Piscine couverte, 2 piscines extérieures, parasols de plage

Avis sur Hotel Ta' Cenc & Spa

5 out of 5
Hotel Ta' Cenc & Spa
Cenc Street, Sannat, Gozo

Avis

8,4

Très bien

Note des voyageurs de 10 (Excellent), d’après 80 avis sur 170." "
Note des voyageurs de 8 (Bien), d’après 60 avis sur 170." "
Note des voyageurs de 6 (Satisfaisant), d’après 17 avis sur 170." "
Note des voyageurs de 4 (Médiocre), d’après 9 avis sur 170." "
Note des voyageurs de 2 (Horrible), d’après 4 avis sur 170." "

8,6/10

Propreté

8,6/10

Personnel et service

7,4/10

Équipements

7,6/10

Infrastructures et conditions de l’hébergement

8,4/10

Écoresponsabilité

Avis

10/10 Excellent

EMMANUEL

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Charmant havre de paix
Hôtel de grande qualité à taille humaine permettant de respecter la tranquillité de chacun. En pleine nature. Nous conseillons d'opter pour la demi-pension ; dîner excellent et raffiné avec un large choix. Personnel attentionné Piscine intérieure à 30 degrés avec accès à l'extérieur.
Séjour de 2 nuits en octobre 2022
Réponse de Michele Doveri le 21 oct. 2022
Dear Signor Emmanuel,thank you very much for sharing your appreciation about Hotel Ta Cenc & Spa with the Hotels.com community.We are all very happy and proud to read that we were able of meeting all your expectations during your last day at our beautiful resort.We thank you once more for the preference shown to our property and we look forward being your hosts again soon.Warmest regardsMichele DoveriGeneral ManagerHotel Ta Cenc & Spa

4/10 Médiocre

Matthias, Hamburg

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
This hotel does by far not meet the standard of a 5 star hotel. (we had to change room twice because of black hairs in the bed and pillows, clear lack of staff, beach unclean, locked inside the beach after 16H30 pm, shuttle service not existent). Nevertheless, the beach and nature surrounding the hotel is unique. Staff was very friendly and tried their best with the resource available to them. We will be looking for better alternatives in Gozo next year.
Séjour de 8 nuits en juin 2022
Réponse de Michele Doveri - General Manager le 6 août 2022
Dear Matthias , thank you for sharing your feedback with the Expedia/Hotels.com Community. We appreciate all our guests' comments and suggestions, they help us to improve our service and standards. Please allow me to apologize on behalf of all the Ta Cenc family for being not able to meet your expectations during your last holiday at our beautiful resort. Please let me reassure you that , since your last stay of Mid June 2022 ,we have improved the quality of our service and accommodaton : rooms are now cleaned with attention and carefully inspected by our housekeeping manager who works closely with our maintenance department. We also have a shuttle service available which will operate until mid September. We are constantly training and motivating our stafff in order for them to deliver a quality experience to our guests. Please be confident to book another holiday at Hotel Ta Cenc , we are going to take excellent care of you next time. Best regards Michele Doveri General Manager Hotel Ta Cenc & Spa

10/10 Excellent

Marie Laurence

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bel emplacement. Très joli hôtel en pierre avec magnifique vue. Personnel à l accueil très agréable. Grande chambre, literie un peu ancienne mais sans être inconfortable. Chambre près de la piscine un peu bruyante.
Séjour de 2 nuits en octobre 2021

8/10 Bien

Erik

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Magnifique hôtel à Gozo
Super hôtel… juste la clim dans notre chambre pas au niveau d’un 5 étoiles… bruyante et pas rafraîchissante par grande chaleur comme au mois d’août!
Séjour de 4 nuits en août 2021

10/10 Excellent

thierry

Voyage en famille
Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 3 nuits en juillet 2020

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bel ensemble bien intégré dans le paysage offrant un calme très reposant
Séjour de 5 nuits en mars 2019

8/10 Bien

Denis

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Séjour de 7 nuits en juillet 2018

