Avis
8,0
Très bien
8,4/10
Propreté
8,6/10
Personnel et service
7,8/10
Équipements
7,8/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
7,4/10
Écoresponsabilité
Avis
1 oct. 2018
Séjour de 3 nuits en septembre 2018
Réponse de Customer Relations le 3 oct. 2018
Hello, thank you for your review.
I am glad to hear our Resort was very welcoming to you. Our Private Beach Resort does have limitations with non-residents.
We do pride ourselves on our guests receiving a secure, and relaxing holiday so this does sometimes involve restrictions on time limits for visitors.
We hope with this in mind we will see you again at Kololi.
10/10 Excellent
Papa Majhone, Dakar / Sénégal
15 sept. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Coin fabuleux
Papa Majhone
Réponse de Kololi Beach Club le 12 déc. 2015
Thank you for you lovely comment.
We hope to see you back at Kololi soon.
10/10 Excellent
Gerritje Elisabeth
Voyage en groupe
22 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gerritje Elisabeth
Séjour de 14 nuits en avril 2024
8/10 Bien
Stefan
Voyage en groupe
17 mars 2024
Les points forts : Propreté et personnel et service
Stefan
Séjour de 3 nuits en mars 2024
6/10 Satisfaisant
Sandra
Voyage en groupe
21 févr. 2024
Les points faibles : Propreté
Sandra
Séjour de 7 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Gary
Voyage en famille, Voyage en groupe
14 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Gary
Séjour de 7 nuits en février 2024
6/10 Satisfaisant
Richard
21 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service et confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Don’t stay in the front block (stones)
Richard
Séjour de 11 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Matarr-Michael
7 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Matarr-Michael
Séjour de 13 nuits en décembre 2023
8/10 Bien
Voyageur vérifié
9 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
Séjour de 7 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Ibrahima
5 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ibrahima
Séjour de 5 nuits en novembre 2023
8/10 Bien
Philip
28 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Philip
Séjour de 7 nuits en novembre 2023
Réponse de Reservation Manager le 28 nov. 2023
Thank you for your amazing review and I am happy to inform you that we are one of the few hotel that does not close during the rainy season. We do have seasonal staff but we also have full time staff at the resort also.
6/10 Satisfaisant
Lateria
22 nov. 2023
Les points faibles : Propreté
Lateria
Séjour de 7 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Y.R.
16 nov. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Y.R.
Séjour de 6 nuits en novembre 2023
8/10 Bien
Adama
7 sept. 2023
Les points forts : Personnel et service
Adama
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de KB reservations le 6 nov. 2023
Thank you for your stay and review score Adama
2/10 Horrible
christy
Voyage en couple
13 mai 2023
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
christy
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de KBR le 22 mai 2023
Dear Christy, we apologise for the inconvenience. Most of our visitors appreciate the large lush gardens of our resort. The construction by our neighbours has now been completed. have a nice day!
2/10 Horrible
Jerone
3 mai 2023
Les points forts : Propreté et équipements
Les points faibles : Personnel et service
Jerone
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Kololi Beach Resort le 12 mai 2023
Hello Jerry, thank you for your feedback, we are sorry to read that you did not enjoy your stay with us. Please accept our apologies. You booked via Expedia and when booking, each of the various unit types we have, show which amenities are included, in your stay. The same information is available on our own website. Soap should have been available in your apartment and that the lights go out from time to time is part of the way of life in Gambia. The national grid has interruptions and our back up generators are switched on, so shortly after the power cut there is electricity. Same for the WiFi, the signals drop from time to time. We do hope that despite all, you managed to enjoy our lush gardens, the Atlantic Ocean view from your patio and all the wildlife in our gardens.
10/10 Excellent
Cleopatra
15 avr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Cleopatra
Séjour de 6 nuits en avril 2023
Réponse de KBR le 12 mai 2023
Thank you Cleopatra, much appreciated.
8/10 Bien
Sylvia
7 avr. 2023
Sylvia
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de KBR le 12 mai 2023
Thank you Sylvia, we are happy to receive your review.
8/10 Bien
Tara
27 mars 2023
Tara
Séjour de 13 nuits en mars 2023
Réponse de KBR le 12 mai 2023
Hello Tara, thank you for your 4 out of 5 score!
