Extérieur

Avis sur Sheraton Hotel Newfoundland

4.5 out of 5
Sheraton Hotel Newfoundland
115 Cavendish Square, St. John's, NL

Avis

8,6

Excellent

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 512 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 326 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 97 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 45 avis sur 1000." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 20 avis sur 1000." "

9,0/10

Propreté

9,0/10

Personnel et service

8,4/10

Équipements

8,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,4/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Heather le 15 août 2023
Thank you for choosing the Sheraton and for the rating

4/10 Médiocre

Karine

Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Heather le 14 août 2023
Dear Karine,Thank you for choosing the Sheraton. I'm sorry to see the low score

10/10 Excellent

Jérémi

Séjour de 1 nuit en août 2023
Réponse de Heather le 2 sept. 2023
Dear Jeremi, Thank you for choosing the Sheraton

10/10 Excellent

Catherine

Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Facilement accessible en voiture. Hôtel propre et personnel courtois.
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Hea le 30 juin 2023
Merci pour avenir a l’hotel Sheraton et pour voter avis

8/10 Bien

Marie-Claude

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Personnel très gentil. Maheureusement pas de lampe de chevet pour chaque lit. Nous occupions une chambre avec deux lits double il aurait etait interessant d'avoir deux fauteuils et deux lampes par table de chevet. Aussi les Chaines disponible Sur le televiseur etait reduit. Dellus il fait payer 10$ de plus pour le stationnement en plus du prix de la chambre qui n'etait pas negligable. La chambre etait propre. Le Personnel était vraiment très symapatique et serviable. Nous avons aimé notre séjour. Merci beaucoup
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Heather le 11 juin 2023
Merci de rester au l’hotel Sheraton et pour vos commentaire.

10/10 Excellent

Mireille

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour parfait ! J'ai apprécié la courtoisie du personnel ainsi que la salle de fitness (tres grande, wow!). Rien a dire de négatif sur cet hotel, je vais y retourner c'est sur !
Séjour de 1 nuit en novembre 2022
Réponse de Heather le 29 nov. 2022
Thank you for staying with us and for your kind words

8/10 Bien

Valentine

Séjour de 4 nuits en octobre 2022
Réponse de Jon Green - Assistant Guest Services Manager le 29 oct. 2022
Dear ValentineThank you for letting us know about your recent stay. We are very glad to see you had a great visit, and we hope to welcome you back the next time you are in St. John's

10/10 Excellent

Pierre

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Satisfait et bien situé
Séjour de 7 nuits en septembre 2022
Réponse de Jon Green - Assistant Guest Services Manager le 22 sept. 2022
Merci pour la bonne note! Nous nous réjouissons de vous accueillir à l'avenir

10/10 Excellent

nancy

Séjour de 1 nuit en septembre 2022
Réponse de Jon Green - Assistant Guest Services Manager le 16 sept. 2022
Hi Nancy!Thanks so much for your fantastic review. We look forward to welcoming you back soon!

10/10 Excellent

Sabrina-Christina

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bien!
Séjour de 3 nuits en août 2022
Réponse de Heather le 3 sept. 2022
Cher Sabrina- Christina, Merci pour rester avec nous.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bon séjour, service de qualité, personnel disponible et souriant
Séjour de 3 nuits en février 2021
Réponse de ImeldaM le 23 mars 2021
Dear valued guest, We are delighted you enjoyed your stay with us during these unusual times. Thank you for your lovely review of our hotel, I will be sure to share it with our team. We look forward to welcoming you back again soon. Kindest regards, Imelda M We look forward to

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Établissement bien situé, agréable et confortable facile d’accès.
Séjour de 1 nuit en novembre 2019
Réponse de Nicole Simmonds le 10 nov. 2019
We appreciate your comment and review Thank you

8/10 Bien

Alexis

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Rachel le 4 sept. 2019
Thank you for taking the time to review your experience at our hotel! We hope you enjoyed your stay, and we look forward to seeing you back soon.

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Personnel excellent. Le seul problème était le matelas qui était vraiment trop mou; difficulté à dormir... pour le reste tout était bien.
Séjour de 8 nuits en août 2019
Réponse de Rachel le 6 oct. 2019
Thank you for taking the time to review your experience at our hotel. I am sorry to hear that you did not enjoy your mattress, but glad to know you enjoyed your stay none the less!

