Avis sur El Mangroove Papagayo, Autograph Collection
El Mangroove Papagayo, Autograph Collection
Papagayo Bay, Sardinal, Guanacaste
Avis
9,0
Merveilleux
9,6/10
Propreté
9,2/10
Personnel et service
8,4/10
Équipements
9,4/10
Infrastructures et conditions de l’hébergement
9,0/10
Écoresponsabilité
Avis
8 janv. 2024
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Jonathan Guzmán. le 2 mars 2024
Hello Dear Benoit.Thank you so much for your comment.We can wait to host you again.Kind regards.Jonathan Guzmán: Guest Relation Manager
6/10 Satisfaisant
Driss
9 sept. 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
A couple retreat in Costa Rica.
Driss
Séjour de 6 nuits en septembre 2023
Réponse de Concierge le 9 sept. 2023
Dear Mr. Driss.I appreciate you leaving us your opinion.I have spoken with the departments involved about each point mentioned.The improvement of our service is day by day, in terms of facilities, part of the concept of our hotel is the low luminosity in the areas, but we are working on this point without losing the originality of the concept.We hope you will give us the opportunity to stay with us again, and meet all of your expectations.Kindly,
6/10 Satisfaisant
Driss
27 août 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Driss
Séjour de 2 nuits en août 2023
Réponse de Concierge le 27 août 2023
Greetings from El Mangroove Hotel!Dear Driss,We appreciate your stay with us and look forward to meet you back at El Mangroove.Kind regards,Carlos Amador-ConciergeEl Mangroove Hotel
2/10 Horrible
MICHEL, StJeanSurRichelieu
13 févr. 2022
MICHEL
Séjour de 1 nuit en février 2022
10/10 Excellent
geneviève
26 janv. 2020
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Parfait sauf...
geneviève
Séjour de 1 nuit en janvier 2020
Réponse de Jacqueline le 12 mars 2020
Thank you for choosing us. Receiving feedback is important to us!
10/10 Excellent
paul
17 sept. 2018
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
paul
Séjour de 1 nuit en septembre 2018
Réponse de Eduardo Herrera le 19 sept. 2018
Dear Paul
Thank you for your comments, I appreciate the opportunity to be your hosts during your visit to El Mangroove in Costa Rica, your comments are very important and be able to share with our personal involved in your service.
Also, I will follow up your comments and I assure you all people will be recognized it.
I hope to have the opportunity to greet you in the near future.
8/10 Bien
fonciere, mz
4 mars 2018
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Joli mais assez American model
fonciere
Séjour de 3 nuits en février 2018
Réponse de Guest Relations Manager le 17 avr. 2018
Dear Guest:
Thank you for sharing your experience at the El Mangroove, Autograph Collection.
We appreciate your feedback and we Will follow up into this suggestion about the musicand same time we are delighted to hear that you had a great stay. With a spirit to serve, we take great pride in not only meeting, but exceeding your expectations.
Your feedback is integral to our ability to continue to improve our service. Thank you again for your time and come visit us again soon!
Sincerely,
Andrea Arroyo
Guest Relations Manager
6/10 Satisfaisant
Alex F, Bruxelles
11 avr. 2017
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Bel hotel design mais...
Alex F
Dear Guest :
Thank you for sharing your experience at the El Mangroove, Autograph Collection
We appreciate your feedback and are delighted to hear that you had a great stay.
Your feedback is integral to our ability to continue to improve our service. Thank you again for your time and come visit us again soon!
Sincerely,
Andrea Arroyo
10/10 Excellent
Voyageur vérifié
11 mai 2016
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Voyageur vérifié
10/10 Excellent
fabien, noumea
5 févr. 2015
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
hôtel magnifique
fabien
10/10 Excellent
Kat, Paris
22 févr. 2014
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Perfect !
Kat
4/10 Médiocre
George
Voyage en famille
30 avr. 2024
Les points forts : Propreté
Les points faibles : Personnel et service
George
Séjour de 2 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Christina
Voyage en groupe
26 avr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Christina
Séjour de 6 nuits en avril 2024
10/10 Excellent
Wayne
14 mars 2024
Wayne
Séjour de 3 nuits en mars 2024
2/10 Horrible
Blake
Voyage en famille
23 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Blake
Séjour de 3 nuits en février 2024
10/10 Excellent
Sevda
Voyage en groupe
14 févr. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sevda
Séjour de 9 nuits en janvier 2024
Réponse de Jonathan Guzmán. le 6 mars 2024
Hello Dear Stephanie.Thank you so much for your comments.We cant wait to host you againKind Regards.Jonathan Guzmán: Guest Relation Manager.