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel ressourçant
Très calme, belle vue sur la mer ( du haut de la falaise ) l’hôtel est ancien et cette touche d’antique nous a fait voyager 200 ans en arrière. Excellent rapport qualité prix. Personnel charmant. Quelques rafraîchissements pourrait le rendre parfait. Nous recommandons vivement.
Séjour de 14 nuits en août 2018

10/10 Excellent

Guerin

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Nice place in Gozo
Serene and discreet setting. Ideal place to rest. Friendly and discreet staff Access to the sea can be improved.
Séjour de 6 nuits en juillet 2018

10/10 Excellent

Jérôme

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hôtel calme sur un seul niveau, certaines chambres isolées, donnant sur une côte sauvage, très calme. Trois piscines dont une chauffée, spa, bar et restaurant "old style", 2ème restaurant à deux kilomètres en bord de crique. Superbe séjour sur l'île de Gozo
Séjour de 7 nuits en avril 2018

8/10 Bien

Laure

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Hotel dans un tres bel environnement
Hotel tres bien situé dans un bel environnement au calme, belles piscines. Mais l'entretien ( table cassée sur la terrasse, lavabo se vidant très lentement avec odeur d'égout, bord de piscine haut dessus de la ligne d'eau sale) laisse à désirer . Service agréable et efficace, spa avec massage de qualité

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Personnel et service
HOTEL proche falaises
les 5 étoiles de cet hotel sont je pense justifiées par les parties communes restaurants le bar les piscines le spa. Les chambres sont vétustes (crépi au plafond - canapé avec des taches - salle de bain vieillote il a fallu faire intervenir quelqu'un de la maintenance pour : - un problème d'eau car nous n'avions pas d'eau chaude - les portes des placards restant entr'ouverte (solution : soulever la porte et pousser avec le pied ... çà fait pas trop 5*) Nous étions en 1/2 pension (option choisie avant le départ vu la situation de l'hotel) le soir nous avions la carte du menu sur plusieurs pages... nous n'avions droit qu'à la suggestion du jour) Le personnel très souriant et très attentif (particulièrement agréable) l'endroit est sauvage c'est splendide.

10/10 Excellent

Jacques

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Belle situation - tranquillité - tres bon services
Positif - beaucoup de repos et piscine spa Ballades excurdions

10/10 Excellent

Philippe

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre

10/10 Excellent

mbgm, Est

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Super hôtel
Au fin fond d'un petit village au bout de l'île. Balades à pied à faire à partir de l'hôtel. Tranquilité absolue car bungalow séparé avec terrasse. Personnel très attentif et souriant. Restaurant très copieux et excellent (demi pension : plusieurs choix dans le menu, 3 plats à chaque repas) 3 piscines Quelques rafraîchissements à faire (peinture) dans le bungalow, mais rideaux et mobiliers impeccables car changés régulièrement. Radiateur/clim bruyant à éteindre la nuit.

10/10 Excellent

Dom, Rennes

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Repas copieux
Ensemble hotelier constitué de petites maisons de pierres de pays situé sur un plateau rocheux d' où on à une jolie vue sur la mer et l'ile de Malte. Pour acceder à la mer, Une navette gratuite de l'hotel peut vous transporter en 10 mn sur une baie en terrasse avec parasols et chaises longues, (pas de sable). Les repas 1/2 pension du soir sont composés de 2 entrées+1plat+Buffet de desserts (Produits frais bons et copieux).

8/10 Bien

NITOLG, Essonne

Les points forts : Propreté et personnel et service
Environnement 5* - Confort 3*
Nous avons obtenu difficilement de changer de chambre , la clim étant inexistante dans la première chambre, pour arriver dans une autre qui puait le tabac ! Pas de planches dans les placards, et un coffre-fort qui fonctionnait une fois sur trois. Les chambres sont à priori rénovées avec un certain mauvais goût mais restent confortables. Quelle idée de conserver le bidet des années 50 dans la salle de bain, sans séparer d'ailleurs les toilettes.Une fois ces déconvenues digérées, nous avons apprécié le cadre merveilleux, jardins, piscines, et SPA. Le petit déjeuner sous des arbres très vieux est un moment privilégié. Le service est de qualité au restaurant ou au bar. Si vous avez besoin de renseignements, évitez les 2 jeunes filles plutôt nulles dans la journée. La responsable du front office qui parle un peu Français est d'une autre génération et est très serviable. Louer une voiture est immédiat et facile à l'hôtel. Pour changer on peut facilement diner à Victoria, un bus toutes les heures jusqu'à 22h35.Il est sur que l'on quitte à regret ce havre de paix et de beauté.