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fidèle à la bannière
Confortable et bien situé. Personnel très sympa.
Séjour de 1 nuit en août 2019
Réponse de Rachel le 6 oct. 2019
Thank you for taking the time to review your experience at our hotel! We appreciate your feedback, and are so glad to hear you enjoyed your time with us.

10/10 Excellent

Myriam

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en juillet 2019
Réponse de Rachel le 6 août 2019
Thank you for taking time to review our hotel, we appreciate your feedback, and we hope you enjoyed your recent stay with us.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Séjour de 3 nuits en mars 2019
Réponse de ImeldaM le 1 avr. 2019
Thank you!

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
L’accommodement (ex, j’ai eu besoin d’un late checkout)
Séjour de 3 nuits en mars 2019
Réponse de ImeldaM le 31 mars 2019
Thank you for staying with us!

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en octobre 2018
Réponse de Reservations Team le 23 oct. 2018
Hello, Thank you for your review. We appreciate the feedback and hope to welcome you back again soon!

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 2 nuits en août 2018
Réponse de Reservations Team le 6 sept. 2018
Hello, Thank you for your review. We appreciate the feedback and hope to welcome you back again!

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Super grande chambre. Bon prix avec expédia.
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Reservations Team le 27 août 2018
Hello, Thank you for your review. We appreciate your feedback and hope to welcome you back in the future!

8/10 Bien

France, Monttréal

Les points forts : Confort de la chambre
Les tapis devraient être changés. Que ce soit dans notre chambre, corridor, restaurant. Ils ne sont pas très propres. Par contre la literie était très propres
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Reservations Team le 23 août 2018
Merci pour votre avis. Nous apprécions les commentaires!

10/10 Excellent

Cecile, Longueuil

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Bon hotel Res du port .personnel super gentil !!
Séjour de 1 nuit en août 2018
Réponse de Reservations Team le 14 août 2018
Hi Cecile, Thank you for your review. We appreciate the feedback!

6/10 Satisfaisant

Voyageur vérifié

Séjour de 5 nuits en juillet 2018
Réponse de Reservations Team le 6 août 2018
Hello, thank you for your review. We appreciate the feedback.

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juillet 2018
Réponse de Reservations Team le 2 août 2018
Hello, thank you for your review. We appreciate the feedback!

8/10 Bien

Melanie

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Overall a good hotel. Restaurant is nice with good tasting food. Pool and gym were generally nice and rarely available for hotels in this area. Room was pleasant although the toilet had poor flushing pressure. I would stay there again, although not ultra-modern.
Séjour de 5 nuits en mai 2024
Réponse de David H. le 16 mai 2024
Hi Melanie, thank you for taking the time to share your feedback with us. I'm glad to see that you enjoyed your stay overall. We hope to host you again!

8/10 Bien

Kajal

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Quiet place
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de David H. le 14 mai 2024
HI Kajal, we're glad you enjoyed a quite stay with us. Thank you for taking the time to leave us a review.

10/10 Excellent

Marnie

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
We paid for parking but the gate was open our entire stay
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de David H. le 14 mai 2024
Hi Marnie, we're currently addressing a maintenance issue with our parking gate. Thank you for your understanding. I hope you enjoyed your stay otherwise.

8/10 Bien

Byron D

Les points forts : Propreté
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Amol le 13 mai 2024
We are glad everything went well with your stay! Thank you for the good rating.

10/10 Excellent

Rui

Séjour de 3 nuits en mai 2024
Réponse de David H. le 28 mai 2024
Thank you Rui, we're glad you enjoyed your stay with us.

10/10 Excellent

Shernette

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Comfortable rooms. Beautiful view of harbour from our room. Staff exceptionally friendly
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de David H. le 6 mai 2024
Hi Shernett, I'm glad you see you enjoyed your stay with us. Thank you for taking the time to leave us a review. We hope to host you again soon.

10/10 Excellent

Colin

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice hotel, a little dated inside the room but overall a great place to stay.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de David H. le 3 mai 2024
Hi Colin. We're glad you enjoyed your stay! Thank you for taking the time to leave us a review. We hope to host you again soon.

10/10 Excellent

Heather

Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de David H. le 19 mai 2024
HI Heather. We're so happy you enjoyed your stay!

8/10 Bien

Sheila

Les points forts : Personnel et service et infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de David H. le 22 avr. 2024
HI Sheila! I'm glad you enjoyed your stay with us and want to thank you for taking the time to leave us a review.

