Avis sur The Historic Davenport, Autograph Collection
The Historic Davenport, Autograph Collection
10 S Post St, Spokane, WA
Avis
9,2
Merveilleux
9,4/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
9,0/10
Équipements
9,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
14 juin 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Davenport Hotel Team le 15 juin 2022
Thank you for your feedback! We hope to see you again at the Davenport Hotel!
6/10 Satisfaisant
Didier, Saint Roch de Richelieu
Voyage d’affaires
3 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Équipements
Didier
Séjour de 2 nuits en mars 2022
Réponse de Davenport Hotel le 3 avr. 2022
Thank you for sharing your feedback. Know that I have shared your feedback with our Engineering Leadership team to investigate further to see if anything can be done. We hope to see you again at the Davenport hotel! Thank you!
10/10 Excellent
Robert
Voyage en couple
24 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Robert
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
John, Kirkland
24 mai 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
John
Séjour de 1 nuit en mai 2024
4/10 Médiocre
Jonathan
Voyage en couple
22 mai 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Jonathan
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de General Manager le 24 mai 2024
Dear Jonathan,While we are very grateful we had the opportunity to host you, we were disappointed to learn about the aspects of your stay that were less than satisfactory. It is always our goal to provide an amazing stay, especially for as special a night as your wedding night. Feedback is always appreciated, as we consider it to be a valuable learning opportunity. We thank you for taking the time to share your experience with us and assure you that we will look into the issues you mentioned for possible changes. Whilst an apology will regrettably not alter the outcome of the experience on this occasion, we do extend it with all sincerity and truly hope we will have the opportunity to change your perceptions in the future.
10/10 Excellent
Bethany J., Snohomish
22 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Bethany J.
Séjour de 1 nuit en mai 2024
6/10 Satisfaisant
Tomas
19 mai 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Tomas
Séjour de 2 nuits en mai 2024
10/10 Excellent
Sharon
17 mai 2024
Les points forts : Équipements
Sharon
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de General Manager le 19 mai 2024
Dear Sharon,We appreciate your feedback, and we're glad our check-in process went smoothly. Please note that information about our amenities fee is available online. If you find yourself back in the area, please come see us again at The Historic Davenport, Autograph Collection.
8/10 Bien
Dean
Voyage en couple
16 mai 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Dean
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de General Manager le 17 mai 2024
Dear Dean,Thank you for being our guest and sharing your feedback. While we are sorry there was a concern with the soap, we hope you enjoyed a wonderful stay otherwise. We look forward to welcoming you back on future trips to the area.
8/10 Bien
Ruben
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ruben
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de General Manager le 14 mai 2024
Dear Ruben,It was a pleasure hosting you at The Historic Davenport, Autograph Collection! We're glad your overall stay was pleasant, and we appreciate your feedback about housekeeping. Should you find yourself back in the area, please come see us again.
8/10 Bien
Susan
Voyage en famille
12 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Susan
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de General Manager le 14 mai 2024
Dear Susan,Thank you for choosing to stay with us at The Historic Davenport, Autograph Collection. We pride ourselves on providing an excellent stay for our guests and we are thrilled we could deliver for you. The next time you visit, we hope to earn five stars!
10/10 Excellent
kelly
Voyage en famille
9 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
kelly
Séjour de 2 nuits en mai 2024
Réponse de General Manager le 10 mai 2024
Dear Kelly,Thank you! It was an honor to have you as our guest at The Historic Davenport Autograph Collection, and we are delighted you had such a wonderful experience. Our High Tea truly is a special treat, so we are thrilled to know you enjoyed it, as well as our spacious accommodations, delicious food, and overall stay. There's no greater compliment than knowing you'll be joining us again. We look forward to your return.
10/10 Excellent
Karen, Spokane
Voyage en couple
8 mai 2024
Les points forts : Équipements
Karen
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de General Manager le 9 mai 2024
Dear Karen,Thank you for staying with us and for your feedback. We're glad you had a world-class experience. We hope to welcome you back soon for another great stay at The Historic Davenport, Autograph Collection.
10/10 Excellent
David
8 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
David
Séjour de 4 nuits en mai 2024
Réponse de General Manager le 9 mai 2024
Dear David,Thank you for staying with us and for your feedback. We're glad you had a world-class and fun experience. We hope to welcome you back to The Historic Davenport, Autograph Collection soon for another great stay.
10/10 Excellent
Joe
Voyage en famille
6 mai 2024
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Joe
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de Front Office Manager le 7 mai 2024
Thank you for your feedback!
8/10 Bien
Douglas
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
2 mai 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Douglas
Séjour de 1 nuit en mai 2024
Réponse de General Manager le 6 mai 2024
Dear Douglas,It is always a pleasure to welcome back a valued guest, and we are thrilled to hear that you enjoyed your time with us at The Historic Davenport, Autograph Collection once again! We take great pride in catering to our guests’ needs the best way we can, so we’re delighted this commitment was reflected in your stay. Your suggestion about the sidewalks will be shared with maintenance for further consideration, as we are always seeking ways to improve. Thank you for your loyalty, and we look forward to your return.