8/10 Bien

Paloma, Provence

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Hôtel bout du monde
Avons aime le Spa intérieur- extérieur minéral. Deux jours de ' relaxation' sur Gozo après un séjour actif de visites historiques sur Malte

8/10 Bien

Charlie, Paris

Les points forts : Propreté et confort de la chambre
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Plaisant, mais peut mieux faire
Endroit trés agréable, mais l'entretien de l'hôtel laisse un peu à désirer, sans doute par manque de personnel en cette période. Dommage pour un cinq étoiles

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
Très bel hôtel dans un beau domaine, vue superbe.
Superbe hôtel très agréable à vivre, personnel charmant, superbe endroit, beaucoup de charme. Très bien organisé, pour tout le monde (piscine réservée aux adultes, et une autre pour les familles) Un grand regret, l'aménagement de la plage sans sable (rocky beach) très spartiate, accès à l'eau très difficile. mais emplacement magnifique. Excellent restaurant. Qualité du lit à revoir

10/10 Excellent

JF, Poitou-Charentes, France

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Calme et repos garantis
Hôtel de caractère et de charme, au personnel prévenant sans être constamment sur votre dos, calme et proposant des services bienvenus (navette pour la ville, pour la plage privée, etc.)

2/10 Horrible

lemeur

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
catastrophique. 1 étoile pas 5
l' hotel a du avoir ses heures de gloire, mais il y très longtemps. Le cadre reste très joli, le personnel est de bonne volonté et très gentil, c'est tout. La chambre: literie qui a 20 ans (nous avons fini par tenter de mettre les matelas par terre, sans grande différence de confort), sanitaires rouillés, serviette de bain éffilochées (toutes!), transats en plastique granuleux et grisatres, parasols publictaires. Et ceci après avoir demandé une chambre plus récente, tellemnt la première était abominable! renseignements pris environ 5 chambres seulement ont été rénovées, les autres, tant pis pour les clients. Le savoir -faire manque à tous les niveaux;

10/10 Excellent

Patrick, Bussy Saint georges

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Confort et calme
Cette Hotel est situé dans un lieu privilégié, Le SPA est très bien entretenu et il est très agréable, la piscine du SPA qui donne sur l'exterieure est un havre de tranquilité. La restauration est de très bonne qualité avec un bon service

10/10 Excellent

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Quiétude et dépaysement
excellente localisation pour une cure de bien être et de ressourcement

10/10 Excellent

Jean, Avignon France

Les points forts : Propreté, personnel et service, confort de la chambre
environnement superbe, spa agréable, un bon moment de détente
les bungalows sont vastes et confortables, la vue magnifique. Le personnel est incroyablement dévoué et souriant. Cuisine de qualité. La vue sur la campagne et les iles est très jolie. Par contre les bungalows sont un peu anciens et en hiver (nous y étions en janvier) la chambre présente une petite odeur d'humidité, comme souvent dans les rez de chaussée en bord de mer. Mais l'emplacement sur la falaise à deux cent mètres de la mer, plein Sud, est exceptionnel. L'Ile de Gozo est plus préservée que Malte.

10/10 Excellent

Michel, Paris, France

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Très bel hôtel
1 km de la mer (navette) (pas de plage mais belle crique avec emplacement privé avec transats). L'hôtel est constitué de bungalows arrangés autour de 2! piscines (dont une réservée aux adultes) au beau milieu de magnifiques bougainvilliers en fleurs. Les chambres sont spacieuses et bien équipées. Équipement complet pour la gym Des salons très agréables, mobilier raffiné. La cuisine et très bonne et très bien servie (Chef italien) Ce qui n'est pas toujours le cas dans les resto maltais !