4/10 Médiocre
Richard
6 févr. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Rundown and Dirty
Richard
Séjour de 1 nuit en février 2024
6/10 Satisfaisant
Andrew
29 janv. 2024
Les points forts : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrew
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Jonathan Guzmán. le 6 mars 2024
Hello Dear Stephanie.Thank you so much for your comments.We cant wait to host you againKind Regards.Jonathan Guzmán: Guest Relation Manager.
6/10 Satisfaisant
Rachel
Voyage en famille
28 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
I am not in the wedding party
Rachel
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
Mike
Voyage en groupe
23 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Mike
Séjour de 7 nuits en janvier 2024
6/10 Satisfaisant
Shanna
21 janv. 2024
Les points forts : Personnel et service et équipements
Shanna
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
10/10 Excellent
elizabeth
Voyage en famille
20 janv. 2024
Les points forts : Équipements
elizabeth
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Concierge le 20 janv. 2024
Hi Elizabeth.We are very happy to heard that.Thank you again for sharing your experience.We hope to see youy soon in our property.Best
10/10 Excellent
Stephanie
Voyage en couple
19 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Stephanie
Séjour de 2 nuits en janvier 2024
Réponse de Jonathan Guzmán. le 6 mars 2024
Hello Dear Stephanie.Thank you so much for your comments.We cant wait to host you againKind Regards.Jonathan Guzmán: Guest Relation Manager.
10/10 Excellent
aschen-leighe, milwaukee
16 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
aschen-leighe
Séjour de 1 nuit en janvier 2024
Réponse de Jonathan Guzmán. le 6 mars 2024
Hello Dear Aschen-leigheGreetings from El Mangroove and thanks for you comments.Kind regards.Jonathan Guzmán- Guest Relations Manager
4/10 Médiocre
Matt, Bozeman
Voyage en couple
14 janv. 2024
Les points faibles : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Matt
Séjour de 3 nuits en janvier 2024
Réponse de Jonathan Guzmán. le 6 mars 2024
Hello Dear Matt.Greetings from El Mangroove.Apologies for the inconvenience on the property.I want to contact you, if you can share with me your email address, I will be more than glad.Looking forward to hearing from you.Kind regards.Jonathan Guzmán- Guest Relation Manager
6/10 Satisfaisant
Victoria
Voyage en couple
7 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Victoria
Séjour de 6 nuits en janvier 2024
Réponse de Jonathan Guzmán. le 2 mars 2024
Hello Dear Victoria.Greetings from El Mangroove.Thank you su much for your comment, we feel so glad to heard that you enjoyed the property, and regarding the HSKP team, we so apologies for the invonvenience. We will do a following up with our team.Kind Regards.Jonathan Guzmán: Guest Relation Manager.
10/10 Excellent
Richard
Voyage en famille avec de jeunes enfants
2 janv. 2024
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Richard
Séjour de 7 nuits en décembre 2023
Réponse de Jonathan Guzmán. le 1 mars 2024
Hello Dear Richard.Thank for your post.We can wait to hosst you again.Kind regards.Jonathan Guzman: Guest Relation Manager.