10/10 Excellent
Ron, Quincy
Voyage en groupe
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Ron
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Front Office Manager le 28 avr. 2024
Thank you for your feedback
10/10 Excellent
Arthur, MISSOULA
28 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Arthur
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Front Office Manager le 28 avr. 2024
Thank you for your feedback
4/10 Médiocre
John
28 avr. 2024
John
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Sydne
Voyage en couple
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sydne
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Front Office Manager le 28 avr. 2024
Thank you for your feedback
2/10 Horrible
steven
25 avr. 2024
steven
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Julie
25 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Julie
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Front Office Manager le 28 avr. 2024
Thank you for your feedback
10/10 Excellent
Esther, Woodinville
18 avr. 2024
Esther
Séjour de 1 nuit en avril 2024
10/10 Excellent
Allison
Voyage en groupe, Voyage avec des animaux de compagnie
17 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Allison
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de General Manager le 18 avr. 2024
Dear Allison,Thank you for your outstanding review! It was a blast to welcome you to The Historic Davenport, Autograph Collection, and we are thrilled you had such an amazing visit. Our team works hard to ensure our guests have all they need for a perfect stay, so they will be delighted to read your kind words about our beautiful property, delicious food, and fantastic service from team members like Scott. We hope to have the pleasure of welcoming you back for another memorable visit.
10/10 Excellent
zeke
12 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
zeke
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Front Office Manager le 28 avr. 2024
Thank you for your feedback
10/10 Excellent
Elaine
9 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Elaine
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de General Manager le 11 avr. 2024
Dear Elaine,Thank you for the kind review and recommendation! We're glad our clean, comfortable rooms and walkable location impressed you. The next time you're in the area, please come stay at The Historic Davenport, Autograph Collection again.
8/10 Bien
Jeff
Voyage en couple
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeff
Séjour de 2 nuits en avril 2024
Réponse de Front Office Manager le 5 avr. 2024
Thank you for your feedback
10/10 Excellent
Chery
Voyage en famille
5 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Chery
Séjour de 1 nuit en avril 2024
Réponse de Front Office Manager le 5 avr. 2024
Thank you for your feedback
10/10 Excellent
Juan
Voyage d’affaires, Voyage en couple
4 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Juan
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Front Office Manager le 5 avr. 2024
Thank you for your feedback
10/10 Excellent
Kerry
Voyage en famille
1 avr. 2024
Kerry
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Front Office Manager le 3 avr. 2024
Thank you for your feedback
8/10 Bien
Dennis, St. George
30 mars 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Dennis
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Front Office Manager le 1 avr. 2024
Thank you for your feedback.
10/10 Excellent
Camille
Voyage en couple
24 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Camille
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Front Office Manager le 27 mars 2024
Thank you for your feedback!
8/10 Bien
Amanda
Voyage en famille
23 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Amanda
Séjour de 2 nuits en décembre 2023
Réponse de Front Office Manager le 24 mars 2024
Thank you for your feedback
10/10 Excellent
Jeri
Voyage en couple
21 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jeri
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Front Office Management le 23 mars 2024
Thank you for your feedback
10/10 Excellent
Brandi
17 mars 2024
Les points forts : Propreté
Brandi
Séjour de 2 nuits en mars 2024
Réponse de Front Office Management le 23 mars 2024
Thank you for your feedback
6/10 Satisfaisant
kristen
16 mars 2024
kristen
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Front Office Manager le 17 mars 2024
Thank you for your feedback.
10/10 Excellent
Amber
10 mars 2024
Amber
Séjour de 1 nuit en mars 2024
Réponse de Front Office Manager le 30 mars 2024
Thank you for your feedback
8/10 Bien
Tonya
Voyage en couple
2 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tonya
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Front Office Management le 2 mars 2024
Thank you for your feedback
10/10 Excellent
thomas
2 mars 2024
thomas
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Front Office Management le 23 mars 2024
Thank you for your feedback
10/10 Excellent
Tony
Voyage en couple
1 mars 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Tony
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Front Office Management le 1 mars 2024
Thank you for your feedback
6/10 Satisfaisant
Giselle
Voyage en famille, Voyage avec des animaux de compagnie
29 févr. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Les points faibles : Personnel et service
Giselle
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Front Office Management le 1 mars 2024
Thank you for your feedback.
10/10 Excellent
Stefanie
Voyage en couple
27 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stefanie
Séjour de 1 nuit en décembre 2023
Réponse de Front Office Management le 28 févr. 2024
Thank you for your feedback
6/10 Satisfaisant
Jayel
Voyage en couple
25 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Jayel
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Front Office Manager le 26 févr. 2024
Thank you for your feedback.
10/10 Excellent
William
24 févr. 2024
William
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Front Office Manager le 26 févr. 2024
Thank you for your feedback!
10/10 Excellent
Christopher, Lakeview
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille
24 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Christopher
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Front Office Management le 25 févr. 2024
Thank you for your feedback. We will be sure to pass this on to the valet team.
10/10 Excellent
Christine
21 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Christine
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Front Office Management le 25 févr. 2024
Thank you for your feedback
6/10 Satisfaisant
Molly
Voyage en famille, Voyage d’affaires
20 févr. 2024
Les points forts : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Molly
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Front Office Manager le 20 févr. 2024
Thank you for your feedback.
10/10 Excellent
Cassie
20 févr. 2024
Cassie
Séjour de 3 nuits en février 2024
Réponse de Front Office Management le 23 mars 2024
Thank you for your feedback
10/10 Excellent
Kailee
Voyage en famille avec de jeunes enfants, Voyage en famille, Voyage en groupe
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kailee
Séjour de 2 nuits en février 2024
Réponse de Front Office Manager le 20 févr. 2024
Thank you for your feedback!
8/10 Bien
Molly
Voyage en famille
19 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Molly
Séjour de 1 nuit en février 2024
Réponse de Front Office Manager le 20 févr. 2024
Thank you for your feedback.