10/10 Excellent

Richard

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Fabulous Ta-Cenc!
As fabulous as ever! We keep returning to our favourite hotel!
Séjour de 3 nuits en novembre 2023

8/10 Bien

Carmen

Voyage en groupe
Les points forts : Équipements
Very clean and quiet. Food was excellent. Wish we had a walk-in shower.
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

10/10 Excellent

Nesha

Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
I enjoyed my stay here
Séjour de 1 nuit en novembre 2023

8/10 Bien

Jeremy

Les points forts : Propreté, infrastructures et conditions de l’hébergement, confort de la chambre
Overall happy with our stay but…
We spent two nights at this wonderful property. Beautiful setting and hotel blends in nicely with the surrounding. We received a nice welcome when checking in but service throughout our stay was not what I would expect from a 5 star hotel. The breakfast was particularly uninspiring. The price per night was very reasonable so I would still recommend it based on the comfort and beautiful setting.
Séjour de 2 nuits en octobre 2023

10/10 Excellent

Noel

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Amazing stay
Exceptional venue, staff & facilities
Séjour de 2 nuits en septembre 2023
Réponse de Michele Doveri- General Manager le 3 oct. 2023
Dear Sifbor Noel,thank you very much for sharing your appreciaton of our beautiful property with the Hotels.com community.We are very glad to see that we were able to meet all your expectations during your last visit and we look forward to be your hosts again soon.Warmest regardsMichele DoveriGeneral ManagerHotel Ta Cenc & Spa

10/10 Excellent

Dr Mario J

Séjour de 4 nuits en septembre 2023

6/10 Satisfaisant

John

Les points forts : Propreté et personnel et service
Séjour de 2 nuits en août 2023

10/10 Excellent

Jeannette

Séjour de 7 nuits en juillet 2023
Réponse de Michele Doveri - General Manager le 10 août 2023
Dear Signora Jeanette,thank you very much for sharing your appreciation of our unique resort with the Expedia community.We are all very happy and proud to read that we were able to meet all your expectations during your last visit at Ta Cenc.We thank you once more for the preference shown to our property and we look forward to welcome you again soon.Warmest regardsMichele DoveriGeneral ManagerHotel Ta Cenc & Spa

6/10 Satisfaisant

Louis

Les points forts : Propreté et personnel et service
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Disappointing
Although rated 5 star, it was rather run down and in urgent need of refurbishment. Our room had a missing shelf in shower. but bathroom was generally in need of modernising as shower itself was still wirh cubicle. The worst thing was the broken and rusty ladder at the Lido. I cut myself against it and had to take a tetanus booster. The capsules of Nespresso machine in room were not the original but of an inferior brand. Breakfast was not typical of a 5 star hotel as it lacked good cheeses (only processed was available), there was no prosciutto crudo or genuine cakes.The general upkeep of the premises was also poor with the Maltese stone in all areas needing cleaning as it was no longer white and clean. At check out, we had to ask for receipt of payment, although it had already been taken from our card and we were not asked how our stay went.
Séjour de 1 nuit en juillet 2023
Réponse de Michele Doveri - General Manager - Hotel Ta Cenc le 1 août 2023
Dear Lotus,thank you very much for sharing your feedback with the Hotels.com community.We warmly welcome all our beloved guests' comments and suggestions because we strongly believe that it is only through a honest feedback and constructive criticism that we can succesfully imrpove the quality of our service and standards.We take feebdack very seriously here at Ta Cenc and your review has been shared with the board of directors and all the departments involved.We are really sorry for the incident occurred during your last visit at our Kantra beach and restaurant and i am very happy to confirm that we have placed a new ladder so that our guests can comfortably and safely enter in the water.We took good note of all your comments mentioning the state of our accommodation and the service provided by our front desk staff.All the Ta Cenc family is fully committed to meet our guests expectations and we are all very sorry that we were not able to meet them this time.We thank you once more for the preference shown to our property and we look forward to welcome you again.Warmest regardsMichele DoveriGeneral ManagerHotel Ta Cenc & Spa