8/10 Bien
Malin
Voyage en famille
21 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Malin
Séjour de 4 nuits en février 2023
10/10 Excellent
Barbara
Voyage en groupe
20 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Barbara
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
Réponse de Kololi Beach team le 2 févr. 2023
Thank you Barbara, glad to know you enjoyed your stay with us! See you next time
2/10 Horrible
Sabrina
10 janv. 2023
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Confort de la chambre
Sabrina
Séjour de 17 nuits en décembre 2022
Réponse de Bookings - Kololi le 15 janv. 2023
Hello Sabrina, thank you for your feedback, we are sorry to read you found the mattress of the bed too hard. We checked our records, but could not find any report on this at the reception, we have mattress toppers for those that do not like a firm mattress. Late check out is subject to availability. You would surely not like it when upon check in to any hotel in the afternoon you were told to please wait as the departing guest was allowed a late checkout. Good to know you enjoyed our beautiful beaches, pools and gardens.
10/10 Excellent
Anne-Kirk
1 janv. 2023
Anne-Kirk
Séjour de 4 nuits en décembre 2022
Réponse de KB reservations le 6 nov. 2023
Thank you for your stay and review score Anne-Kirk!
10/10 Excellent
Shannon Marie
Voyage en famille, Voyage en groupe
30 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Shannon Marie
Réponse de Kololi Beach team le 2 févr. 2023
Dear Shannon, thank you so much for your visit and review. We look forward to your next stay!
8/10 Bien
Kwasi
29 nov. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Kwasi
8/10 Bien
Colin
Voyage en groupe
3 avr. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Colin
Séjour de 2 nuits en novembre 2021
Réponse de KR le 14 avr. 2022
thank you Colin!
6/10 Satisfaisant
Marinus Jan
Voyage en famille
10 mars 2022
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Marinus Jan
Séjour de 16 nuits en février 2022
Réponse de KBR le 15 mars 2022
Thank you for taking the time to review us, we appreciated feedback as it assist us in our future development.
6/10 Satisfaisant
Benedikt
Voyage en groupe
12 nov. 2021
Les points forts : Propreté et personnel et service
Benedikt
Séjour de 2 nuits en novembre 2021
Réponse de Kololi Resort Team le 17 nov. 2021
Dear Benedikt, sorry to read that you did not fully enjoy your stay at Kololi. Grateful if you could let us know how we can improve. Thank you
8/10 Bien
OLUWASEUN OPEYEMI
Voyage d’affaires
8 sept. 2021
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
OLUWASEUN OPEYEMI
Séjour de 8 nuits en août 2021
Réponse de Misha le 10 sept. 2021
Dear Oluwaseun,
Thank you for your review.
We are delighted to see you had a great time at Kololi and we hope to see you again in the future.
8/10 Bien
Raymond
9 févr. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Raymond
Séjour de 2 nuits en février 2020
Réponse de Misha le 10 févr. 2020
thank you for your review
We hope to see you at Kololi again soon
Kind regards
6/10 Satisfaisant
Alan, Jacksonville
Voyage en famille
4 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Alan
Séjour de 7 nuits en décembre 2019
Réponse de Misha le 8 janv. 2020
Hello and thank you for your review.
We are delighted to hear you had an enjoyable stay and enjoyed the resort and its facilities.
We are very sorry to hear the card facility was that much of an issue you don't wish to return.
Unfortunately the card company halted our facility very lastminute and you were unluckily caught in the transitional period which im sure was very inconvenient. There are many ATM's and foreign exchange is also accepted in the Gambia if the Gambian currency is less convenient for you. However we are sorry this spoilt your holiday to the extent you won't be returning.
6/10 Satisfaisant
Alhagie, Canada
Voyage en famille avec de jeunes enfants
28 déc. 2019
Les points forts : Propreté et personnel et service
Alhagie
Séjour de 1 nuit en décembre 2019
Réponse de Misha le 30 déc. 2019
Thank you for your review. We hope to see you again in the future.
8/10 Bien
Artur
2 sept. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
NICE PLACE
Artur
Séjour de 10 nuits en août 2019
Réponse de Misha le 5 sept. 2019
Thank you for kind review.
We hope to see you at Kololi again in the future.
8/10 Bien
LEI
23 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
冈比亚值得推荐的酒店
LEI
Séjour de 3 nuits en juillet 2019
Réponse de Misha/Reservations le 25 juil. 2019
Dear Mr Lei
Thank you for your review.
We are so happy you enjoyed your stay and we hope to see you again in the future.
8/10 Bien
Jordi
14 juil. 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Una buena opción en Banjul, ideal para relax
Jordi
Séjour de 1 nuit en juillet 2019
Réponse de Kololi Rep le 15 juil. 2019
Hello and thank you so much for your kind review.