10/10 Excellent
Jessica
Voyage en couple
12 déc. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jessica
Séjour de 3 nuits en décembre 2023
6/10 Satisfaisant
muhammad
Voyage en famille
25 nov. 2023
Les points forts : Propreté et équipements
muhammad
Séjour de 4 nuits en novembre 2023
10/10 Excellent
Sami
Voyage en famille
13 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Sami
Séjour de 6 nuits en août 2023
Réponse de Concierge le 24 août 2023
Greetings from El Mangroove Hotel!Dear Sami, We appreciate your comments and continue working to provide the best experience. Thank you for allowing us to be part of this trip in Costa Rica. We hope to have you back at El Mangroove.Best regards,Carlos AmadorConcierge-El Mangroove Hotel
10/10 Excellent
Rodney
Voyage en famille
9 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Rodney
Séjour de 8 nuits en juillet 2023
Réponse de Concierge le 24 août 2023
Greetings from El Mangroove Hotel!Dear Rodney, We appreciate your comments. We continue working to provide with the best experience. We hope to have you back at El Mangroove.Best regards,Carlos AmadorConcierge-El Mangroove Hotel
10/10 Excellent
Jose
Voyage en famille
4 août 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Jose
Séjour de 4 nuits en juillet 2023
Réponse de Concierge le 24 août 2023
Greetings from El Mangroove Hotel!Dear Jose, Thank you so much for your comments. We continue working to provide with the best experience. We hope to have you back at El Mangroove.Best regards,Carlos AmadorConcierge-El Mangroove Hotel
6/10 Satisfaisant
Kamal Ahmad, Dearborn
24 juil. 2023
Kamal Ahmad
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Concierge le 26 juil. 2023
Dear Mr. Ahmad,Thank you so much for letting us be your hosts in Costa Rica. We hope you enjoyed from El Mangroove, we look forward for your next visit with us.Best regards,
10/10 Excellent
assi
29 juin 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
assi
Séjour de 5 nuits en juin 2023
Réponse de Concierge le 29 juin 2023
Greetings From El Mangroove Hotel!Dear Assi,We are very glad you could enjoy from our property and the beauties of Costa Rica.We look forward to your next visit with us!Warm regards,
10/10 Excellent
Ho Ying
Voyage en couple
25 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Ho Ying
Séjour de 2 nuits en mai 2023
Réponse de Concierge le 26 mai 2023
Greetings from El Mangroove Hotel!Dear Ho,We appreciate your visit and hope you have enjoyed from the beauties of our country.It was nice to have you on our property and hope to have you back!Best,
6/10 Satisfaisant
Ricardo
Voyage en groupe
23 mai 2023
Les points forts : Propreté et personnel et service
Ricardo
Séjour de 3 nuits en mai 2023
Réponse de Concierge le 23 mai 2023
Dear Mr. Ricardo, Greetings from El Mangroove!We appreciate your comments.We are doing our best to make dinning options for all our costumers. Regarding our breakfast, we have buffet style and a la carte menu, some reservations comes with breakfast incluided, the ones that does not can choose between the options I mentioned.Once again, thank you for your visit.Kindly,Concierge Department
10/10 Excellent
Alexander, Miami Beach
16 mai 2023
Alexander
Séjour de 1 nuit en mai 2023
10/10 Excellent
Aida
Voyage en couple
1 mai 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Aida
Séjour de 2 nuits en avril 2023
Réponse de Concierge le 2 mai 2023
Dear Aida,Greetings from El Mangroove!Is good to know you enjoyed our gastronomy. Each of the restaurants has a unique concept and different from each other.Regarding the beach, we are glad to hear that you were able to enjoy the sunsets and the calm waters of Playa Panama.Thank you for your visit.
6/10 Satisfaisant
Wendy
23 avr. 2023
Les points forts : Propreté
Wendy
Séjour de 3 nuits en avril 2023
Réponse de Concierge le 23 avr. 2023
Dear Ms. Wendy.Good morning, we apologize for this inconvenience.We hope that this inconvenience has only affected part of your stay, and that you and your family have been able to enjoy our facilities.Our goal is that our clients can receive excellent service and can create beautiful memories to share.
10/10 Excellent
BABAR
24 mars 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
BABAR
Séjour de 6 nuits en mars 2023
Réponse de Concierge le 2 mai 2023
Greetings from El Mangroove!we are very happy to heard you had an amazing experiences in our property, that you enjoed the Panama Beach area. We will say to our staff yor feedback.we hope to see you soon, If you ever come back remeber the Pura vida style!
10/10 Excellent
Adriane
Voyage en groupe, Voyage en couple
16 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Adriane
Séjour de 4 nuits en février 2023
8/10 Bien
Nelson
Voyage en famille avec de jeunes enfants
16 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Nelson
Séjour de 4 nuits en janvier 2023
8/10 Bien
Phillis, Dallas
12 févr. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Phillis
Séjour de 1 nuit en février 2023
8/10 Bien
Andrea, Sperryville
Voyage en couple
30 janv. 2023
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Andrea
Séjour de 3 nuits en janvier 2023
10/10 Excellent
Georges
28 janv. 2023
Georges
Séjour de 1 nuit en janvier 2023
10/10 Excellent
Jonathan
Voyage en famille
17 janv. 2023
Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Jonathan
Séjour de 2 nuits en janvier 2023
10/10 Excellent
Darrel
Voyage en famille
27 déc. 2022
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Darrel
10/10 Excellent
Andrew
25 déc. 2022
Andrew
10/10 Excellent
James
1 nov. 2022
James
Séjour de 1 nuit en octobre 2022
10/10 Excellent
Marisol
21 août 2022
Marisol
Séjour de 2 nuits en août 2022
Réponse de Arthur Viot. le 23 août 2022
Estimada Marisol,Agradecemos su calificacion!Esperemos poder recibirla de nuevo pronto!