8/10 Bien

Voyageur vérifié

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Relaxing Stay
Very pleasant stay. Mattress was a bit softer than we are accustomed to, but the room was large and quite comfortable overall. Restaurant and bar service was friendly but inexperienced.
Séjour de 2 nuits en juin 2023
Réponse de Michele Doveri - GM le 28 juin 2023
Dear Guest,thank you very much for sharing your appreciation about our beautiful resort with the Hotels.com community.We are very glad to read that we were able to meet all your expecations during your last stay at Ta Cenc.We took good note of your comment concerning our mattresses.Thanking you once more for the preference shown to our property , we look forward to be your hosts again.Warmest regardsMichele DoveriGeneral ManagerHotel Ta Cenc & Spa

10/10 Excellent

Richard

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Simply the best!
This is our favourite hotel in the world! It has recently been upgraded with beautiful gardens and redecorated bedrooms. Very comfy beds- I checked out the mattress to see if I can buy one- called Windsor but made in Malta! Another lovely stay with much use of the beautiful spa pool and lovely breakfasts outdoors by the carob tree, with very friendly cats as well! The best relaxing place ever…oh and great evening meals too!
Séjour de 3 nuits en mars 2023
Réponse de Michele Doveri - GM le 31 mars 2023
Dear Signor Richard,thank you very much for sharing your appreciation about Hotel Ta Cenc & Spa with the Hotels.com community.We are all very happy and proud to read that we were able to meet all your expectations during your last stay at our beautiful resort.We thank you once more for the preference shown to our property and we look forward being your hosts again soon.Warmest regardsMichele DoveriGeneral ManagerHotel Ta Cenc & Spa

10/10 Excellent

Richard

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Ta Cenc is a wonderful place to relax. In spite of stormy weather we had a great time; the spa pool is well heated and a lovely setting, and the food was excellent. We have been staying here for 8 years but never in the winter before. The experience was just as enjoyable as on a summer’s day. We’ll be back again in the spring! Ps we love the friendly cats!
Séjour de 3 nuits en novembre 2022
Réponse de Michele Doveri le 5 déc. 2022
Dear Signor Richard,thank you very much for sharing your appreciation of Hotel Ta Cenc & Spa with the Hotels.com community.We are very glad and proud to read that we were able to meet all your expectations during your last stay at our beautiful resort.We are also very pleased to read that , beside the stormy weather , you have enjoyed your time at Ta Cenc. We are all , together with our feline friends, waiting to welcome you again in Gozo.Warmest regardsMichele DoveriGeneral ManagerHotel Ta Cenc & Spa

8/10 Bien

kerstin

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Bis auf ein paar wenige Kleinigkeiten war es ein sehr schöner Aufenthalt. Sehr gutes Essen, eine wunderbare Ruhe und viele Sehenswürdigkeiten waren zu Fuß gut zu erreichen. Personal war sehr freundlich.
Séjour de 6 nuits en novembre 2022
Réponse de Michele Doveri le 15 nov. 2022
Dear Signora Kerstin,thank you very much for sharing your appreciation about Hotel Ta Cenc & Spa with the Expedia community.We are very happy and proud to read that we were able of meeting the majority of your expectations during your last stay at our beautiful resort,We highly value all our guests' comments and suggestions because they truly help us to improve the quality of our accommodation and service.We would like to reassure you and all the other guests that you can book your next vacation at Ta Cenc with full confidence, we will take excellent care of you.Thank you once more for the preference shown to our property , we look forward being your hosts again.Warmest regardsMichele DoveriGeneral ManagerHotel Ta Cenc & Spa