We are glad you enjoyed your stay with us at Kololi Resort - It was a pleasure having you stay with us and we look forward to seeing you again
All the best from us here at Kololi
6/10 Satisfaisant
GABRIEL
13 juil. 2019
Les points faibles : Personnel et service et confort de la chambre
A bit disappointed
GABRIEL
Séjour de 7 nuits en juin 2019
Réponse de Guest Relations le 15 juil. 2019
Hello and thank you for your review. Due to Kololi being a Members Resort and not a hotel, our security rules are quire strict. We do hope you felt comfortable and at ease at the Resort during your stay and we hope your visitors felt at home also.
As our accommodation rates are so low during the summer, we do provide additional services at an extra charge which helps dramatically when AC is not always required by guests - even in the summer months.
My name is Misha - The Reservations Manager. I can only apologise for any misunderstanding there may have been during your stay for me to be unapproachable. We would appreciate you contact us direct to understand why this was the case.
10/10 Excellent
Jari, Lahti
28 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Very good👍
Jari
Séjour de 3 nuits en mars 2019
Réponse de Misha le 3 avr. 2019
Hello and thank you so much for your lovely rewiew.
We are so glad you had such a good time and look forward to seeing you again
Kindest regards from all at Kololi
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
19 mars 2019
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Voyageur vérifié
Séjour de 1 nuit en mars 2019
Réponse de Misha le 3 avr. 2019
Hello
Thank you so much for your very kind review.
We are delighted you had such a good time with us and we hope to see you again soon.
From all of us at Kololi Thank you
8/10 Bien
Urvi, London, UK
29 oct. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Urvi
Séjour de 7 nuits en octobre 2018
8/10 Bien
paul, wales 😎UK
29 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
paul
Séjour de 1 nuit en juin 2018
Réponse de Misha le 11 juil. 2018
Hi Paul
Thanks for your kind review. Even though you were only here for a short period, we hope to see you again in the future.
6/10 Satisfaisant
Moh, london
26 juin 2018
Les points forts : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Les points faibles : Personnel et service
Moh
Séjour de 1 nuit en juin 2018
Réponse de Misha le 13 juil. 2018
Hi Moh
We are very sorry you experienced any negative customer service when you were visiting Kololi.
We are a private members Resort so security is a main priority for us however we will make sure this situation does not happen again.
10/10 Excellent
Paul
5 juin 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Beautiful location
Paul
Séjour de 21 nuits en mai 2018
Réponse de Misha le 11 juil. 2018
Hi Paul
Thanks for your great review.
We are glad you had such a lovely time and look forward to seeing you again soon.
10/10 Excellent
billy
24 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
One night stop over
billy
Séjour de 1 nuit en mai 2018
Réponse de Misha le 29 mai 2018
Hi Billy
Thank you sooo much for your very kind review.
We are so happy you had such a good stay. Despite it only being for one night. We hope you will visit again soon.
Krds
Misha - Reservations Dept
8/10 Bien
Ivy
15 mai 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ivy
Séjour de 11 nuits en avril 2018
Réponse de Misha le 17 mai 2018
Hello
Thank you very much for your kind review.
We hope to see you again in the future
Krds
Misha - Reservations Dept
8/10 Bien
Voyageur vérifié
13 mai 2018
Les points forts : Personnel et service
Nice, but staff was at times intrusive
Voyageur vérifié
Réponse de Misha le 19 mai 2018
Hello
Thank you for your review. Even though we are quite concerned with some of your thoughts on the behaviour of some of our staff.
Kololi Beach Resort is a private Resort for members and guests to feel secure at all times, so to hear this is quite disappointing and we are very sorry if you felt at all uncomfortable.
If you could possibly contact us directly so we can discuss this further it would be much appreciated.
With regards to the AC and other issues, i do hope this was addressed on site, as we do like to get any minor issues dealt with straight away such as poor AC or an uncomfortable bed.
Despite the issues you have mentioned, we are glad you had an all in all good stay with us and we do hope you visit us again.
Many thanks
Krds
Misha
10/10 Excellent
sulayman
7 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
3 days at Kololi Beach Club
sulayman
Séjour de 3 nuits en mars 2018
8/10 Bien
Richard
4 mars 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
Great location
Richard
Séjour de 3 nuits en février 2018
10/10 Excellent
Anthony
18 déc. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Best in the Gambia
Anthony
Séjour de 14 nuits en décembre 2017
Thank you, Anthony.
What a great review - we're so glad you enjoyed and we look forward to seeing you again soon.
All the best - Kololi Team
10/10 Excellent
Abou
22 sept. 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Open Golf Garden hotel facing the beach
Abou
Séjour de 1 nuit en septembre 2017
Réponse de Kololi Team le 11 nov. 2017
Dear Abou,
Thank you for your kind comments.
We look forward to seeing you again soon!
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
11 mai 2017
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre