast was small to say the least but plenty of coffee and toast, pastries etc .checkout was surprising we ask if we could leave the car there while we had a quick walk around the reply " stay as long as you want " :-)) ladies at reception must have had a bad day the evening before lols but nice touch to let us stay longer:-))) over all nice location clean hotel maybe tired interior but adds to the character of the building and area . Would stay there again
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Andrew le 16 nov. 2023
Thank you for taking the time to write a review following your recent stay at the hotel. We look forward to welcoming you back in the near futureAndrew Tighe

8/10 Bien

Colin

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Hotel nice, but high food and drink prices
Hotel was nice and our family room was ideal. Pool and leisure complex were great. Breakfast was fine, although a little cold when it arrived. Dinner tasted nice, although not great portions. Biggest area that let the hotel down was the price of food and drink. £24 for a chicken or vegetarian was OTT especially as its not exactly top notch food, plus £13 for a glass of wine and £7.85 for a pint of lager. Basically costs like this means we will not be returning. I'm glad breakfast was included as if i had paid £25 for it i would not have been happy.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Andrew le 15 nov. 2023
Thank you for taking the time to write your review, we are reviewing all of our prices regularly to keep them in line with other 4 star hotels.I am sorry to read that you will not return.Andrew TigheGeneral Manager

10/10 Excellent

Thomas

Voyage en couple
Les points forts : Propreté et personnel et service
Great stay, stunning location the views breath taking - staff were lovely, breakfast was great (black pudding prob the best I’ve tasted) lengthy wait for the cooked breakfast but they are made to order and you can help yourself to the continental selection whilst you wait. Hotel tired in places especially the leisure facility (steam room not working) but overall fab stay in a stunning location with great staff and good food.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023
Réponse de Andrew le 14 nov. 2023
Thank you for your lovely review, we are currently awaiting the steam room to be fixed, my apologies for this. We hope you will consider Forest Hills again in the future.Andrew Tighe

8/10 Bien

Paul

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Walk-swim-steam room-eat-drink-sleep. Oh yeah.
Great wee break on the edge of the highlands, with a few hours walking in the woods before arrival. Straight into a swim and sauna is terrific after a walk. Of course it's better to have a view of Loch Ard or Ben Lomond than The Car Park, but so it goes.
Séjour de 1 nuit en octobre 2023
Réponse de Andrew le 24 oct. 2023
Thank you for taking the time to write your review and we hope to welcome you back in the futureAndrew TigheGeneral Manager

10/10 Excellent

Christopher

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stunning views ,pleasant and helpful staff.
Séjour de 3 nuits en octobre 2023
Réponse de Andrew le 14 oct. 2023
Thank you for taking the time to write your lovely review. We hope to welcome you back very soon. Andrew

10/10 Excellent

William

Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Andrew le 28 oct. 2023
Thank you for your lovely review and we hope to welcome you back very soonAndrew

6/10 Satisfaisant

Julie

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en octobre 2023
Réponse de Andrew le 6 oct. 2023
Thank you for your review

10/10 Excellent

Sandra

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Beautiful Surroundings.
Beautiful surroundings, stunning views of Loch Ard. Staff at hotel very friendly and helpful.
Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de Andrew le 4 oct. 2023
Thank you for your review. I am pleased you enjoyed your time with us