8/10 Bien

Kathy

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement
A fabulous place to stay, the staff are so helpful and friendly while giving you enough space to enjoy the serene surroundings. The only drawback to the whole place are the en suite bathrooms which are tired and in my case had a shower that didn’t work well.
Séjour de 3 nuits en octobre 2022
Réponse de Michele Doveri - General Manager le 13 oct. 2022
Dear Signora Kathy,thank you very much for sharing your appreciation of Hotel Ta Cenc & Spa with the Expedia/Hotels.com community.We are happy and proud to read that we were able of meeting the majority of your expectations during your last stay at our beautiful resort.We would lke to reassure you and all our beloved guests that our board has approved a major investment plan for the renovation of the air conditioning system and rooms and the works have already started.You can book your next stay at Ta Cenc with full confidence , we look forward being your hosts again and take excellent care of you.Warmest regardsMichele DoveriGeneral ManagerHotel Ta Cenc & Spa

10/10 Excellent

Dein

Séjour de 4 nuits en septembre 2022
Réponse de Michele Doveri le 4 oct. 2022
Dear Signor Dein,Thank you for sharing your appreciation of Hotel Ta Cenc & Spa with the Hotels.com community.We are happy and proud to see that we were able of meeting all your expectations during your last stay at our beautiful resort.We thank you once more for the preference shown to our property and we look forward being your hosts again.Warmest regardsMichele DoveriGeneral ManagerHotel Ta Cenc & Spa

10/10 Excellent

David

Séjour de 4 nuits en août 2022

10/10 Excellent

Elaine

Les points forts : Propreté, personnel et service, infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Great summer stay
Great for a summer holiday! Our bungalow was overlooking the adult only pool so it was excellent!
Séjour de 1 nuit en juin 2022
Réponse de Michele Doveri - General Manager le 6 août 2022
Dear Elaine, thank you very much for sharing your feedback with the Hotels.com community. We really appreciate our guests' comments and suggestions, they help us to deliver a better service and improve our standards. Hotel Ta Cenc & Spa is indeed a beatiful resort , perfectly nested in Gozitan nature and with the best view of the island ; We thank you for being our guest and we look forward being your hosts again. Michele Doveri General Manager Hotel Ta Cenc & Spa

4/10 Médiocre

Voyageur vérifié

Voyage en famille
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement et confort de la chambre
Detta var inte ett 5-stjärnigt hotell. Underhåll och service klart bristfälligt.
Séjour de 3 nuits en juin 2022
Réponse de Michele Doveri - General Manager le 6 août 2022
Dear guest, Thank you very much for sharing your feedback with the Hotels.com community. We appreciate a lot our guests comments and suggestions , they really help us understand our weaknesses and improve our service and standards. Please accept our apologies for not being able of meeting your expectations during your last holiday at Ta Cenc. I want to personally reassure you that since your last stay of early June 2022, tangible improvements were made ,our rooms are cleaned with attention and inspected by our housekeeping manager who works closely with maintenance in order to provide our guests with quality accommodation. We are constantly improving our overall service by investing in training and motivating our staff . We would really love if you could give the Ta Cenc family another chance and allow us to take care of you duirng your next stay Looking forward being your hosts again Michele Doveri Hotel Ta Cenc & Spa

6/10 Satisfaisant

Martine van

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements
Les points faibles : Infrastructures et conditions de l’hébergement
Mooie plek, prachtig uitzicht, kamers en badkamer geen 5 sterren waard. Douche zeer klein en oud . Airco werkte minimaal , te warm om de kamer..
Séjour de 2 nuits en mai 2022
Réponse de Michele Doveri - General Manager le 6 août 2022
Dear Martine, thank you very much for sharing your feedback with the Expedia Community. We value our guests comments and suggestion very much because they help us improve our service and standards. We apologize for not having been able of fully meeting your expectations for your last stay at Ta Cenc. I want to personally reassure you that since your last stay in May 2022 we have improved our standards and overall services. Our rooms are cleaned with attention and carefully inspected by our housekeeping manager who works closely with maintenance department. The airconditioning system in the rooms and public areas has improved signifcially. You can book your next holiday at Hotel Ta Cenc & Spa with confidence. We will take excellent care of you this time.. Looking forward being your hosts again Michele Doveri General Manager Hotel Ta Cenc & Spa