10/10 Excellent

Erica

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
It was amazing can’t wait to come back
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Amol le 20 avr. 2024
Thank you Erica, we are so glad that you enjoyed your stay with us.

10/10 Excellent

Melvin

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
When my husband went in to get the key to our room the young girl working was so friendly and she had a wheelchair available for me and helped me until my husband came back in with our bags . I asked if they had a fan and within minutes she had a fan for the room for me. I’m not sure what her name is but she had long dark hair and glasses and from Another country and she is by far the friendliest we have came across. The hotel was so nice and roomy and the bed was the absolute best we had a great night sleep.
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de David H. le 12 avr. 2024
I'm thrilled that you were so pleased with our service Melvin and that Balby was able to take great care of you. Hopefully we'll welcome you again soon.

10/10 Excellent

Jenna

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very nice view
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de David H. le 11 avr. 2024
Thank you for the review Jenna. We're glad you enjoyed your stay with us!

8/10 Bien

Shannon

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Amol le 10 avr. 2024
Dear Shannon, We are glad that you enjoyed your stay! Thank you for the good rating.

8/10 Bien

Lisa-Ann

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Vending machine would not accept bills and the card tip option was broken as well. Suggest providing a way to turn bills into coins.. A machine ir at the desk? Food at restaurant was beautifully presented but for the price- flavour was lacking. Staff was a amazing: friendly, helpful, well spoken.
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Amol le 4 avr. 2024
Dear Lisa-Ann, We apologize for the inconvenience caused during your stay and we will promptly look into the concerns with the vending machines. We've taken a note of your feedback about the restaurant food as well. Thank you for taking the time to leave us a feedback, we appreciate that.

8/10 Bien

Jamie

Voyage en famille avec de jeunes enfants
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Nice hotel but unfortunately only have double beds which we found too small for our comfort. We wouldn’t stay again for that reason.
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Amol le 27 mars 2024
Hello Jamie, We apologize that the bed size did not meet your expectations, unfortunately, all the rooms with two beds have double size beds in them. We do have interconnecting rooms if that sparks any interest. Thank you for the good rating.

10/10 Excellent

Wanda

Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de David H. le 12 avr. 2024
Hi Wanda, We're glad you enjoyed your stay with us. Thank you for leaving us a great review. We hope to see you again soon.

10/10 Excellent

Matthew

Voyage en famille
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Fantastic stay at an historic property!
Séjour de 7 nuits en mars 2024
Réponse de David H. le 22 mars 2024
Hi Matthew, we're glad you enjoyed your stay with us. Thank you for your review. We hope to host you again sometime.

10/10 Excellent

Amanda

Séjour de 1 nuit en septembre 2023
Réponse de David H. le 2 avr. 2024
Thank you for your review Amanda. We're glad you enjoyed your stay with us and hope you see you again.

6/10 Satisfaisant

Crystal

Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de David H. le 30 mars 2024
Hi Crystal, thank you for staying with us at the Sheraton and for your review. We hope you chose to stay with us again.

6/10 Satisfaisant

Tyson

Les points forts : Personnel et service
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de David H. le 10 mars 2024
Hi Tyson, thank you for staying with us at the Sheraton. I'd like to see how we could have improved your stay.

10/10 Excellent

Craig

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Excellent hotel, attentive and friendly staff! I would recommend this hotel when visiting St. John's, Newfoundland
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de David H. le 28 févr. 2024
Thanks for staying with us Craig. We appreciate your feedback!

10/10 Excellent

Joan

Voyage d’affaires
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Excellent!
Had an amazing stay. Very thankful for the free room upgrade. Dinner at Bivvers was excellent, staff friendly and engaging. Highly recommend.
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de David H. le 28 févr. 2024
We're thrilled you enjoyed your stay Joan. Thank you for the wonderful feedback. We hope we have the opportunity to welcome you again.

6/10 Satisfaisant

Trevor

Voyage en groupe
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Was kept up all night by a barking dog across the hall
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de David H. le 28 févr. 2024
I am sorry this experience marred your stay with us Trevor. I hope you choose to stay with us again in future so we can provide you with a more pleasant experience.

6/10 Satisfaisant

William

Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de David H. le 22 mars 2024
Hi William, thank you for your review. I hope you chose to stay with us again so we pay provide you with a 5/5 experience.

10/10 Excellent

somaratne

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Good
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Heather le 18 févr. 2024
Thank you for choosing the Sheraton and for the excellent rating. We hope to welcome you again