2/10 Horrible

Kevin

Voyage en groupe
Les points faibles : Personnel et service, équipements, infrastructures et conditions de l’hébergement
Upon checkin I asked for a room upgrade seeing the hotel was pretty empty and the receptionist abruptly told me ‘I don’t give upgrades’ without even looking up at me. The room was very basic for the price I paid. Mattress were two singles joined together and all night we kept falling in the middle, which made them open up and had me sinking in the middle! No room service menu in the room, so I called for one and it never arrived! The sunbeds were so uncomfortable that the wooden frame would plunge in your back that it hurt to lay on them and they were filthy with no towels available to put on them. The breakfast was as basic as can be! We ordered some nibbles with our drinks and they never arrived either. I don’t know how this hotel is 5 star with such bad service and mediocre finishing as and ambience. Definitely not worth the $200 a night we paid! We left very disappointed for what was supposed to be a quick luxury weekend getaway, I definitely don’t recommend it!
Séjour de 1 nuit en avril 2022
Réponse de Michele Doveri - General Manager le 6 août 2022
Dear Kevin, thank you very much for your much appreciated feedback shared with the Expedia community. Our guests comments and suggestions help us understand our weaknesses and improve our service and standards. Please allow me to apologize on behalf of the staff for the incoveniences during your last stay. The overall service and standards of Ta Cenc have significally improved since your last stay at the end of April 2022. All of our rooms are cleaned with attention and carefully inspected by our housekeeping manager and maintenance . We have changed all of our sunbeds and parasols by the adults and family pool. Both of the swimmingpools areas are cleaned regularly and sunbeds and tables are carefully sanitized every day. We are improving our overall service by training and motivating our team . I want to reassure you that we care for our guests here at Ta Cenc and we really would love to be able of taking care of you again on a next visit in Gozo. Best regards Michele Doveri General Manager Hotel Ta Cenc & Spa

6/10 Satisfaisant

Michael

Voyage en couple
Les points forts : Personnel et service et équipements
Les points faibles : Propreté et infrastructures et conditions de l’hébergement
Das Hotel verfügt über eine sehr schöne Inneneinrichtung und ein ausgezeichnetes Restaurant mit freundlichem Personal. Ganz im erstaunlichen Gegensatz dazu befindet sich die restliche Anlage in einem ungepfegten Zustand. Überall wächst Unkraut hoch, die Liegen am Pool und im Spa sind schmutzig, in der Dampfsauna des eigentlich schönen Spa-Bereichs fällt der Putz von der Decke. Das wir in der Nebensaison dort waren darf nicht als Entschuldigung gelten, für ein 5-Sterne-Hotel war das enttäuschend. Die Ta Cenc Klippen sind in 10 Minuten fußläufig erreichbar. Achtung: Wir haben bei der Buchung für 39€ pro Person und Abend Halbpension dazugebucht, das 3-Gänge-Menü vor Ort kostete aber nur 33€ pro Person, also besser Sie zahlen das Abendessen in der Unterkunft.
Séjour de 2 nuits en février 2022

10/10 Excellent

Faith

Séjour de 2 nuits en novembre 2021

10/10 Excellent

Ahmed Amr

Voyage en couple
Les points forts : Propreté, personnel et service, équipements et infrastructures et conditions de l’hébergement
Very peaceful setting. Unique design that ensured calmness and privacy. Staff responsive and helpful. Although friends advised us that four nights was too much for Gozo, we certainly would go back to the Tac Cenc just for relaxation
Séjour de 4 nuits en octobre 2021

6/10 Satisfaisant

James

Voyage en famille
Les points forts : Propreté et équipements
Charming character property. Lots of flowers in the garden, good swimming pools. The nearby cove is nice, but quite a tough walk in the sun - would recommend having a car. Lots of parking. Large room, with nice bathroom. The air conditioning in the room was weak. Staff shortages meant some facilities were shut and the hotel relied on a fall back excuse of covid-19, when it didn't appear to have anything to do with covid. We couldn't get into the restaurant in the evening - again supposedly "Covid-19" to blame, there are lots of restaurants in two nearest towns - roughly 5km away - so you will need a car. Those restaurants were not suffering from staff shortages and Covid-19 closures.
Séjour de 7 nuits en septembre 2021